Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Thanks ladies, lief! Heb er ook nog steeds alle vertrouwen in maar jullie woorden stellen me ook nog meer gerust, haha! Vroeg al gelijk, uuuuh is dit niets ernstigs? En dat was t niet inderdaad. Ze zei precies wat jij zegt; dit is hoe mijn lichaam reageert op t vrouwelijk hormoon wattie al ff niet gezien heeft;)! En ook dat ze t vocht altijd nog weg kunnen halen maar dat ze eerst het lijf het op laat lossen!

    Ik ben nog steeds voor die goeie vibe die begint bij Killy! :o:
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Oké @Nienke91, dat wordt dus weer even een lesje in geduld! Maar goed, daar is een proefcyclus natuurlijk ook juist voor bedoeld. En ik kan me goed voorstellen dat je lichaam na een lange hormoonvrije periode even niet meer weet wat ook alweer de bedoeling was van die estradiol!

    @Cactus92 hopelijk heb jij woensdag idd meer succes!
    Wat ben je tot nu toe te weten gekomen over het terugplaatsen van 2 emmy's? Het blijft inderdaad een lastige keuze... en uiteindelijk altijd een gok.

    @Muisje101 aaah wat lief dat je je mannetje al mist! Betekent wel dat jullie door dit traject juist meer naar elkaar toe groeien en dat is supermooi! Hopelijk mag jullie liefde bekroond worden met dat o zo gewenste kindje... ♥️
    Nu dus eerst een cyclus overslaan, en daarna terug naar Spanje? Gaat het lukken met je nieuwe werk? En laat jij er dan 1 of beide tegelijk terugplaatsen? Beetje hetzelfde dilemma als @Cactus92 gezien het gedoe dat iedere tp oplevert...

    @Killy88 ben je nog steeds een vroegtester of heb je nu zoiets van wacht maar af tot het echt zeker is?
    Heb je deze ronde eigenlijk weer een kunstmatige cyclus gedaan?

    Morgen hebben we weer een groeiecho gepland staan. Benieuwd of onze dame zich dan wat beter wil laten zien dan de vorige keer! Vorige week bij de gyn iig wel, toen zagen we dat ze haar oogjes heen en weer bewoog en gaapte, zo lief! Helaas is deze gyn echt een slechte fotograaf, dus naast twee ondefinieerbare foto's van wat het hoofdje zou moeten zijn hebben we weer een hele duidelijke foto van, jawel, een voet meegekregen :rolleyes:! Begint wel het thema te worden van deze zwangerschap ;)!
     
    peque en puppy28 vinden dit leuk.
  3. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Equivoque Lang leve de kunstmatige cyclus. Ik durf niet in een natuurlijke cyclus, omdat mijn eisprong niet helemaal is wat het moet zijn. Dus ja.. ik moet testen. Begin er gewoon weer mee rond 11/12dpo en dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Daarnaast vind ik het toch ergens fijn dat ik weet óf er iets gebeurd, zoals mijn vorige biochemische zw. Soort van extra informatie zeg maar.

    Oh die echo’s meemaken lijkt me fantastisch! Wel jammer dat de fotograaf ze er niet mooi op krijgt, maar denk dat je die schade over +-4 weken dubbel en dwars in haalt! Omg, het komt echt dichtbij!! Ben je er al klaar voor?
     
  4. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Killy88 wauw wat een toppertje heb je aan boord! Ben zo benieuwd dadelijk. Hoe voel je je?
    Fijn dat je het goed hebt gehad in parijs, en lekker zo'n vooruitzicht naar NYC!

    @Nienke91 jakkie, wat jammer dat het wat langer op zich laat wachten.. Maar idd, geen zorgen. Het komt allemaal helemaal goed, dat weet ik zeker!

    @Equivoque ooh wat leukk zeg. Zie je je meisje weer even. Nog even en dan in je armen <3. Have fun morgen!

    Ik had gisteren ineens rood bloed verloren, dacht even dat ik ongesteld zou worden want had ook zo'n buikpijn. Kan helemaal niet natuurlijk met dat deca depot. Maar na vorige week maandag heb ik eigenlijk alleen maar bruinverlies gehad en dan ook echt maar een beetje dus ik maakte me wel wat zorgen. Vanochtend met de arts gesproken en ik kan nog na bloeden tot 3 weken. Volgens hem ben ik dan te druk geweest gisteren. Klopt ook eigenlijk wel (ramen gelapt, naar foodfestival geweest), maar dacht echt dat het kon. Helaas.. maar weer even rustig houden dus.. Grrr.. (dan ben ik achteraf toch blij dat de hystero is vervroegd anders zat ik met de gebakken peren in barca). Verder niets bijzonders te melden eigenlijk... alleen maar dat mijn duimen overuren draaien voor jullie <3.
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  5. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ehm, eerder 2 à 2,5 week :eek:... word waarschijnlijk in de 39e week ingeleid, dat gaan we volgende week bespreken.
    Of ik er klaar voor ben... ja en nee :o:! Thuis is alles bijna klaar; bed moet nog wel op klossen en de ziekenhuistas is nog niet helemaal ingepakt, maar dat is zo gedaan. Mentaal is een iets ander verhaal... ik vind het nu nog wel gezellig en lekker veilig zo in mijn buik, en ik wil haar nog best even voor mezelf houden voordat ik haar moet delen met de rest van de wereld! Het is zo lang een abstract idee geweest, dat ik me nog steeds moeilijk kan voorstellen dat ik straks echt een baby heb... de focus lag de afgelopen jaren zo op zwanger wouden dat ik het gedeelte wat daarna komt bijna ben vergeten :o:! Dat die bevalling en slapeloze nachten toch ook wel heel dichtbij komen dringt nu pas langzaam een beetje door... :| maar natuurlijk kijk ik er ook echt wel naar uit om ons meisje te ontmoeten! Zeker als je bezig bent met die schattige kleine kleertjes en sokjes... ♥️

    Jij dus donderdag/vrijdag testen? Spannend weer hoor... we turen graag mee, in de hoop dat er deze keer twee streepjes mogen blijven staan!
     
    Cactus92, Louise11110 en Killy88 vinden dit leuk.
  6. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 rustig aan jij! Zorg maar dat je goed herstelt zodat er een mooi gespreid bedje klaarstaat!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  7. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    ooooh nog maar heel even!!! Rust rust rust, slaap nog even zo veel mogelijk!!❤️
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  8. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ik doe mijn best, maar laat slapen nou juist steeds moeilijker gaan met zo'n buik... wie dat heeft verzonnen... :rolleyes:
     
  9. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Wacht maar ...
     
    Cactus92 en Equivoque vinden dit leuk.
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik denk vrijdag (11dpo) of zaterdag. Maar tot zover weer eens geen énkel teken van een mogelijke innesteling, dus heb er een hard hoofd in...
     
  11. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ik hoop wederom dat je het mis hebt... maar je bent inmiddels wel een aardige expert aan het worden op dit gebied, helaas... had je de vorige keer iets gemerkt?
     
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Tp1 en de laatste biochemische wel symptomen, de Vmk helemaal niets. Dus weet dat het niet hoeft, maar vind het toch moeilijk me daaraan vast te houden.
     
  13. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Killy88 oh meiss.. het hoeft idd niets te betekenen. Die twee keer dat het bij mij gebeurde voelde ik ook niets tijdens de innesteling. Maar ik snap heel goed dat je niet durft te hopen en de situatie vergelijkt met de keren dat je wél/niet wat voelde (wetende dat het helemaal niets zegt).... want wat hebben we anders.. tis zo lastig en vooral voor ons allen met die hele reutemeteut aan rottige ervaring/teleurstellingen erbij. De harde realiteit is helaas dat het voor ons niet meer vanzelfsprekend lijkt en het altijd gewoon heel erg onzeker is. En dat gevoel mag je ook zeker hebben en vooral uiten hier. We zijn er voor je!

    Ik hoop ook heel erg dat je er naast zit. En hopelijk kun je je in de tussentijd toch een beetje proberen te focussen op iets anders, even wat afleiding weer ofzo.. hopelijk toch een knaller in je handen vrijdag of zaterdag. Ik duim!!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  14. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Cactus92: Wat fijn dat je geen last van neerslachtigheid hebt deze ronde. Hoe gaat het nu met je? Is het gelukt met de DBC afhandelen? Heel veel succes morgen!

    @Killy88: Hoe gaat het met je? Groot gelijk heb je dat je ‘gewoon’ probeert door te leven. Rot dat je in dit stuk niet echt kan vertrouwen op wat jouw lichaam laat zien he? Zou zo fijn zijn als het gewoon elke keer een standaardriedeltje zou zijn, zodat je kan ontdekken of er wat anders is.

    @Nienke91: Irritant dat jouw baarmoeder zo eigenwijs is. Heb je last van de progynova? Geduld is gelukkig een kwaliteit die je snel leert in dit traject, hopelijk is dit de laatste keer dat jullie zoveel geduld moeten hebben. Wel fijn dat je inderdaad een proefcyclus hebt waarin je hier nu achter komt.

    @Equivoque: Wat komt het einde dan toch al snel in zicht! Morgen alweer 37 weken!

    @puppy28: Geluk bij een ongeluk dus. Dit in het buitenland is echt niet chill. Gelukkig niks om je zorgen over te maken, maar wel rot dat je dus nóg rustiger aan moet doen. Wanneer gaan jullie ook alweer naar Barcelona?

    Ik kwam er gister achter dat in het Spaanse deel van de laatste email stond dat onze embryo’s in hetzelfde rietje zijn ingevroren, ‘omdat we er toch twee tegelijk wilden laten terugplaatsen’. Wat dus niet het geval is. Ben daar dus ook zeer teleurgesteld over. ☹ Heb nu het gevoel dat we een embryo niet een echte kans geven, en ook ineens de kans op een tweeling erbij krijgen. Het is helaas niet anders meer, maar jeetje, er kan ook nooit iets in een keer goed gaan..
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  15. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Wow @Muisje101, dat je daar nu zo even achter komt... lijkt me toch wel even iets om te overleggen, niet?
    Maar gebeurd is gebeurd, en hoewel het volgens mij wel mogelijk is om er één na het ontdooien weer opnieuw in te vriezen lijkt me dat ook een risico dat je niet wil lopen. Maar misschien wel iets om nog even te checken, of dat mogelijk is?

    Vandaag groeiecho gehad. Waar mevrouw eerst precies netjes op de gemiddelde groeicurve zat, heeft met name haar buikje opeens een flinke groeispurt gehad tot ruim boven de P90-lijn. Met een geschat gewicht van 3300 gram loopt ze daarmee ruim een week voor. Ik ben haar dus blijkbaar goed aan het vetmesten in mijn verlof :p!
    Geeft me in ieder geval wel een geruster gevoel voor wat betreft het eerder inleiden, want ze moet er natuurlijk nog wel uit... :eek: en dan nog maar zien of die kleertjes in maat 50 haar überhaupt gaan passen :rolleyes:!
     
    Killy88 en puppy28 vinden dit leuk.
  16. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 sjonge zeg, ik zou ook teleurgesteld zijn! Al helemaal omdat je er zo op deze manier achter moet komen en ik snap wel dat er fouten gemaakt kunnen worden maar bij dit soort dingen vind ik het gewoon echt niet kunnen. Helaas kan het niet ongedaan gemaakt worden als alleen wat @Equivoque ook al als enige oplossing aangaf. Shit zeg dat je dit nu weer erbij krijgt :(. ❤️

    @Equivoque ahww wat goed zeg!!! Super bericht weer!! Nog eventjesss ❤️
     
    Equivoque en Killy88 vinden dit leuk.
  17. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 jeetje wat een tegenvaller! Hoe kunnen ze nou zo'n domme fout maken... ppfff
    Het is idd zo dat ze kunnen ontdooien en weer invriezen.
    Maar kan me ook voorstellen dat je dat zeer spannend vindt.. Hé bah, nu moet je ineens weer gaan nadenken over wat je hiermee moet... Er lijkt ook altijd wel iets niet volgens verwachting te gaan in dit traject.. :mad:

    @Equivoque noooohh zo groeien die lady!! Die is zo goed als klaar hoor, berg je maar!!
    Nee, kan me dat goed voorstellen, dat je nog geen afscheid wilt nemen van dit gevoel in je buik, de veiligheid... Geniet nog even lekker!
    En daarna, tja, toch delen maar hè, die kleine langverwachte prinses!

    @puppy28 hè bah, schrikken, die bloeding! Toch beetje rustiger aan dus..
    Kijk, er zijn mensen die lappen de ramen 1 keer per jaar... En je hebt ze die doen het tijdens hun herstel van een baarmoederoperatie... :rolleyes:
    Ik zou zeggen, doe ff lekker kalm aan jij! ;)

    @Killy88 je weet het, ik snap je. En ik zwijg. Zoals beloofd. En ondertussen duim ik gewoon door dat dit het gouden ei is, die zich ongemerkt zachtjes innestelt.. Denk aan je!

    Ik morgen de slijmvliesscheck! Tocj spannend.. Ben ineens zo bang dat het veel te dik is ofzo.. heb veel last van druk op de buik en soort spierpijn bij baarmoeder. Vol gevoel. Maar vast ongegronde angst en wordt erger doordat de reis geboekt is en niet meer afgezegd kan worden!
    Oh @Muisje101 de DBC is nog leeg en als ie dat blijft dan sluiten ze m na die 120 dagen en wordt er niets gefactureerd. Pak van mn hart. Weer een stressfactor minder...
     
    Killy88, Equivoque en puppy28 vinden dit leuk.
  18. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ooooh @puppy28 inderdaad eens rustig aan jij! Naar een foodfestival gaan en je drankjes en hapjes aan laten geven was meer dan voldoende geweest! ;)

    @Muisje101 pfff wát een domper! Ik snap heel goed dat je hiervan ontdaan bent. Heb je eíndelijk dit resultaat en dan gaan ze er zo mee om... wat onzeker voor jullie nu even hoe hier mee om te gaan. Weer genoeg stof tot nadenken. ❤️

    @Equivoque dat ze ineens zo gegroeid is joh! Haha wel echt fijn, klein kanjertje dat t is! Genieten nog maar even dus voor je t weet is ze er! :D

    @Killy88 denk aan je en duim voor jullie ❤️

    @Cactus92 spannend zeg morgen! Hoe laat mag je? Hoop dat t ‘gewoon’ is zoals t moet zijn!

    Ik ben ook weer vochtloos trouwens, nou ja die baarmoeder. Werd ineens gebeld dat ze overlegd hadden en het toch weg wilde halen. En kon ook nog eens meteen terecht! Ben er eigenlijk misschien wel blij mee. Hoef ik niet stiekem meer te denken ‘wat is het en waarom en WANNEER GAAT T WEG’ haha. Nu lekker met een kruikje en kopje thee op de bank!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Vraag me niet waarom ik zoveel uitroeptekens gebruik, sorry daarvoor :o:
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  20. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 wat fijn!! Ja wat dat betreft zijn ze altijd wel vlot bij mck, ze maken tijd.
    Hoe hebben ze het weggehaald eigenlijk?

    Ik ben ook het uitroeptekentype. I feel you. :roflmao:
     
    Nienke91 en Killy88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina