Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Je bent de allerliefste @Cactus92

Ik laat het morgen horen ❤️

peque en Cactus92 vinden dit leuk.
  2. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ja alles nog rustig.... het mag van mij wel beginnen

Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  3. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Willempie, kom maar door! We wachten in spanning ❤️

Cactus92 vindt dit leuk.
  4. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ik zal morgen de hele dag duimen voor je, dat is het voordeel van hoogzwanger de hele dag rusten ❤️❤️❤️

5. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Dat vind ik super lief en heb het heel hard nodig @peque Dankjewel!! ❤️❤️

En wij maandag en dinsdag en zolang we nog niets hebben gehoord voor jou! Wat een spanning!

Besef je wel.. dit is je laatste weekend zonder baby. Daar ga je dan...

Cactus92 en peque vinden dit leuk.
  6. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Gaat helemaal goed komen met jouw Willempie @Killy88!

Raar idee inderdaad dat dit het laatste weekend is zonder baby en mét heel vee geschop en geduw in mijn buik

Killy88 vindt dit leuk.
  7. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Geniet nog even lieverd. Je zal het gaan missen ❤️ Maar nog even en de grote droom wordt tastbaar. Daar heb je voor gevochten. Ik ben trots op je! Zet m op meid, laat snel wat horen :)

peque en Cactus92 vinden dit leuk.
  8. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hoi meisjes!

Kom even zeggen dat ik zit te broeden op Willempie. Hij bleef de eerste keer achter in de katheter (godzijdank checken ze het goed), maar bij poging twee is het gelukt. Er zal ook eens iets niet mis gaan bij ons haha.

Fijne Koningsdag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

Kiki11111981 en Cactus92 vinden dit leuk.
  9. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Jeeeejjj!! Lekker broeden!!
    Het is ook zo'n enorme blasto, die gaat wat stroef door het slangetje :D Maar hij zit, top!! En nu tom poucen eten en je koninklijk laten behandelen vandaag.. En komende weken uiteraard.:thumup:

Voor @peque geen Willempie dus? Dan zetten we maar gewoon in op maandag! Spannende weken voor de boeg!

@Equivoque , hang je de hele dag aan die doppler??:roflmao:

Killy88 vindt dit leuk.
  10. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Jullie ook fijne Koningsdag!! En nu lekker jezelf als koningin op wenken laten bedienen! Spannend weer zeg, heeel veel succes ❤️❤️

Killy88 vindt dit leuk.
  11. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Haha nee hier geen Willempie, behalve die ik vanaf de bank aan het kijken ben. Hier nog even snel naar prenatal gereden om nog wat lakentjes te kopen, die kon ik vanochtend niet vinden toen ik zn cosleeper klaar wilde zetten...

Man is nu het huis aan het schoonmaken en straks even tompoucen eten... daar blijft het dit jaar bij voor Koningsdag geloof ik

12. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    ☺️☺️☺️ lief! ❤️❤️ dat jullie snel mogen volgen!

Killy88 vindt dit leuk.
  13. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Heerlijk, die bevestiging!!

Ruim 15 weken alweer, WoW, schiet op eh, bijna op de helft!!! ❤️

Equivoque vindt dit leuk.
  14. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Potverdorie! Kreeg (weer) geen meldingen... maar kwam natuurlijk wel even kijken voor een update over Willempie ;)!

En hij zit!!! @Killy88 hij ziet er ook prachtig uit, beter dan onze halfvolle zak rozijnen die inmiddels toch alweer 15 weken is ;)! Dus dat belooft wat!
    Nu lekker broeden meid! Wanneer ga je testen?

@peque jouw Willempie zit ook nog, even dan... inderdaad de laatste dagen zonder baby en met buik, hoe bizar... zou inderdaad fijn zijn als hij zelf al aangeeft dat -ie eruit wil, maar daar heb je nu eenmaal geen invloed op. En anders weet je dat je hem waarschijnlijk maandag of dinsdag in je armen hebt! Zet 'm op, lever je mannetje maar veilig af op de wereld!

@Cactus92 gisteren nog even geluisterd en eigenlijk wilde ik vandaag wel weer... maar dan kom je inderdaad echt op een hellend vlak, dus daar begin ik maar niet aan :rolleyes:...
    Hoop dat ik snel beweging ga voelen, dan heb ik vaker bevestiging! Ik heb een paar keer gedacht iets te voelen, maar weet het gewoon niet zeker... kunnen net zo goed mijn darmen zijn!

Heb net mijn eerste positiebroek gekocht bij de prenatal, ook weer een mijlpaal!
    En donderdag mogen we weer voor een echo. Misschien kunnen ze dan het geslacht wel al zien... ben benieuwd!

15. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Equivoque wat goed om van je te horen haha! Je klinkt in dit bericht zoveel zekerder als wat weken terug. Langzaam groeit je vertrouwen en daar zal een doppler idd bij helpen.
    Nu wachten op die spartelende bewegingen, lijkt me heel bijzonder om mee te maken!
    En je eerst positiebroek haha, werd het tijd?? Vraagje... zit je nu alleen bij de gyn of heb je ook een vk? Fijn dat je donderdag weer mag spieken op de echo!

We gaan zien wat Willempie doet. Merk dat ik er eigenlijk heel rustig in sta. Zo van: We zien wel... zo niet: Een mooie vakantie voor de boeg, met mooie wijnen in Portugal, opladen en in juni opnieuw beginnen. Natuurlijk zal ik teleurgesteld zijn, maar ik heb er nou eenmaal geen vat op. Was dat maar waar!

Die zak rozijnen haha! Die won het mooi van mijn perfecte appelpannekoek :D ach, laten we hopen dat ie zn best doet en lekker bij ons blijft. Dat testen weet ik nog zo net niet. Voor nu denk ik: rond nod. Ben aan de utro en heb geen idee of dat iets tegen houdt bij me (de vorige x icm progynova dus wel). Mocht ik nou echt gekke dingen opmerken misschien iets eerder, maar ik ben er toch wat huiverig voor geworden.

Liefs x

16. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Killy88 ik zit alleen bij de gynaecoloog inderdaad. Moet tzt overigens wel een verloskundige inschakelen voor de controles thuis na de bevalling, want dat doet het ziekenhuis niet. En ook de kraamzorg werkt onder verantwoordelijkheid van een vk, dus moet een aanspreekpunt hebben.

Snap je helemaal, gewoon testen rond nod. Die van mij was op 14 DPO nog zo licht, denk ook niet dat ik eerder iets had kunnen zien. En je instelling klinkt heel gezond en realistisch! Sowieso een mooie vakantie voor de boeg, maar we wensen je natuurlijk toch allemaal een vakantie met een gouden randje en zonder wijn!

Killy88 vindt dit leuk.
  17. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Trouwens: ik zie dat jullie dezelfde fout hebben gemaakt als wij bij de eerste terugplaatsing: een vouw midden door de foto van Willempie heen... vonden wij achteraf een beetje jammer toen ik zwanger bleek :eek:! Sindsdien het blaadje iedere keer in drieën gevouwen :D

Killy88 vindt dit leuk.
  18. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik gaf de vrouw al de schuld haha!!!

19. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Jongens, jongens!! Die Willempie is nu al eigenwijs:roflmao::roflmao:

Ik duim weer voor je:thumup:❤️:thumup:❤️

Cactus92, peque en Killy88 vinden dit leuk.
  20. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieve @Loolaa !! Hoe gaat het met jou??

Deel Deze Pagina