Ja @Killy88 je zoon was al afgeschreven, omgedoopt tot lulletje.. En moet je eens ff zien wat een kanjer!! ❤
Hihi oh ja, lulletje... zo ligt mijn zak rozijnen ook heerlijk in haar bedje te slapen! ❤ Zo zie je maar weer, de Brabantse embryo's komen wat langzaam op gang, maar dan...
Ohhh puppy wat is het ongelooflijk spannend, verschrikkelijk al die gemixte signalen waardoor je constant van de ene naar de andere kant vliegt. Niet te doen. Hopelijk kom je morgen een beetje door en is het heel snel donderdag, ik duim verschrikkelijk hard! Bij ons is ook IVF gedaan op verse donor eitjes, dat hing vooral af van de zaad kwaliteit, als die goed is gaan ze voor ivf. Vier eitjes waren alle vier bevrucht en uiteindelijk hebben drie de vijf dagen gehaald. Dus het kan!
Ben ik ook weer even dames, beetje spuit 11 maar toch... beetje hectisch, terug van vakantie (met véél was) en meteen werklui over de vloer vandaag. Maaar, natuurlijk heb ik wel meegelezen!! @puppy28 oooh wat maak je het spannend meid... heb hetzelfde als @Cactus92, ik voel de spanning gewoon weer! Durf het bijna niet te zeggen maar het klinkt goed... maar ja, dat zegt toch helemaal niks... uiteindelijk is er maar één manier om het zeker te weten en dat is toch om het te doen! Donderdag dus d-day, klinkt als een goed moment. Dan weet je het in ieder geval zeker. Sowieso met een predictor! Die waren mij te duur hoor, ik haalde die cheapass testen van big bazar voor 75 cent per stuk @Muisje101 yesss, niet één maar twee emmy's in je buik! Wat heerlijk dat je er zo'n goed gevoel bij hebt en nog lekker kunt genieten daar in Spanje! Voor cactus werkte dat ook goed destijds, dus kan alleen maar goed zijn! Heb jij al besloten wanneer je wil gaan testen? @thousandoaks bij ons is ook ICSI gedaan met verse eicellen. Maar we hebben destijds nog wel gevraagd of er (op ons verzoek) op een deel ook IVF gedaan kon worden, omdat je dan toch een soort natuurlijke selectie hebt met mogelijk sterkere embryo's (niet echt bewezen volgens mij, maar meer een gevoel). Uiteindelijk is dat toch niet gebeurd, omdat er ingevroren zaad is gebruikt. Maar bij Nij Geertgen was ICSI eigenlijk standaard, omdat ze bij ECD niet het risico willen lopen dat er op dat vlak nog iets mis ging waardoor er niets bevrucht zou worden. Grappig, bij jullie leggen ze dat dus eigenlijk precies andersom uit! Ik denk uiteindelijk dat de kans maar heel klein is dat het echt iets uitmaakt waar je voor kiest. Zeker bij een goede opbrengst, waar we natuurlijk op hopen! Lastig dat ze een beetje zitten te dubben hoe lang jullie donor door moet met stimuleren. Als je iets van inspraak hebt en ik mag je een advies geven, dan zou ik toch kiezen voor langer doorgaan. Bij mijn eigen tweede poging in Düsseldorf had ik ook een antagonistenschema en kreeg ik de punctie pas 4 dagen nadat de grootste twee al >20mm waren. Dit omdat er bij mij een probleem was met de rijping. Ik was echt als de dood dat ze al te vroeg zouden springen, maar daar is dus niet gebeurd. Heb toen ook veel literatuur zitten zoeken over de optimale timing en daaruit bleek dat je 48 uur speling hebt zodat uitstellen tot na het weekend eigenlijk nooit een probleem is. En zeker bij ECD zijn eitjes kostbaar, dus liever een hogere opbrengst! @Inge1978 heel veel succes!! Zet 'm op, dat die twee wondertjes maar veilig worden afgeleverd op deze wereld! @Cactus92 voor jou begint het moment ook in zicht te komen... ik snap je, had zelf niet per se willen inleiden maar je wil ook zéker niet één van die dramatische gevallen zijn waarbij het op het einde nog misgaat... dus veilig in je armen graag! Oooh wat een spannende periode hier dames... ik hoop op drie gezonde baby's en drie positieve testen deze maand én eindelijk het startsein voor @Nienke91, dat jij ook maar snel mag volgen meid! Hier gaat alles goed! Kleine M wordt echt een dondersteen, hard aan mijn haren trekken en erom lachen, op tafel slaan en dat soort werk... vind het nu alleen nog maar grappig, dat verandert vast nog wel ! Net de eerste vakantie gehad in zo'n kinderparadijs, vond het niet meteen voor herhaling vatbaar eerlijk gezegd niet echt mijn ding. Maar misschien wel weer eens leuk als ze wat ouder is en we niet meer in corona-tijd zitten. Blijf het gek vinden dat ik daar op zo'n park rondloop tussen de kinderwagens, met mijn eigen baby... voelt ergens toch nog steeds of ik aan de andere kant sta, dat gevoel gaat niet zomaar weg! Maar daarom besef ik ook des te meer hoe bijzonder het is! Ik gun jullie allemaal hetzelfde lieve meiden ❤!
Wauw je moet wel bij blijven hier! Gelukkig werk ik vandaag weer een dagje thuis, kan ik ongegeneerd forum-men . @puppy28 pffff ik voel ook echt met je mee meid! Het is zó een mindfuck! En spannend... en al het andere. Ik kan eigenlijk niet nog mooiere en aanmoedigende woorden verzinnen dan Cactus en de andere dames al hebben gedaan. Ik sluit me er volledig bij aan. Veel liefs en sterkte en kracht! Ik denk aan je! (ps. ik ben ook fan van predictor.) @Muisje101 Hoe gaat ie? Wanneer vlieg je weer naar huis? (Of heb ik dat gemist en heb je het al gezegd... ) Klinkt zeker goed even het zonnetje, zwembad etc. meepakken! Heb je meer dan verdiend. @thousandoaks voor jou komt het nu ook wel echt dichtbij! Ook al heb ik maar twee duimen ze draaien ook zéker voor jou hoor. @Equivoque zo lief dat jij elke keer nog je ervaringen deelt en van je laat horen! Fijn dat het goed gaat met de kleine meid. Ik moet wel lachen om je 'kinderparadijs avontuur'. Kan me voorstellen dat je dat gevoel niet helemaal kwijt raakt, misschien wel nooit? En siert ons misschien ook wel gewoon. Ik merk nu pas dat ik er misschien de afgelopen jaren wel een beetje luchtig over gedaan heb. Niet dat ik nu de hele dag verdrietig ben, zeker niet zelfs! Maar ik heb zo hard geroepen dat ik mezelf wil blijven, niet de hele dag er mee bezig wil zijn enz. Nou... Nu ga je natuurlijk langzaam merken dat zo'n traject als deze je écht wel een ander mens maakt. Is niet perse negatief hoor. En dat je er ook heus wel elke dag mee bezig bent. dus ik snap dat als je er dan zelf met je kinderwagen loopt dat je denkt HOE DAN. Jeetje @Inge1978 nog een nachtje... zet 'm op he en @Cactus92 bij jou nog rustig? Tas al inpakt? Ik moet nu ook ineens zo lachen om die zak rozijnen, dat weet ik ook nog . En het lulletje van @Killy88, dat kon ik me niet meer heugen. Ahg... hij heeft gelukkig anders bewezen hoop dat alles goed gaat met jullie! Ik zag gister ineens dat er een patiëntenstop is in Utrecht (betreft ECD). Ik natuurlijk gelijk in de stress, waarschijnlijk nergens voor nodig. Maar vriendlief heeft toch geadviseerd vandaag weer te bellen om er achter te komen of wij nou daar binnen of daarbuiten gevallen zijn. Anders toch langzaam maar zeker dat plan B maar weer eens gaan bekijken (of nou ja C dus). Even uurtje moed verzamelen (ik voel me zo'n ongeduldig mens als ik weer bel). Fijne dag ladies!
@Inge1978 zet m op!! ❤ Op de rest reageer ik later. En oja @Nienke91 nou mag er toch vanuit gaan dat jullie nog binnen de selectie zitten!! Bellen als de sodemieter!!
Oeh @Nienke91 daar zou ik ook nerveus van worden... maar ik denk dat het ook wel gaat om nieuwe aanmeldingen hoor, jullie zitten al in het bestand! En omdat die eitjes al voor jullie gereserveerd zijn, zijn ze nu op haha
Eindelijk moed verzameld om 11:50 uur, is de afdeling fertiliteit bereikbaar tot 11:30 uur . Uiteindelijk uitgekomen bij gynaecologie, zij konden me helaas niets vertellen. Ze zei wel dat als ik al een intake gehad heb (hebben we gehad begin maart) dat de patiëntenstop dan zeker niet geldt voor mij, echt pas voor patiënten welke zich vanaf 1 juni hebben willen aanmelden. En dat ik het beste even kon mailen naar het ECD mail adres, had ik natuurlijk al gedaan. Probeer maar weer geduldig te zijn. YES I CAN (not)
@puppy28 : oh meid, ik denk al de hele dag zo aan je. Mijn duimen draaien overuren voor je. Morgen wordt het hier een grote ververs-het-forum dag. (Als je het al gelijk met ons wilt delen) @Inge1978 : Succes meis! @Nienke91 : tuurlijk vallen jullie er binnen! Maar fijn dat je die bevestiging ook hebt gekregen van het ziekenhuis. Snap wel dat je daar even zenuwachtig van werd. Het gaat nog steeds goed hier. Ik voel met vlagen van alles onderin mn buik. Maar anders dan de vorige keer. Voor nu vind ik maar gewoon dat dat een positief teken is. Mijn man is thuis echt op van de zenuwen en zo ken ik hem helemaal niet. Dus ben blij dat ik hem vrijdagnacht weer kan knuffelen.
@puppy28 zet hem op morgen!!! Zo spannend!! @Muisje101 lekker doorbroeden en houdt het goede gevoel vast ik heb een ballon gehad en die viel vrij snel uit... morgen om 7.15u in het zkh zijn en dan gas erop haha
Ooh ik ben zo gespannen dat ik helemaal emotioneel word van jullie lieve berichtjes! Nog eventjes en dan is het zo ver. Ik hou jullie op de hoogte ❤️
@Inge1978 heel veel succes morgen!! Kan niet wachten op babynieuws ❤️ @puppy28 super spannend! Heel veel succes morgenvroeg. We wachten op nieuws ❤️