Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Haha mijn strepen komen iiiiiiiets later Muisje! Baarmoeder doet echt zn best maar heeft nog ff een paar dagen nodig! Slijmvlies was nu 7.5 mm dik en vorige keer nettttt aan 6 dus dat is wel echt fijn! Laagjes waren ook weer mooi zichtbaar, maar een streepje vocht er tussen. Zonde! Moest me totaal geen zorgen maken en t is veel minder dan die eerste keer dat er vocht in zat dus ze denkt nog even paar dagen progynova slikken en gas en gaan! ;) maandagochtend weer terug!

Hoe voel jij je vandaag @Muisje101? Hoop dat je de dag een beetje door komt!! ❤️

puppy28, Louise11110 en Cactus92 vinden dit leuk.
  2. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw

Oh wat een goed resultaat al! Ik heb wel vaker een tp gehad met 7mm hoor, dat kan al prima! Nog een paar daagjes erbij en dan denk ik dat je volgende week zaterdag tp hebt! (Indien het een 5 daagse cryo is!)

3. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Fijn dat het bms al beter was dan de vorige keer! Toch een goede keuze geweest dus om nog een ronde te doen! Hoe was de andere dokter vanochtend? Is maandag jouw eigen dokter weer terug? Hoe voel je je nu met dit bericht?

Hier gaat het ok. Aan het aftellen. Heb de middag lekker vrijgenomen, dus over een uur nog één afspraak hier op werk en dan lekker naar huis. Vanavond pas de echo en dan morgen pas reactie vanuit Spanje.

Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja ben er ook gewoon blij mee en opgelucht over, was heel even bang dat ik nog een proefcyclus moest. En trouwens, al is dat zo moet ik me nog steeds niet aanstellen, haha! Als t maandag goed is gaan ze de ontdooiing plannen, moet mn vent zijn deel inleveren en ik aan de utro. Dan zou op zn vroegst vrijdag de tp kunnen zijn denk ik (3-daagde) SPANNEND!! Haha

Arts was echt heel lief! Nam echt ff de tijd om mn verhaal door te nemen, had zich goed verdiept in ons en ik geloofde wat ze allemaal zei en had echt t gevoel dat ze precíes weet wat ze doet! ;) maandag weer een ander... maar dat vind ik nu niet zo spannend meer! Had vandaag mevrouw Heijnsbroek en maandag mevrouw Cox. Ben er nu wel van overtuigd dat ze allemaal lief zijn en mijn verhaal goed begrijpen.

Fijn dat je even een middagje vrij genomen hebt! Of gaat dan de tijd juist langzamer? Dus eigenlijk weet je zelfs morgen pas hoe en wat? Zo spannend! Nou ja nu kun jij natuurlijk wel al inschatten hoe t zit als je die echo vanavond ziet! :) denk aan je!

5. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Topnieuws @Nienke91 !! Nog even geduld maar het komt in zicht.. zo spannend!! Duim duim duim, maar dit is al super!

Nienke91 vindt dit leuk.
  6. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Fijn dat je blij en opgelucht bent! Eindelijk actie!! Heb je wel eens eerder utro gebruikt?

Ik heb de vrije middag nodig om bij mn vriendin te komen die de echo maakt straks. Dus hoop dat de tijd een beetje vlot gaat, maar ook heel veel zin om haar te zien. Lekker baby knuffelen daar!

Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  7. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Nee nog nooit utro gebruikt! Inlegkruisjes inslaan heb ik begrepen :roflmao:

Ah wat fijn dat jouw vriendin de echo kan maken! En dat je even baby kan knuffelen! ❤️

8. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Baby knuffelen was zó fijn. Het is zo'n mooi en lief manneke.

Echo lijkt me goed. Bms was 9mm. Een heel klein stipje vocht, maar dat was nog geen mm, dus denk dat het geen consequenties heeft. Nu mailen naar Spanje en hopelijk morgen beginnen met de utro. Nienke, ik ben overigens op CD13, jij op CD10 toch, dus dat kan het verschil verklaren.

puppy28, Cactus92, Nienke91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Cactus92 wat een mooie vlek! ❤Inderdaad niet de beste apparatuur nee... maar des te mooier wordt het plaatje bij de termijnecho!
    Wat super meid... na alle ellende, laatste kans, en het lijkt gewoon toch te gaan gebeuren! Zó blij voor jou! ❤

@Muisje101 wat naar zeg, een paniekaanval... gelukkig was de echo goed en komt het steeds dichterbij voor jou! En wat fijn dat je wel gewoon kan genieten van andere baby's! Dat geldt lang niet voor iedereen in jouw situatie, al zullen er vast momenten zijn dat je het ook wat minder goed kan hebben. Hopelijk mag je volgend jaar rond deze tijd gewoon je eigen baby knuffelen meid!

@Nienke91 wat goed, die proefcyclus was dus niet voor niks! Nog even knallen voor een nog mooier matrasje en dan hopelijk een heel mooie embryo erin volgende week!
    En ja, inlegkruisjes heb je wel nodig met utro... ik zou de large variant maar nemen :rolleyes:!

Cactus92 vindt dit leuk.
  10. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wat fijn @Muisje101! Dat klinkt goed, die echo! Heel erg benieuwd wat men zegt morgen! Komt zo dichtbij nu voor jullie ook! Laat je het ons weten? Hoop dat je ok bent! ❤️

Hoe gaat t met jou @Equivoque? En de knappe been natuurlijk?!

11. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 Wouw! Heel goed! En zo'n stipje vocht, waar komt dat vandaan?
    Wat een toeval dat dat ook bij Nienke het geval is.
    Maar het staat niks in de weg! En er komt nog wel een druppeltje vocht bij, met het inbrengen van je frosties :) Superspannend..
    Hoop dat je je weer wat beter voelt meis! Knuffel

12. Inge1978

Inge1978 Lid

5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Nienke91 en @Muisje101 spannend!! Goede berichten!!! Zet m op! Hou hoop, ook al valt dat echt niet altijd mee.. het kan! Wij zijn de bewijzen!!

13. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Goede berichten meiden!!! Volgende week wordt weer rete spannend hier :)

14. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Even ego:

Volgens Spanje ben ik 'perfectly ready' voor de tp. Staat gepland voor dinsdag! Ben vandaag begonnen met utrogestan (2x 400mg) en doxycycline (antibiotica). We vliegen zondag daarheen. Maandag nog een keer bloedprikken op progesteron en dan dinsdag de tp! Ze starten pas met ontdooien zodra we dinsdag in de kliniek zijn, dus dat wordt een heel spannend uur. En dan broeden maar! Holy shit, ik vind het spannend!! Maar wel happy spannend. :)

@Nienke91 : hoe is het met je?

15. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    #3435 Cactus92, 28 nov 2019
    Laatst bewerkt: 28 nov 2019
    @Muisje101 een heel mooi ego bericht!! Die willen we wel :D
    Wat fijn dat Spanje helemaal tevreden ook is en je lekker bent begonnen met de progesteron. Fijn dat ze ook even prikken nog, dan kunnen ze eventueel ophogen.
    Maar ook doodeng zeg, ontdooien als je daar al bent, maarja, kan ook niet anders natuurlijk. Maar we hebben vertrouwen hoor!!
    Maar wat is dit spannend zeg... dat wordt nagelbijten hier, voor jullie!!

16. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hey lieve meiden!
    Alweer even geleden..
    Mijn opa is vorige week helaas overleden.. hoewel we er wel vrede mee hebben (hij is 92 jaar geworden), was het even een rottige week.
    Daarnaast veel downs gehad door die stomme pil

17. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hey lieve meiden!
    Alweer even geleden..
    Mijn opa is vorige week helaas overleden.. hoewel we er wel vrede mee hebben (hij is 92 jaar geworden), was het even een rottige week.
    Daarnaast veel downs gehad door die stomme pil, dus wilde even geen spelbreker zijn tussen al die supergoede berichten!!!

(Sorry per ongeluk op de knop gedrukt terwijl ik nog niet klaar was).

Echt zo blij om alles te lezen, dat geeft me weer moed!
    Bijna 30 nov en dan ga ik stoppen met die pil en eindelijk weer een kansje wagen! Ben zo benieuwd!!
    Ik hoop dat ik jullie samen met @Nienke91 en @Muisje101 mag volgen!!

Lien4 en Cactus92 vinden dit leuk.
  18. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Waaaa goed nieuws @Muisje101!!! Super spannend ja! T gaat gewoon gebeuren nu. Ik blijf als een malle aan je denken en voor je duimen! You go girl! ❤️

Ahg gecondoleerd met t verlies van je opa @puppy28! Hoe oud ook, blijft super verdrietig en k*t zulke tijden! Gelukkig komt blij jou ook die laatste pil in zicht nu, zo spannend!

19. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd @puppy28

Gelukkig bijna stoppen met die stomme pil en weer een beetje grip op je gevoel hopelijk! Knuffel voor jou!

20. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte @puppy28 Het blijven pijnlijke gebeurtenissen, hoe oud iemand ook is... Xxx

Deel Deze Pagina