Zou met 2de urine testen... Predictortest van gister was toch ook later op de dag? Zie ook hier streepje, wel lichter maar dat kan ook liggen aan het feit dat je ochtendurine hebt gebruikt. Mijn 2de test vd dag was altijd duidelijker. Ik duim toch nog ff door.
Ja klopt, die test van gister was einde van de dag. Ik dacht juist dat ochtendurine sowieso altijd beter was om te testen, ik kan duidelijk nog een hoop leren ! Ik blijf gewoon nog ff lekker door testen! Veel dank voor het duimen! ❤️
@Nienke91 opdrogen maakt zeker uit ja, hoe snel heb je de foto genomen na testen? Hoe is ie nu? Je hoort idd wel van die middagtesters.. Moeilijk, wat we nu zien is idd afloop en dat willen we niet zien nee.. ik zou die middag nog eens pakken en idd en morgen weer. Maar ik vrees voor de biochemische... Knuffel!! En hou ons op de hoogte...
@Nienke91 verdorie, nog geen duidelijkheid... moeilijk om hier hoopvol over te zijn, maar je weet het niet... ik duim voor de zekerheid toch nog even verder...
Jeetje, wat spannend. Ik ben ook een beetje bang voor een biochemische zwangerschap, ik vind de streepjes ook wel duidelijk, maar had op dit termijn wellicht wat donkerdere strepen verwacht. Enige wat je kan doen is afwachten, en daar ben je ondertussen de meester in geworden. Dat eeuwige wachten.. Mijn duimen blijven nog even draaien voor je. <3
Dank lieverds! Ze lopen echt duidelijk af, helaas! Nou ja ik heb nog een predictor voor morgen ochtend en nog 2 kruidvatjes voor donderdag, die jassen we er gewoon nog ff doorheen hoor! Bel donderdag met t MCK wat wijsheid is, denk stoppen met medicatie. En dan dinsdag eind evaluatie daar! Tenzij de 2e streep een speurt maakt natuurlijk, gaan we maar ff niet van uit ! Ik meld me weer bij nieuws hoor! ❤️
Aahh @Nienke91 we waren er al bang voor hè.. Maar potverdorie toch partijtje balen want je hoopt natuurlijk altijd op dat wonder, die uitzondering.. Dikke knuffel meis!
Hé Nienke wat ontzettend verdrietig. Hij heeft z’n best gedaan, maar het helaas niet gered. Welkom in de oneerlijke wereld van (on)vruchtbaarheid. Wat is het wreed hè... We hebben t allemaal wel een keer meegemaakt, of in een iets andere vorm, en we hopen steeds dat er een keer een lucky one tussen zit die ons bij de eerste poging verbaasd. Ik had je deze eer zó ontzettend gegund. geef het een plekje meid. Vergeet jezelf niet. Dikke kus X
❤️ Zulke lieve woorden allemaal! Als er morgenochtend niks meer te turen valt bel ik morgen naar t MCK en anders tuur ik nog ff een dagje verder en bel ik donderdag. Nu eerst een zak M&M’s!
Weer dat verdomde zelfde streepje als maandagmiddag, duidelijk roze, veel te licht, maar wel zichtbaar binnen een minuut... misschien een M&M baby? Morgenochtend nog ff een testje er tegenaan (of 2) en dan bellen we ff met onze vrienden uit Leiderdorp! @Killy88 hoe is t nu met jouw buik? Heb je al de uitslag?
Ach wat vervelend toch Nienke! Ben heel benieuwd wat mck gaat zeggen. Heb je geen buikpijn? hier gaat t prima! Dokter heeft maandag gebeld, niets super afwijkends gevonden alleen een geïrriteerde maag. Dat wist ik al. Als ik weer een zo’n aanval krijg moet ik t ziekenhuis bellen en dan gaan ze op dat moment kijken. Maar vooralsnog red ik me wel met rennies en omeprazol!
Nee zeker geen buikpijn! Gisteravond wel weer wat krampjes. En borrelende darmen, maar das sowieso die utro denk ik. Gek allemaal hè! Super fijn dat er niets verontrustends is gevonden en dat je je goed redt. Houden zo!
Wat een week! Kruidvat geeft heeeeel licht iets en predictor nog t zelfde. Vrienden uit Leiderdorp vinden dat t kleurt een positief iets. Moet maandagochtend nog testen en ze zeggen als t nog steeds iets verkleurt, dik dun maakt niet uit, willen ze over 2/3 weken echo plannen. En anders hebben we dinsdag de eindevaluatie. Ondertussen ga ik misschien wel even m’n eigen huisarts om een bloedtest vragen. Eerst ff laten bezinken allemaal ❤️
Ja dat dacht ik al @Nienke91 , dat zij zo reageren. Heb je een arts gesproken of verpleegkundige? Nou, zenuwslopend dan zeg. Bah. Ga je wachten tot maandag of test je nog even door zelf? Er moet oploop komen natuurlijk.. Ik zou sowieso die hcg test bloed regelen, die moet dan wel 2 keer natuurlijk.. Sterkte meis, dit voelt zo naar.. knuffel
Een verpleegkundige, die was nog een soort enthousiast / positief zeg maar. Ik denk dat als ik een arts had gesproken dat die wel wat realistischer gereageerd had. Ik ga proberen alleen nog maandagochtend te testen (haha)!
Ja lastig dan hè.. En je kunt niet naar binnen kijken helaas en even checken wat er gebeurd. Op naar maandag dan maar. Moeilijk meis, verlengde wachttijd met grote vrees, ik ken m. Jezelf helemaal gek Googlen op de succesverhalen.. Ik wens je sterkte en denk aan je hoor! En neem gerust nog een zak m&ms..
Het is wat mij betreft onvoorstelbaar dat ze zo reageren. Ik wil echt niet je sprankje hoop onderuit halen, maar dit wijst op weinig positiefs. Hou goed in de gaten dat je geen buikpijn krijgt (bbz), anders direct bellen. Idd je hcg laten bepalen. Je streepjes zeggen dat je (waarschijnlijk) ver onder de 20 zit en dat kan nooit goed zijn. als je twijfelt, gewoon terug bellen naar de kliniek hoor. Zij weten ook wel beter.