Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoihoi,
    Wat is het rustig hier.. Wel begrijpelijk uiteraard gezien er momenteel wel ‘belangrijkere’ zaken in de wereld spelen en de trajecten van de meeste van ons nu onhold staan.

    Om ons mooie topic niet dood te laten bloeien, toch maar even een update.
    Ik was dus in de weer gegaan met de cb ovulatietesten en heb op dag 15 van mijn cyclus mijn ei gevonden! Vond dat wel een fijn gevoelletje want er is blijkbaar een eisprong én ook nog eens redelijk op de juiste dag! Maar gelijk sloeg mijn onzekerheid ook weer toe want hoe betrouwbaar is het allemaal...
    Maar goed, uiteraard ons ding gedaan rond die periode, en als het goed is zou ik eind deze week ergens mijn menstruatie moeten verwachten.. of hopelijk niet.

    Vrijdag as hebben we een facetime gesprek met het MCK, dus ben ook wel heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn.

    @Nienke91 wat fijn dat je je gesprek achter de rug hebt. Heb je al wat meer gehoord nadat het voorstel bij de ‘bestuursraad’ (weet ook niet of je het zo noemt) is besproken?
    Het is inderdaad maar even afwachten wanneer de trajecten weer gestart mogen worden..

    Hoe gaat het met de rest van de dames?
    Hoop iedereen nog steeds (rond voor sommige en) gezond.❤️
     
  2. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hi @puppy28 hoe gaat het nu? Ben je al ongesteld? En is je gesprek al geweest. Ben benieuwd!

    Ik begreep dat het MCK heel langzaam maar zeker weer een en ander op gaat starten! Hoop het voor de mensen... Ik verwacht dat van Utrecht nog niet hoor! Zij bevinden zich natuurlijk letterlijk in het heetste van de strijd. En zoals ik toen telefonisch al vernam wordt bijvoorbeeld onze arts ook ingezet als Corona dok nu. Heb ook nog niets gehoord. Heb me voorgenomen dat ik na een maand gewoon eens bel om te checken of ze me niet vergeten zijn. ;) Dus dat zou 9 mei zijn haha.

    Hoop dat iedereen nog gezond en wel is. <3
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hai meiden,

    Zou zeker heel erg zonde zijn ja, als dit mooie topic doorbloed..
    Excuses, ik ben niet erg actief. Verzak een beetje in de coronastand denk ik, doe zo weinig, kan dus zelfs nog minder.. Maar ben jullie niet vergeten hoor!

    @puppy28 Ik hoop van harte dat er nog geen menstruatie is en ook niet komt, spant erom, tis einde van de week..
    De cb digitale ovu testen zijn heel betrouwbaar hoor. Die van action vertrouw ik niks, maar met de cb ernaast wanneer je denkt dat...
    Hoop het zo voor je!!

    Ik zag dat ook nij Barrahus de behandelingen weer langzaam opstart en kreeg vanmorgen idd mail van mck. Weliswaar iui zonder medicatie, da's het begin.. maargoed, hopelijk komt de rest ook op (snel) gang. Zo naar voor jullie, dat wachten..
    Ik besef mij dan ook des te meer hoe een mazzel ik ben dat ik vlak vóór alle ellende naar Cyprus ben gevlogen en al helemaal dat het gelukt is.. dan neem ik het bevallen in Coronatijd maar op de loop toe. Leuk is anders, maar maar niet het einde van de wereld.

    Hier alles goed! Voel me ff beter, dus dat is heel fijn. Met baby alles goed. Soort van aftellen is begonnen.. week of 8..

    Hou jullie goed allemaal en blijf gezond! Liefs
     
    Nienke91, puppy28 en Louise11110 vinden dit leuk.
  4. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    #3844 puppy28, 25 apr 2020
    Laatst bewerkt: 25 apr 2020
    Hoi dames,

    Ik ben precies op 28 dagen ongesteld geworden. Gisteren heb ik het gesprek met MCK gehad en daar eigenlijk besproken dat we vooral de website in de gaten moeten houden. Als daarop wordt gecommuniceerd dat ze de trajecten voor ecd weer voort gaan zetten, kunnen we direct bellen en starten. Krijg binnenkort het schema opgestuurd. Ze zijn idd al gestart met iui en dat willen ze zo langzaam aan gefaseerd doorzetten. Dus hoop dat het niet te lang zal gaan duren.
    Ondertussen klussen wijzelf maar gewoon door.

    @Nienke91 dat is wel een goede om even te bellen inderdaad. Ook voor je eigen gevoel. Ik las laatst dat ook in de ziekenhuizen, bepaalde poli’s weer open zijn (weet niet of dit in álle ziekenhuizen zo is).

    @Cactus92 wat fijn dat het goed gaat met jou en je beeb! Ja, precies ik kan me helemaal indenken dat je het anders voor je zag, dit had nooit iemand kunnen bedenken van tevoren. Maar alles valt straks helemaal weg hopelijk tegen het geluk dat je voelt als jij je kleintje in je armen hebt! Nog even volhouden hoor!! ❤️
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  5. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hallo lieve meiden!
    Het is inderdaad rustig hier, ook van mijn kant. Ik heb de afgelopen jaren enorm veel aan dit forum gehad, maar merk nu alles achter de rug is, met een happy end niet te vergeten, ik ook minder behoefte voel om zelf mijn verhaal te doen. Dus ik houd me wat meer op de achtergrond. Maar ik blijf wel meelezen en meeleven hoor! Ik wil er voor jullie zijn, zoals jullie er ook voor mij waren. Maar dus wel wat minder aanwezig.
    Met ons gaat alles goed, wij genieten echt volop van onze kleine meid! Ze doet het enorm goed, de onrust van het begin is gelukkig verdwenen en het is nu een en al vrolijkheid! Ik ben iedere dag dankbaar, het is echt een feestje om haar uit bed te halen en getrakteerd te worden op een big smile!

    @Killy88 en @Cactus92 jullie kunnen inmiddels al langzaam gaan aftellen... het gaat echt, echt gebeuren meiden (en dat besef is er zelfs bij mij nog niet altijd)! Jullie gaan een hele bijzondere tijd tegemoet, probeer ervan te genieten want het gaat zo snel voorbij...
    Ik kan niet wachten op goed nieuws zo eind mei/begin juni!

    @Nienke91 en @puppy28 Ik hoop echt dat alles binnenkort weer opstart en jullie weer iets dichter bij het vervullen van jullie droomwens komen. Het moet enorm frustrerend zijn om niet te weten wanneer je verder kan, en te weten dat er met jullie nog zoveel anderen staan te popelen om te beginnen. Maar misschien hebben jullie ook wel de coronastand gevonden en valt het mee ;)
     
    Nienke91, puppy28, Cactus92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 Shit, ongesteld... :(
    Had je een fijn gesprek met MCK?
    Tip, wordt lid van hun digitale poli, dan krijg je het nieuwste nieuws over weer opstart en behandelingen meteen in je mail, dan hoef je niet steeds hun website te checken.

    @Equivoque oh dat klinkt echt heel goed, zo'n vrolijke M in een goed ritme en een feestje dus elke dag! Is je gegund!
    Ik besef het ook nog niet hoor, dat het na al die jaren echt gaat gebeuren.. en vast als ze er eenmaal is hetzelfde als jij, voelt vast soms als een soort droom..
    Ik en Kil broeden lekker verder en mei/juni laat ik weten uiteraard hoe of wat!

    Knuffels voor allemaal!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  7. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    ahhh echt balen ja @puppy28 toch ongesteld geworden... Knuffel! Spannend wanneer MCK ook weer gaat starten met ECD trajecten. Ik duim met je mee dat het niet al te lang meer duurt!

    @Equivoque zo mooi, de dankbaarheid spat van het scherm! Heel fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. En oh trouwens super logisch hoor dat je minder reageert. Tenminste, ik ervaar het niet eens als dat je minder reageert. Vind het sowieso al tof dat je überhaupt nog meeleest, meeleeft enz. :) lekker genieten van die kleine meid!

    @Cactus92 vind het ook echt heel fijn om te lezen dat jij je beter voelt. Hoop dat die positieve vibe door blijft zetten, gun ik je! Genieten nog maar van de laatste loodjes. Ze is er bijna!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  8. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hey lieverds, gelukkig ben ik alweer niet meer nodig als COVID-dokter, dus ik kan mn eigen werk weer gaan doen. En dus ook weer tijd om te forummen! Is gelukkig allemaal een heel goed teken.

    @Killy88: Wat fijn dat jullie trouwdag toch heel fijn was. 34 weken al zeg! Ik hoop dat het goed gaat met jullie.

    @Nienke91: Fijn om te lezen dat het goed gaat met je. Hoe is het met de overgangsklachten? Fijn dat het gesprek met Utrecht wel gewoon door is gegaan. Mag ik, heel brutaal, vragen hoe duur ECD via Utrecht is? Ongeveer? Heb je al gehoord of je alle onderzoeken niet hoeft te doen? Groot gelijk dat je belt als je dan nog niks hebt gehoord.

    @puppy28: Hoe is het met je? Fijn dat je wel al een schema opgestuurd krijgt. Hoe werkt het daar? Liggen er al eitjes in een vriezer? Of is het vers?

    @Cactus92: Goed om wat van je te lezen. En dat het beter met je gaat. Ben je nog naar de POP poli gegaan?

    @Equivoque: Gelukkig begin je wat afsluiting te krijgen van alle heftigheid die je hebt meegemaakt. Heerlijk dat jullie zo genieten.

    Hier weinig spannends. Ik ben nog steeds aan de pil voor Spanje. De donor is ook nog steeds aan de pil, dus daar ben ik super dankbaar voor. Ben nu aan m’n 3e pilstrip begonnen deze COVID-crisis. We hebben nu afgesproken over 2 weken opnieuw contact met onze kliniek te hebben, dan beslissen we of we al deze maand weer kunnen opstarten. Als we dan al opstarten, moeten we pas 4 weken later in Spanje zijn, dus dat geeft iets rek, maar ik denk dat we nog net 2 weken te vroeg zijn dan. ☹ Maargoed, het begint in ieder geval weer in zicht te komen, al is het nog ver weg.

    Ik hoop dat jullie allemaal gezond en happy zijn! <3
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  9. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Lieve iedereen,
    Ik denk dat er voor mij een einde is gekomen aan dit topic....

    Ons mannetje is gisteren 1 jaar geworden en ik merk dat ik hier niet echt meer alle verhalen volg.

    Voor ons is de hele ecd ervaring tot een einde gekomen, al hebben we nog wel 2 blastos in de vriezer liggen in Spanje.

    Ik hoop met heel mijn hart dat alle behandelingen weer snel opgepakt kunnen worden en jullie ook snel jullie eigen wondertje in de armen kunnen sluiten! ❤️

    Take care!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  10. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oh dat is zeker goed nieuws @Muisje101 dat je geen Corona dok meer bent! Well done! Ben je een beetje bijgekomen inmiddels? Nou dat is helemaal niet brutaal hoor! ;) De kosten in Utrecht zijn € 4800,00 voor 4 tot 6 eicellen. Dus of het er nu 4 of 6 zijn, het bedrag blijft gelijk. Wat ik alleen een beetje vreemd vond is dat er gezegd werd 'recht op 2 goed ontdooide eicellen'. Ik had even door moeten vragen of ze misschien embryo's of terugplaatsingen bedoelde. Want tsja, aan 2 goed ontdooide eicellen heb je niet altijd iets. Maarrrrrr nog steeds super dankbaar voor deze kans hoor! Er even vanuit gaande dat we 'm krijgen. Nog niets gehoord... er is inmiddels wel online een verhaal geplaatst over dat ze langzaam weer gaan starten!!! Maar net als elk ZH starten ze met IUI en cryo's terugplaatsen. Super logisch. Er staat ook expliciet in vermeld om niet zelf te gaan bellen enzo dus ik wacht maar even rustig af zo lang het lukt.

    Hoe gaat t met jou? Dus jij hebt volgende week weer contact met Spanje? Ben zo benieuwd! Eerlijk gezegd verraste het mij positief dat er toch wel al gedacht wordt dat je binnen enkele weken weer die kant op zou mogen. Ik duim voor je!
     
  11. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een lief bericht. Heel erg bedankt voor alle wijze woorden/steun enz enz enz. Wens jou en je gezin al het goeds toe! <3
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Poeh @Nienke91, dat is inderdaad prijzig! Nij Geertgen heeft de tarievenlijst gewoon op de site staan en bij hen kost het €2400. Misschien nog het overwegen waard... of voor een volgende keer, waarvan we uiteraard niet hopen dat het nodig is!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  13. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Lieve meisjes, vandaag even een extra knuffel voor iedereen die het kan gebruiken! ❤

    (En on a lighter note: het is ook gewoon moederdag voor poezen-, honden-, paarden etc. moeders en iedereen met een groot kind thuis :p! Dus eis gewoon je extra knuffel of ontbijtje op ;))
     
    puppy28, Cactus92, Nienke91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ook namens mij ❤️❤️❤️ Ik wens jullie alle liefde vandaag, dappere vrouwen!
     
    Cactus92 en Nienke91 vinden dit leuk.
  15. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Lief ❤️ Voor jullie natuurlijk ook een fijne Moederdag en dikke knuffel terug!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  16. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Lieve @peque, dank voor het delen van jouw verhaal hier. Ik heb er zeker veel aan gehad. Ik wens jullie heel veel geluk voor de toekomst. En nog gefeliciteerd met jullie zoontje!

    @Nienke91: Een prijzig traject zeg. Maar wij zijn inderdaad hetzelfde ongeveer kwijt, maar dan zonder garantie op eicellen. Lukt het om een beetje rustig af te wachten? Of ben je er veel mee bezig? Hoe heb je gister ervaren?

    Ik hoop dat jullie ook allemaal een goede dag hebben gehad gister! Dikke knuffel voor iedereen.

    We hebben vandaag gehoord dat we meer mogen opstarten! Ik heb écht een vreugdedansje gedaan. Woensdag weer de langwerkende decapeptyl spuiten om alles plat te leggen en maandag de laatste pil. Zodra ik dan ongesteld word, ga ik weer starten met progynova (en onze donor met stimuleren). Als het last minute toch niet lukt om naar Spanje te reizen vriezen ze alle embryo’s in. Zijn we in ieder geval een stapje verder!
     
    Cactus92, Nienke91 en Louise11110 vinden dit leuk.
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oh het verbaast mij dan weer dat het voor jullie ongeveer hetzelfde bedrag is @Muisje101. De informatie welke ik van verschillende klinieken uit Spanje heb gehad gingen al gauw naar het dubbele... :eek: Maar dan weer wel met embryo garanties etc. Haha nou het afwachten lukt me niet echt. In de zin van: al hoor ik maar íets. Dat ze me niet vergeten zijn, haha! Snap dat binnenkort starten er niet in zit maar even een teken of ze wel of niet de onderzoeken willen herhalen enz... Heb een e-mail gestuurd zojuist :roflmao:.

    Ik vond gister voor het eerst eigenlijk een ding. Misschien omdat al zulke dagen nu voor de zoveelste keer zijn dat je met lege handen staat. Het gevoel dat je 3 jaar hebt geroepen wij volgend jaar ook met baby! En nu is het de vierde keer en dan wéér niet voor je gevoel... (Waarbij het eerste jaar overigens alleen nog de kinderwens ter sprake was gekomen dus toen was er verder nog niets aan de hand hoor.) Dus telefoon ergens in een hoekje gelegd gister. :) Wel ontzettend bijzonder hoeveel hartverwarmende berichtjes ik gisteravond vond in mn Whats app en hoeveel lieve mensen er aan me gedacht hebben gister in de vorm van kleine cadeautjes en lieve kaartjes...

    Hoe ging het bij jou?

    Maar wat een fantastisch nieuws Muisje!!!! WAUW! Heel spannend, ga heel hard duimen dat je ook 'gewoon' naar Spanje af kunt reizen! Fijne berichten :thumup: Knuffel terug!
     
    Cactus92 en Muisje101 vinden dit leuk.
  18. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91, ik zag dat ik een beetje aan het jokken was. Wij hebben al €1700 aanbetaald, en moeten nog €4150 betalen voor de behandeling. En dat is natuurlijk zonder reis en verblijf. Wij zijn, op aanraden van een andere forummer, niet naar zo'n privé kliniek gegaan waar je garantiepakketten kan kopen van €10.000 en duurder. Dat past ook helemaal niet bij ons.

    Een teken van leven vanuit Utrecht zou wel heel chill zijn. Als is het maar voor een stipje aan de horizon. (En dus ook wat rust in het koppie) Wel goed van je dat je een e-mail hebt gestuurd. Hoop dat je er snel reactie op krijgt. En bloedonderzoeken ofzo kunnen toch wel al zou je denken?

    Wat fijn dat je zo'n lieve support om je heen hebt! Ik vond het gister voor het eerst juist niet zo'n ding meer. Maar dat kwam ook omdat ik wist dat we vandaag misschien weer verder mochten. Sinds vorige jaar ga ik op zaterdag naar onze moeders en is de zondag een verwendag voor onszelf. Dus uitgebreid ontbeten, lekker tv-series samen gekeken, eten besteld 's avonds. Ik werd ook alleen maar verdrietig van m'n telefoon, dus die heb ik ook lekker weggelegd. Wel echt zuur was dat, toen we nog in bed lagen, er werd aangebeld door een bezorgster met een mand vol eten die riep 'Fijne moederdag!', ik zo 'euh... nou... ik geloof niet dat je op het juiste adres bent'. En dat klopte ook. Maarja, verder een hele lieve kaart van m'n broertje en appjes van m'n beste vriendjes.

    Ik hoop ook zo dat je snel weer kan opstarten! Laten wij net als Cactus en Killy vlot achter elkaar zwanger worden!
     
    Nienke91, puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Lieverds, een knuffel voor jullie, voor die confronterende moederdag gister.. ❤ gelukkig is ie weer voorbij.
    Wel ontzettend fijn om zo gesteund te worden door familie en vrienden, dat maakt het net iets draaglijker..

    Wat goed om te lezen dat alles weer langzaam opstart, actie, door! Dan kunnen onze duimen weer draaien!
    Want ondanks dat ik steeds te laat ben met reageren, ik leef heel erg mee hoor, met allemaal!
    Ik weet zo goed dat de wonderen de wereld niet uit zijn, maar als je met lege handen staat denk je eerst zien, dan geloven...

    Hier alles goed. Zeker baat gehad bij de pop poli en nog steeds, de begeleiding blijft tot 3 maanden na de bevalling en sowieso altijd bereikbaar, ook na die tijd.
    Maar voor nu red ik het zelf.
    Mocht er, door hormonale ellende een postnatale depressie ontstaan zit ik dicht bij t vuur. Maar kan zelf prima vroegsignaleren en voor nu voel ik me stukke beter, dus we gaan het aan en gaan het zien. Kan enerzijds niet wachten tot ze er is, anderzijds geniet ik voor mn gevoel nog maar zo kort, dus mag ze nog wel even lekker blijven zitten.
    Ze doet het goed, groeit goed, placenta werkt goed, no worries hier en ondertussen veel controles om niks te missen op gebied van eventuele voortekenen zwangerschapsvergiftiging.
    Dus alle aandacht weer naar jullie, ik duim en lees mee en hoop toch zo enorm dat jullie ons achterna komen, en snel graag!!
     
  20. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoi hoi,

    Ook weer even teken van leven vanuit hier.. vandaag gebeld met McK en ik mag bellen zodra ik ongesteld word. Dat zal volgende week zijn.. we mogen dan het ecd traject opstarten (als er niet teveel mensen ineens een behandeling opstarten). Dus dat is wel goed nieuws!
    Gisteren ook een baaldag gehad. Precies wat er al gezegd wordt, elk jaar hetzelfde liedje.. ik heb dat ook met kerst. Maar goed, heb mezelf groot weten te houden.


    @Cactus92 wat fijn dat alles goed is met je meisje. En ook goed dat je toch zo in de gaten gehouden wordt. Nog even lekker genieten, maar wat gaat de tijd snel zeg.. jeetje!
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina