Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Nienke91 superveel succes morgen! Denk aan je!

    @Muisje101 spannende tijden weer zeg! Ik heb toen met die lange wachttijd voor psycholoog, contact opgenomen met de medisch psycholoog in t ziekenhuis. Daar was de wachttijd toen korter. Weet niet of de psych die je nu hebt gevonden voor het ziekenhuis werkt. Wellicht dan toch het proberen waard als dit niet het geval is?
    De tijd die er aan gaat komen zal wederom, ook onder invloed van hormonen, erg spannend/stressvol worden, dus dan is het wel fijn idd als je daar zsm begeleiding bij kunt krijgen. Succes lieverd!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Even snel een toi toi toi voor @Nienke91! Hoop zo dat de echo goed is en je een kloppend hartje te zien krijgt meid! Je zal de uren wel aftellen naar 14 uur...
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  3. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oh wauw inderdaad interessant @Muisje101! Wat ontzettend spannend ook! Dus je kan eigenlijk elk moment benaderd worden dat er een donor gevonden is? Begrijp dat het eng is om weer te gaan starten, maar je kan het! Laat 2020 nou maar een fantastisch jaar worden voor alle powervrouwen hier! Met mooie gezonde kindjes en zwangerschappen. :) btw wel echt super balen van die wachttijd! Wat de rest ook zegt misschien kun je tot dan even ergens anders terecht? Denk aan je ❤️

    En lieve allemaal, dank dank dank! Super lief al die berichtjes. In t hele traject heb ik denk ik nog nooit zoveel spanning gevoeld. Maar goed, er is ook nog nooit zoiets spannends geweest, haha! Weet ook niet of ik wel durf te gaan... maar ja ik kan moeilijk 9 maanden lang naar beneden kijken óf m’n buik groeit en afwachtend óf de bevalling ooit gaat starten :roflmao: ❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 dit is het meest vreselijke om te doen, die eerste echo. Voel de spanning met je mee..
    Maar idd, je wilt nu wel echt wat weten, afwachten geeft nóg meer spanning. Zet m op!! We denken aan je ♥️
     
  5. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    @Nienke91 heeeeeeel veel succes straks, hier hard aan t duimen voor jullie! ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  6. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Succes lieverd!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  7. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Daar is ze hoor! Met niet t gewenste nieuws helaas. Wat een bizarre rollercoaster dit traject hè?! Er is niets te zien in de baarmoeder, behalve dat t slijmvlies er perfect bij ligt (hij kan t heus wel) en als je t echt wil zie je iets heeeeel in de verte soort zwart puntje wat iets geweest zóu kunnen zijn. Waar de dokter zich dan voor nu toch zorgen om maakt is buitenbaarmoederlijk. Er is bloed afgenomen en krijg vrijdag dan de uitslag van HCG waarde en vervolg plan. Tot die tijd doorgaan met medicatie, dat snap ik niet zo goed maar oke. Ik hoop dan toch op die biochemische zwangerschap hoor!!

    Voor nu gaat t wel hier! Ff lekker gejankt bij de dokter en als ik er bewust aan denk rollen de tranen ook wel over mn wangen maar ergens zit er ook al in m’n hoofd dat ik door wil ofzo... heel apart.

    dank voor jullie duimpjes kanjers! ❤️
     
  8. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Och lieverd, wat verdrietig. We waren er al bang voor, maar hoopten zo op het wonder. Zorg goed voor jezelf. Hopelijk loopt dit verder met een sisser af. Hele dikke knuffel vanaf hier!
     
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ach meis... :( Wat een domper.. de spanning vooraf en nu deze uitslag.
    Snap dat je uiteraard hoopt op dan aub maar die biochemische, want op bbz zit je helemaal niet te wachten..
    Het doorgaan met de medicatie snap ik ook niet nee..
    Sterkte lieverd.. had anders gehoopt..
     
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ondanks dat we dit een beetje zagen aankomen, kan ik me voorstellen dat het verdriet groot is. Sterkte Nienke!

    Ik begrijp overigens niet waarom je met de medicatie zou door moeten gaan? Zo blijft je slijmvlies in stand en komt het nooit los... ik heb meerdere malen in jouw schoenen gestaan en moest stoppen met de medicijnen, waarna het na 5 dagen op gang kwam. De medicatie heeft bij mij een leeg vruchtzakje, een vmk en een bio tegen gehouden.

    Buitenbaarmoederlijk lijkt me overigens niet t geval hoor, maar goed dat ze t nog eens willen checken. Sterkte!
     
  11. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Hè verdorie
     
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hè nee @Nienke91, dat was inderdaad niet het nieuws waar we op hoopten.... :cry:
    Damn, je was er zo dichtbij! Dikke knuffel meid... hopelijk krijgt het niet nog een staartje met die mogelijke bbz en komt er ook weer een nieuwe kans voor jou ❤
     
  13. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Shit zeg @Nienke91 pfff niet wat we hoopte te lezen :(. Wel vreemd idd dat je door moet gaan met de medicatie. Hoop voor jou ook heel erg dat het geen bbz is en dat je daarna gewoon weer snel door kunt. Heel veel sterkte lieverd en laat het verdriet maar even over je heen komen zodat je daarna weer die positiviteit terug zult vinden voor de volgende ronde. ❤️
     
  14. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Nienke91 wat een enorme domper!!! Hele dikke knuffel
     
  15. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91 : hoe is het nu met je lieverd?
     
  16. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dank lieverds! Vandaag gewoon gaan werken. Had een ‘belangrijke’ (leuke eigenlijk) vergadering met een paar collega’s uit t hele land, dus die zie ik niet wekelijks zeg maar. Begon met cake met muisjes omdat 2 collega’s gingen aankondigen dat ze vader werden. Top! Met droge ogen en een grote glimlach voor elkaar gekregen hen te feliciteren, vragen hoe t met vrouw ging enz. Even slikken en weer door. Op dit moment begin ik me vooral zorgen te maken of ik niet van steen ben :roflmao:. Gister veel tranen gelaten. Vandaag gaat t eigenlijk wel weer... Vooral het ‘ik wil door’ moet ik nog even een plekje geven want dat gaat nou eenmaal niet.

    Jij al iets gehoord uit Spanje @Muisje101? Of gaat dat niet zo snel?

    Hoe gaat t met de zwangeren onder ons? Voelen jullie je nog goed?
     
  17. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Nienke91 je bent niet van steen hoor, gewoon een bikkel! Maar zonder gekheid, ik snap je reactie wel hoor. Het is allemaal heel onwerkelijk, zowel dat er wel even iets was als dat de poging waar je zo lang naartoe hebt geleefd nu alweer voorbij is. En het verhaal is ook nog niet klaar natuurlijk... althans, dat hopen we! Had je al nagedacht over het volgende plan? En krijg je vandaag nog de uitslag van het hcg? Hopelijk is dat weer mooi laag zodat je in ieder geval geen vervelende nasleep krijgt hiervan!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  18. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    HCG is laag!!! Ze gaf aan dat een test waarschijnlijk al negatief zou zijn. Wat een opluchting. (Raar om te zeggen :roflmao:!) Heb woensdag nog een telefonische afspraak omdat ze dan willen weten of m’n menstruatie door is gekomen enz.

    Voor nu heb ik bij 2 klinieken in Spanje informatie opgevraagd (en al gekregen :)) en heb ik m’n huisarts een verwijsbrief voor Utrecht (UMC) laten schrijven. Ze hebben daar ook een eicelbank waarbij aanmelden voor informatie momenteel mogelijk is las ik. Niet geschoten is sowieso mis...

    Vanavond sushi en wijn! Fijn weekend lieverds!
     
    puppy28, Cactus92 en Equivoque vinden dit leuk.
  19. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Cactus92 : ik vind het heerlijk om te lezen dat jouw meisje trappelt. Alweer 24 weken zeg! Heb je een mini feestje gevierd? Fijn dat je een intake op de pop poli krijgt. Ik kan me zo voorstellen dat je helemaal opgebrand bent. Ik ben in december 30 geworden, waardoor dat geen haastfactor is, maar heb ook redelijk op mn tandvlees gelopen, en dat nog met pauzes tussendoor. Zo door en door moeten lijkt me heel erg zwaar. Ik hoop dat je goede steun en begeleiding gaat krijgen op de pop poli. Hoe gaat het nu met jouw koppie?

    @Killy88 : Wauw! Trouwen! Wat geweldig! Moet er nog veel gebeuren? Met een mooie zwangere buik, hoe tof is dat! Is zo'n groeiende buik lastig met de kleding die je gaat dragen?

    @puppy28 : Jaaa! Ongesteld! Wat kan dat soms fijn zijn!! Top dat alles er goed uit ziet. Hoe gaat het nu met je? Heb je een plan voor hoe nu verder? Of ga je eerst jouw lijf de tijd geven?

    @Equivoque : Hoe is het met jullie? Lekker aan het werk?

    @zwaaistaart : Dank voor jouw lieve berichtje. Helaas woon ik in omgeving Rotterdam, dus Arnhem is net wat uit de richting, maar toch bedankt.

    @Nienke91: ik vind je zeker niet van steen, alleen maar ontzettend stoer. Het muurtje wordt soms wat hoger om jezelf te beschermen, weet niet of dat bij jou ook zo is? Ik kan het allemaal heel veilig in een kastje wegstoppen, zonder dat iemand het doorheeft. Alleen soms raakt het kastje overvol en valt er wat troep uit. Fijn dat het hcg alweer laag is en er niet nóg meer nare verrassingen om de hoek komen kijken. Stoer dat je alweer aan het vooruit kijken bent. Mag ik vragen bij welke Spaanse klinieken je info op hebt gevraagd? Wat heeft jouw voorkeur? Spanje of Utrecht?

    @Inge1978 : Hoe is het met je? Gaat het een beetje op werk?

    Slapen alle kindjes weer een beetje?

    Afgelopen week was echt een goede week hier. Veel goede dagen, veel goed voor mezelf gezorgd. En het zonnetje komt weer langzaam een beetje door! Nog niks van Spanje gehoord, maar nog genoeg te doen voordat er weer wat kan gebeuren (medicatie regelen etc). Ik vind het ook wel lekker dat het nog even duurt, maar heb er ook wel weer zin in. Zou dit dan eindelijk onze tijd worden?
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  20. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja dat zal t ook zijn denk ik, een muur bouwen uit zelfbescherming. Uiteindelijk ben ik gisteravond het vruchtje kwijtgeraakt. Vond ik dan wel weer echt ontzettend heftig, gelukkig toch niet van steen. Had gedacht dat t zo klein zou zijn dat ik t niet/amper zou merken maar t was echt ‘groot’. Echt zo bizar. Nou een ding is zeker, ik ben behoorlijk zwanger geweest en het heeft op de goede plek gezeten.

    Onze voorkeur is altijd uit gegaan naar Nederland omdat wij het prettig vinden dat het kindje op zoek zou kúnnen gaan naar zijn of haar genen als ie dat wil... Maar Spanje trekt ook erg aan me. Persoonlijk ben ik namelijk wel van mening dat t wel ‘verkoopbaar’ is aan je kindje als we niet zouden weten welke vrouw mama geholpen heeft;). M’n vriend denkt daar hetzelfde over gelukkig. Dus t is goed overwegen of die keuze dan inderdaad gemaakt zou worden in belang van t kindje. We hebben nu info van IVF Spain en Instituto Barnabeu. Beiden in Alicante.

    Kijk dat klinkt goed @Muisje101! Hoop voor je en gun je dat die positieve vibe zo blijft! Zal natuurlijk ook weer heel erg spannend worden maar ik vind inderdaad dat t eindelijk jullie tijd mag worden! ❤️
     

Deel Deze Pagina