@Nienke91 het gaat al wel weer beter, kon moeilijk in slaap komen maar toen ik eenmaal sliep, sliep ik als een blok. Wel heel heftig gedroomd haha. We kijken nu uit naar 13 juli om te horen wanneer we mogen starten. Ik heb al even zitten rekenen, als mijn menstruatie zondag komt en ik heb een goede cyclus dan komt dat precies uit met onze afspraak. Ik ga vandaag Spanje terug mailen voor een consult zodat we (mocht de volgende x misgaan) weer iets hebben om naar uit te kijken. Hoe is het met jou? @thousandoaks ik hoop op veel eitjes vandaag voor jou!❤️
Lieve meiden, dank voor alle gelukswensen! De punctie is goed gegaan, ze klonk erna ook alweer hartstikke vrolijk, veel grapjes etc. Er zijn 14 eitjes gevonden, daar zijn we ongelofelijk dankbaar voor. Zondag een telefoontje uit het lab!
Fijn dat je toch hebt geslapen. En dat dromen is ook niet gek. Volgens mij verwerken we 's nachts van alles! OK dus nog ruim drie weken, zal duimen voor je dat je meteen door mag. Er vanuit gaande dat dat inderdaad is wat jullie willen. En snap ook je plannen om een consult, doorpakken, herkenbaar gevoel. Is het dan via skype in eerste instantie? Hier alles goed, dank je. Al hoewel ik ook steeds meer neig naar 'alvast' een consult inplannen in Spanje. Meerdere lijntjes uitgooien, Utrecht duurt me te lang hihi.
@thousandoaks : wat een mooi aantal! Gefeliciteerd met dit eerste mooie stapje! @puppy28 :goed om te horen dat je geslapen hebt als een blok lieverd. Fijn dat jouw cyclus misschien al goed uitkomt zo! @Inge1978 : ik hoop dat alles goed gaat met jullie! @Cactus92 : alles nog ok daar? @Nienke91 : ik snap dat jij ook steeds meer gaat neigen naar Spanje. Het kan ook geen kwaad om een tweede lijntje uit te gooien toch? Als het iets is wat ook oprecht een optie voor jullie zou zijn. Hier even een minder ochtendje gehad. Veel last van muggenbeten, van die tijgermuggen die enorme pijnlijke schijven achter laten op m'n lijf. Slecht geslapen, want de progesteron prik van gister deed heel veel pijn de hele nacht. Elke keer als ik me omdraaide voelde ik die pijnlijke plek in de huid van m'n buik zitten. En dan ook nog die ruk utrogestan, het werd even een beetje veel. Maar net even met m'n mama boodschappen gedaan in een winkelcentrum en nog even een rondje om via het strand teruggereden en nu gaat het wel weer. 4dp5dt alweer, dus dat lijkt ook ineens wel op te schieten, soort van dan. Vanavond vliegen we alweer terug en kan niet wachten om m'n man te knuffelen.
@thousandoaks mooi aantal! Nu vol spanning het telefoontje van zondag afwachten! @puppy28 dat heftig dromen schijnt ook van de progesteron te komen . Hopelijk komt het qua timing zo uit dat jullie 13 juli meteen verder kunnen voor de cryo. En ondertussen de optie Spanje verkennen kan helemaal geen kwaad! @Muisje101 blegh, muggen... en die hormonen helpen ook niet! Geef je man een dikke knuffel vanavond! 9 DPO alweer, het wordt menes... hoe voel je je nu? Nog steeds anders? Anders lijkt me goed in dit geval we duimen door!! @Nienke91 duurt laaaang....
@Muisje101 hè bah, niet leuk.. Gelukkig vanavond naar huis en lekker naar je man! Schiet idd alweer op, thuis nog paar daagjes wachten en dan op naar het vreselijke zenuwslopende moment... @thousandoaks wat een topper! Spannend hoor, zondag.. @puppy28 hoop dat het zo uitpakt zoals je hoopt. En ondertussen de lijn uit naar Spanje, goed bezig! @Equivoque had ik nou al gereageerd op je hysterische kinderparadijs uitje?? Kan me zo voorstellen dat dat nou niet direct zaligmakend is... En wat betreft het gevoel, dat je tussen die mensen loopt met je eigen kindje en ineens daar soort van bij hoort, ook dat kan ik me voorstellen. Het voelt voor ons na zoveel jaren en ellende echt als een soort bonuskans ofzo en net of je het in een soort bubbel beleeft ofzo. Vermoed dat ik dat ook wel zal hebben. Bedoel, ben natuurlijk al toegelaten tot het speciale genootschap van zwangeren, die voelt ook al onwennig, maar straks dan tot het kinderparadijsvolkje.. We gaan het ervaren Nee zonder gekheid, snap je gevoel. Begrijpelijk. En ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. @Nienke91 stront traag daar in Utrecht... vind je er erg kalm onder.. Maar dat begint dus nu anders te worden. En helemaal goed, ondertussen nog een lijn uitgooien. Een intake, informatie, het kan allemaal geen kwaad. En dan weet je wat en kun je starten zodra daar ruimte voor is. Of niet, als het niet nodig blijkt te zijn. Hier niks aan t handje nog hoor! Ben druk met van alles, baby is ook druk, zodra ik weer ff zit. Maar ze snapt niet dat ze er van onder uit moet denk ik, dat gebeuk in mijn maag zet weinig zode aan de dijk..
Het enige wat hier anders is, is dat ik constant dorst heb, wat moeier ben en soms een wat heel licht drukkend gevoel onderin mn buik. De vorige keer had ik pijnlijke borsten, allemaal hotflashes, voelde ik me duizelig enzo. Dus heeeel anders dan de vorige keer. @Cactus92 misschien even een richtingaanwijzer neerzetten bij de uitgang?
Ik heb net, heel dom misschien, bij 5dp5dt (oftewel 10 dpo) negatief getest met de etos early. Ik wilde er nog geen dure predictor early tegenaan gooien. Alhoewel het nog vroeg is, toch wel een beetje teleurgesteld.
@puppy28 aaaaah wat had ik op ander nieuws gehoopt, wat ruk dit @Muisje101 ik hoop dat het te vroeg is dat je getest hebt!! Bij mij was ie heel licht op 9dpo maar ja een tweeling ook.. en daarbij hoor je ook mensen bij wie het veel later nog goed komt @Cactus92 nog niks aan het handje? Wij zijn weer papa en mama geworden.. onze zoon is vaginaal geboren, dochter met keizersnede omdat er mogelijk een navelstreng/handje voor haar hoofd zat (ze konden niet voelen wat precies) maar de hartslag daalde.. beide een goede start.. daarna kreeg ik ruimer bloedverlies.. maar goed eind goed al goed ik ben weer thuis met de tweeling.. nu druk met aanleggen, kolven, bijvoeden omdat ze teveel zijn afgevallen.. thanks voor jullie medeleven!!
@Inge1978 jeeeejjj daar zijn ze!! Wat een bevalling meis.. Maar iedereen gezond en wel, wat top! Van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van je grote gezin, wat een droom... ❤ Hier alles chill. Wel wat meer spanning, gewoon nieuwsgierig.. En dan die babyverhalen... 9 dpo is wel erg vroeg en vast de tweeling die verantwoordelijk was idd. Ik had een lichte test op 13 dpo, laatste keer, andere keren altijd licht getest op 15 dpo. Killy had deze ronde ook geen knaller.. Ik schrijf niks af @Muisje101 !!
Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een wonder.... ongelooflijk, als ik je onderschrift bekijk. Heb je al de termijnecho gehad?
Lieverd, ik denk ook dat het echt te vroeg is nog. Blijf alsjeblieft toch nog een beetje hoop houden en test over een paar dagen nog eens. Het kan nog alle kanten op! Ik duim nog steeds! @Inge1978 van harte gefeliciteerd met de geboorte van je twins! Lekker genieten nu!