Hallo. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en wij zijn uitgeweken naar Spanje. Inmiddels hebben wij een dochter van 2 jaar. Ik wil iedereen heel veel sterkte en succes wensen bij het maken van een besluit/ bij de komende ecd poging. Mochten jullie vragen hebben, ik ben altijd bereid ze voor jullie te beantwoorden. En verder schreef iemand hier al dat je op Freya ook terecht kan!
Hallo dames, Zoals jullie in mijn handtekening kunnen lezen, gaat het ook niet helemaal zoals ik graag zou willen. Op het moment zit ik nog in afwachting van mijn NOD, maar als dit weer mis is, wat doen we dan? Stoppen met alles, nog een keer ivf pgd of eiceldonatie? Of misschien toch richting pleegzorg? Wat vooral mijn vraag is bij eiceldonatie is van wie wil je dan een eicel? Vraag je iemand in je familie, vriendinnen of onbekend? Het is zo moeilijk allemaal, die kinderwens is zo groot, maar hoe ver ga je?
Ladies kijk mijn onderschrift, ik ben dus zoals jullie dat eerder noemden: ervaringsdeskundige. Willen jullie mij toevoegen dan kan ik misschien een hoop vragen wegnemen? Ik heb ook een weblog bijgehouden over dit bijzondere traject... En anders heel veel succes!