@Muisje101 jeetje, wat lastig is dat dan.. ik ben het met je eens dat ze gek zijn, maar anderzijds zal er een rede zijn dat ze toch willen dat je doorgaat? Of voelt het als valse hoop geven? Want dat is het laatste gevoel wat je wilt hebben.. Ik snap wel dat het je positief stemt, dat er iets gaan is geweest. Betekent dat ook echt dat je nogmaals met eigen materiaal wilt proberen? Dacht dat dat een laatste kans was.. Maarja, je kijk verandert nu weer misschien. Wat fijn dat je vader nog een lieve app stuurde. Het is een eerste reactie geweest, omdat hij jullie verdriet niet aan kan zien. Ik herken dan, van mijn moeder.. Die nu toch maar wat blij is dat ik toch heb doorgezet! Lekker dat je werk je de ruimte geeft. Al ben je zelf al aan het doorstomen, plannen maken, overleggen met Spanje... zo gaat dat hè, we nemen geen ruimte om te beseffen en herstellen, door! Ben benieuwd, wat het idee is voor de komende poging. Ik had gister weer een echo, mn wekelijkse portie vertrouwen opbouwen, maar het gaat super goed. Heel fijn..
Ach @Muisje101 wat vervelend dat ze je nog hoop proberen te geven vanuit Spanje, terwijl eigenlijk iedereen -inclusief zijzelf- weten dat 7hcg te weinig is. Zelf zou ik ook gestopt zijn met de medicatie. zelf heb ik ook zo’n biochemische zwangerschap gehad en vond het ook een soort van ‘fijn’ dat ik wist dat er iets gaande was geweest. Geeft je toch wat meer info en hopelijk vertrouwen voor het vervolg: Het kan, maar zoals iedereen hier weet is het zoeken -en wachten op- het gouden ei. Hier gaat het goed! Voel me sinds deze week echt stúkken beter. De misselijkheid is zo goed al over, ik eet weer fatsoenlijk (m’n kwark smorgens ipv een zak chips) en de vermoeidheid is beter te handlen. Natuurlijk komen er nu andere dingen voor terug als beginnende bekkenpijn en m’n lage bloeddruk maakt dat ik soms bijna flauw val. Maar we klagen niet hoor, allang blij dat ik weer in staat ben normaal te functioneren. merk dat ik hier zelf wat minder reageer, Maar ik lees wel hoor! De focus op t traject verdwijnt langzaam naar de achtergrond en daar komen nieuwe informatie bronnen voor terug: De toekomst. Maar ik blijf jullie volgen en blijf hopen op hetzelfde wonder ❤️
@Muisje101 fijn dat je vader de lieve app stuurde.. Heel herkenbaar dat lage HCG, ik kreeg felicitaties bij een HCG van 23 (ofzo): ik werd woest... ik moest toen ook overprikken en in eerste instantie steeg hij een paar punten en daarna ging ie zakken.. voor mij was het meteen al een teken dat die zwangerschap niet goed zat... en ik vond het echt niet fair dat een kliniek me feliciteerde met deze waarden... bij mij kwam de biochemische zwangerschap door een alecht milieu in mijn baarmoeder bleek later bij een second opinion... Ik herken wel dat het fijn is dat je lichaam er wel iets mee heeft gedaan! Hier gaat het goed.. inmiddels heel erg last van mijn rug, hopelijk staat het los van de zwangerschap en is het over een paar dagen weer over.. Nou de gyn zei dus dat ik met 24 weken halve dagen moet werken tot 28 dagen en dan met verlof moet in het gunstigst geval.. mijn teamleider denkt er anders over.. hij vind het een advies en het is geen regel... denk dat hij toch aan het kortste end trekt maar we gaan het zien.. Volgende week vrijdag geslachtsbepaling!!!!! Heel benieuwd
@Inge1978 ff snel; Daar heeft jouw leidinggevende helemaal niets over te zeggen. Als jij je (deels) ziek meldt ivm zwangerschap gaat het uwv daarover, jou werkgever (of leidinggevende) niet. Ik ben 6uur ziekgemeld (ik werk normaal 1x 14 uur per dag en dan 2 dagen van 8uur) en daarover neemt gewoon het uwv contact op. Zij betalen de werkgever voor jouw verzuim.
@Muisje101 inderdaad een stomme rollercoaster. Ik hoop maar dat jouw (onze) rollercoaster nog helemaal niet op zn einde is en we dus moeten blijven zitten... ❤️ Je klinkt in elk geval wel strijdlustig en ook al mag t verdriet er zeker zijn, vind ik dat heel stoer van je! Fijn dat je vader even terug gekomen is op zijn eerste reactie. Precies wat gezegd wordt denk ik ook dat het is dat hij jou niet verdrietig wil zien en misschien niet weet hoe hij er mee om moet gaan. Hier vind ik bijvoorbeeld dat mijn pa soms helemaal niet echt reageert op als ik iets vertel. Stiekem hoor ik dan via via dat als ze over mij beginnen de tranen in zn ogen springen (en t is een heule grote stoere man). Hij weet zich gewoon geen houding te geven denk ik... t is ook allemaal lastig! En inderdaad een apart verhaal wat betreft de reactie uit Spanje. Heb je aangegeven dat je al gestopt bént? Zo fijn om te lezen dat t goed, en steeds beter, gaat met jullie @Cactus92 en @Killy88. Kanjers met t goede voorbeeld! ❤️ Ennuh inderdaad @Inge1978 zou even lekker zijn. Heel jammer voor je leidinggevende maar ik zou heul goed op jezelf en je twee mooie wondertjes passen! En doen waar jíj je goed bij voelt.
@Nienke91 en @Killy88 vind ik ook en volgens mij heeft hij er ook totaal niets over te zeggen. Als de gyn zegt je stopt dan stop ik! Beetje jammer dat ie het zo speelt
Even kort: hcg was vanochtend <0.2. Zoals verwacht. Heb Spanje gemaild dat we gelijk door willen, als reactie dat ze dat moet overleggen of dat wel kan. Ben sinds gistermiddag gestopt met de medicatie, had al wat spotting, dus ben benieuwd wanneer het doorbreekt. Hopen dat ze voor die tijd een plan hebben. Hoe is het met jullie?
@Muisje101 hopelijk kunnen jullie zo snel door als jullie willen en geeft Spanje jullie snel duidelijkheid ik heb niet veel nieuws! (Gelukkig) Alles zn gangetje..
Wauw @Cactus92, de laatste keer dat ik hier stiekem meelas zat het erop voor jou na Fos, en look at you now! Gefeliciteerd @Equivoque, jou heb ik ook stiekem gevolgd, gefeliciteerd met je dochter! Mijne kwam wat te vroeg op 15 oktober
Ben benieuwd @Muisje101, duim voor je! hier ook weinig nieuws! Hoop dat t goed gaat met jullie allemaal. Wil jullie hele fijne feestdagen wensen mooie mensen! ❤️ Op naar een prachtjaar voor ons allen!
Fijne feestdagen allemaal. Voor sommige zijn het moeilijke tijden. Weet dat ik aan jullie denk. Veel liefde en een dikke kus ❤️
Lieve allemaal, hele mooie dagen gewenst! Voor de zwangeren bijzonder om uit te kijken naar het nieuwe leven in het nieuwe jaar, voor degenen die nog met lege handen staan altijd een lastige periode. Ik denk aan jullie, want vorig jaar rond deze tijd had ik het oprecht opgegeven (en had ik daar min of meer vrede mee). Dat 2019 ons zo'n prachtige dochter heeft gebracht had ik vorig jaar rond deze tijd niet kunnen bedenken, en ondanks dat ze er nu is voelt het nog steeds onwerkelijk... Ik hoop van harte dat jullie kerst 2020 ook mogen terugkijken op een prachtig jaar! ❤
@Viviennee wat lief van jou, dankjewel! Kan het zelf ook nog niet beseffen hoor.. Jij gefeliciteerd met je dochter! @Muisje101 ik duim voor snelle actie en goed plan! Voor jou, @puppy28 @Nienke91 een hele dikke knuffel.. zeker nu, weer een jaar afsluiten zonder die grote droom.. maar ook weer met hopelijk moed het nieuwe jaar in. Ik zal een wens doen.. ♥️ Voor allemaal warme dagen toegewenst, ieder op zijn eigen manier. Want warmte en steun hebben we allemaal nodig, in verdriet, of in verwachting.. Dikke knuffel!