Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge1978

Inge1978 Lid

5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Muisje101 top! Fijn om te horen! Geen stress om medicatie meer! zo zonde... snap dat het serieus enorm spannend is, zo herkenbaar.. en wel klachten/geen klachten het zegt niks.. ik zou het liefst een ander laten testen zonder dat ik het wist en dat diegene me alleen zou laten weten als ie positief was... maar ja slaat nergens op...
    @Cactus92 fijn een goede nipt! Het wordt steeds werkelijker, al durf je het waarschijnlijk ook nog niet echt te geloven dat het echt zo gaat zijn
    @Nienke91 super! 100% een ideale baarmoeder! Ik voel het!! Ik zou idd nog ff lekker carpaccio eten met kerst en dan daarna lekker 9 mnd broeden

hier gister weer een echo gehad.. alles was goed.. er is op mn hart gedrukt dat ik bij elke symptoom moet bellen en niet af moet wachten.. dat zal lastig worden, want wacht meestal lang af voor ik ergens mee bel.. en vanaf 24 weken al verlof! Dat is over 12 weken al!! Daarna nog max 4 weken halve dagen als het supergoed gaat..

Louise11110, Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  2. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 oohh wat een goed nieuws!! :D Ja, oké, kut.. nog een maandje uitstel, maar zo met de feestdagen wel door te komen en volgende cyclus geen stress omdat je precies weet wat er gaat gebeuren en die baarmoeder op het moment suprême gewoon AAN staat! Top top top!:D

@Muisje101 Dankjewel ♥️ Ja, Fos blijft in gedachten en juist nu ik zover ben als ik met hem gekomen ben is het weer confronterend. En ook deze tijd van het jaar.. Alleen vorige kerst was ik net zwanger en nu de kritieke fase al voorbij!
    En wat je test betreft... hel is het. Ik snap je zo goed. Laatste test heb ik 's morgens 5 uur plasje opgevangen en gewoon laten staan in de badkamer. Had zo speciaal potje met deksel en daar was het koel. Toen weer terug naar bed..
    Paar uur later ineens de moed verzamelt, want ook ineens voelt de onwetendheid niet meer goed en is duidelijkheid het enige wat je wilt. Jouw moment komt, echt.
    Ik duim voor je en stuur je alle moed en kracht! ♥️

@Inge1978 Wat fijn weer!! Goede echo... En wat een mooie bijkomstigheid, lekker vroeg met verlof!! :D
    Luister maar naar wat je gezegd wordt en doe niet eigenwijs je dappere nuchtere jij, als er iets op de proppen komt waarvan je denkt, hmm, bellen dus! Maar we gaan ervan uit dat het goed blijft verlopen hoor! Snel het vetbuikje straktrekken graag en genieten van vooral veel beweging in je buik denk ik, binnenkort!

@puppy28 Ja geen zorgen om die gekke menstruatie. Heb ik ook vaker gehad, na miskraam bv. Dat je denkt, oké, is dit het? En op de echo was het dan mooi dun, het slijmvlies. Spannend hoor, dat de fase van onzekerheid en vooral grote hoop nu gaat starten.. Ik duim heel hard voor jullie ♥️
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goeie afleiding hopelijk. Even "normaal" leven, leuk werken en ondertussen hopelijk een wonder..

puppy28 vindt dit leuk.
  3. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
  4. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je nieuwe job @puppy28! Fijn dat je daar even die afleiding hebt / hebt gehad. Het is en blijft ontzettend spannend voor jullie. Wij duimen! Samen knallend het nieuwe jaar in achter de andere meiden aan lijkt me een heel goed idee! ❤️

@Muisje101 denk veel aan je!

@Cactus92 13 weken! ❤️ Gaat ie nog steeds elke keer een beetje beter met je? Steeds minder beroerd?

Bedankt allemaal voor jullie support / lieve berichten! Ik ga inderdaad nog maar een carpaccio’tje eten rondom de feestdagen ennnnnn een klein wijntje drinken! :roflmao: Had na mn vakantie mezelf voorgenomen helemaal niet meer te drinken, tenzij het rondom de feestdagen nog niet zover zou zijn. Die fles wijn gaat toch open dus straks hoor! :rolleyes:

puppy28 vindt dit leuk.
  5. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 weet niet of je vandaag al ging testen, maar hoe dan ook hoop ik dat je ons goed nieuws komt brengen...❤

@Cactus92 Wat fijn dat de NIPT goed was! Belangrijke mijlpaal... en dan nu op naar een prachtige 20 wekenecho samen met @Killy88 en @Inge1978 (Die daarna al bijna met verlof mag)!

@Nienke91 zeker doen hoor, dat wijntje tijdens de feestdagen! We gaan er immers vanuit dat het daarna 9 maanden niet meer mag!

@puppy28 jij jobhopper! Ben even de tel kwijt hoor, hoe vaak je al van baan bent gewisseld :p... hopelijk is deze job een schot in de roos! En de afleiding is in deze tijd ook wel welkom lijkt mij.

@peque het consternatiebureau is hier vrij mild, leuke verpleegkundige die op zich ook wel de drie R-en adviseert maar daarbij aangeeft dat je als ouders vooral moet doen wat zelf het beste voelt. Maar al die tegenstrijdige adviezen zijn wel lastig af en toe... voor nu besloten maar even in haar ritme mee te gaan, nu ze geplaagd wordt door sprongetje/krampjes/verkoudheid en dat allemaal tegelijk. Als het wat beter gaat proberen we er wel weer wat meer structuur in te krijgen ;)
    Ze groeit overigens goed, nu 5,3 kg en ruim 57 cm :thumup: dus we doen het vast wel goed!

puppy28 vindt dit leuk.
  6. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Niet zwanger. :cry:

7. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    oh nee toch... wat een ontzettende domper, wat een verdriet. Heel veel sterkte met deze klap, we hadden het zo gehoopt...

8. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Predictor is negatief. Clearblue laat een dun streepje zien, er is dus wel wat geweest. Maar veel te vaag voor 16dpo. Doen morgenochtend voor de zekerheid nog een clearblue. Dan dinsdag nog de bloedtest en dan is alles, helaas, weer voorbij.

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend verdrietig! Heel heel veel sterkte

10. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Och @Muisje101 wat erg.. :cry: Ik weet even niet wat ik zeggen moet.. had het zo gehoopt..
    Heel veel sterkte lieverd!!
    Heb je zo'n clear blue met een plus?

11. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ach die verdraaide clearblue testen ook, die kunnen je schandalig voor de gek houden helaas :( ben er geen fan van..

desalniettemin, het is een enorme klap en gun jullie zelf tijd dit te verwerken. ❤️

12. Inge1978

Inge1978 Lid

5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Muisje101 ahneee dit is niet het nieuws waarop ik had gehoopt! Wat een enorme domper!! Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel

13. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ach nee... het was je zo gegund :cry:
    Heel veel sterkte meid ❤❤❤

14. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ohhhhhh nee he!!! Dit hadden we niet afgesproken, wat ongelooflijk k*t. Heel veel sterkte lieverd en een dikke kus ❤️

15. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    oh lieverd, neeee! Had er zo’n goede hoop op. Dit is echt zo rot! Heel veel sterkte lieverd.. dikke digitale knuffel aan jou! ❤️

16. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Pfft. Wat een rollercoaster blijft dit toch.
    Gisteravond erg laat naar m'n moeder gereden om daar met z'n twee uit te huilen en alles te vertellen. Daarna wel goed geslapen en nu hangen we al de hele dag met z'n twee in bed. Strijdlustig voor een volgende poging.. M'n vaders reactie was: 'Wordt het niet eens tijd dat jullie hiermee stoppen?'. Lekker pa...

Heb m'n zorgverzekering en die van m'n man aangepast, krijgen bij een volgende poging niks meer vergoed, dus konden alle aanvullende pakketten er af halen. Scheelt weer. Spanje ook gemaild dat we graag zsm verder willen. We hebben al zitten rekenen, als ze een maand pauze willen zou het pas maart worden. En dat klinkt wel heel ver weg.. Maargoed, we wachten de reactie wel af. Heb ook gelijk een yogacursus geboekt, morgen staat shoppen op het programma en misschien nog deze week m'n haar verven en m'n nagels (laten) doen. Nemen het er maar even van.

17. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 och lieverd, wat een gemene rollercoaster idd..
    Je vader wil gewoon dat dit verdriet je bespaart blijft.. alleen beseft niet dat kinderloos het leven doorgaan nog veel pijnlijker is en opgegeven geen optie..
    Je hebt van alles geregeld en gepland, allemaal terwijl de grond net onder je weggezakt is. Ik herken het. En snap het. Doe wat op dit moment het beste voelt. En doorpakken met Spanje en meteen mailen is wel slim, want wachten moet je toch, dus tijd om nog meer te huilen komt er sowieso.
    Hele dikke knuffel, heb steeds aan jullie gedacht..

18. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 Wat ben je dapper, wat klink je strijdbaar! Het is ontzettend verdrietig, maar het resultaat wat jullie in Spanje hebben geboekt geeft wel hoop dat het mogelijk is. Jullie gaan het nog een keer proberen met eigen materiaal, neem ik aan?
    En inderdaad, ik denk ook dat je vader het uiteindelijk wel goed bedoelt, maar dit is natuurlijk niet een reactie die je op dat moment wil horen...
    Ga jezelf maar lekker verwennen! Straks eerst maar weer die rottige feestdagen doorkomen, hopelijk heb je dan alweer een nieuwe poging in het vooruitzicht.
    Dikke knuffel!

19. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Net gebeld met de huisarts: HCG is 7, er is dus waarschijnlijk wel wat geweest, maar het is niet blijven plakken. Stelt mij heel erg gerust, want dan is het dus niet helemaal hopeloos geweest. Progesteron was nu overigens 36.4, maar geen idee of dat hoog genoeg was. Spanje reageerde net al heel snel dat ze het met de artsen gaat overleggen en zsm reageren.

Wat zij niet weten is dat ik gistermiddag al gestopt ben met de medicatie. :D

Ik kreeg 's avonds trouwens nog een ontzettend lieve app van m'n vader. Dat z'n wereld ook even stilstond toen ik dat vertelde en dat hij niet wist hoe hij moest reageren. Ik krijg van m'n werk alle ruimte om bij te komen, dus daar ben ik erg blij mee. Vanochtend wel wat thuis aan werk gedaan en dat is ook wel weer fijn. Plan is om maandag weer op volle sterkte aan de slag te gaan en ik probeer vrijdag weer die kant op te gaan, om even te kijken hoe het gaat.

Zo, nu wel weer genoeg over mij. Hoe is het met jullie?

20. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Haha, de egoposten gaan nog even verder. Spanje mailde net dat ze de bloedtest 'positive, but a bit low' vinden. Ze zijn echt gek daar. Dus dat ik over 5 (!) dagen opnieuw bloed moet prikken en in de tussentijd door moet gaan met de medicatie. Progesteron is in ieder geval hoog genoeg. (Dat is dan wel weer een positieve noot).

Deel Deze Pagina