Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Oh meiden, wat heb ik veel gemist! Ik kreeg geen melding en dacht nog, wat is het stil maar dat is gezien de gekke tijd ook wel logisch... maar niks is minder waar!!

    @puppy28 jeetje meid, dan gaat het toch nog snel opeens! Van zelf proberen, in een tijd waarin alles stil ligt toch maar mooi als eerste aan de beurt voor ECD! Dat doe je goed!
    Ik ga knetterhard voor je duimen dat alles vlekkeloos verloopt en je over een week of 2/3 een terugplaatsing hebt, en als het even kan nog wat in de vriezer graag!

    @Muisje101 van Spanje had ik het helemaal niet verwacht dat ze al gingen opstarten! Met de nodige uitdagingen zo te horen, maar alles voor het goede doel!
    En mijn hemel, wat een doos zeg die fertiliteitspsycholoog! Heeft die haar papiertje van ali express ofzo?? Ga even lekker zitten oordelen over je klanten... echt, dan heb je er toch helemaal niks van begrepen!
    Ik zou serieus overwegen om de rekening niet te betalen hoor! (Zeg ik heel stoer, maar in real life ben ik zo'n nerd die er nog voor zou bedanken ook :|)
    Wel klote dat die deca altijd zo'n impact heeft op je gemoed. Zoals je zegt, it better be worth it!

    @Nienke91 Ik snap helemaal dat je ongeduldig wordt, zeker als je de verhalen van de andere twee dames hoort! Ik zou me ook bezwaard voelen om steeds te informeren als de boodschap is "don't call us, we call you" maar heb ook iets te vaak meegemaakt dat ik toch werd vergeten... gewoon af en toe even blijven informeren hoor!

    @Cactus92 zo bizar, je bent er al bijna... ik moest gisteren nog even een traantje wegpinken bij onze kleine meid van alweer 7 maanden die al kan staan aan de salontafel (niet uit zichzelf, maar als je haar neerzet blijft ze stevig staan) ... het gaat echt veel te snel! Gisteren voelde ik haar bij wijze van spreken nog trappelen in mijn buik... nog steeds zo onwerkelijk!

    Meiden, ik vind het superfijn om weer goede berichten te lezen hier! We zijn weer up and running en hopelijk uiteindelijk gewoon 5 baby's erbij hier!!

    (Gebruik wel veel Engelse uitdrukkingen vandaag zie ik :| haha!)
     
    Cactus92, puppy28 en Nienke91 vinden dit leuk.
  2. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Jaaaa! @puppy28 wat heerlijk dat je mag beginnen! Zo haal je ons ineens in! ;) Hoe voel je je? Is jouw ongesteldheid goed doorgezet? Wanneer moet je weer terug?

    @Nienke91 het lijkt me zo lastig om niks te weten. Een beetje een richtlijn zou gewoon wel heel fijn zijn! En het nieuws dat al die onderzoeken overgeslagen kunnen worden vind ik wel verdiend. Ik blijf voor je duimen. Vriendin loopt in het UMC voor iui en zelfs dat is nog niet opgestart daar. Niet om jouw hoop weg te nemen, maar meer dat ik het stom vind dat het zo is.

    Ik verwacht dit weekend ongesteld te worden. Ben benieuwd. Heb vanochtend die psycholoog een mail gestuurd dat ik hier niet van gediend was en dat ik dus niet verder met haar ga. Normaal ben ik nooit zo assertief, dus ben helemaal trots op mezelf. :)
     
    Cactus92, Nienke91 en Equivoque vinden dit leuk.
  3. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Crosspost @Equivoque fijn om te horen dat jullie meisje zo goed gaat! Alweer 7 maanden, jouw post hier met per ongeluk haar naam voelt ook echt als gisteren.
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  4. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ooooh daar ga je @puppy28! Ik ga echt heel hard aan je denken en voor je duimen! Zo spannend...

    @Muisje101 ik ook trots op je dat je het toch gewoon even benoemd hebt! Lekker gevoel denk ik zo.

    @Equivoque zo lief dat je veel komt buurten hier! En wat gaat het hard he met je kleine meisje... Lijkt me best confronterend soms eigenlijk. Van alle kindjes om me heen vind ik het fantastisch. De baby's van mn vriendinnetje die nu ineens 'kindjes' zijn en zelf willen zitten, lachen enz enz. Maar als het eenmaal van jezelf is geloof ik best dat je af en toe eens een traantje wegpinkt en denkt STOP de tijd. Juist ook omdat het in onze situatie niet vanzelfsprekend is dat er een tweede komt (mocht je dat überhaupt willen). Genieten dus! (Ook zo lekker cliché om te zeggen he... echt een dooddoener hahaha. En volgens mij doe je dat ook :).)

    Ik heb vanaf volgende week ruim anderhalve week vakantie (helaas niet chillen op de antillen waar ik stiekem best wel aan toe was geweest;)). Maar me voorgenomen om daarna toch maar weer gewoon te bellen. Dan zitten we in de 2e week van juni en is het inmiddels ruim 2 maanden geleden dat ik de arts zelf gesproken heb. Als ik dat lijstje op dit forum zie en wat jij nu ook weer zegt over je vriendin Muisje, lijkt het wel alsof Utrecht echt 't meest langzaam gaat. Maar ahg, opzich geeft dat niet want heb liever dat alles goed gaat met iedereen enz. Maar wat zou je graag gewoon op een briefje willen wanneer je blijvend zwanger mag worden he? :roflmao:
     
    Cactus92 en puppy28 vinden dit leuk.
  5. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Even respect naar de dames die zwanger willen worden! Al die onduidelijkheid en het lange wachten lijkt me vreselijk.. fijn dat ze langzaamaan weer op gaan starten!!
    Hier gaat alles nog goed! Blij dat we de 34 weken voorbij zijn, nu naar de 37!
     
    Nienke91, Cactus92 en puppy28 vinden dit leuk.
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Heel veel liefs van mij popjes! Hopelijk start alles snel weer op.

    gewoon bellen @Nienke91 , soms mag je best eens een beetje brutaal zijn!
     
    Nienke91 en puppy28 vinden dit leuk.
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 wat goed dat je een mail hebt gestuurd! Vind dat toch heel stoer, ik zou daarin toch een bangerik zijn haha. Zeker iets om trots op te zijn! Heb je al wat terug gekregen?

    De ongesteld was gisterochtend al doorgezet, was ik even vergeten te melden hier.
    Ik voel me een beetje dubbel. Besef me dat ik echt gelukkig mag zijn dat we het traject mogen opstarten, ben dan ook heel blij dat we het weer mogen proberen met iets meer kans nu... maar ik merk ook wel dat ik heel heel heel erg op zie tegen die teleurstelling weer (ik moet niet doemdenken, i know maar tis zo lastig). Vind het toch best wel eng om dit traject in te stappen ofzo. Denk dat ik er diep van binnen erg veel van verwacht waardoor ik weet dat ik mezelf niet goed kan beschermen tegen een mogelijke teleurstelling (als dat uberhaupt al zou kunnen). Maar zo ver als mogelijk probeer ik die gevoelens gewoon heel ver weg te stoppen en goede moed te houden.
    Volgende week woensdag hebben we de tweede echo gepland. Ik ben open geweest op mijn werk en zij gunnen mij al het geluk van de wereld en kan zonder problemen naar de afspraken. Dat is toch ook wel een hele opluchting, aangezien ik daar pas 3,5 maand werk.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  8. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 : Hoe is het nu met je? Hoe voel je je onder de medicijnen? Het blijft rete-spannend en de teleurstelling is er toch wel als het niet lukt. Ik weet niet of dat afhangt van hoeveel je nu er van verwacht. Beter maar nu een beetje positiviteit er tegenaan gooien toch? Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen voor je!

    @Nienke91 : Fijne vakantie lieverd! Groot gelijk dat je dan weer even gaat bellen. Hopelijk hebben we heerlijk weer de komende week voor je.

    Hier schommelt m'n hoofd nog steeds heel erg. Na een paar zware dagen, vandaag weer iets beter. Wel erg moe en richting het eind van de dag hoofdpijn. Maar als dat het enige is vind ik het best. Die enorme dip-buien die ik van deca krijg zijn echt the worst! Ik moet waarschijnlijk morgen ongesteld worden, dus ben benieuwd!
     
    puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  9. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 : Denk veel aan je meis! Hoop dat het goed gaat met je!

    @Nienke91 : Fijne vakantie?

    Hier voor nu lekker goed nieuws. De zon schijnt. Ben gister begonnen aan de progynova. De depressieve mist van de deca begint op te trekken. Ik mag m'n eerste echo op dag 14, zodat ik lekker in het weekend naar m'n beste vriendinnetje kan die de echo bij me maakt. En ik kreeg net een mailtje dat onze donor op 3-6 haar eerste controle heeft, spannend!!!! Het begint soort van echt te worden... *whaaaaaaaa*
     
    puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  10. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 heel herkenbaar hoor, je gevoelens! Natuurlijk ben je enthousiast en hoopvol, want je mag nu eindelijk gaan starten met iets wat écht kan werken... en tegelijkertijd wil je jezelf behoeden voor die hele grote teleurstelling die misschien ook kan volgen. Het is allemaal logisch, en je kunt het natuurlijk ook gewoon allemaal tegelijk voelen. Het is wat het is, en het resultaat zal echt niet afhangen van hoeveel hoop je wel of niet hebt. Ik ben zelf ook wel van het temperen van verwachtingen om mezelf te beschermen, maar mocht het wel lukken dan kun je daardoor ook weer minder genieten, zo is het ook... het is allemaal oké, zo zitten we nu eenmaal in elkaar!
    Hopelijk een mooie echo woensdag zodat je in ieder geval niet al te lang in spanning hoeft te zitten. En heel fijn dat je op je werk gewoon open kaart kunt spelen en medewerking krijgt, dat maakt alles een stuk draaglijker!

    @Muisje101 jij schiet ook al lekker op! Fijn dat je hormonaal weer wat meer in balans komt met de progynova. En de donor is ook onderweg... superspannend!! Is het iemand die al eerder heeft gedoneerd? Is ook afwachten hoe zij gaat reageren natuurlijk...
    En heb je eigenlijk nog een reactie van die psychologe gehad vroeg ik me af?

    @Killy88 @Cactus92 @Inge1978 nog maar heel even dames!! Allemaal nog rustig daarbinnen? Zijn er bij iemand al concrete plannen om eerder te gaan inleiden oid? Zo benieuwd naar babynieuws!!!
     
    puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  11. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Gistermiddag 25 mei 2020 om 16:33 is na een bevalling van 7.5 uur onze zoon -G.avi- gezond geboren! Hij is 47 cm lang en weegt 3035 gram.

    We moesten nog een nachtje blijven ivm mijn bloeddruk / bloedverlies, maar we hopen ontzettend straks naar huis te mogen.

    ❤️❤️❤️
     
    Charmed72, Magnolia29, Jess89 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @Killy88 ! Hopelijk is alles goed gegaan en mogen jullie snel naar huis :)
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  13. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Wauw!!! Gefeliciteerd! Ik wens jullie een hele fijne tijd toe!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  14. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Super, gefeliciteerd!! Geniet ervan!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  15. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Killy88 Daar is ie dan!! En hoe prachtig is hij...❤
    Nogmaals gefeliciteerd en spreek je snel, ben zoooo benieuwd! Xxx
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  16. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wauw! Babynieuws! Wat cool!
    Gefeliciteerd lieve @Killy88 . Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen. Heel veel geluk toegewenst. <3
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  17. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Killy88 wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd :)
    @Muisje101 oh wauw dat schiet dus al op zeg! Joepiee!!! Fijn dat die nare bijwerkingen van de deca een beetje aan het wegtrekken zijn. Ben ook wel benieuwd of je al iets van die psych hebt gehoord. Zou toch wel zo netjes zijn geweest lijkt me.

    Ik voel me alweer wat beter. Merk dat ik het op zijn tijd toch wel van me af kan laten glijden en een gevoel krijg van: we zien het wel. Maarja dat kan natuurlijk ook zo weer omslaan haha. Wel fijn dat het hier herkend wordt.
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  18. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Waaaaaa wat gaaf @Killy88 & vrouw!!! Ontzettend gefeliciteerd met die mooie nieuws! Hopelijk gaat alles goed met jullie en zijn jullie inmiddels lekker thuis.

    Genieten!!! Veel liefs! <3
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Muisje101 omg het gaat écht ineens echt beginnen. Echt zeg maar! Wow wat spannend! En wat krijg ik het druk met duimen! I like :cool: hoe voel je je nu? Ja fijn he dat zonnetje! Dat ie nog maar een paar maandjes mag blijven, scheelt echt ongeveer 95% merk ik haha!

    @puppy28 succes morgen met de echo! We wachten in spanning met je mee. :rolleyes:

    @Equivoque staat je meisje al los? haha!

    Hier alles goed! Zoals ik geloof ik al zei, onwijs dankbaar voor de zon. Zie ik er ook wat gezonder uit enzo ;) het wordt nog wat met me! Ook gewoon twéé bekenden die in een ontzettend zwaar traject zitten spontaan zwanger. Zoiets wat je alleen in films ziet weet je wel? Bizar he! Maar heel gaaf, daar word ik ook gewoon blij van! En als het dan ff zo doorgaat met die positieve vibes is het vanzelf mijn beurt weer. :p

    Ga jij nog oke @Cactus92?
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  20. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Wauw van harte gefeliciteerd!❤️ En wat een stoere naam!
     
    Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina