Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Lieve dames, ik heb net serieus een uur zitten typen op een reactie op iedereen en nu is mijn bericht foetsie... :evil:
    Voor nu dus even alleen een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft, ik probeer het later opnieuw!
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Oké, we proberen het nog een keer...

    @Cactus92 na alles wat je hebt meegemaakt is het gewoon klote als het dan ook nog niet helemaal meezit met al het regelwerk... maar jou kennende bijt je je er als een pitbull in vast! Het komt wel voor elkaar, maar kost gewoon veel energie... Dus pas maar goed op jezelf!

    @Killy88 ook voor jou een dikke knuffel! Inmiddels heb je weer een blasto aan boord en hopelijk gaat deze het gewoon worden. Dat je er geen vertrouwen in hebt is volkomen begrijpelijk, maar dat heb je gelukkig ook helemaal niet nodig om zwanger te worden (weet ik inmiddels uit ervaring)! Dus nog even doorbijten, ik heb er het volste vertrouwen in dat de juiste hier echt wel tussen zit!

    @Nienke91 waaah, het startgesprek is gepland dus het gaat echt gebeuren!! Wat een heerlijk nieuws zo tijdens jullie vakantie, dat geeft er nog even een gouden randje aan! Geniet nog even met z'n tweeën! En dan gaan we daarna met z'n allen in de duimstand...

    @Muisje101 heel begrijpelijk dat alle emoties weer loskomen nu de start van jullie Spaanse avontuur dichterbij komt. En dan helpt die stomme pil ook niet mee... als het iets oplevert is het het natuurlijk dubbel en dwars waard, maar de ellende is dat je dat nu nog niet kunt weten en er door alle voorgaande pogingen ook niet al te veel vertrouwen in kunt hebben.
    Zit niks anders op dan nog even door te bijten... en dan maar proberen om alle positieve energie die je nog over hebt te richten op je sollicitatiegesprek! Wat gun ik je die mooie nieuwe kans, dat zou echt een positieve boost geven. Ik duim voor je!

    @puppy28 voor jou dus voorlopig even weinig actie. Maar je weet waar je het voor doet, hoe mooi zou het zijn als het gewoon op de natuurlijke manier zou lukken? Dat moet je gewoon geprobeerd hebben voordat je met ECD verder gaat. Is een ivf met je eigen eitjes eventueel ook nog een optie?
    Maar eerst dus starten met een nieuwe baan! Ook wel fijn dat je daar nu al je energie op kunt richten zonder de afleiding van het traject.

    @peque Wat heerlijk dat jullie kleine man zo lekker gaat!

    Hier hebben we de hitte goed doorstaan. Lang leve het zwembadje in de tuin! Het had alleen ook echt niet langer moeten duren, want donderdag en vrijdag was het toch echt niet meer grappig met 31 graden op de slaapkamer...
    Kamertje is zo goed als klaar en de eerste aankopen zijn gedaan, dus de nesteldrang is ook weer iets getemperd.
    Ik heb wel weer wat meer last van harde buiken, dus dat is iets om in de gaten te houden. Maar donderdag weer controle bij de gyn, dan krijg ik ook de prikken voor de rhesusfactor en kinkhoest. En naar de internist voor mijn diabetes. Wat een medisch circus zeg, ben je opeens patiënt in plaats van "gewoon" zwanger... maar alles voor het goede doel natuurlijk!
     
    Cactus92, Nienke91, peque en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Even een snel berichtje van mijn kant.
    Voor wat het waard is: Een 5AA blastocyste is vanmiddag om 12uur terug geplaatst. Dit is de beste die we tot nu toe gehad hebben in score, dus er is een heel klein beetje hoop terug gekeerd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Cactus92, Kiki11111981, Nienke91 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Wow, dat is echt een topper! We weten dat het niet altijd wat zegt natuurlijk, maar beter dan dit kan gewoon niet dus dat haalt het percentage in ieder geval vast wat omhoog... En nu maar broeden!
     
    Cactus92, peque en Killy88 vinden dit leuk.
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Killy88: Hoe was het vandaag? Helemaal logisch dat je probeert er minder aandacht aan te besteden. Nooit excuses maken omdat je afwezig bent, we weten allemaal hoe dat werkt. Als je maar weet dat we aan je denken! Mooie emmy heb je op de foto staan hoor!

    @Nienke91: Wat cool dat er een donor gevonden is, en die dan ook nog zo matcht met jou! Hoe tof! Ben helemaal blij voor je. Wanneer heb je het startgesprek? Wat moet je dan allemaal nog ‘doen’ voordat je echt concreet mag starten?

    @puppy28: ‘Fijn’ dat je normaal ongesteld bent geworden! Wel balen dat je zoveel bijwerkingen hebt van de decapeptyl. Jullie hebben volgens mij een mooi plan klaar liggen, wat denk ik ook wat rust kan geven? Maar we duimen natuurlijk ons het malle dat je dat plan helemaal niet nodig hebt. Ik vind het ‘fijn’ dat mijn gevoelens dus niet helemaal uit de lucht komen vallen. Dat de meeste vervelende gevoelens de volgens dag weg zijn, heb je helemaal gelijk mee. Dat is ook zo en troost wel. Succes donderdag met de start van jouw nieuwe baan! Heb je er zin in? Was jouw vorige baan zo waardeloos dat je er al na 2 dagen weg bent gegaan?

    @Equivoque: Wat kut dat je een heel bericht had getypt! Ik zie dat je al bijna 29 weken bent! Wat goed! Hoe voel je je? Hoe is het met jouw suiker? Wat tof dat het kamertje al af is!

    Sollicitatie was leuk. Nu duimen en afwachten! Verder weinig spannends.
     
    Equivoque en Killy88 vinden dit leuk.
  6. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Killy88 wat een topper!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie! Probeer maar lekker veel afleiding te zoeken!

    @Equivoque wat fijn dat het kamertje zo goed als klaar is! Oh oh, het schiet al lekker op he, 29 weken! Wel rot dat je last hebt van harde buiken (heb geen idee hoe dat voelt) maar wel fijn dat je zo goed onder controle staat. Even doorzetten nog en gelukkig (of hopelijk) is de hittegolf nu wel een beetje voorbij.
    Voor ons is het iig tot eind september weinig actie. IVF willen ze niet meer doen omdat het toch niet het gewenste resultaat oplevert door mijn laag amh. Daarnaast kan ik dat zelf fysiek ook echt niet meer aan. Heb daar al een poos terug écht afscheid van genomen. IUI zou nog wel kunnen, maar als we zelf gewoon met regelmaat klussen zou het niet zo veel verschil moeten maken. Ik vooral, voel me wel fijner zónder die hormonen dus we gaan het gewoon natuurlijk proberen. Al voelt het nu nog wel alsof we wéér tijd weggooien. Hopelijk veranderd dat de komende tijd.

    @Muisje101 hoe voel je je nu? Hopelijk al iets beter. Super fijn dat de sollicitatie goed is gegaan! Wanneer krijg je te horen of je op tweede gesprek mag komen?
    Bij mijn vorige “nieuwe” baan waren de mensen echt enorm negatief, dat begon al op mijn eerste dag toen ik daar 10 min binnen was. Op de tweede dag werd het alleen maar erger en heb zelfs een racistische opmerking gekregen (gericht op afkomst van mijn man), waarop ik besloot daar per direct weg te gaan. Nu ben ik normaal niet zo van het snelle opgeven, maar momenteel is de banenmarkt zó gunstig dat ik echt dacht: bekijk het maar lekker, blijf hier nog geen seconde langer :p. Gelukkig goed aan gedaan want ik wéét dat ik nu bij een heel leuk bedrijf kom te werken, waar ik iets meer verdien én meer vrijheid heb, dus heb daar heel veel zin in!
     
  7. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Muisje101 fijn dat je sollicitatie goed gegaan is! Spannend ook weer! Benieuwd wanneer je iets hoort... wij hebben 10 september ons startgesprek. En volgens mij hoeven we niets meer te doen dan daadwerkelijk te starten. Dus aan de medicatie om die knappe baarmoeder van me wakker te schudden ennnnn blijven lachen! Gek hoor... gaat t gewoon gebeuren!

    @puppy28 ik geef je groot gelijk wat betreft je nieuwe baan! Dikke doei! Ik zeg altijd maar zo, over t algemeen ben je nergens meer dan op je werk en als t daar niet goed voelt, heb je dus echt een vervelend leven. We kunnen onze energie beter ergens anders voor gebruiken ;)! En jij dus ook! Wanneer begin je bij je nieuwe job?

    @Equivoque klinkt goed! Fijn dat je die mega hitte hebt weten te doorstaan haha! Vervelend dat die diabetes er zo bij komt kijken, hoop dat je óók nog kunt genieten van t wondertje in je buik!

    @Killy88 ik denk aan je en duim!!!! Hoop dat je je ok voelt.

    @Cactus92 hoe gaat al t regelen bij jou? Denk ook aan jou!
     
    Cactus92, Equivoque, puppy28 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Omg 10’september al @Nienke91
    Eindelijk meid, iets om naar uit te kijken ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  9. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Nienke91 wauww zegg dat schiet ook al op!!
    Heb je het gesprek met de maatschappelijk werker enzo ook al gehad? Als dat zo is, dan is het daadwerkelijk niets meer dan wachten op de medicatie om de baarmoeder klaar te maken. Whoehoee hoop zo voor jullie dat het gewoon meteen raak is!!

    Ik start morgen al met mn nieuwe baan! Lekker aan het einde vd week zodat ik het weekend snel weer heb om even op te laden van alle nieuwe info.
     
    Cactus92, Nienke91 en Killy88 vinden dit leuk.
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Succes morgen @puppy28 Hoop dat je het helemaal fijn gaat krijgen op je nieuwe werkplek!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  11. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28: Wat bizar die ervaring van jouw vorige baan. Je kan je toch niet voorstellen dat iemand zich daar prettig bij voelt? Ik vind het heel stoer van je dat je gelijk bent weggegaan. Vind ik juist geen opgeven, maar heel sterk! Fijn dat jouw huidige nieuwe baan veel leuker is! Succes morgen! Spannend weer zo’n eerste dag?

    @Nienke91: 10 september al! Jeetje meid! Wat snel! Wat tof voor jullie! Hoe voelt dat nu?

    @Killy88: Hoe gaat het met jullie?

    @Cactus92: Hoe is het de afgelopen dagen gegaan met alle regelzaken? Ik denk ook aan je!

    Eind van de week hoor ik iets over de sollicitatie. Best spannend, heb ook wel aan mensen verteld dat ik een sollicitatie had, dus als ik de baan nu niet krijg, dan moet ik dat ook tegen mensen zeggen en dat voelt een beetje als falen. Misschien voortaan toch beter om m'n mond te houden. ;)
     
  12. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Killy88 dankjewel ❤️! Hoe voel jij je? Lukt het een beetje met afleiding zoeken?

    @Muisje101 ahw dankjewel! Het voelde wel even onwennig hoor, zo werkeloos ineens. Maargoed, das ook weer een ervaring rijker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt spannend vind. De mensen daar dat voelde zo als thuiskomen.. heel gek. Kan eerder niet wachten om te beginnen haha o_O.

    Oeh dat is snel al ja! Is het een sollicitatie binnen je huidige bedrijf? Ach, haha herkenbaar.. dat denk ik ook altijd achteraf. Maar als je ergens zo enthousiast over bent dan is dat zo lastig om dat voor je te houden! Wat zegt je gevoel?
     
  13. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @puppy28 ja wij hebben gesprekken met Iris en alle onderzoeken al gehad:).

    Succes en veel plezier vandaag bij je nieuwe baan!

    @Muisje101 het voelt onwerkelijk eigenlijk haha. Maar ook heel goed! Een soort zin om te gaan starten nu! Is dat gek? Haha! Zal duimen voor je betreft je sollicitatie! Laat het weten he als je iets gehoord hebt :)
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  14. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hi ladies, hier weer eens een Cactus present!

    @puppy28 wat fijn dat je normaal ongesteld bent! Dat geeft moed, alles gaat zoals gehoopt. Nu kun je even niet anders dan in rust zijn en straks je raak klussen en hopen op een spontane zwangerschap! Ik hoop met je mee, het zou toch geweldig zijn als je verdere stappen bespaart zouden blijven.. Voor nu alle focus op je nieuwe baan. Hoe gaat het, goede eerste indruk?

    @Nienke91 Jeeeejj wat een goed nieuws!! En wat een mooie match.. dat dat mogelijk is met zo weinig donoren.. Dit moest zo zijn! En al bijna op startgesprek.. super spannend! Ben blij voor jullie..

    @Muisje101 Vandaag een spannende dag, hopelijk goed nieuws over je sollicitatie!! Duim voor je.. En al ongesteld inmiddels?
    Ik zal hieronder nog even reageren op hoe ik erin zit nu.

    @Equivoque Wat baal je dan van zo'n verdwenen bericht hè! Zoveel moeite gedaan en dan foetsie, ggrrr.
    Oh, ik zou wel ff om een hoekje willen gluren in je kamertje voor je kleine meisje.. ♥️ En denk je goed om jezelf, met je harde buiken!
    Is alles goed gegaan gister, qua onderzoekjes? En hoe was de prik? Waar kreeg je die?
    Ik heb zo'n prikje gehad na geboorte Fos, mindere dosis ivm lengte zwangerschap. Die was niet pijnlijk, in mn bil.
    En ja, ik bijt me als een pitbull in alles wat speelt nu, dat heb jij goed! Niemand die zonder kleerscheuren wegkomt als ik info nodig heb! :roflmao:
    Van de week nog gemaild met onderzoeksleidster scratch studie, vanwege de tegenstrijdige berichtgeving. Naadje van de kous type hè, zei mijn arts laatste keer al (afkeurend :roflmao:).

    @Killy88 ik heb de blaren op mn duimen staan voor jouw uitzonderlijk knappe perfect ontwikkelde embryo!! Man man, zo'n mooierd heb ik niet eerder gezien of over gelezen, binnen mijn bronnen. En ik geloof prima in cryo's, bedoel, weinig bevroren nog aan, aan die doordelende streber van jullie! Ik zeg, nestel en groei! ♥️

    @peque voor jou en je stoere mannetje even een groet en knuffel!

    Hier alles soort van onder controle. Afspraak gyn eigen ziekenhuis 14 aug, dus top. Eisprong ergens deze week.. kan m nog niet vinden, da's wel gek, want had enorm vruchtbaar slijm, dus hij is geweest of komt, dat kan echt niet anders. Maar meestal komt ie dan vlak erna, dus wel vervelend dat ik m niet vinden kan.
    Hopelijk daarna weer 3 weken cyclus en dan die cyclus pakken om te starten.
    @Muisje101 Ik heb hier wat bloedtesten laten doen, die zij willen hebben. Voornamelijk schildklier. Beetje onzin, want ik weet alles over mijn schildklier maar oké. En de HIV, maar dat snap ik. Mag niet ouder als half jaar zijn.
    Als ze alles hebben komt die arts met een advies. Ik verwacht niets bijzonders, ik ben geen gekke medicatie van plan en schildklier kan ik hem uitleggen. Maar wie weet komt er iets bruikbaars waar de arts in Nederland aan mee wil werken..
    Dan dus ergens september ongesteld, echo, progynova, dag 10 echo, bmslijmvlies top als altijd, reis boeken en heen! En dus met kliniek afspreken wanneer tp en start progesteron.
    Maar toch is alles even spannend.. gesprek hier met gyn, hoewel ik al toestemming heb. Ze willen alleen geen bijzondere medicatie en infusen enz.
    Ondertussen maak ik een contract met mijn donor in belang van kind. En daar komen wel wat vragen bij die het overdenken goed waard zijn.

    Vraagje hier aan jullie en meelezers. Wanneer je met progynova begint en je slijmvlies is na dag of 10 oké (mijne wel, vaak 9.5mm). Hoe lang kun je dan wat rekken voor je progesteron toedient. Bij Fos ben ik door een vakantie pas dag 17 voor 1e meting gegaan. Maar zou je nog langer speling kunnen hebben?
    Dit meer omdat ik wat ruimte nodig heb voor boeken reis.

    Nog een vraag. Cyprus wil estradiol meting bloed dag 2 cyclus. Dat beoordelen zij dan op bepaalde waarde en dan pas krijg je startsein. Dat heb ik nooit eerder gehad. Iemand enig idee wat daar achter zit, welk idee? muisje misschien?

    En even dikke knuffel voor allemaal en bedankt voor jullie lieve oppeppende woorden altijd weer! ♥️
     
    Nienke91 en puppy28 vinden dit leuk.
  15. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ha lieverd!
    Het is een hele organisatie... goed om te lezen dat je het allemaal goed onder controle hebt!
    Ik heb het bovenstaande zelf een keer nagevraagd, en het antwoord was "wekenlang". Uiteindelijk ga je natuurlijk wel een keer een doorbraakbloeding krijgen, dus je moet ook niet overdrijven, maar je hebt echt wel genoeg ruimte voor je planning.
    Spannend joh, in september misschien al starten!
    Ben je er ook al uit of je er 1 of 2 wil laten terugplaatsen?
     
  16. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Thanks @Equivoque! Da's fijn om te weten! Wist dat er wel wat speling was, maar best veel dus. Is gewoon even spannend met een resort in de buurt, ik zie dat wat we willen niet echt heel last minute te boeken is namelijk..
    Wordt allemaal een geregel en dat ik geen grip heb staat me niks aan, maar ben overgeleverd.. :rolleyes:

    Ik denk 2 embryo's, maar wacht ook ben advies af van hen en toch ook breekt mijn hoofd zich over wat is wijsheid..
    De risico's zijn niet mals, àls ze je overkomen.. Moeilijk moeilijk.
    Maar dat ik ga is zeker!!
     
  17. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28: Hoe waren jouw eerste werkdagen? Hoop introductie meestal he?

    @Nienke91: Wat fijn dat je een soort van zin hebt! Alleen maar een heel goed teken. Fijne vakantie?

    @Cactus92: Wat goed dat het circus toch allemaal weer opgestart is. Irritant dat je jouw eisprong niet kan vinden, is dat voor nu belangrijk? Lastig met dat reizen he? Daar loop ik nu ook heel erg tegenaan. We hebben nu een soort van plan gemaakt, maar het is altijd maar afwachten wat m’n lijf weer doet.. Gaat er iemand met je mee? Het hormoon oestradiol moet laag zijn in het begin van de cyclus, ik denk om te checken of je echt weer vanaf 0 begint. Follikels maken oestradiol, dus als dat dan hoog is, dan zou je kunnen denken dat je geen ‘echte’ menstruatie hebt gehad en er misschien dus nog een eitje ergens aan het groeien is. Geen idee of dit de reden is, maar vind het lastig om te bedenken waarom anders.

    Hier: Ik heb een nieuwe baan! Yay! Ik ben de hele maand september vrij, ook voor Spanje, en dan ga ik in oktober beginnen. Zin in! Verder nu aan het wachten op m’n menstruatie, nu op dag 33, dus any day now. Doet me niet echt veel, maar zit toch stiekem wel in m’n achterhoofd. En dan vooral omdat dit de allerlaatste eigen kans gaat zijn. Ik zeg tegen iedereen dat we gestopt zijn, dat we proberen te accepteren dat we kinderloos zullen blijven. En deels is dat waar. Maar nu dit een mogelijkheid begint te worden, begint het me weer enorm te benauwen. Dus ik knuffel maar lekker met onze kattenkinders als soort van troost. <3
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Jeej, je hebt de baan!! Gefeliciteerd, het is je gegund! Wat er ook gebeurt in september, in ieder geval iets om naar uit te kijken!
    En logisch, die verwarrende gevoelens. Hoop leidt misschien tot teleurstellingen, maar helemaal accepteren kun je het toch ook nog niet... ook al heb je daar wel al wat stappen in gezet. Maar het moment dat het definitief wordt zal toch ontzettend pijnlijk zijn. En is het dan echt definitief, of gaat er dan toch nog een deurtje open voor ECD? En hoe lang blijf je bezig?
    Het is gewoon ontzettend lastig... maar in de tussentijd heb je je knuffelkatten (hier ook helemaal gek met onze kattenbaby, ook al is -ie inmiddels al 11 ;)), een mooi vooruitzicht voor oktober en wat er in september gebeurt moet je maar gewoon over je heen laten komen denk ik. En we gaan natuurlijk allemaal hard duimen dat jullie met z'n drietjes terugkomen uit Spanje!
     
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje thanks voor de uitleg! Het is altijd goed gegaan qua eisprong en menstruatie, alleen ik heb soms hele snelle eisprong, kan dag 6 of 7 zijn zelfs.. zal dat dan geen probleem zijn qua estradiol? Irritant die onzekerheid. Ze hebben bij mij meestal met echo beoordeeld. Paar keer test hormonen rond eisprong wanneer die zo snel was en dat was altijd goed. Dat ik nu mijn eisprong precies vind is niet echt heel relevant nee, meer dat ik dan beetje kan inschatten. En wanneer ie nog komen moet, schuift alles op natuurlijk..
    Ja het is best lastig met dat reizen plannen hè, vooral als je niet precies weet wat je lijf gaat doen. Maarja..
    Een goede vriendin gaat mee, we maken er een leuke vakantie van. Daar heb ik ook wel erg veel zij in!

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wat fijn dat je hem gekregen hebt, top! En straks dus rust en alle tijd voor Spanje, fijn.
    Ja die mensen om je heen.. lastig is het hè, wat zeg je wel, wat zeg je niet. Ik ben ook steeds heel open geweest, had een enorme steunende achterban. Daar is nog maar een handje vol van over na zoveel jaar..
    Maar ook het steeds mensen inlichten, het is best een verbond. En reacties krijgen die niet goed vallen, wellicht. Ik ervaar dat wel zo..
    Dus even voor jezelf houden en samen delen, dat geeft ook rust.
    Het is onzeker allemaal en een berg aan emoties. Knuffel maar lekker met je kattekinders, heerlijk!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  20. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 whoop whoop!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat je nog genoeg ruimte hebt om die behandeling te doen en dan lekker in oktober afleiding van je nieuwe baan!

    Mijn eerste dagen waren inderdaad een hoop introductie. Was echt kapot van alle info. Maar gelukkig weer lekker kunnen opladen dus morgen weer aan de bak.

    @Cactus92 gelukkig dat je al wat antwoorden hebt gekregen op je vragen hier op het forum.
    Ik heb helaas de antwoorden ook niet, ben daar nog niet zo in thuis. Maar wil wel even zeggen dat ik je echt een stoere topper vind. Je regelt het maar wel even zo allemaal!
    Is het anders een idee om hier in Nederland bloed te laten prikken om te kijken of zij wat meer info kunnen achterhalen omtrent je eisprong?
     

Deel Deze Pagina