Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Wat een mooi nieuws @Equivoque, gefeliciteerd!! En nu lekker genieten!
     
    Equivoque en puppy28 vinden dit leuk.
  2. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    @Equivoque van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een ontzettend fijn nieuws!!
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Equivoque Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! ❤

    @Killy88 Gefeliciteerd met de goede echo, die banner staat je fantastisch! ❤
     
    Equivoque en Killy88 vinden dit leuk.
  4. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    dankjewel, wat lief! ❤️
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Equivoque : hoe is het met jullie? Lekker thuis? Hoe gaat het met jullie mooie meisje?
     
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Meisjes, hoe gaat het hier met iedereen? ❤️
     
  7. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hi @Killy88, hoe is het met jou dan?
    Dringt alles al door? En komen er al meer kwalen opzetten?

    Hier vandaag weer hcg voor de schijnveligheid.. En moet zeggen, voor nu doe ik het er goed op!
    Van 323 naar 2031 ma-vrij per 36.2 uur verdubbelt! :D
    Vannacht geen slapeloze nacht voor Cactussie.. :)
     
  8. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Wow wat een goeie verdubbeling @Cactus92 Dat gaat helemaal de goede kant op!!

    hier prima! Het begint een klein beetje in te dalen, maar ik vrees dat ik het pas écht geloof als we een beetje richting de 12 weken gaan. We blijven voorzichtig hè :)
     
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Gelukkig kunnen we samen dit spannende pad bewandelen @Killy88
    En jij geeft mij gewoon iedere keer even het goede voorbeeld, afgesproken? ♥️
     
  10. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Dat lijkt me zo'n goede deal meiden. Mogen wij dan jullie goede voorbeeld verder volgen? Super mooie stijging Cactus!

    Hoe is het verder meiden?

    Ik vier vandaag een feestje, want het lijkt alsof ik ongesteld aan het worden ben! Terwijl ik het pas over 3 weken had verwacht. Ik wacht/hoop nog even op echt rood bloedverlies, maar dan kan ik dit weekend starten met de pil en zijn de voorbereidingen begonnen!
     
    Nienke91, puppy28 en peque vinden dit leuk.
  11. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Oh yes @Muisje101 !! Haha precies op een "normaal" schema dus, dag 28? Dat rode bloed komt vast snel. Blij voor je, eindelijk door!
    Wij zullen idd hopelijk het goede voorbeeld geven!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hello ladies!

    Nu de mist in mijn hoofd weer een beetje optrekt en mijn meisje heerlijk bij me ligt te slapen heb ik eindelijk even tijd voor een update!

    Na een langzame start van het inleiden gedurende twee dagen, ging alles woensdag ineens heel snel. Blijkbaar was de verpleegkundige van de ochtenddienst vergeten ons te wekken, want ik was nog nauwelijks wakker of er stond al iemand aan het bed voor de ctg. Aansluitend kwam de dienstdoende verloskundige de positie van de baby beoordelen. Die lag nog steeds te hoog. De dag ervoor hadden twee artsen geprobeerd om het hoofdje dieper in het bekken te krijgen maar dat lukte niet. Dus ik was even overrompeld toen deze kordate dame met twee flinke duwen in mijn buik ineens aankondigde dat ze de vliezen ging breken! (Stel je voor: ik kwam net uit bed, nog niet eens tanden gepoetst en zo ging ik dus bevallen... o_Ogodzijdank had ik de avond ervoor al gedoucht :o:)
    Zo gezegd zo gedaan en de eerste wee kwam al snel, nog voordat het infuus met de weeopwekkers liep. De weeën vielen mij meteen knap tegen qua intensiteit. Ik had een langzamere opbouw van de pijn verwacht, maar wellicht was dat ook anders door de weeopwekkers. Na twee uur zat ik op 4 cm, trok ik het echt slecht en heb ik gevraagd om een ruggenprik. Lucky me, dat kon direct en wat was dat hemels! Ik ben stoned van het verdoofde gevoel terug naar de verloskamers gereden. De ontsluiting ging daarna supersnel, 3 uur later mocht ik al persen. Hoewel dat goed ging, ging het niet snel genoeg voor de kleine en hebben ze haar moeten halen met knip en vacuüm. Ondanks alle toeters en bellen, couveuse en opgetrommelde kinderartsen bleef de sfeer heel ontspannen en was er geen moment angst of paniek.
    En toen zag ik haar heel langzaam geboren worden en werd ze op mijn borst gelegd. Meiden, dat gevoel is echt met geen pen te beschrijven en dat moment gun ik jullie allemaal zo erg! Zo ongelofelijk, een eerste kennismaking en tegelijkertijd zo vertrouwd. Het is zo'n prachtig meisje, ik had het zelf niet beter kunnen maken met mijn eigen DNA!

    Eenmaal weer thuis was het wel even lastig opstarten met voedingsperikelen en M. die zich na de bevalling nog niet helemaal lekker voelde. We geven nu volledig de fles, zo heb ik de rust dat ze genoeg binnenkrijgt en kan ik ondertussen met kolven de borstvoeding opnieuw opstarten (wat ook lijkt te gaan lukken). Zelf nog wel last van de knip en het volledig ontbreken van buikspieren en slaap... o_O. Maar ons meisje doet het super, is vandaag alweer aangekomen en altijd tevreden!

    Ondertussen hier ook prachtige berichten! @Killy88 een goede echo, @Cactus92 een mooie hcg-stijging en @Muisje101 weer een cyclus in zicht... ik voorspelde een goede flow en dat gaat ook gewoon gebeuren!
    Maar ik moet jullie wel teleurstellen: de mooiste en liefste baby is niet meer beschikbaar, want die heb ik al ♥️:p!
     
    Nienke91, Kiki11111981, xElles en 13 anderen vinden dit leuk.
  13. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.288
    921
    113
    Vrouw
    Pittige bevalling dus! En wat goed dat je de keus voor de fles hebt durven maken. Hopelijk lukt het om borstvoeding op gang te krijgen.
    En mooie naam heeft ze gekregen!!
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  14. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Gefeliciteerd @Equivoque! En de dames zaten in ieder geval goed met kort en stoer, leuke naam!
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  15. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Equivoque ♥️♥️♥️ Wat een mooi verhaal!! Reageer later even verder! X
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Oeps, had de naam eigenlijk niet openbaar willen noemen maar hij sloop er blijkbaar zomaar in :o:... maar mooi is -ie hè? ;)

    Even niet quoten aub, dan vraag ik even aan @Beheer of zij kunnen regelen dat ik het bericht nog kan aanpassen?
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  17. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    @Equivoque van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve meisje ❤ Geniet ervan!
     
  18. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.288
    921
    113
    Vrouw
  19. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Equivoque wauw wat een prachtig verhaal! Heel erg gefeliciteerd nogmaals, geniet lekker met z’n drietjes! Dat hebben jullie meer dan verdiend! ❤️
     
  20. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    We hebben haar naam uit het bericht gehaald.

    Gefeliciteerd met je dochter!
     
    Equivoque en Killy88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina