Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat zijn jullie allemaal lief! <3

@puppy28: Wat rot is die utro he? Bij mij beginnen m'n boobs ook alweer gevoelig te worden. Ik hoop natuurlijk dat het niet bij de utro vandaan komt bij je! Helaas is afwachten de enige mogelijkheid. Máár, binnen een week weet je het al lieverd. Super dat je zo goed voor jezelf zorgt en vanochtend wat langer op bed bent blijven liggen.

@Cactus92: Mag ik stiekem vragen hoe oud je bent? Jouw naam deed mij altijd denken nog erg jong (1992?), maar van de week liet je wat anders doorschemeren. Je hoeft het niet te delen als je dat niet wilt he?

@Nienke91: Weer aan het werk deze week? Ben je er over de dag heen veel mee bezig? Of heb je genoeg afleiding?

@Inge1978: Ben zó benieuwd wanneer jouw kindjes komen! Hoop dat het goed gaat met jullie.

Gisteravond dus nog een echo laten maken, bms was nu 10mm, dus waar het bloed vandaan kwam, echt geen idee. Het is ook weer weg, dus houden zo! Was wel een hele opluchting hoor! En vanochtend bericht van Spanje dat alle 4 onze emmy's het nog goed doen! Yes! Bij onze eigen poging waren er op dag 2 al 2 gestopt met delen, dus dit begint in ieder geval goed! Ik ga zo maar lekker beginnen aan het inpakken van m'n koffer.

2. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 oh wat een super goed nieuws!! Go emmy's go emmy's :D
    En je slijmvlies dus prachtig. Nu die zorgen aan de kant, dat bloed is dus niks. Gevoeligheid ergens, adertje, maar geen slijmvlies wat loslaat.
    Mail je ff inbox :)

3. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ohhhh dat is echt goed nieuws @Muisje101! En bloed weg en alle 4 nog in de race! Heel fijn zeg. Dan zou ik zéker maar die koffer gaan pakken ja. :D

Ik ben sinds maandag weer aan het werk ja. Maandag en dinsdag ook weer eens op kantoor geweest, was best ff gezellig haha. Rest van de week lekker thuis. Mwauhhh ja ik merk wel dat ik er meer mee bezig ben. Merk ik aan mezelf door meer forum checken ook bijvoorbeeld :roflmao:. En krijg langzaam ook weer positieve kriebels om te gaan starten. Ik was even een kleeiiiiin beetje de positiviteit kwijt hihi. Maar als ik jullie allemaal zo lees krijg ik er wel weer zin in. Oh en t zonnetje is er weer he, doet mij ook altijd heul erg goed. Heb mezelf gewoon voorgenomen dat het stalken nu aan is :cool: als ik komende week niets hoor, bel ik de week erop weer. En ondertussen duim ik heel hard voor iedereen hier. Lief dat je het vraagt!

4. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @Muisje101 ik wens je een hele goede reis morgen! Denk aan je! Hou je ons een beetje op de hoogte? :)

Cactus92 vindt dit leuk.
  5. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 heel veel succes!! We denken aan je!!

6. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
  7. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Goede reis @Muisje101 en heel veel succes morgen!
    Heb je nog een tussentijdse update gehad?

@puppy28 hoe voel jij je? Lastig hè, die kwaaltjes die zowel symptomen als bijwerkingen kunnen zijn... ik hoop heel erg het eerste!!
    Wanneer wil je gaan testen, donderdag of toch al eerder?

puppy28 vindt dit leuk.
  8. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    hey lieverd, ik voel me zwanger maar ook bang dat het gewoon echt door die bijwerkingen komt. Weet helaas maar al te goed wat die utro kan doen. Dus ik durf nog niet echt te hopen haha.
    Ik ga donderdag testen. Dan weet ik in ieder geval 100% zeker of het positief of negatief is. En dat is ook de beste timing omdat ik dan tot maandag vrij ben.. ofwel om super blij te zijn of om even heel verdrietig te zijn.
    Hoe gaat het met jou en je kleine spruit?

Equivoque vindt dit leuk.
  9. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Muisje101 een hele goede reis gewenst! Hopelijk zijn ze alle 4 nog in de race ❤️

@puppy28 Ach tis ook zo’n vreselijke rommel hè die utro. Mijn lijf reageert er ook behoorlijk op, dat is zo frustrerend in de wachtweken. Maar wie weet zijn het échte symptomen, ik blijf heel hard duimen en hoop dat het snel donderdag is!

puppy28 vindt dit leuk.
  10. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    Hey meiden, onze donor en ik hadden allebei een echo vandaag. Die waren allebei prima; mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik en bij haar zijn er zo'n 10 eicellen in de running. Dinsdag weer een echo en we denken eind van de week de punctie. Wij hebben dus twee keer geen bevruchtingen gehad bij onszelf, dus het moment van het telefoontje met het aantal bevruchtingen is ongelofelijk spannend. De TP is op dag vijf.

@puppy28 pfff, wat ontzettend spannend. Ik voelde me door de utrogestan nooit echt zwanger hoor, wel heel moe, maar geen pijnlijke borsten voorbeeld. Wat @Nienke91 destijds beschreef, had ik helemaal niet in die mate.

@Muisje101 duim voor je en denk aan je!!!

Nienke91 vindt dit leuk.
  11. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hey lieve ladies,

We zijn vanochtend vroeg aangekomen in Spanje. Mochten gelukkig door de douane! Helaas hebben we geen update meer gehad. Morgenochtend dus! Moeten om 8.00 daar zijn, om 9.00 de tp. Ben wel heel erg benieuwd hoe onze emmy's het doen!

@puppy28 : oh ik hoop het zo voor je! Wat een troep is die medicatie ook, maar hopelijk komt het daar niet door!

@Nienke91 : ik kan me best voorstellen dat de positiviteit af en toe wat verder weg is. Dat mag ook zeker, als het maar weer terugkomt. Ik hoop dat ze jou gewoon komende week gaan bellen en dat stalken niet nodig is!

puppy28, Lien4, Tuttebelleke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @thousandoaks : dat klinkt als goed nieuws voor nu. Het wordt sowieso zenuwslopend, maar jullie doen nu iets heel anders dan bij een eigen poging, dus de kans dat dit beter gaat is natuurlijk aanzienlijk. Ik snap wel dat het 'eerst zien, dan geloven' is. Ik duim voor jullie!

13. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 je hebt helemaal gelijk, wat dat betreft hebben jij en ik denk ik last van hetzelfde, haha (ik lach als een boer met kiespijn). Je gaat het dan toch heel erg projecteren op de donor, terwijl wat jij zegt: het is een andere situatie.
    Ben zo benieuwd naar wat jullie allemaal te horen krijgen. En dan over 10-12 dagen een positieve zwangerschapstest svp! Gaan jullie er trouwens voor een terugplaatsing van één embryo?

14. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 pppfff slopend die zenuwen! Op naar morgen...
    Houd t in de gaten hier, want ben natuurlijk heel benieuwd! Veel succes!!

15. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
  16. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @puppy28 hoe voel je je vandaag? Dus nu lekker werken tot en met woensdag? Lijkt me wel fijn dan, beetje afleiding. En donderdag de grote dag... Pfff wat spannend. Ik duim heel hard hier!

@thousandoaks Fijn dat alles er goed uit zag! En ik duim voor een heel positief telefoontje dit keer graag. ;)

@Cactus92 gaat t goed met jullie? :) Ik vind t nu wel spannend worden hoor, weet niet hoe jij er zelf over denkt :roflmao: hahaha

puppy28 vindt dit leuk.
  17. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
  18. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 ja en en en??

@Nienke91 Tuurlijk is het ergens spannend ja, hoe zal ze eruit zien, hoe zal ze zijn.. Wanneer gaat ze komen.. Maar ben de kalmte zelf.. geniet nog te erg. En mn tas nog steeds niet goed ingepakt :roflmao:
    Dus van spanning weinig last, maar uiteraard rete nieuwsgierig naar de kleine meid!!

Nienke91, Muisje101 en puppy28 vinden dit leuk.
  19. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hi lieverds, het gaat goed hier. Er zijn vanochtend twee embryo's teruggeplaatst. Er was een hele goede embryo, en eentje die was half goed, dus die was niet goed genoeg om in te vriezen. We hadden van te voren besloten dat we dan er liever 2 zouden willen terugplaatsen dan, dan eentje in de prullenbak. Helaas niks voor in de vriezer, maar ik ben helemaal gelukkig met deze emmy's in mn buik. Ze begonnen al helemaal over dat de medicijnen doorgeslikt moeten worden totdat we een kloppend hartje hebben gezien. Dat klinkt natuurlijk al prima. Ik voel me helemaal verliefd. Dat het er twee emmy's zijn in mn buik houden we voor nu lekker geheim voor iedereen, even lekker iets onder ons (en jullie :D).

Lien4, Equivoque, Tuttebelleke en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Oh yes!! Wat goed... En allebei erin, je hebt gelijk! En laten we de kracht van een "minder" embryo niet onderschatten hoor. Heb al zoveel gehoord en gelezen..
    Wel balen dat er niks is voor de vriezer, maar die ene topper zit mooi van binnen! En fijn dat je je zo voelt ook. En ja, dan word je helemaal zenuwachtig en week, als ze dan zo beginnen over door blijven slikken tot kloppend hartje.. daar gaan we voor!
    Broeden nu en proberen te genieten van je dagen daar. Wij duimen nog een tandje harder, voor @puppy28 en jou!

Muisje101, Killy88 en puppy28 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina