Jeetje @peque HEFTIG Maar allereerst natuurlijk: Van harte gefeliciteerd met dit wonder. Jullie zoon. Na zoveel jaar strijden en niet opgeven is hij er: Proficiat!!! Wat een helse nacht en ochtend moet het zijn geweest. En wat zul je je machteloos hebben gevoel vanmorgen! Maar hier is ie dan, helemaal af, jullie zoon ❤️ Rust uit, herstel goed, geniet van elkaar. Hopelijk kunnen jullie snel samen naar huis. Liefs en een dikke kus
@peque Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje ❤ Hopelijk verloopt jullie herstel goed en mogen jullie gauw naar huis!
Lieve @peque van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! ♥️ De liefde voor hem spat van het schermpje♥️ Maar wat een weg zo... ppffff, pijnlijk, paniekerig en angstig. Maar gelukkig is het allemaal goed nu!! Ben ontzettend blij voor jullie.. En wat ben je snel met ons op de hoogte stellen, we zaten er al bovenop, maar ik had je nog lang niet verwacht. Hopelijk knap je snel op. En al snel de eerste opgedane kennis ter uitvoer gebracht, borstvoeding!! Geniet en houd ons op de hoogte wanneer je tijd en zin hebt. Dikke knuffel X
Lieve @peque, jullie zoon is er dan eindelijk! Fantastisch!!! ❤❤❤ Hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen van deze ontzettend heftige dagen en kan het grote genieten echt gaan beginnen! Laat jullie nog maar even goed verzorgen in het ziekenhuis, dat heeft ook zo z'n voordelen. En dan hopelijk snel weer gezond naar huis!
Gefeliciteerd @peque , dappere moeder dat je er bent! Wat zul je trots, blij en opgelucht zijn. Voor het medisch gezag tijdens je bevalling weinig positiefs. Het is een feit dat als je nog nooit bevallen bent voor je 40e dat je bekken zodanig veranderen dat vaginaal bevallen bijna niet meer lukt. En dan met jouw voorgeschiedenis, je leeftijd, waarschijnlijk je enig kind en dan zulke risico’s nemen. Herstel ze, het is niet niks zo’n sectio, vond het zelf ook alle keren flink pittig.
@peque van harte gefeliciteerd met jullie wonder! Geniet er samen lekker van!! Heel leuk om zo stilletjes mee te lezen vanaf het begin tot een supermooi eind. Het is jullie gegund!
Stille meelezer hier. Van harte gefeliciteerd @peque !! Klinkt als een heftige bevalling. Rust lekker uit en heeeeeel veel geluk samen.
Van harte gefeliciteerd @peque met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk kunnen jullie na de heftige bevalling samen thuis genieten
Vandaag weer even onze kleine frups mogen bewonderen! Zag er allemaal weer helemaal goed uit! Helemaal verliefd, het blijft zó bijzonder om zo'n levend wezentje in je buik te zien ❤❤❤ En... we mochten van de gyn nog niets kopen, maar waarschijnlijk gaan we op roze... 28 mei weten we het zeker!
Wat een mooi bericht weer! Alles gaat gewoon goed... en dat blijft het natuurlijk gaan hoor! 16 weken toch ook weer een mijlpaaltje. En roze.... Hoe leuk!! Had je dat zelf gedacht? Zou nog even wachten ja, voordat je de los gaat, maar ze zien het soms als zo snel goed... Lukt het je nu zelf om meer te ontspannen, genieten en geloven?
Eerlijk gezegd dachten wij allebei een jongetje... kleine voorkeur misschien ook wel, moet ik bekennen! Had dan ook wel verwacht dat ik er even aan zou moeten wennen als het een meisje bleek, maar het maakte me toch echt geen donder uit toen ik naar die echobeelden keek! Alles erop en eraan, maagje en blaas gevuld, lekker aan het bewegen... alleen maar helemaal verliefd ❤❤❤ Je hoort het wel al, genieten: check! Geloven gaat ook steeds beter. Die bobbel in m'n buik en het eerste gekriebel (wat ik de afgelopen dagen iets te vaak voel om alleen van mijn darmen te kunnen zijn ) zijn het tastbare bewijs! Ben vandaag helemaal een beetje hyper... nog maar even aan het werk, want daar komt niet zoveel meer van terecht
Nog voorkeuren ook! Nee, dat maakt geen geen drol meer uit nu, een meisje... dat kriebelt in je buik.. geweldig! Genieten lukt gelukkig, geloven zal langzaam indalen. Wanneer de schopjes harder worden en de bobbel groter Ene succes na de andere... Nu @Killy88 erachter aan graag en dan heb ik weer een beetje hoop ook voor mezelf..
Wow @Equivoque EEN MEISJE! Dat zou nou mijn droom zijn haha! Spannend nog even tot 28 mei. Hier weinig positiefs te melden. Geen énkel symptoom te bespeuren hier. Rond de eerste week van juni beginnen we opnieuw. En vanaf dan alleen nog maar kunstmatig, geen geouwehoer meer met die natuurlijke cyclus. Ps: Jullie hoeven geen bemoedigende woorden uit de mouw te schudden, ik ken Mn lijf heel goed. ❤️❤️❤️
Ik houd ook wijselijk mijn mond @Killy88... maar potverdorie, wat hoop ik dat je het mis hebt! Ik zie het juist zo zitten om die positieve vibe hier nog even door te zetten, met jou eerst en dan @Cactus92 er achteraan! Geen gezeik, geen ellende meer, gewoon alleen nog succesverhalen graag! Zo! Doen we gewoon!
Dat vind ik een goed voornemen @Equivoque Maar ik vrees helaas dat ik een spelbreker ga zijn. Ik heb nog geen steekje, plopje, pijntje, afscheiding of pijnlijke borsten gehad. Ben niet moe, niet humeurig, voel zelf niet eens iets van de utro. Helaas heb ik het elke keer goed gehad. Dat ik zwanger was bij tp1 wist ik zeker, dat het niet goed zat wist ik zeker na een paar weken, dat lulletje niets deed en eruit viel na 4 dagen en zo helaas ook Willempie. Maar goed, we blijven gewoon lekker positief voor de volgende poging. Nog lang niet verslagen hoor jullie zijn het prachtige voorbeeld dat het kán lukken. En daar houden we ons gewoon aan vast! Over 5 weken prik ik die spuiten er weer in! Hatsjeeeeeee
I know... je voelt het zelf het beste. Ik was er ook van overtuigd dat het niet gelukt was, maar nu ik terug lees had ik wel degelijk klachten (die ik toeschreef aan de duphaston). Maar er zijn ook genoeg dames die écht oprecht niks voelen, dus ik ben toch nog een beetje in ontkenning hoor... 10 DPO nu? En inderdaad, als het niet zo mag zijn ga je gewoon heerlijk wijntjes tanken in Portugal en daarna vol goede moed weer een nieuwe poging in! De tweede keer was bij mij ook een stuk succesvoller, dus nog alle kans! En inderdaad, kunstmatige cyclus geeft wel een hoop rust dat je lijf geen gekke trucjes met je uithaalt. En de eerste keer lukte het daarmee ook dus...
Lieve meiden, allereerst heel erg bedankt voor alle lieve wensen, die stel ik zeer op prijs!!❤️❤️ Afgelopen dagen zijn een wervelwind aan emoties geweest en we zijn continue bezig met ons zoontje. Hij ligt nog op intensief, aan de monitor en antibiotica infuus om alles goed in de gaten te houden. Wij zijn ook nog in het ziekenhuis, om zo dicht mogelijk bij hem te zijn en alle voedingen te geven etc en er blijft weinig tijd over voor iets anders... @Killy @Equivoque @Cactus92 ik ben jullie niet vergeten en zou graag hele lange ondersteunende vrolijke aanmoedige berichten willen schrijven, jullie zitten in mijn ❤️ Maar ons zoontje heeft ons nu even heel erg hard nodig (en wij hem!) en hopelijk zijn we dan snel uit het ziekenhuis!
Dat weten we hoor, en lijkt me belangrijk dat jij je nu richt op je kleine mannetje, jezelf en je man! Wij lopen niet weg.. En gunnen jou alle tijd en een goed herstel uiteraard!!♥️♥️♥️
Ach lieve @peque Natuurlijk snappen wij dat! Zorg goed voor je kleine man en hopelijk mag hij snel mee naar huis ❤️