Geweldig nieuws, ik ga zo hard voor je duimen dat ie deze keer lekker blijft plakken!!! Enne doe je goed hoor, lekker nog even genieten van een wijntje!! Groot gelijk!
Nog zon lieverd! Dankjewel @peque ❤️❤️❤️ ik hoop het ook! Maar als ie dan weer blijft plakken, hoop ik dat er ook wat in zit
Tuurlijk!! Gaat helemaal goed komen! En ik ben echt helemaaaaaal niet jaloers op de lekkere wijn hoor...
Hahaha en bedankt eh! ❤️ Mijn moeder stuurt me ook foto’s van de wijn die ze op dat moment aan het drinken zijn met de mededeling dat ze een paar flesjes voor me bewaart
Volgens mij heeft ze al een paar dozen klaar staan voor me Maar gaat nog wel langer duren dan 5 weken... borstvoeding... dus kan het niet meteen op een zuipen zetten. Eerst zorgen dat dat een beetje loopt
Oooooh spannend @Killy88!! Groot gelijk dat je nog even lekker die fles rose hebt open getrokken! Cheers! Ik duim heel hard voor een mooi resultaat❤️! Fijn dat lezen dat t beetje bij beetje beter gaat @Cactus92! En ook fijn dat je werkgever je alle tijd gunt! Gelukkig doet t zonnetje goed zn best dit weekend! Ik weet niet zo goed hoe lang ik nog moet wachten... in elk geval pas eind mei de eerste afspraak in t LUMC voor t chromosoom onderzoek. Erg nieuwsgierig! Kan me er gelukkig wel steeds meer bij neerleggen dat ik niet mag klagen en een beetje geduld leren hebben niet verkeerd is, haha! En dat ik deze zomer dus nog lekkere roseetjes op t terras kan drinken!
Ik geloof het nog steeds niet, maar alles is helemaal goed!!! Groei ook exact volgens schema. Ben er gewoon een beetje beduusd van, zit dit echt in mijn buik??? Hoe bizar!!!
Yessss! Gefeliciteerd @Equivoque !!! Het is je zo gegund! ❤️❤️❤️ Hier morgen weer PUPO (mits ontdooien goed gaat). Hoop dat ik je snel achterna kom!
Jaaa @Killy88, toch weer even spannend hè dat ontdooien... maar meestal gaat het goed! En gezellig als je daarna lekker aanschuift op het dikke buikenbankje!
@Equivoque wouw!! Zei het toch! Maar wat is dit geweldig... Ik ben ook beduusd eigenlijk.. eindelijk... Foto??
Oh wat geweldig!!! Tja, nou moet je het toch echt wel gaan geloven eh!!! Bereid je maar voor op maagzuur, opgezette voeten, urineverlies bij het niezen en slapeloze nachten!! ❤️❤️❤️