@Muisje101 wow, dinsdag gaat het gewoon al gebeuren!!! Eindelijk, hier heb je zo lang maar uitgekeken... ik ga ontzettend hard voor je duimen meid! Ben het even kwijt, liet je er nu 1 terugplaatsen of allebei (mits goed ontdooid natuurlijk)? En even benieuwd: waarom moet je eigenlijk antibiotica slikken, wat is het idee daarachter? @puppy28 gecondoleerd met je opa... mooie leeftijd maar een definitief afscheid blijft verdrietig. Maar hopelijk breekt nu dan een nieuw begin aan... eindelijk die laatste pil erin! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wat zou het toch mooi zijn als het op deze manier nog lukt. We duimen als een malle hier!
Hi lieverds, wat voel ik me ontzettend gesteund door jullie zeg! Dank voor alle lieve reacties. @puppy28 : wat verdrietig, gecondoleerd. Blijft inderdaad verdrietig, ondanks de prachtige leeftijd. Vandaag de laatste pil! Feestje waard! In ieder geval om van die stomme kunstmatige hormonen af te zijn en om eindelijk weer een kans te hebben! @Cactus92 + @Killy88 + @Inge1978 : hoe gaat het met jullie? Hopelijk is de misselijkheid wat gezakt! @Equivoque + @peque : hoe gaat het met jullie? En de lieve kindjes? @Nienke91 : Bijna maandag! Hoe laat heb je de afspraak? Hoe voel je je? Hier ben ik op mn positieve wolkje neergeplofd. Ben benieuwd wanneer ik er af val, maar voorlopig zit ik goed op mn wolkje. We vliegen morgenochtend vroeg, dus ben nu het hele huis aan het opruimen/schoonmaken en aan het inpakken. Niemand weet dat we gaan, alleen mn beste vriendin die de echo's heeft gemaakt. Iedereen denkt dat we een weekje naar een huisje op de hei gaan. Of ze het echt geloven is een tweede, maar zo voelt het nog een beetje privé. Pffft, zo spannend!!
@Muisje101 houd dat lekker vast, dat gevoel! Mooi is dat hè, dat altijd wanneer er weer een serieuze poging gedaan wordt, je vanzelf weer in de positieve flow komt. Want we weten, elke kans is een kans! En 2 kansen in een.. hoe mooi! Heel goed, lekker voor jezelf houden die trip. Jullie geheim. Geen vragen beantwoorden, of vragen rond de testdatum, zeer fijn als je alle tijd gewoon lekker voor jezelf hebt. Hele huis spik en span, dan hoef je alleen maar te broeden bij thuiskomst, heerlijk is dat. Hele goede reis en wat zal er geduimd worden.. eerst dinsdag het ontdooien en dan de wachtweken. Wanneer vliegen jullie weer terug? Met mij gaat het beter. Klachten meer met vlagen. Maar niet meer down en stukke minder misselijk. Maar ga je lekker op jezelf concentreren en post lekker ego, want we zitten natuurlijk wel op scherp hè, hier! Succes!! ♥️
Muisje, Ik wens jullie een hele veilige vlucht en een goed verblijf in Spanje! Dat alles maar mee Mag zitten deze ronde en we hier het goede gevoel vasthouden! Hier gaat het de ene dag beter dan de andere, maar over het algemeen gezien voel ik me iets beter gelukkig! Zit te wachten op de nipt uitslag en dat is voor mijn gevoel een soort van laatste horde in het ‘eerste’ termijn. Er is een week voorbij, dus hoop snel antwoord! vandaag een echo gehad en alles weer in orde! Een ontzettende druktemaker die lekker met z’n hoofd in mijn blaas zit te porren. En volgens de nub theorie is het een jongen! Het blijft natuurlijk een theorie, maar dan kan ik vast aan t idee wennen ik dacht altijd een meisjes moeder te zijn!
@Muisje101 spannend!! Heel veel succes! ik voel me goed! Nergens last van! Getwijfeld over de nipt, maar aangezien het met een tweeling niet in nederland kan en we in belgie moeten gaan denk ik dat we het erbij laten aangezien we er pas over 3 weken terecht kunnen.. de donor is jong, dus weinig kans op afwijkingen.. Ik heb 27/12 de geslachtsbepaling gepland staan! Spannend! Praktisch om te weten vooral.. Ben blij als ik donderdag weer een goede echo heb, heb nu weer een onwerkelijk gevoel... en als het donderdag goed is gaan we het in een paar dagen aan heel veel familie en vrienden vertellen!
@Killy88 jongetjes zijn fantastisch!! Maar het allerbelangrijkste, hij doet t goed! En de vrouw is blij.. ook fijn @Inge1978 spannend hè, van echo naar echo.. Maar wat fijn dat je je goed voelt! Enne, waarom heb je geen tweelingbanner?? @Nienke91 alvast veel succes voor morgen gewenst! Let us know!
Lieve @Muisje101 ik wens jullie een hele fijne vlucht! Die waarschijnlijk al in volle gang is. Maar nog belangrijker wens ik jullie een fijn verblijf en dat alles maar mag gaan zoals het hoort te gaan! We denken aan je! ❤️ Fijn om te lezen dat t met jullie een stukje beter lijkt te gaan Cactus en Killy! Zou fijn zijn als die stijgende lijn voort blijft gaan en jullie lekker niet meer misselijk de kerst in gaan! Toch? Super leuk trouwens dat t waarschijnlijk een jongetje wordt! Grappig wel he dat je zelf dan een soort ander beeld had. T maakt natuurlijk allemaal helemaal niet uit, maar ik herken t wel! Heb ook echt zo’n sterk gevoel dat ik ooit een dochter krijg... @Inge1978 wat top dat jij je zo goed voelt! Hoop dat dat zo blijft! Daar teken je toch voor! spannend de 27e! Misschien krijg jij wel een meisje én een jongen!
Hier alles goed trouwens lieve dames! Mag morgen weer in de ochtend dus de update komt gauw! Hoop een goed nieuws update Fijne zondag❤️
Word zo blij van jouw positieve berichten @Nienke91 . Hoop dat je je net zo goed voelt als dat je overkomt. Mn duimen draaien morgen voor je! Fijn dat het goed/beter gaat met alle zwangeren. 2e trimester begint al lekker in het zicht te komen voor jullie! Hier gaat het goed. Vanochtend aangekomen hier. Prachtig hotel. Heerlijke temperatuur. Nu op het balkonnetje in de zon met een boek. Morgen om 9.00 afspraak in de kliniek om bloed te laten prikken. Zal dan wel weer super zenuwachtig worden, maar nu voelt het lekker ontspannen. Zit dus nog lekker op mn ik-ben-onze-kinderen-aan-het-ophalen-wolk.
@Muisje101 lekker op die wolk blijven zitten komende maanden @Cactus92 ik wist niet van het bestaan van een tweelingbanner?! @Nienke91 succes!!! Spannend weer! En een jongen/meisje?!? Tja alles kan natuurlijk ik heb te hard geroepen, vandaag weer ontzettend beroerd!! Ben gewoon al 5kg aangekomen joh in de zwangerschap... de misselijkheid weg eten..
Haha ik ook al 3 kilo, heb last van hetzelfde dilemma. Morgen 13 weken maar nogsteeds verschrikkelijke KATER dagen (zo noem ik ze) er tussen zitten...
@Killy88 ik heb ook echt het idee dat het een combinatie is met vermoeidheid... elke keer als ik slechte dagen heb heb ik slecht geslapen! Gister ook paar keer moeten braken (na tandenpoetsen).... hopelijk is het snel helemaal klaar qua misselijkheid
Mini-update uit het regenachtige Spanje: vanochtend naar de kliniek geweest. Bloed laten prikken op progesteron. Uitslag is voor vandaag nog niet relevant, dus die komt morgen pas. Als hij laag is, willen ze extra suppleren met injecties. Maar de tp kan sowieso doorgaan. Zenuwen gaan zelfs nog wel ok nu. Utro symptomen zijn lekker aanwezig, kramp in mn buik, pijn in mn onderrug, enorm vergeetachtig. Morgen om 10.15 daar weer zijn en om 11.15 de tp. Hopelijk vandaag het laatste dagje dat we met zn tweeën zijn!
Oooooh spannend @Muisje101! Maar sowieso dus tp!!!! Top, ik duim voor een mooie transfer haha! Wel balen van die regen trouwens, denk je lekker in Spanje te zijn, niks lekkers aan... Hier helaas nog steeds vocht, ze hebben t weer weg gezogen. Was overigens een stuk minder prettig dan de vorige keer! Maar ja, blijven lachen haha. Vrijdag weer terug, als t vocht weg is gebleven gaan ze toch terug plaatsen in deze cyclus! DUIMEN! Hihi
Vervelend dat er nog vocht zit! Hebben ze enig idee hoe dat komt? Kut dat het minder prettig was. Wel weer een lange adem lieverd, kan me voorstellen dat jullie op ander nieuws hadden gehoopt. Hopelijk hebben jullie de komende dagen wat afleiding, zodat de tijd lekker snel gaat.
Nee heb t wel nog gevraagd! Maar t komt door de progynova die maakt natuurlijk slijm aan en om een of andere reden loost ie t overtollige dan niet maar t komt wel eens voor dat t dan de baarmoeder in loopt. T was weer keurig helder dus dat is absoluut niets ernstigs. Moest me niet al te veel zorgen maken zei ze haha! Jij inmiddels al zon daar? Hoop het!
@Nienke91 ik duim!! @Muisje101 ik ga zo hard duimen en hopen en alle geluk jullie kant opsturen! Eerst die zenuwslopende ontdooiing morgen.. en dan hopelijk nooit meer met zn 2 jullie. Ik houd de update in de gaten!!