@frummelke86 neeee....!!! Wat kan het in dit traject toch snel omslaan van hoop naar wanhoop... Net als je die moeilijke keuze hebt gemaakt, weer omschakelen of je nog een stapje verder wil/kan gaan. Vind het heel erg voor jullie! Hebben ze bij je zusje ook een inwendige echo gemaakt en klopt de waarde met het beeld wat ze zagen? Ik vraag dat omdat ze bij mijn donor ook een lage amh-waarde vonden, terwijl ze meer dan 20 follikels had. Ze twijfelen nu aan het lab. Aangezien jullie in Genk zitten zullen ze vast niet hetzelfde lab gebruiken, maar ik wil maar zeggen dat de bepaling van het amh niet altijd even betrouwbaar is. Dat zeiden ze vorig jaar in Düsseldorf ook al. Wil je geen valse hoop geven, maar wilde dit toch even kwijt... Heel veel sterkte!!! @Zara75 officieel mag ik volgende week woensdag testen. Maar wilde het sowieso een dag eerder doen omdat we dan allebei vrij zijn. Denk er nog over om komend weekend al een testje te wagen, zondag is dag 9 na tp dus wellicht is er dan al wat te zien... Maar weet nog niet of ik dat durf. Ik merk nog niks, behalve klachten die ik voor de tp al had van de progesteron. Kan me niet voorstellen dat er iets aan de gang is daarbinnen, dus ga er niet vanuit dat het gelukt is...
Hela! Het nieuws is eigenlijk voor jullie verrassend snel doorgedrongen. We durven ook wel een stapje verder ten gaan. Ons uiteindelijke doel is nog altijd ouders worden en een klein hummeltje ondersteunen/steunen en begeleiden in het worden van een tevreden, zelfstandige volwassene. Haar amh is 0.31. We mogen ook een poging met haar proberen maar we zijn er nog niet over uit of we dat ook willen. Het is tweeledig. We willen haar niet de druk opleggen van al onze pijlen op haar richten terwijl ze zelf vandaag deze verschrikkelijke diagnose heeft gekregen. Daarbij willen we ons zoveel mogelijk richten op kansen die echte hoop kunnen geven anders worden we maar een negatief stel. Haar echo beeld klopt wel met de waarde. Ik zag 4 follikels op de echo. Vandaag cd 21
Er staat een streep ! Maar hij is zo licht dat ik me afvraag of het wel goed zit... Vandaag dag 15 na punctie, ik zou een duidelijkere streep verwachten. Durf nog niet blij te zijn nu, over 2 dagen nog maar een keer testen...
Plaats eens een foto als dat lukt! Wat spannend zeg, hoop dat het goed blijft gaan. Xx Mag je een bloedtest doen?
Volgens Nij Geertgen is licht positief ook gewoon positief... Ga nog wel een paar keer opnieuw testen natuurlijk, ben nog wel bang voor een teleurstelling. Maar de echo-afspraak voor over 3 weken is alvast gepland !
Dat is zeker een positieve test! En Geertgen heeft gelijk. Zat vrouwen die op NOD geen knaltest hebben. Zolang je testen vanaf nu maar gaan oplopen. Oh, wat spannend!! Ik ga je bij deze gewoon feliciteren hoor en ik hoop dat je testen gaan knallen.
O wat fijn!! Ik heb vaak aan je gedacht. Ik snap je twijfel en onzekerheid. Hoop zo dat je testen gaan oplopen. Ik wil je wel vast heel voorzichtig feliciteren.
Dat ziet er wel goed uit hoor @Equivoque , voorzichtig gefeliciteerd! Er is in ieder geval wat gaande, hopelijk blijft ie plakken en lopen je testen de komende dagen mooi op! Maar ik snap je onzekerheid in deze heel goed! Tijdens mijn zwangerschap destijds had ik een redelijk vergelijkbare test, ook op 15dpo, met een wat vaag streepje. Dag erna was deze al een stuk donkerder.
Dank jullie wel meiden!! Het blijft nog erg spannend. Van de test die ik gister heb gedaan had ik er twee, dus die bewaar ik tot morgen om het verschil na 2 dagen te kunnen vergelijken. Vanochtend een andere test gedaan en wederom een lichte, vage streep. Duurde ook vrij lang voor hij er stond. Na opdrogen is hij wel veel duidelijker, maar dat telt geloof ik niet meer. Als de test morgen niet duidelijk donkerder is dan gisteren, ga ik denk ik toch maar vragen om een bloedtest. @Zara75 voor jou ook aftellen nu, nog een week toch? Verloopt alles nog volgens plan?
@Equivoque oh wat moet dit zenuwslopend voor je zijn!! Ik duim heel hard voor je! Het enige wat hier mis kan gaan is dat er geen embryo's overblijven. Ze zijn 3 dagen oud en na ontdooien gaan ze ze laten doorgroeien tot blastocysten. Vind het best spannend, maar heb goede hoop. Zijn jonge embryo's..
Wat spannend ook voor jou! Hoe gaat het verder met jou? Kan me voorstellen dat na de vorige keer het extra spannend is of alles goed gaat. Ik ga ook voor jou heel hard duimen! @Equivoque anders even kruidvat testjes kopen? Die zijn het meest gevoelig toch? Hoop zo dat het straks gewoon een knaller is! Ik zat net even wat pagina's terug te lezen maar kan het zo snel niet vinden, waar ben je in behandeling? Wat zou het toch fijn zijn als we in dit jaar positieve berichten gaan krijgen in dit topic!!
Kruidvat testjes hebben weinig zin denk ik; positief is -ie echt wel, maar nu gaat het erom dat ze gaan oplopen... Had trouwens ook geen zin om in een bekertje te piesen, daarom heb ik die ook niet gekocht Morgenochtend kan ik hopelijk wat beter vergelijken. Ik zit bij Nij Geertgen trouwens
Afgelopen weekend was wel weer even stress. Vrijdag zagen we op de echo weer een follikel, een kleine ditmaal. Volgens de gynaecoloog geen probleem. Maar ik was er niet gerust op. Gelukkig gaf Spanje ook aan dat follikels onder de 10mm geen kwaad kunnen (hij was 6mm). Maar de onbevangenheid is wel weg hoor, niks is vanzelfsprekend. Maar het gaat verder goed hoor, bedankt voor je interesse! Hoe gaat het met jou?
Pfff nog niet veel wijzer hier, zie geen verschil in de streepjes... Toch maar even gebeld en zo ongeveer een testverbod aan m'n broek gekregen  Een bloedtest adviseren ze nu nog niet omdat het nog zo vroeg is. Test is positief dus kan nu niets anders doen dan afwachten. Zou eigenlijk pas na een week weer moeten testen, en als er dan nog steeds geen verschil is eventueel een bloedtest via de huisarts. Denk dat ik morgen inderdaad maar even oversla... Maar zaterdag zeker wel weer Wat vreselijk zenuwslopend dit... Heb je een positieve test, kun je er nog niet in geloven... Misschien stellen we ons aan, we hebben immers wel drie dagen op rij en positieve test! Maar het is zooo moeilijk om te geloven dat het ons nu misschien wel een keertje meezit... Maar genoeg over mij! Hoe gaat het met jullie? @Jolandadjk, heb je een fijne vakantie gehad? Hoe staat het nu met jullie traject? @frummelke86, hoe is het nu bij jullie na die enorme tegenvaller? Weten jullie al hoe nu verder? @cd28 zijn jullie er al uit? Het zou inderdaad fijn zijn als 2018 voor ons allemaal een happy end heeft! @Zara75 wanneer vertrekken jullie naar Spanje? Ik duim voor jullie embryo's!
@Equivoque bij onze dochter liepen de testen ook niet op. In het ziekenhuis zeiden ze toen dat dit ook niet altijd het geval is.. Ik heb contact gehad met ongeveer iedere kliniek die ECD doet. Ben al wel veel wijzer geworden. Maar wat we precies gaan doen is nog niet duidelijk. Wel hebben we besloten dat dit het laatste jaar gaat worden. Dat geeft wel extra druk maar aan de andere kant voelt het ook wel alsof ons leven een beetje stil staat omdat je hier zoveel mee bezig bent. Ik geniet wel volop van ons meisje hoor. Ben zo dankbaar dat zij er is.