Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91 : Het klinkt alsof je een heerlijk weekend heb gehad. Was het ook lekker om even vrij te zijn? Groot gelijk dat je het er even van neemt! Je moet goed voor jezelf zorgen in deze gekke tijden!

    @puppy28 : Spannend vandaag! Ik duim voor goed nieuws. Hoe gaat het met je?

    @Cactus92 : Hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol zo het eindje?

    Hier alles goed en rustig. Ben benieuwd naar het nieuws wat we hopelijk vandaag krijgen over onze donor. Gelukkig is werk druk genoeg om afleiding te bieden. Het is heel gek, het lijkt nog zo ver weg, maar het zou best kunnen dat ik volgende week rond deze tijd in een vliegtuig zit. Mijn moeder gaat mee en die heeft veel meer het gevoel dat het al heel dichtbij is. Komt misschien ook omdat ik weet dat de spannendste dingen sowieso pas volgende week zijn. Ik probeer het heel erg één dag tegelijk te pakken en voor nu werkt dat prima.
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  2. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Even een snelle reactie tussendoor!
    Ik reageer straks uitgebreider maar er zijn 3 embryo’s! Ben zo blij :) heb zaterdag om 11 uur de tp!
     
    Cactus92, Tuttebelleke, Lien4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 heb je inmiddels al wat gehoord over jullie donor? Ja, het kan ineens hartstikke snel gaan, daar ben ik inmiddels ook achtergekomen! Wow dan zitten we straks misschien wel samen op het wachtbankje! Houden we nog een plekje over voor die lieve @Nienke91.
    Is wel goed dat je je zo instelt, day by day. Ik doe dat ook en zorg er daarnaast voor dat ik genoeg afleiding heb want anders is het niet te doen.
    Zo spannend allemaal!

    Ik zeg hierboven wel heel mooi zaterdag de tp maar ik bedoel natuurlijk: als alles goed blijft gaan, zaterdag de tp. Zat even teveel in mijn enthousiasme om vervolgens weer met beide voeten op de grond te landen haha.
     
  4. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Yes! 3 embryo's! Wat een mooi begin! Die zijn dan nu dag 2? En dan dus een tp op dag 5? Elk feestje vieren @puppy28 ! Vandaag zijn het er drie en dat is een feestje waard.

    Als jij niet heel vroeg test en het bij ons ook voorspoedig verloopt, zitten we nog een klein stukje op het wachtbankje samen. Wel fijn om een maatje daar te hebben. @Nienke91 , we houden een plekje voor je vrij hoor!

    De enige info die we vandaag kregen was dat de donor vrijdag de volgende controle heeft. Wat betekent, als je het doorrekent, dat ik op zn vroegst volgende week zaterdag een tp heb. Dat betekent ook dat ik niet voor donderdag hoef te vliegen en dat we dus direct op Alicante kunnen vliegen. Vanaf donderdag wordt er namelijk weer op Alicante zelf gevlogen. Dus, yay!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  5. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Haha das waar, elke overwinning moeten we vieren. Klopt idd, als de tp doorgaat is het een 5-daags embryootje :).
    Ik ben niet zo’n vroege testster, hou mezelf altijd liever even in de waan:rolleyes:. Dus gezellig met jou op het bankje en hopelijk wachten totdat Nienke kan aanschuiven.
    Pff.. voor jou ook superrr spannend zeg!! Schelen we een week haha! Wat zou dat toch mooi zijn!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  6. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 Wat goed!! We blijven duimen dat ze het alle drie goed blijven doen!

    @Muisje101 dat is wel heel summier die informatie, haha! Maar het geeft dus wel iets van een indicatie en het scheelt weer dat je dan tenminste rechtstreeks kunt vliegen!
     
    Muisje101 en puppy28 vinden dit leuk.
  7. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Woohoo wat een goed nieuws hier!!! Is zéker een feestje waard @puppy28! Maaaarrr voor alle zekerheid duim ik gewoon door hoor! ❤️

    @Muisje101 voor jou dus ook super fijn dat je sowieso rechtstreeks kan vliegen! Komt ook dichtbij hoor! Zo spannend allemaal! :D

    Wij zijn gister lekker naar het strand geweest en vandaag de hele dag op de boot gedobberd, ultiem vakantie gevoel zo hoor! Kan er weer helemaal tegenaan maandag!

    En zó bizar, ik heb onverwachts super dichtbij een lotgenoot gevonden. Door mijn verhaal durfde/ wilde dat stel ook ineens eerlijk zijn zeg maar over hoe hun zoontje er gekomen is, IVF Spain (kliniek waar wij al een intake zouden hebben voor ik ineens in Utrecht misschien nog een kans kreeg), eiceldonatie. Ik ben onwijs blij dat je nu met iemand zo dichtbij ineens kan sparren enzo (buiten jullie om natuurlijk ❤️), en zij was ook helemaal emotioneel van ‘blijdschap’ een soort. Bijzonder, mooie dingen!

    zet m op ladies! Ik ga volgende week Utrecht stalken en hoop snel te volgen :roflmao:
     
    Killy88, Cactus92, Muisje101 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    #3928 Cactus92, 5 jun 2020
    Laatst bewerkt: 5 jun 2020
    Meiden wat een oplopende spanningen hier, goede spanningen, er staan weer mooie kansen klaar... ppfff voel weer helemaal mee, zin in hebben, maar doodeng vinden.. zal het gaan gebeuren.. nu echt, eindelijk..
    @puppy28 jij eerst! Ik duim heel hard voor die 3 embryo's, laat Ze aub dag 5 halen!! Balen dat je geen update tussendoor krijgt.. En bellen naar die miepen aan de balie heeft weinig zin bij mck. Word je morgen gebeld tussen een bepaalde tijd?
    Zenuwslopend, maar er wordt zo voor je geduimd, het moet goedkomen!! Denk aan je..

    @Muisje101 dag voor dag bekijken, fijn dat het lukt. Het echte werk volgende week pas.. Te spannend allemaal meis.. Hou je taai!! Ik wacht de berichten af

    @Nienke91 wat fijn om iemand in je omgeving te hebben gevonden om lekker mee te sparren en gevoelens en twijfels mee te delen.
    Ik heb dat gelukkig hier in t topic altijd goed kunnen doen, soms ook even inbox met mensen. Je hebt dat ook gewoon nodig.
    Zelfs nu, nu ik elk moment bevallen kan, is het fijn om dingen te delen die onzeker maken over wat ik straks zal voelen, als ze er eenmaal is etc. En dan echt even gerelateerd aan de ECD..
    Ik ben even kwijt hoe het zit, excuses, zit je nog steeds te wachten op reactie/startsein uit het ziekenhuis?
    Oh sorry , lees het net hierboven.. Je gaat beginnen net stalken eerdaags.. zet m op!!!

    @Inge1978 37 weken rond! Zitten ze nog op hun veilige plekkie??

    Hier alles nog onder controle. Baby goed, ik goed. Kamertje klaar. :thumup:
     
    puppy28, Killy88 en Louise11110 vinden dit leuk.
  9. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28: HET IS BIJNA ZATERDAG!!!! Ik ben zo eggcited :p voor je! Kan er helemaal blij van worden. Hoe voel je je? Heb je tussendoor nog wat gehoord? Duimen draaien overuren hier!

    @Equivoque: Hoe is het met je? En met jullie meisje?

    @Nienke91: Het klinkt alsof je een heerlijke vakantie hebt lieverd. <3 Wat fijn dat je ineens een lotgenoot zo dichtbij hebt gevonden! Het is echt instant-vriendschap altijd ‘heb jij ook ivf gedaan? Ik ook?! Zullen we nu beste vriendjes worden?’. Echt super grappig. Ben zo benieuwd naar jouw stalk-acties voor Utrecht volgende week.

    @Killy88: Zit je nog op jullie lekkere blauwe wolk? <3 Hoe is het met jullie? (Je hoeft niet te reageren hoor, maar ik wilde alleen laten weten dat je in m’n gedachte bent!)

    @Inge1978: Hoe is het met je/jullie?

    @Cactus92: Fijn om te horen dat het kamertje klaar is! Nu hopelijk nog even de voetjes omhoog en dan genieten van jouw prachtige meisje. <3

    Geen nieuws hier. Slaap sinds een paar dagen weer beter, en dat is hemels! Morgen echo voor m'n bms, ben benieuwd!
     
    puppy28, Louise11110 en Killy88 vinden dit leuk.
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Meiden ik lees in spanning mee hoor!! Wat fijn dat er zoveel staat te gebeuren en ik ben ontzettend aan het duimen voor íédereen ❤️ Kan niet wachten op EI en BABYnieuws. Toi toi toi!

    Het gaat hier perfect! Kleine doet het goed, ik kom alleen tijd te kort om ff rustig op m’n telefoon te zitten haha ;)
     
    puppy28, Cactus92, Muisje101 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 eggcited... :roflmao::roflmao:
    Succes met de echo morgen!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  12. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Toch een beetje nieuws. Onze donor heeft waarschijnlijk woensdag de punctie, maar dat horen we maandag definitief. Dat betekent dat, als alles goed gaat, ik dus maandag de 15e een tp zou hebben. En dus volgend weekend naar Spanje vliegen!
     
  13. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 woehoeee!!! Dat komt nu ook al echt dichterbij!! Haha eggcited, moest er even hardop om lachen! Fijn zeg.. hopelijk heeft jullie engel van een donor een hoop goede eitjes zodat je lekker veel kansen krijgt of nog beter misschien wel broertjes en zusjes hihi.

    Hier gaat het wel goed tot nu toe alleen zo ontzettend moe steeds.. denk van die utro en progynova. Ben nu wel alvast het hele huis aan het poetsen zodat ik vanaf morgen lekker rustig kan broeden hopelijk. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord. @Cactus92 wij moeten om 11 uur daar zijn, dus om 9 uur vertrekken. Ze hebben verder niets gezegd over dat ik op een bepaald tijdstip oid gebeld zou worden. Dus ik hoop dat ik ook morgenochtend geen telefoontje krijg. Vind het zo toch wel heel erg spannend. Eindelijk een echte goede kans als het allemaal goed blijft gaan..
    Hey, maar jij al helemaal babyready! Wat goed dat haar kamertje eindelijk klaar is! Geeft vast een hoop rust.. nu lekker wachten tot ze komt!
     
  14. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 wiehoeeee spannend!!

    @puppy28 oh dan zit je al mooi op tijd in de auto.. ppff wat een eind dan hè.
    Ik ga ervan uit dat er vandaag igg nog 1 of hopelijk meer in de running zijn! Anders hadden ze je wel gebeld.
    Is meer dat ze bij ontdooien van embryo's altijd bellen voor 11 uur. Mocht het niet goed gegaan zijn en er geen tp plaatsvinden. Vandaar dat ik het vroeg. Maar we gaan uit van het goede!! 3 embryo's.. er zal er toch zeker 1 doorgaan, daar gaan we vanuit! Hoop dat je slapen kunt vannacht..
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  15. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Oohzo, ja precies.. haha ik ga er dan ook maar vanuit dat het een goed teken is dat ik vandaag niet ben gebeld. Tis zeker een heel eindje rijden..
    Hihi, ik vermoed dat slapen lastig zal gaan vannacht.. heb daar al last van sinds ik met die progynova ben begonnen trouwens.. maar vanavond zullen de zenuwen ook zeker een rol spelen. Ik hou jullie op de hoogte ❤️
     
    Muisje101 en Cactus92 vinden dit leuk.
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 morgen is het al zover! Lijkt me inderdaad een goed teken dat je niet gebeld bent vandaag, maar je zal morgenochtend vast nog even met samengeknepen billetjes opstaan en de auto in stappen... toi toi toi, dat zijn er ook drie! Ik ben heel benieuwd!

    @Muisje101 joepie, volgend weekend al! En eggcited, geniaal! :thumup:

    @Nienke91 Utrecht nog gestalkt?
    Fijn dat je een lotgenoot hebt gevonden in je omgeving, dat voelt toch minder alleen! Zo vaak komt dat niet voor in ons geval, al weet je het vaak ook gewoon niet natuurlijk.

    @Killy88 I know, meelezen gaat nog enigszins af en toe maar reageren... je hebt nu toch echt iets beters te doen en dat is helemaal prima!

    @Cactus92 en @Inge1978 We wachten (on)geduldig op babynieuws!

    Met onze kleine meid gaat het super! Ze ontdekt vanalles en krijgt echt een eigen willetje! En altijd vrolijk :), het gaat gewoon allemaal een stuk gemakkelijker dan een paar maanden geleden. Het wordt echt steeds leuker (en het wàs al leuk)!
    Komende week gaan we voor het eerst een weekje weg met haar, lekker burgerlijk naar center parcs... ben benieuwd hoe dat gaat!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Reageer later even wat uitgebreider enzo, vandaag een slaappartijtje! Ons nichtje en neefje hier te logeren echt heerlijk ❤️!
    Maaarrrr wilde even laten weten dat ik aan jullie denk en vandaag even aan @puppy28 in het bijzonder... succes morgen. Hoop dat je een beetje slaapt en t gauw morgen is! Dikke knuffel

    ennuh eggcited... ghehe die houden we er zeker in! :roflmao:
     
    Cactus92 en puppy28 vinden dit leuk.
  18. Inge1978

    Inge1978 Lid

    5 aug 2016
    96
    158
    33
    Vrouw
    O&G Verpleegkundige
    Noord-Brabant
    @Muisje101 succes met je echo morgen
    @Killy88 hopelijk volop aan het genieten van de kleine man!
    @puppy28 heel veel succes morgen! Hoeveel laat je er terug plaatsen als je keuze hebt?
    @Cactus92 nog ff en dan heb je die kleine meid in je armen!

    ik ben vandaag gewoon 37 weken en ben dr meer dan klaar voor... heel de zwangerschap al gehoopt dit te halen en nu ben ik er... gaat nog heel goed hoor, maar ben echt zooooo benieuwd dat het van mij mag beginnen.. het rommelt al vanaf maandagavond maar het zegt allemaal niet zoveel.. maandag weer controle, tot nu toe geen reden tot inleiden
     
    Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 ?? Ik heb geen nagels meer over!!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  20. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Spannend!!!
     
    puppy28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina