Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Aaaaaaha dat verklaart waarom ik het niet ken. Blehhhhh. Lijkt me inderdaad niet heel best voor je als t je hele cyclus etc plat legt. Maaaaar t goede nieuws is, you can do it @Muisje101!!! En dan in april waarschijnlijk al die kant op... man man man wat spannend... ik ga gewoon alvast duimen hahaha!

    Ja hebben uiteindelijk nog contact gehad met IVF Spain en stonden eigenlijk op t punt heen en weer te vliegen. In het kader van een weekendje weg samen en een bezoekje aan de kliniek :rolleyes:. Maar goed, heb nu aangegeven dat we deze gebeurtenissen (hopelijk kansen) in NL af willen wachten. Ze reageerden binnen een uurtje al netjes dat ze het begrepen, ons veel succes wensen en dat als t niet uitpakt zoals gewenst ze graag weer voor ons klaar staan. :)
     
  2. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Ons traject in Spanje is stilgelegd ivm het corona virus. :(
    Ik moet na 21 dagen pil gewoon een stopweek doen en dan weer verder met de pil. Dan proberen we het dan opnieuw....
     
  3. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ow shit ja... :(
    Het is toch wat! Opeens staat zo ongeveer de wereld stil...
     
  4. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja jeetje @Muisje101 wat balen! Super logisch natuurlijk. Maar hopen dat alles en iedereen gezond blijft en de medewerkers in de zorg het blijven trekken! En dat het zo heeft moeten zijn dat jouw traject dan later in elk geval positief uitpakt! ❤️

    be safe allemaal!
     
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Het is ook allemaal relatief natuurlijk. De volksgezondheid etc zijn vele malen belangrijker. Als ik de berichten zo volg, denk ik dat we blij mogen zijn als we in mei wel kunnen gaan... Juni en juli zijn geen mogelijkheden ivm nieuwe baan van mijn man. Tenzij ik alleen ga natuurlijk. Nouja, kan er ook moeilijk op vooruit lopen.

    Hoe is het met jullie in deze gekte? Hoop dat jullie gezond zijn (en blijven!)
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja het is bizar allemaal hè! En heftig! Eerste wat ik dacht was ook, shit nu wordt het traject uitgesteld. Het tweede wat ik dacht was shit onze vakantie (eind mei). Maar inmiddels ben ik 100% wakker en kan ik alleen nog maar respect hebben voor alle mensen in de zorg etc. En me zorgen maken om alle ondernemers.

    Hier gaat alles gelukkig wel goed! Ik hoop met jullie allemaal ook! ❤️
     
    Cactus92 en Kes vinden dit leuk.
  7. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat ben jij toch ontzettend positief ingesteld. Daar kan ik nog wat van leren.

    Ik heb gister en eergister gewoon lekker even hard gehuild omdat ons traject is stopgezet. Ondertussen belde een vriendinnetje ook met de mededeling dat ze zwanger is. Dat helpt natuurlijk ook niet. De planning staat voorlopig op half mei om weer naar Spanje te gaan, maar ik denk dat dit nog veel te vroeg is. We hebben gister besloten dat als het naar juni/juli wordt geschoven, ik alleen die kant op ga. Het allerliefste ga ik met m'n man natuurlijk daarheen, maar hij kan die maanden dus niet weg/ vrij krijgen. En ik kan niet meer wachten. Dus, zodra Spanje aangeeft dat we weer verder kunnen, gaan we dat ook maar gewoon doen.

    Verder gaat het allemaal goed hier! We hebben best een lekker ritme zo samen thuiswerken. En ik kom in huis aan klusjes toe, zelfs gister de viltjes van m'n stoelen vervangen! ;) Elk nadeel heeft zo z'n voordelen....

    Hoe is het bij jullie?
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  8. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    En de wereld komt elke dag een beetje meer tot volledige stilstand hè.. :( De ernst dringt behoorlijk door.

    Zo ontzetten balen lieve meiden, dat nu de trajecten stil staan..
    Ieder wordt op zn eigen manier getroffen.. En uiteraard relativeren we weer, we zijn gezond, er zijn zoveel andere mensen die op nog veel ergere manieren getroffen worden.. maar even goed balen en uithuilen is heel logisch en mag ook hoor!!
    We weten niet hoe en wanneer het gaat eindigen hè, dat is zo vreselijk onzeker en eng.
    Allemaal een dikke knuffel en sterkte, denk goed om jezelf. ❤
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  9. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja, zo is het ook cactus. Mooi verwoord!

    Spannende tijden met hopelijk voor ons allen een goede afloop. Dikke knuffel voor allemaal. ❤️
     
  10. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hey lieverds,

    Hoe gaat het hier? Wat een bizarre tijden hé, momenteel.
    Trekken jullie het nog een beetje?
    Ik hoop dat iedereen in ieder geval in goede gezondheid is!

    Hier blijft het virus vooralsnog (gelukkig) buiten de deur, zit dan ook al sinds vrijdag 13 maart thuis te werken.
    De muren komen inmiddels wel op me af, maar voor nu is het voor een goed doel.
    Mentaal merk ik dat het ook wel een beetje op me in gaat spelen. Minder afleiding van collega's dus meer tijd om na te denken over mijn ongewenste kinderloosheid en vooral ook..(hoe egoïstisch ook op dit moment) gaat deze ooit nog wel in vervulling gezien de situatie om ons heen zoals die nu is?
    Voor 24 april had ik al een afspraak gemaakt met het MCK voor een consult om het ecd traject tóch daar op te gaan starten. Ben heel erg benieuwd hoe het nu allemaal in zijn werk zal gaan en óf de afspraak überhaupt doorgaat (wellicht via skype of telefoon).

    Ben overigens ook nog niet ongesteld geworden, zit inmiddels weer op dag 32. Durf helaas niet te testen maar verwacht er eerlijk gezegd ook niet zo veel van. Zal toch nog wel te maken hebben met het herstel van mijn cyclus, vermoed ik.

    Zorg goed voor jullie zelf en jullie naasten en laten we hopen dat dit deze situatie snel voorbij mag zijn! Take care ❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  11. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hi ladies, zoals ook erg logisch is het hier erg stil. Allereerst hoop ik dat het met de zwangeren hier goed gaat! @Killy88 : Ik moet veel aan jou en jullie huwelijk denken. Hoe gaat dat nu voor jullie? Laten jullie het doorgaan? Of verplaatsen jullie alles? Lijkt me zeer ingrijpend om zo ineens beperkt te worden op 'de mooiste dag' van jullie.

    Hoe gaat het met alle mama's? Beetje te doen met thuiswerken / voor kindjes zorgen / etc? Jullie ook allemaal gezond?

    @Nienke91 : Hoe is het met je? Heb je nog wat gehoord van Utrecht? Stoppen ze alles? Of gaan de voorbereidingen en de onderzoeken nog wel door?

    @puppy28 : Wat je schrijft herken ik wel. Hoe langer je thuis zit, minder afleiding hebt, hoe meer tijd je hebt om na te denken. En in mijn situatie, soms jezelf ook heel zielig te vinden. Wat goed dat je een beslissing hebt genomen over het al dan niet weer starten bij het MCK. Heb je al wat gehoord over of de afspraak door gaat? Ik hoop natuurlijk dat het een goede reden heeft om niet ongesteld te worden, maar de kans dat het inderdaad cyclusherstel is, is natuurlijk wel aannemelijk. Hoe is dat ondertussen?

    Hier is het wel ok. Ik schommel een beetje tussen bleargh en 'it will be ok'. We proberen veel contact te hebben met familie over de telefoon en app. Dat is fijn, maar ik mis ze wel. Ik moest vandaag op werk even gaan helpen, dan is het wel fijn om even uit huis te zijn, maar werd ik ook gelijk met m'n neus op de corona-feiten gedrukt, merk dat ik toch moeite heb om dat dan goed te verwerken. Mijn motto momenteel is 'vandaag zijn mijn familie en vrienden gezond en veilig en dat is het allerbelangrijkste', en dan wordt de rest weer even relatief. :)

    Hoop dat jullie ook gezond (fysiek én mentaal, want je zou hier toch gek van kunnen worden!) en veilig zijn. Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
     
    puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Het huwelijk moet doorgaan, omdat wij (als 2 vrouwen) anders geen gezamenlijk gezag hebben van rechtswege. Ondanks dat ik een baby draag van mijn vrouws genen, zou zij (wanneer hij nu ter wereld zou komen) niks van hem zijn.

    De gemeente heeft vorige week gebeld dat we het alleen met onze getuigen door mogen laten gaan, zonder ceremonie.
    Gister werd bekend dat het tot 30 mensen door mag gaan. Maar aangezien wij midden in de Brabantse grote brandhaard wonen, hebben we toch besloten het alleen met onze getuigen door te laten gaan. Moet er niet aan denken dat mensen mijn omaatje van 82, of onze ouders, of mijzelf besmetten. Doen het gewoon volgend jaar nog een keer over :)

    Het is wel een extreem rare tijd zo. Kan niet echt genieten van het zwanger zijn en er zijn ook wel wat angsten over het bevallen / kraamtijd ontstaan. Morgen naar het ziekenhuis voor een medische echo (vrouw mag niet mee), je wil daar nu gewoon niet zijn maar het moet. Gelukkig duurt het nog 10’weken dus ik hoop dat alles iets rustiger is dan.

    Ik voel mee met iedereen waarvan het traject stil ligt, maar ik vind het zó begrijpelijk. Wat een pleuris is er toch uitgebroken. Onze gezondheid / en dat van anderen moet ten alle tijden voorop staan. Dus een bittere pil, maar laten we hopen dat we hier allemaal gezond / en financieel idem doorheen komen.

    Sterkte meisjes, tot gauw ❤️
     
    peque vindt dit leuk.
  13. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 Ik ben vandaag ongesteld geworden. Dus dat is ergens toch wel mooi. Ook heb ik nog contact gehad met het MCK en de afspraak op 24 april gaat door maar dan via facetime. Hoe gaat het met jou ondertussen? Kan me voorstellen dat het heftig moet zijn om in het ziekenhuis te werken. Ondanks dat, heb ik me toch opgegeven (als 'niet-zorgpersoneel') bij ons ziekenhuis om vrijwilligerswerk te doen. Hoop dat ik daar nog ergens bij kan springen. Gelukkig ben ik niet de enige ben die zich heeft aangemeld. Hoorde dat er wel 100'en aanmeldingen waren, helemaal super natuurlijk!
    Ik mis mijn moeder ook wel heel erg, maar durf het niet te riskeren om bij haar langs te gaan. Dus ook met haar facetime ik veel.

    @Killy88 helemaal begrijpelijk om het alleen met je getuigen door te laten gaan. Hoe gek dat misschien ook wel voelt momenteel. Toch een leuk vooruitzicht om het wellicht volgend jaar over te doen en dan met jullie kleine man erbij! Lijkt me ook veeeel leuker en specialer hihi.
    Wel jammer dat je nu niet echt kunt genieten van de zwangerschap. Ik hoor dat wel meer om me heen van zwangere vrouwen. Het is natuurlijk ook niet niks allemaal. Maar laten we er vanuit gaan dat niet alleen jij maar ook het ziekenhuis er alles aan doet om kans op besmetting zo laag mogelijk te houden. Ik weet zeker dat dat goed gaat komen! Hopelijk kun je morgen tóch genieten als je je mannetje op het scherm ziet.
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  14. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Killy88 fijn dat de bruiloft toch door gaat.. wel balen van de omstandigheden. Ik woon ook in de brandhaard van de corona, wonen bij elkaar in de buurt denk ik
    @Cactus92 hoe is het bij jou??

    rare tijden he... ik ben met verlof, gaat heel goed.. kan goed vooruit.. moest eigenlijk nog 4 dagen werken boventallig, maar nu met corona voelde ik me echt niet meer veilig en voegde toch niet veel meer toe omdat ik boventallig zou komen te werken...
    Ik hoop zo dat de hele ellende snel voorbij is en dat de geboortefotograaf erbij mag zijn en dat vooral mijn omgeving straks ook mag knuffelen met de kids.. ach er gaan mensen dood, waar zeur ik om en toch baal ik ervan..
    wat lijkt het me vreselijk @puppy28 en @Muisje101 als het traject stil ligt.. sterkte meiden!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  15. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dag lieve meiden!

    Herkenbaar allemaal, wat er hier geschreven wordt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de quarantaine-baby-boom grappen en dat mensen tegen mij klagen over hoe zwaar het is met hun kindje thuis ook niet meer kan hebben. (Terwijl ik een open boek ben dus bij wijze van een wild vreemde weet nog van onze situatie.) En dat laatste... tsja.. moet ik ook relatieveren. Want natuurlijk kan ik het mij voorstellen dat het zwaar ís. Dat het traject zelf even stil ligt (ga ik vanuit) heb ik dan weer minder moeite mee, hoe gek ook. Natuurlijk gaat er door m'n hoofd wanneer zouden we weer door kunnen maar tegelijkertijd moet ik denken aan alle mensen die ziek zijn, mensen die dierbaren verliezen, mensen die in de zorg werken of een ander pittig beroep. Of de ondernemers welke onderuit gaan... Dan wrijf ik weer heel hard in m'n handjes dat ik een fantastische werkgever en dus baan heb én dat het zonnetje begint te schijnen... Vind ik ook helpen. :)

    Ik heb nog niks gehoord van Utrecht maar ik verwacht elk moment bericht dat daar ook alles gecanceld wordt (en logisch ook). Ondertussen zwaar in de twijfel om toch weer aan de livial te gaan. Wilde t eigenlijk niet omdat ik bij MCK toen eerst een maand gestopt moest zijn en dan mocht beginnen met de progynova. Maar de slapeloze nachten ivm het zweten en de opvliegers overdag worden wel weer heftig. Nou ja even kijken hoe lang ik het nog medicijn-loos volhoud. :)

    @Killy88 wat dubbel dat het huwelijk toch doorgaat. Mooi en ook triest dat het op deze manier moet. Maar wat je zegt, dan kunnen jullie het na deze ellende even dunnetjes over doen. Voordeel: je hoeft geen water uit een glas met een gouden randje te drinken;)! (Of hoe zat ie ook alweer?) Hoop verder heel erg dat de wereld er over 10 weken toch wat rooskleuriger uitziet zodat jullie kunnen genieten van een mooie kraamtijd met jullie dierbaren om je heen.

    @Muisje101 een goed motto heb je bedacht! Ik begrijp dat het ontzettend moeilijk is. Maar als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het misschien toch geloven. ;) Zoals ik al zei merk ik dat ik echt veel waarde hecht aan het feit dat het weer lente wordt. Dan kan ik echt naar buiten staren, of zelfs even buiten gaan zitten, en denken dan maar zoveel als mogelijk proberen te genieten van de zomer en de natuur die nog gewoon z'n ding doet. Het eerstvolgende seizoen (herfst/winter) is iedereen hopelijk weer gezond en is alle rust weer een beetje teruggekeerd en zijn wij vast en zeker de mensen in witte jassen bij wijze van spreken alweer zat. :) Nou ja, zat nooit maar je snapt 'm! Je kan het!

    @puppy28 wauw 24 april! Grote stap! En een mooie denk ik persoonlijk. Dacht bij je eerste berichtje al dat laten ze wel doorgaan. :) Ik heb vorige week telefonisch 'eindevaluatie' gehad. Wat een lieve mensen daar toch... man had t hen ook zo gegund bij wijze van spreken. ;) Ik denk dat je in hele goede handen bent daar en ik hoop natuurlijk van harte met het gewenste resultaat!

    @Inge1978 met verlof! Wat fijn! Ik hoop dat je er ondanks alles zo veel als mogelijk van kan gaan genieten.

    Natuurlijk ook benieuwd hoe het met de rest gaat. Take care allemaal!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  16. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Killy88 : Gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hoop dat jullie een fantastische dag hebben gehad.

    @puppy28: Fijn dat jullie afspraak door kan gaan via facetime. Vind je het spannend? Wat lief dat je je hebt aangemeld om te helpen in jullie ziekenhuis. Heb je al wat kunnen doen daar?

    @Inge1978: Wat fijn dat je met verlof bent! Hoe is dat?

    @Nienke91: Heel herkenbaar dat dat gezeur over hoe zwaar het is met een kindje thuis soms teveel wordt. Mijn schoonzus en zwager hebben er een handje van om te zeuren over hun dochtertje. Ze heeft geen aan- en uitknop, en het lijkt alsof ze dat jammer vinden. Zij werd natuurlijk met 2 maanden zwanger, toen het ze eigenlijk helemaal niet uitkwam, midden in een verbouwing en alles. Soms om echt gek van te worden. Gelukkig snapt m’n schoonmoeder hoe frustrerend dat kan zijn voor ons om dat aan te moeten horen. Wanneer had je, in een normale situatie, verwacht iets te horen van het ziekenhuis? Vervelend dat je zo’n last hebt van het zweten en opvliegers.. Dat is ook niet écht chill. Werk je nu thuis? Hoe is het verder met je? Kan je een beetje ok zijn met dat alles op pauze staat?

    Hoe is het verder met jullie? Houden jullie het een beetje vol/uit?

    Hier is het prima. Sinds afgelopen weekend ben ik ingezet als COVID-dokter. Is met vlagen wel confronterend, ook al heeft ons ziekenhuis alles prima onder controle. De sfeer is goed, er is een saamhorigheid die heel fijn is. En ik heb geen tijd om na te denken over onze kinderwens, scheelt ook weer. Wel merk ik dat ik eigenlijk heel erg genoot van het thuiswerken met mijn man samen. Dat mis ik wel. Natuurlijk geniet ik nu ook nog van de momenten thuis, maar merk dat ik dan vaak te moe ben om nog na te denken. Ik probeer het nog steeds maar één dag tegelijk te pakken, en gelukkig is iedereen om me heen nog gezond en veilig, dus daar focussen we dan maar op. Hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat!
     
  17. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Muisje101 Covid doc, ik neem m’n pet heel heel heel diep voor je af. Zet hem op in de frontlinie, ik ben trots op je!!!


    Onze dag was -ondanks de aanpassingen- echt heel fijn! We hebben er samen met onze zussen een bijzondere dag van gemaakt!
     
    Kiki11111981 en Louise11110 vinden dit leuk.
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Killy88 van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat het ondanks de omstandigheden toch een mooie dag was.

    Ook voor de andere zwangeren: het is een bijzondere tijd voor jullie, daar doen alle maatregelen niets aan af! Nu alles stilstaat zijn er ook weinig dingen meer die 'moeten', dus lekker thuis nestelen dan maar!

    @puppy28 fijn dat je afspraak toch door kan gaan. Ik ben heel benieuwd wanneer ze alles weer op gaan starten. En hoop natuurlijk dat het je de hoofdprijs brengt!

    @Nienke91 heb jij nog iets gehoord van Utrecht?
    Ontzettend irritant inderdaad als mensen zeuren over hun kind. Nee het is niet altijd makkelijk, maar ze beseffen soms echt niet wat ze hebben. Wij dan weer des te meer...

    @Muisje101 heel veel succes op de covid-afdeling! Ik werk zelf ook in een ziekenhuis en bij ons ligt het echt vrijwel vol. Ik hoop dat wij nu wel op de top zitten en dat het nu de goede kant op gaat. Maar de collega's aan het bed zijn behoorlijk onder de indruk, mensen zijn echt doodziek. En alleen, dat is misschien nog wel het ergste...
    Zet 'm op daar, je bent nodig! De rest komt later wel weer...
     
  19. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoi meiden,

    Hoe gaat het met jullie? Hopelijk samen met jullie naasten nog allemaal in goede gezondheid..!

    Ik krijg morgen als het goed is mijn ovulatietesten binnen. We gaan nu maar 'gericht' zelf proberen totdat we ons ecd traject kunnen opstarten. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar..

    @Killy88 van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Fijn dat jullie er ondanks de omstandigheden toch een mooie dag van hebben kunnen maken! Nu op naar jullie mooie baby!

    @Muisje101 Ja, ben ook wel heel erg blij dat het door kan gaan! Ik vind het gesprek niet spannend straks, heb er juist zin in ofzo. Geeft me het gevoel toch weer een stapje dichterbij te zijn. Al zal het opstarten van het gehele traject voorlopig nog wel even 'onhold' staan.
    Ik heb van het ziekenhuis alleen te horen gekregen dat mijn aanmelding gedurende de 'corona-tijd' in het systeem blijft staan en zodra het nodig is dat ze me zullen contacteren. Had heel graag mijn handen uit de mouwen willen steken maar denk ook dat het een 'goed' iets is dat ik nog niks te horen heb gekregen. Betekent dus gewoon dat er al veel vrijwilligers bezig zijn, wat prachtig is.
    Wat goed dat jij je nu als Co-Vid dokter kunt inzetten. Trots op jou en je collega's! Let wel goed op jezelf!

    @Nienke91 hoe gaat het met je, zijn de opvliegers e.d. nog medicijnloos vol te houden? Heb je al iets gehoord van het ziekenhuis?

    @Equivoque Ik hoop ook dat het meteen raak mag zijn, denk nl. dat onze tweede optie Spanje er niet meer in zit dit jaar. Hoe gaat het met jou en met je kleine meid?
     
  20. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Zo daar ben ik ook weer eens hoor. Hoop dat jullie allemaal een fijne Pasen hebben gehad! Wat en cadeautje was het weer he...

    @Killy88 van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn om te lezen dat jullie ondanks alles een mooie dag gehad hebben. Hopelijk over een tijdje nog eens dunnetjes over;)! Hoe gaat het verder met je? Het warme weer een beetje getrokken?

    @Equivoque wauw nog een dokter in the house! Respect hoor. Lijkt me erg heftig nu. Je zit erg dicht bij het vuur met wat je ziet en de verhalen welke je hoort. Gaat het een beetje met je? En hoe is het met de kleine meid?

    @puppy28 hoe gaat het nu met je? Zijn de ovulatietesten binnengekomen en al een eisprong kunnen vinden? Spannend allemaal! Nog 10 daagjes dan heb je in elk geval hopelijk een fijn gesprek met het MCK.

    @Muisje101 hoe gaat het met je? Dus aan het strijden aan de 'voorkant'. Hoe gaat dat? Trek je het een beetje? Petje af hoor! Lukt het verder een beetje met verwerken dat alles nu on hold staat? Las van de week zo'n artikel dat Spanje het heeft over het hele jaar geen toeristen toelaten... Weet niet hoe betrouwbaar artikel het was! Maar moest wel gelijk aan je denken... Pff ik mag hopen dat áls dat zo is (wat ik al niet denk/hoop) dat je om medische redenen op een gegeven moment wel weer die kant op mag...

    Hier gaat het goed. Ik werk inderdaad vanuit huis. Buiten dat ik het écht ongezellig begin te vinden mag ik absoluut niet klagen. Met skype/zoom/microsoft teams etc is het goed te doen je collega's nog veel te zien en te spreken. Verder zit ik er prima bij thuis, m'n vriend op zolder en ik aan de eettafel beneden haha. Verder wel echt veel last van de overgang ineens, dus niet meer medicijnloos haha! Hoop dat t gauw helpt. Afgelopen donderdag het gesprek gehad met Utrecht, telefonisch. Was heel blij dat het zo ging, blijf je toch nog een beetje dichtbij het vuur. Voornamelijk gehad over procedure, kosten etc. Gaat best wel hetzelfde als bij het MCK, is alleen een stuk duurder. Verder gaf ze aan dat ze een voorstel ging doen aan de bestuursraad (heet dat zo?) om alle onderzoeken niet te hoeven herhalen. Dus het is even afwachten wat zij daarover roepen. Mocht dat inderdaad het geval zijn is het natuurlijk afwachten wat Corona gaat doen de komende tijd. Buiten dat je nu niet in het ziekenhuis wil/mag zijn is ook niet bekend wat er gebeurt met een eventuele prille zwangerschap en je krijgt Corona. Onze arts in t UMC is trouwens ook nu ingezet als Corona dok zei ze. :) wat een toppers! Dan zouden we gewoon kunnen starten als de wereld weer een beetje bijgekomen is. :) Als wel alle onderzoeken herhaald moeten worden dan kunnen we waarschijnlijk begin juni terecht bij de maatschappelijk werkster (via video bellen oid)!

    Hoop dat iedereen nog gezond is en net zo van het zonnetje heeft genoten als ik :)
     

Deel Deze Pagina