Hahaha you go girl! Zoals afgesproken zegt ze, de kanjer! Trots op je! En op die kleine mooierd in je buik. Wat een super fijn nieuws! ❤️❤️❤️
Jahoor. Zij gaat er vandoor met een meisje!!! hahaha gefeliciteerd lieve @Cactus92 De goede termijn echo is je zó gegund!!!
Ff nieuwe echofoto, ik zwaaide iets te royaal met mijn persoonlijke gegevens.. Met dank aan een oplettende @Tuttebelleke
@Cactus92 wat een fijn nieuws!!! Je bent al verder als ooit tevoren! morgen gaan we weer voor echo, 2 dagen geleden ook nog ff gespiekt, alles ging goed.. morgenavond gaan we het mijn familie vertellen, ben blij als het openbaar is! Maar ook zeer benieuwd naar de reacties!!
@Killy88 ja jij wel! Ach zo spannend ben ik niet om te "down tracken" @Inge1978 met Fos was ik 13 weken, maar wist vanaf de termijnecho met 12 weken dat het foute boel was.. Dus vandaag was voor mij super belangrijk.. Dus nog niet zover als met Fos, maar toch verder idd. Kan het nog niet bevatten.. Fijn dat jij af en toe even gluren kan en heerlijk als het geheim eruit is! Ben benieuwd naar de reacties!
Yes @Cactus92, wat een prachtige echo en wat is het je gegund! Die NIPT nog maar even, en dan toch echt lekker gaan genieten! Van de nub heb ik geen verstand, maar is het niet zo dat je daar pas met een week of 14 iets over kan zeggen omdat ze er eerder nog allemaal hetzelfde uitzien? Uiteindelijk maakt het geen donder uit natuurlijk... maar nieuwsgierig zijn we toch wel een beetje ! @Inge1978 jij alvast veel plezier morgen! Je familie zal vast verrast zijn, een tweeling op komst... Weten in jouw omgeving eigenlijk veel mensen van de ECD?
@Killy88 : Wat een goed bericht! Heerlijk! @Cactus92 : En nog zo'n mooi bericht! Het lijkt wel feest hier! Prachtig kindje heb je in jouw buik zitten! Blijft wonderbaarlijk dat je 'gewoon' een mens aan het maken bent. Hoe bizar cool! Ben je zenuwachtig voor de Nipt? Of heb je daar wel vertrouwen in?. @Nienke91 : Hoe is het met je? We gaan voor nog meer mooi nieuws morgen! Mn duimen draaien in ieder geval rondjes voor je! @Inge1978 : Veel plezier met het vertellen! Lijkt me zoiets leuks! @puppy28 : Hoe gaat het met je? Hier nu 2dp5dt. Wat heerlijk om dat te kunnen zeggen. Mn hoofd gaat nu al alle kanten op. Na gisterochtend geen bloedverlies meer gehad, yay! Progesteron prikken vallen gelukkig mee, heb alleen de hele volgende dag er nog een plek die voelt als een onderhuidse blauwe plek. Maar als dat alles is! Heb wat hele lichte krampen onderin mn buik, maar dat kan alles en niks betekenen. En soms wat duizelig, maar denk dat dat komt doordat ik wat verkeerd adem door de stress. Al met al lekker aan het symptoomspotten! Nog maar 1.5 week te gaan! (En hopen dat ik niet doorgedraaid ben in die tijd... )
@Muisje101 zo spannend!! Vandaag gaan ze/ie innestelen ongeveer... ik ben er van overtuigd dat ik dat moment gevoeld heb... de vorige keer ook... ik draai duimen voor je!! @Equivoque niemand weet van ecd... aangezien we het onze kids wel gaan vertellen gaan we er wel openheid over geven naar directe familie, zodat ze niet raar reageren richting onze kinderen als ze met vragen komen... maar ja wanneer vertel je het?!? Ik denk er maar heel af en toe aan dat ze via ecd zijn ontstaan...
Top @Inge1978 wat super fijn dat jouw echo goed was! Echt een goede week hier! @Muisje101 ik word een soort blij en moet lachen om hoe je t schrijft! Maar t is natuurlijk helemaal niet om te lachen wat het is rete spannend! Ik blijf keihard duimen voor je! Fijne reis morgen ❤️ Hier gaat t nog steeds wel aardig! Heb best wel vertrouwen eigenlijk! Oke oke en een beetje gezonde spanning! Waar ik nu meer ‘last’ van heb is dat ik merk dat ik van steen word ofzo. Een vriendin van me heeft liefdesverdriet, wat heel sneu is, maar gelijk ziek gemeld en nou kan niks meer noem maar op. Zondag hebben we de baby shower van een andere vriendin en nu doet vriendin A helemaal moeilijk dat ze niet weet of ze kan komen en dat ze geen puf heeft om iets te gaan maken (ze zou een taart bakken, we maken allemaal wat)... HALLO EXCUSE ME??? Hahaha sorry echt erg, kan er niet zo goed mee omgaan . Bedankt voor t luisteren, ben ik t ff kwijt! Morgenochtend goed nieuws, tot dan! ❤️
Duimen draaien voor jou lieverd! Zet hem op! Ik snap overigens helemaal wat je bedoelt. Alles wordt zo relatief. Soms helpt een stapje terug doen een beetje. Ik probeer, met de nadruk op probeer, altijd te bedenken dat het voor hen ook relatief is, en dat dit misschien wel het ergste is op het moment. Maar ben dan eigenlijk ook heel blij voor iemand, als dat het ergste is wat je dus meemaakt, dan valt de rest kennelijk wel mee.
Helaas moeten die duimen ff blijven draaien lieverds! Vocht is t terug, wat een domper he! Word vanmiddag gebeld over behandelplan, ze moesten even overleggen. Hoe t kan weet ze geen antwoord op te geven, misschien een verklevingetje. Maar ja, t is een cyclus weg gebleven. T is overigens ook écht minimaal maar ze zei zelf voor die geringe kans die je krijgt moet t perfect zijn. Eens! Spannend, houd jullie op de hoogte. ❤️
Hey verdorie zeg, had je zo gegund nu door te kunnen gaan :/ maar inderdaad, beter zorgen dat alles goed in orde is voor die grote kans!
Hè verdorie wat een domper @Nienke91 Ben zelf niet bekend met vocht, maar weet wel dat ik zelf 7 tp nodig heb gehad om blijvend zwanger te raken. Dus idd: Alles móet in orde zijn. Desalniettemin zou t erg vervelend zijn als t wordt uitgesteld
He wat stom lieverd. De redenatie is wel te begrijpen, maar dat zal misschien het gevoel van nu even niet veranderen. Had het ook zo gehoopt voor je en zeker ook gegund. Ben je al gebeld met een plan? We zijn weer veilig geland. Wat een rotweer is het hier! Ben maar lekker onder een dekentje gekropen. Voel me niet echt fit, dus dat is een lekkere plek om te verblijven.
Ik kan weer een beetje lachen! Wij hebben echt de allerliefste behandelend arts ever. Die belde einde middag, dat ik me echt geen zorgen moest maken, ‘gewoon’ een lange adem nodig had, trots moest zijn op mezelf enz enz! Zij vindt een kijkoperatie (nog) zeker niet nodig (werd vanochtend geopperd). We gaan gewoon weer een proefcyclus starten, let’s go! Dit keer wil ze wel graag even een echo maken op dag 3 van de duphaston. Ze denkt namelijk dat t vocht dan wel weer verdwenen zal zijn. En daar zijn we dan natuurlijk nieuwsgierig naar! Fijn dat je er weer bent Muisje! En met dit weer en even van alles bijkomen is onder een dekentje inderdaad een hele fijne plek! ❤️