Helaas ladies, nog niet schoon. Is niet veel, maar wat de gyn denkt, maar moet toch weg. Dus over 2 weken een hysteroscopie en myosure. Daar heb ik niet weg veel zin in, maar moet.. Pijnstilling en info mee. En ergens blij dat er even goed gekeken wordt, nu het zo twijfelachtig is. Want als er iets blijft zitten krijgt mijn nieuwe poging geen eerlijke kans. Ervaring iemand? En hoe zit het met dat ik wel eens lees dat je vruchtbaarder bent na een hysteroscopie?
He verdorie, niet het nieuws waar we op hadden gehoopt, maar wél heel fijn dat ze alles goed nakijken en behandelen zodat je dadelijk een perfect echtgangspunt hebt voor de volgende tp! ❤️
Hmm, jammer meid... maar het moet maar even gebeuren! Dan weet je zeker dat je in optimale conditie bent voor de terugplaatsing. Alles voor de beste kans!
Zo herkenbaar, wat je schrijft.. Geen seconde dat je beseft of durft toe te laten dat er werkelijk een baby komt.. Mensen om je heen, die jouw angst niet echt kennen, die gewoon dolgelukkig voor jullie zijn en diep geroerd. En dan jij dan denkt, ja maar.. het kan gewoon nog allemaal mis gaan hè! Een rotgevoel, dat terughoudende.. het genieten continu een halt toe roepen. Maar snap het, ik deed precies zo... En dat darmenbuikje Die voelt als een babybuikje hè Het moet ergens beginnen.. Heerlijk, dat maakt het steeds echter. Hoe is het met de misselijkheid trouwens? Dit weekend je vriendinnen vertellen... hoop dat je ervan genieten kunt.. En de ouders als verteld?? Daar ben ik zo benieuwd naar.. naar die reacties... En wat betreft mijn hysteroscopie.. Ja het moet nu eenmaal gebeuren.. En zeker weten dat ik alles op alles wil voor de volgende poging! Dan maar even goed de kiezen op elkaar...
@Equivoque ik ben ook heel benieuwd naar de reacties! Ik hoop dat het je helpt ook te beseffen dat die kleine er nu echt gaat komen @Cactus92 Ik ken de hsg (gelukkig) niet. Maar alles voor de laatste ultieme poging ❤️ Dat deurtje gaat niet voor niets open, alles heeft een reden. We blijven vertrouwen houden, ik gun het je zo! Hier aan t aftellen naar dinsdag. Eens kijken wat de dokter voorstelt voor het laatste embryo. Heb er veel vertrouwen in, maar soms bekruipt me ook het gevoel dat we in juni (mei op vakantie) weer opnieuw zullen moeten starten. Als dat zo is, dan is het zo, maar financieel natuurlijk wel een dompertje. Je hebt er alles voor over, maar dat geld zou ook leuk staan in een eventuele babykamer. Dat gevoel zullen jullie vast herkennen
@Cactus92 wat is een myosure eigenlijk? Hysteroscopie heb ik nooit gehad, wel een hsg maar volgens mij is dat niet echt vergelijkbaar. Maar je hebt inmiddels als zoveel meegemaakt, dit kun je ook nog wel hebben. Even verstand op nul en, ongetwijfeld, tanden op elkaar en dan is het maar weer gebeurd. En dan op naar die mooie nieuwe kans! @Killy88 Ik snap je helemaal. Het is een klasse embryo, maar wel de laatste... dus de kans dat je na poging 1 nog met lege handen staat is zeker aanwezig. En dat is toch een grote teleurstelling, nadat je met zoveel hoop en verwachting aan dit traject bent begonnen! Maar een kans is een kans, en ik ben uiteindelijk wel 4 van de 5 terugplaatsingen zwanger geweest dus wat dat betreft doen ze het goed bij Geertgen! De ouders hebben we het vorige week verteld, na de echo. Eerste reactie van mijn moeder: "ik ga nog zeker 4 weken niets aan andere familie vertellen hoor, eerst maar zien of het wel goed gaat!" haha, ik ben duidelijk een kind van mijn moeder maar voor hun is het natuurlijk net zo spannend! Papa had natte oogjes en voor schoonmoeder was het het beste verjaardagscadeau ooit. Hoe meer mensen het weten, hoe echter het inderdaad wordt! En dat is tegelijkertijd ook wel weer eng. Maar iedereen begrijpt onze reserves ook heel goed en leeft met ons mee. Ik hoop echt zooo hard dat ik al die mensen niet meer hoef te vertellen dat het toch niet goed is gegaan...! Maar ja, die kans bestaat bij iedere zwangerschap en is nu voor mij niet anders dan voor een ander. Misselijkheid is nog steeds aanwezig. Heb de afgelopen dagen veel last gehad, vandaag was het gelukkig beter te doen. Vind het voor nu wel even een fijne bevestiging. Borsten lijken nu toch echt wat minder gevoelig, al komt het met vlagen wel af en toe terug. Heel normaal bij 13 weken maar lastig blijft lastig om daar niet meer achter te zoeken. Voor nu groeit langzaam het vertrouwen, hopelijk groeit dat mooi met de kleine mee !
@Killy88 Het is ontzettend spannend ja.. En ben ook benieuwd naar dinsdag, wat ze zeggen. Je bent een gezonde jonge vrouw die zwanger kan worden, is bewezen, dus ik vermoed dat extra progesteron een prima oplossing is. En ik vond zelf natuurlijke cyclus veel prettiger dan kunstmatig. In mijn geval, omdat ik veel ouder ben, is het raadzaam die kunstmatige te doen misschien, maar ook daar zijn artsen verdeeld over. Maar fijn om even te kijken hoe het eruit ziet bij je, momenteel. En ja.. je kan het geld zeker goed gebruiken voor andere doeleinden.. Ik denk dat ik inmiddels al 5 keer een luxe babykamer ingericht zou kunnen hebben.. En daar komt nog wel een kamertje bij aan kosten ben ik bang. Uiteindelijk leg je dat naast je neer en is geld maar geld.. Maar zover is het nog niet, die laatste gaat knallen natuurlijk, waarom niet?! Ik krijg geen hsg trouwens, da's heel anders, zoals @Equivoque als zegt. Die myosure is het apparaatje wat ze inbrengen om het weefsel te verwijderen. Werd mij uitgelegd als een soort appelboor . En de plaatsjes in de voorbereidende folder geven een middeleeuws gevoel Het is allemaal afwachten wat er nodig is natuurlijk. Kan van redelijk soepel tot spuiten in baarmoedermond, oprekken daarvan etc. Want de boel wat erin moet is groter dan de ingang.. Nou, je snapt, ik treed even uit mezelf die dag... Maar het moet. En als het nou zo uitkomt dat het in de 2e helft van de cyclus valt, dan zou het misschien het effect van een scratching kunnen geven? Bedoel, als ze wat weghalen is er ook een beschadiging.. dus laten we hopen dat dat zo uitkomt! Dan kan ik daarna door... Je moeder is natuurlijk ook huiverig en bang, dat snap ik @Equivoque.. komt vanzelf goed, want je tikt lekker door en die kleine zit daar lekker op zn plek en groeit lekker door. Morgen weer spannend! En vergeet de uitleg niet te vragen over de doppler! @peque hoe gaat ie met jou??
Jaaa ons guppie doet het nog! ❤ De verpleegkundige vond het nodig om eerst haar uitgebreide checklist met informatie af te werken voordat we naar het hartje zouden gaan luisteren... En ik had al zo'n voorgevoel, maar inderdaad lukte dat dus niet... Ik zal niet zeggen dat ik meteen in paniek raakte, maar leuk is anders natuurlijk! Vervolgens naar een echokamer toe en gelukkig alles goed met onze frummel. Hij/zij lag met de rug naar ons toe waardoor we het niet konden horen. Met onze eigen doppler lukte het overigens wel meteen, toen we hem op de plek van de echo neerzetten. Nadat even alles was geland moest ik wel even keihard huilen, en nog zit het me hoog... het besef dat dit kindje er waarschijnlijk gewoon gaat komen komt even heel hard binnen!
Bah wat een cliffhanger!! Maar gelukkig alles snel duidelijk en gaat het hartstikke goed met jullie babytje!! ♥️ Die tranen snap ik heel goed, ineens dat besef... dus jank nog maar lekker verder, laat het maar binnenkomen.. En laat je liefde maar los.. Hij/zij gaat er komen hoor, geloof het nu maar echt!!
@Equivoque Heeft ie het toch nog even spannend weten te maken! het komt echt allemaal niet zomaar aanwaaien he wat een spanning! Broeden jij! Baby is coming!
Ik lees hier stilletjes mee, en reageer zo heel af en toe. Kwam een tijdje geleden eigenlijk per toeval in dit topic terecht. Ik wou eigenlijk even zeggen hoeveel respect ik voor jullie allemaal heb. Wat jullie al allemaal hebben meegemaakt, en nog steeds meemaken. En toch ondanks jullie eigen verdriet en stress leven jullie altijd ontzettend mee met de anderen en wordt er nooit een verkeerd woord gezegd. Ik vind dat echt heel bijzonder! Jullie zijn power vrouwen en een voorbeeld voor velen!
@Mim89 wat lief van jou! We hebben hier allemaal steun aan elkaar... En zonder een woord verkeerd te zeggen is geen enkel probleem met deze lieve mensen. Voor jou ook alle geluk, hopelijk is het snel raak!
Dankjewel ❤ Voor jou wens ik ook echt al het geluk, dat heb je zo verdiend. Ik hoop dat je grootste wens en droom uitkomt ❤