Sorry hoor vorige keer ff snel voor Killy dus helemaal niet gereageerd op jou @Equivoque! Maar wat super lief dat je ons nog volgt en steunt! Wel een beetje jammer ja dat t dus niet als een vakantie voelt, dat verlof! Hahaha nee hoor ik geloof t echt meteen. T is erg intensief denk ik! Maar gelukkig dan maar dat jullie al getrakteerd worden op de eerste lachjes! ❤️ @peque ook al zo’n lieverd die gewoon nog komt buurten hoe het met ons is! Heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest en de familie wat tijd met de nieuwe aanwinst konden geven. Vreemd dan he van dat niet slapen ineens... zo’n EHBO cursus is trouwens echt super fijn denk ik! Binnenkort organiseren ze dat vanuit mn werk voor ouders, heb gevraagd of ik m toch ook mag volgen haha. En ik vind t ook heel mooi dat je meedoen aan dergelijke onderzoeken. @Cactus92 wat fijn om te lezen dat je iets beter gaat! Hoop dat dat aan blijft houden en dag t vanaf nu alleen nog maar beter gaat en dat he misschien zelfs wel een beetje kan gaan genieten, dat gun ik je in elk geval echt! ❤️ @Muisje101 wow dan gaan we écht gelijk op ja! Spannend zeg! Ik gebruik ook progynova ja, eigenlijk geen last van. Alleen in combinatie met de duphaston ontzettend gevoelige borsten, maar verder mag ik echt niet klagen geloof ik! Doe t wel gewoon soms hoor, haha! En wat ik wel echt bizar vind worden is hoe moe ik ben. Lig er eigenlijk om 20u gewoon écht af en als ik niet goed naar mn lijf luister word ik ook wel eens misselijk, van de vermoeidheid denk ik op die momenten. Zal óók de spanning zijn en de tijd van t jaar en veel te druk op mn werk enz enz... hoe ga jij nu? Nog 2 nachtjes dan weten we meer! ❤️
@Muisje101 en @Nienke91 wat spannend zeg deze komende echo... horen of alle moeitevol nu toe zijn werk heeft gedaan, en dan binnenkort de tp! Wow! Dadelijk zitten jullie samen op het wachtbankje, samen de eerste testjes, al die zenuwen, de eerste echo, etc etc, ik duim hard voor jullie mee! @Nienke91 die vermoeidheid is zo herkenbaar, het lijken wel slaapmiddelen al die hormonen!
@peque: Leuk dat jullie bij familie zijn geweest! Wat gaat de tijd snel zeg, alweer 6 maanden! Stoer dat je een EHBO-cursus hebt gedaan, slim ook wel. Was het interessant? @Nienke91: Gezellig hoor samen in dit bootje. Ik krijg van de utrogestan ook allemaal irritante bijwerkingen. Borsten die op knappen staan, lage rugpijn, misselijk, vorige keer zelfs een bloedneus uit het niets. Ik vind de progynova ook wel te doen, in vergelijking met de rest.. De hoofdpijn blijft aanwezig, maar is te doen, heb ook wat krampen in m’n buik. En daardoor ben ik weer allerlei horror-gedachtes aan het maken. Zal toch geen cyste zitten enzo? Vervelend dat je zo moe bent! Sinds vanochtend ben ik echt zenuwachtig aan het worden en dus een ontzettende stuiterbal, maar liever dat dan huilend in bed. Nog 2 nachtjes inderdaad! Hoe laat mag jij woensdag?
@Muisje101 en @Nienke91 ik ga woensdag jullie berichten in de gaten houden hoor! Al het goede komt in tweeën de laatste tijd (@Cactus92 en @Killy88 samen zwanger en @Inge1978 natuurlijk zelfs een tweeling) dus jullie zijn nu gewoon samen aan de beurt, vind ik! @peque toevallig heb ik onlangs ook zo'n EHBO-avond gehad! Inderdaad nuttig. Het verschrikkelijke verhaal over het zoontje van jouw vriendin heeft destijds grote indruk op mij gemaakt, dus ik wilde vooral graag weten wat ik moet doen in geval van verslikking/verstikking...
Wat mooi gezegd @Equivoque , al het goede komt in tweeën hier en die flow houden we vast hoor! Bijna meiden, woensdag het topic weer scherp in de gaten houden!! @Muisje101 @Nienke91 ik duim en heb vertrouwen! @peque Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad en dat je kleine trots zo genoten heeft van het samenzijn met familie. Andersom nog meer uiteraard En rapley, je moet er zin in hebben.. hoop dat ie snel gewoon alles in zn giecheltje houdt en uiteraard alle smaken en structuren leert waarderen. Want man man, wat een rommel geeft het Je hebt alles zo goed voorbereid en ik vind het een mooie gedachte dat je iets wilt doen om te bedanken voor het wondertje dat je moeder heeft gemaakt.. En bewonderingswaardig ook dat je het allemaal doet, zoals je bedacht had van te voren.. Hier niks nieuws, beetje overleven tussen de kwalen door. Net als @Killy88 volgens mij. Maar we klagen niet hoor. (Dat probeer ik iig ) Zal haar morgen weer even achterna met een mooie echo hopelijk! En dan op naar woensdag, actie in de fractie en op naar nog meer positieve berichten!
Hallo meiden! mij had gisteravond een heel verhaal getypt, maar de site liep weer eens constant vast. Ik houd het nu even wat korter, aangezien ik me door de werkdag heen worstel @Muisje101 en @Nienke91 Heel veel succes morgen! we wachten hier in spanning op jullie berichtje ❤️
Hoe gaat t met je zenuwen @Muisje101? Ik mag morgen gelijk om 09 u, dus das top! En jij? Ik word ineens alleen zenuwachtig van t feit dat onze ‘eigen’ arts er niet is. In 1,5 jaar tijd nog nooit iemand anders gezien daar. Nou ja, een ander kan waarschijnlijk ook prima meten, hahaha! @Cactus92 begrijp ik nu goed dat je vandaag weer voor echo mag? Dank lieve dames! Ik ben nog steeds voor die positieve vibe hier houden, vind t wel gezellig!
@Nienke91 ja vandaag een echo voor mij. Vreselijk spannend weer... Weet je wie je hebt morgen? Ik heb daar een aantal favorieten.
Oh hoe laat mag je? Duim voor je!! Nee geen idee, degene die echo spreekuur heeft zei de telefoniste... spannend he!
Je kan altijd vragen hoor, wie je hebt. Maar maakt in principe niet uit ook. Komt goed! Ik ergens tussen 18.00u en 20.00u, moet er nog even over bellen later. Mijn verlos heeft dienst, kan ook in een bevalling zitten. Dus nog tijdje wachten..
Even vanaf mijn telefoon: @Cactus92 : succes en veel plezier straks bij de echo lieverd! Als je puf hebt, laat je dan nog even weten hoe het was? Hoe voel je je? @Killy88 : hoe is het met jullie? @Nienke91 : Ik voel jouw zenuwen! Lekker vroeg morgenochtend meis! Ik pas morgenavond ergens, dus moet nog net wat meer geduld hebben. Vandaag echt een slechte dag. Echt aan het overleven. Vanochtend hele onderneming geweest om niet in mn bed te gaan huilen. Paniekaanval in de metro. Ben de rest maar gaan lopen. Nu al de hele dag zwabberbenen, zo moe van alle emoties en aan het aftellen tot ik weer naar huis mag. Morgen naar 3 tabletten progynova per dag, dus we komen wel elke keer een stapje dichterbij. Gelukkig gaat de tijd gewoon voorbij, ook als je alleen maar de tijd aan het uitzitten bent.
@Muisje101 wat naar!! En dan ook nog een paniekaanval.. En ja, dat is zo, wat er ook gebeurd, de tijd tikt door en alles komt steeds dichterbij. Je bent nu lekker thuis, neem ik aan, hoop dat je een goede lange nacht maakt, even weg van de wereld en morgen beter opstaan.. Spannend!! Dikke knuffel voor jou!
Hier weer goed nieuws! Echo was top, meting 2 dagen voor Allemaal mm werk natuurlijk, maar beter dan 3 dagen (of langer) achter, die wil ik nooit meer zien! Zelf met de vage apparatuur kan mijn verlos kaakjes, gezichtje, hersenweefsel onderscheiden. Als zij het maar ziet! Alles erop en eraan en in beweging. Ben weer blij en opgelucht. Volgende week termijnecho met supergoede apparatuur. Op naar nog meer goed nieuws morgen!
Ahg @Muisje101 toch wat naar! Is dat ook echt van de hormonen denk je? Hoop ook dat je even lekker kan slapen en dat dat dan helpt. Rustig aan he! Goed aan jezelf denken! ❤️
TOPPPPPPPPPPP!!!! @Cactus92 wat een ongelooflijk fijn nieuws weer!!!! Houd dit vooral vast!!!! Had ik al uitroeptekens gedaan? !!!!! Leuk ook je opmerking ‘als zij t maar ziet’.... hahaha mooi mens❤️
@Nienke91 ja goed nieuws hè!!!! Ja joh, het is een soort vage vlek met een hartslag, af en toe een uitstulping wat zwaait.. knappe die er werkelijk al die extra details uit weet te halen! Maar gelukkig is het haar vak en haal ik adem Volgende week een haarscherpe picture van mijn cutie, beloofd!
Heerlijk nieuws lieverd. Wel de mooiste vage vlek die er is! Op naar nog heel veel meer goed nieuws morgen! Ik lig al in bed, maar moet nog even wakker blijven voor mn prik. En dan heerlijk naar dromenland, met twee prachtige strepen over 2.5 week, toch @Nienke91 ?