Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Equivoque: Wat fijn dat jullie kindje zo lekker doorgroeit! En dat het inleiden daardoor ook wat beter gaat voelen. Met nu 3300gram verwacht ik wel dat ze in maat 50 past hoor! (Maar misschien niet zo heel erg lang ).

    @Cactus92: Succes vandaag!! Ik snap dat alles super spannend is, zeker met die geplande reis en alles. Ik duim heel erg voor je dat alles in orde is! Fijn dat het met die DBC is geregeld.

    @Nienke91: Wat fijn dat ze dat zo snel hebben geregeld! Hoe voel je je? Wanneer moet je weer terug?

    @Killy88: Thinking of you girl!

    Ik heb gister nog even contact gehad met Spanje. Na veel excuses hebben ze aangeboden om er eentje inderdaad weer opnieuw in te vriezen. Volgens hen kan dat zonder probleem, maar als ik in de literatuur ga zoeken is de kans dat zo’n embryo voor de 2e keer goed ontdooit toch iets kleiner. We durven dat dus echt niet aan. Dus, wij gaan binnenkort voor een dubbele tp. (En somehow voelt dat ook alsof dat kennelijk een deel van het ‘grote’ plan is ofzo, ik ben niet gelovig, maar ik vertrouw er maar op dat dit is hoe het kennelijk had moeten lopen.. Of klinkt dat heul zweverig?)
     
    Cactus92, Kiki11111981 en Killy88 vinden dit leuk.
  2. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Cactus92 ze hebben een katheter erop gezet en liep t er zo uit. Het was een heel klein beetje en geen bloed, dus dat was positief. Waarschijnlijk een inimini verklevingetje, doordat ik al zo lang niet gemenstrueerd heb, waardoor t er niet zelf uitgelopen is. Heb dus ook meteen even geproefd hoe een terugplaatsing werkt! :roflmao: Succes jij zo!!!!

    @Muisje101 Super spannend! Maar nee, ik vind het niet zweverig klinken. Of nou ja, ik ben er zelf ook ‘zo een’. Niet gelovig maar wel bijgelovig ofzo dat dit allemaal zo moet zijn! Dus daar geloof ik ook in bij jullie! :rolleyes:
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  3. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Oh @Muisje101 wat spannend een dubbele terugplaatsing. Ik geloof heel erg in het lot, dus misschien moet het inderdaad wel zo zijn! Laten we het hopen ❤️

    zelf zou dat altijd mijn voorkeur zijn, maar wij mogen dit nog niet. We zitten binnen icsi2 en ben nog lang geen 38... En Nederland hanteert (helaas voor mij) andere regels.

    @Nienke91 Wat fijn dat ze het vocht direct hebben weggehaald, scheelt je een hoop kopzorgen.

    @Cactus92 succes vandaag met de bms meting!!!

    verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve en steunende woorden! Vandaag ben ik een dagje vrij, dus die Google ik mezelf wel ff door :roflmao: en dan morgen een dagje werken van 08:30 tot 22:00. Voor je t weet zit het ellendige wachten er weer op. Ben niet heel erg positief, dus dan wil ik t ook gewoon weten.
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  4. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Nienke91 wat een snelle actie! Fijn dat ze dat meteen gedaan hebben, het kan maar gebeurd zijn... en dan weet je tenminste de volgende echo dat dat niet meer in de weg zit!

    @Muisje101 ik begrijp je gedachtengang helemaal! Plus dat het ook nog eens een stuk praktischer is om maar één keer terug naar Spanje te hoeven gaan natuurlijk.
    Hoe sta je tegenover het idee dat het wellicht een meerling zou kunnen worden?

    @Killy88 waarom googelen als je er toch geen vertrouwen in hebt? Snap ik nou helemaal niks van... :p nee hoor, we weten natuurlijk allemaal hoe dat werkt!
    Nog twee dagen doorkomen en dan weet je meer. Ik vond zekerheid ook altijd beter dan valse hoop, dus dan maar zo snel mogelijk duidelijkheid!

    @Cactus92 ben benieuwd, hopelijk een prachtig bedje gespreid!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  5. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 top! Simpel en zo gepiept. Lijkt altijd heel wat op echo, vocht of bloed, maar stelt vaak niet veel voor. Maar toch fijn dat het weg is!

    @Muisje101 neehoor, niks zweverigs aan, kan soms heel fijn voelen dat het een soort lot is.. er een rede voor zal zijn dat het zo loopt.. Super spannend, dat wel!!

    Hier echo gehad. Baarmoedertje in topconditie, slijmvlies prachtig en 10 mm! Me happy :D
    De verloskundige kon mn eierstokken niet vinden, heb ook kleintjes inmiddels.. Maar een rijp follikel ook niet gespot, dus is vast goed allemaal! Nu wacht ik op meer info uit Cyprus.
     
    puppy28, Nienke91 en Killy88 vinden dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Top top top @Cactus92 das alvast goed nieuws! You go girl! (!!!!!!!!! ghehe) :roflmao:
     
  7. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  8. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Wat fijn @Cactus92! Ik zeg inpakken en hup, dat vliegtuig in naar Cyprus!
    En dan met twee heen en hopelijk met drie (of misschien wel vier...?o_O) terug!
     
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    :eek: ja.. wie weet 4...
    Aan het baarmoedertje ligt het niet! Kreeg even 1 snelle reactie van de contactpersoon.. gorgeous :roflmao:
    Dat vind ik nou zelf ook.. :D
     
    Equivoque en peque vinden dit leuk.
  10. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91: Fijn dat dat mini verklevingetje nu dan ook weg is.

    @Killy88: Lekker gegoogled gister? Wat een lange werkdag heb je vandaag zeg! Ik vind je echt stoer, hoe je er in staat met testen enzo. Ik heb juist dat als ik niet heel positief ben, ik het niet wil weten.

    @Cactus92: Wat fijn! Prachtig nieuws! Op naar een prachtige reis met een nog mooiere uitkomst!

    Kreeg gister m'n behandelplan voor de tp binnen. Blijkt dat ik nog een maand aan de pil moet van te voren. Allemaal extra medicatie ook, terwijl ik juist zo blij was dat dit eindelijk een beetje voorbij was. Ook dit is wat het is, maar gisteravond heb ik een enorme huilbui gehad, bleek toch net even een beetje de druppel te zijn. Als m'n lijf een beetje normaal doet, zou ik met de tp rond half december uitkomen. Voelt echt nog als een eeuwigheid. Gelukkig volgende week beginnen in een nieuwe baan, dan heb ik hopelijk ook wat afleiding.
     
  11. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hè verdorie meid, kan me goed voorstellen dat je daardoor even uit het veld geslagen bent! Je moet ook echt iedere keer weer opnieuw je verwachtingen bijstellen... en nu je weet dat er twee mooie cryo's op je wachten, wil je ze natuurlijk ook gewoon zo snel mogelijk teruggeplaatst hebben! Snap eigenlijk ook echt niet waar die pil dan weer voor nodig is, maar goed... het zij zo inderdaad!
    Wel fijn om volgende week met je nieuwe baan te beginnen, dat geeft inderdaad een mooie afleiding. Kun je het met je werk een beetje goed regelen denk je om straks naar Spanje te gaan voor de terugplaatsing?
     
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
  13. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden, ik ga maar eerlijk zijn.

    Vannacht om half 5 werd ik wakker. Ben ik slaapdronken gaan plassen en drinken. Stom; want vandaag 11dpo. Dit realiseerde ik me toen ik om 06:15 wakker werd. Kut. Toch getest.

    Er is een streepje, maar je moet m wel ff goed vangen met je oog/licht. Twee verschillende testen gedaan, allebei vaag en had op (veel) meer gehoopt.

    Nu stevenen we dus weer af op weer een biochemische, of ik sta morgen versteld omdat ik wel met 6+uur heb getest. Misschien verrast ie ons, maar met gezond verstand denk ik een bio. Hij probeert het, maar was m net niet...
     
  14. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Oeh spannend hoor! Voor 11 DPO en een cryo (komen soms wat later op gang) zou ik niet te snel conclusies trekken hoor... alles is nog mogelijk! Maar de komende dagen zullen het idd moeten uitwijzen... blijft dus nog even spannend!
    Heb je getest met predictor of action?

    Edit: 1,5 uur na plassen en drinken toch al een streepje... verbaast me dan niets dat -ie vaag is hoor! Snap dat je nergens op wil hopen, maar dat doe ik dan even voor je ;)!
     
    puppy28, Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  15. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi!
    Ik heb al zo’n tijd gezocht naar een actief forum over ECD.. en eindelijk kreeg ik deze door. Inmiddels gaan we as zondag al naar Cyprus voor een broertje/zusje, spannend dus!
     
    puppy28, Cactus92 en peque vinden dit leuk.
  16. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Speciaal even snel binnen turen, hopend op goed nieuws... vaag streepje is beter dan geen... ik blijf hard duimen voor jullie! ❤️
     
  17. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Killy88 kus en bergen witte chocoladeletters voor jou! Ik duim door hoor, hoop op een straalverbaasde Killy&vrouw morgen!!

    @Muisje101 wat een tegenvaller!! En waarom die pil als ik vragen mag? Bergen medicatie, vertel..
    Het lijkt een eeuwigheid, ik weet er alles van. Ik heb al zoveel gewacht ook, op toestemmingen voor donoren etc. Maanden verspilt.. 12 pogingen over 3 jaar..
    Maar nu voor jou, dit is echt te overzien. Je weet wat er gaat komen. Zie het positieve en richt je even helemaal op je nieuwe baan, eigenlijk wel heel fijn dat daar nu even de volle aandacht heen kan. En dan straks.. helemaal in topvorm die 2 prachtige emmy's ophalen!
    Maar ook een dikke knuffel hoor, voor je verdriet en machteloosheid voor nu..
     
  18. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    ik denk dat als je een biochemische zwangerschap niet een positieve test hebt op dag 11! Klinkt superpositief!!! Ik heb hoop!
     
  19. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    En ik ook!! *fingers crossed* hier!! Spannend zeg! @Killy88
     
  20. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Nou daar zijn we weer. Allereerst dankjewel allemaal voor het duimen, ik heb het heel hard nodig...

    Waar ik gister een behoorlijke klap in mijn gezicht kreeg (want voor die testlijn te kunnen zien moest ik in allerlei gymnastische oefeningen op de kop en zijwaarts kijken) heb ik nu toch een klein beetje hoop. Ook vooral weer angst. Want ik heb al vaker (4x onderhand) positief getest, maar nog nooit zo mager op 12dpo.

    Ik probeer me er aan vast te houden dat er hier nog meer van die slow starters blijvend zwanger zijn, maar toch moeilijk. Het kan evengoed morgen alweer weg zijn.
    Hij doet iig nog zijn best en we zijn nog -soort van- in the running.

    heb jullie gelukswensen en duimen heeeeeel hard nodig. Maar misschien gaat ie ons verbazen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina