Geweldig nieuws @Inge1978 VAN HARTE PROFICIAT!!! klinkt wel als een zware klus. Hoop dat het een beetje met je gaat ❤️ Rust lekker uit en meld je gauw hier als je er bovenop bent! @Muisje101 Ik zou ook rete teleurgesteld zijn. Maar ik kan je gelijk opbeuren: Zal de test toevoegen van zoonlief, daar zag ik pas iets vaags op 12dpo. Geloofde daar zelf nooit in, maar het is echt waar. Komt ie ->
@Inge1978 : gefeliciteerd!! Wat een bevallingsverhaal! Fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik hoop dat het goed gaat met jullie! Jullie hebben ook helemaal gelijk meiden. Ik moest het even uit mn systeem hebben denk ik. Ik denk dat ik nu ga proberen te wachten tot donderdag. Dan zit ik op 15dpo en moet er toch wel een duidelijke uitslag zijn. @Killy88 dank dat je jouw test nog even deelde. Nu is het echt op alle manieren duidelijk dat ik GEDULD moet hebben.
@Inge1978 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! @Cactus92 Uitgerekende datum! Wat bijzonder Veel succes alvast! Zodra je bent bevallen, meld ik me weer om ook jou te feliciteren met de geboorte van je kleine meid!
@Killy88 oh waw, daar had ik ook nooit meer vertrouwen in gehad haha... en moet je nu eens zien! Ik heb zelf nooit zo vroeg getest, maar op 14DPO was de mijne ook nog zo vaag (wel andere test) dus @Muisje101 dat is vast een flinke opsteker ! Houd moed en even geduld nog! @Inge1978 van harte gefeliciteerd met je twee wondertjes! Het wordt dubbel hard werken maar ook dubbel hard genieten! @Cactus92 40.0, je bent nu officieel langer zwanger dan ik was! Begint nu toch wel te kriebelen hè... iedere dag kom je dichterbij de ontmoeting met je meisje! Ik ben benieuwd wanneer we dit nieuws gaan horen!
@Equivoque jaaa 40.0 En ben net als jij het zwanger zijn nog niet zat hoor! Het is meer dat ik denk, je bent klaar, je lijkt gezond, het is tijd, kom veilig in mn armen.. Dus vannacht ff een waterbedje ofzo en morgen die kleine op de wereld.. Maar of die gebeden verhoord worden..
Lief, dankjewel! Ja, het is nog steeds erg onwerkelijk moet ik zeggen. Het voelt nog te mooi om waar te zijn, zomaar spontaan na 5 jaar trajecten. Maar na de termijnecho durven we het voorzichtig te gaan geloven. Het ligt perfect op schema met een prachtig hartje en een lief wipneusje, echt ongelooflijk... maar we blijven nog steeds wat argwanend, wanneer zal de klap komen, het moet nog even inwerken allemaal. En jij gewoon op de uitgerekende datum nu, echt fantastisch! Nog even goed genieten van die gezellig volle buik en laat haar dan maar gauw komen zodat jullie eindeloos kunnen gaan knuffelen!
Zéker ongelooflijk.. Maar wat goed! Dit is dan weet zo'n wonder hè, waar iedereen op wacht.. En jij hebt m! Hoop dat alles super goed bkijft gaan, maar die goede termijnecho geeft toch wel een boost hoor. Top! Ik geniet nog even lekker verder, zo bewust dat elke dag de laatste kan zijn om te genieten van dit speciale gevoel..
Veel geschreven weer! @Inge1978 gefeliciteerd met jullie dubbele geluk!! Ik ben zelf ook een tweeling met een jongen (onze donor trouwens ook ). Hoop dat jullie snel een fijn ritme vinden en genieten van de kleintjes! @Muisje101 ik ben zelf hier vrij realistisch, maar 10 dpo/5dt is idd wel heel vroeg. Bij 12dpo/7dt zou ik anders denken, maar nu kan het echt nog alle kanten op. En hopelijk de goede kant!!! <3
@Muisje101 Ja! Het was nog een heel ding want we dachten dat we, net als voorheen, vroeger gebeld zouden worden. Maar dat is nu anders bij MCK (je vroeg trouwens of we er dichtbij wonen: ja! In de dichtstbijzijnde stad). Maar uit de 14 eicellen zijn 11 embryo's ontstaan en dat is nu zo'n 55 uur na de punctie. Het zijn dan nu 2-daagse embryo's? Woensdag horen we of en hoeveel er ingevroren worden, en krijg ik een terugplaatsing van één embryo. Voor nu zijn we erg blij en opgelucht!
Wauw! Wat een resultaat! Dat is echt top zeg! Weer een stapje dichterbij. Gezellig een mede Zuid-Hollandenaar. Ik woon tussen Rotterdam en Den Haag.
@thousandoaks prachtig aantal! Op naar woensdag! Hopelijk ontstaan hieruit meerdere mooie kansen! (Hm, vinden jullie @Cactus92 vandaag ook zo stil? )
@Cactus92 eet ananas voor t leven, maar nog niets gaande zojuist (of ze houdt mij ook voor de gek, maar dat geloof ik niet. Aangezien ze een live verslag van mijn bevalling heeft gehad haha)
Schatties, niks aan de hand hoor hier!! Heb me idd vergrepen aan een ananas en spicy chips, maar niks, nada, noppes! Misschien morgen... @Killy88 dat live verslag ja, goud! Sla alvast maar popcorn in
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, we vinden het eerlijk gezegd nogal onwerkelijk na al die keren dat we zelf 0 embryo's hadden. Ik werd helemaal gek en volgens mij dacht de lab-mevrouw die me belde dat ik wat geslikt had, zo enthousiast was ik... Ik weet dat er woensdag veel afgevallen kunnen zijn: op de meestel plekken lees ik dat ongeveer 20 tot 50 procent een goede blasto wordt, afhankelijk van welke vruchtbaarheidsproblemen er zijn. Nou ja, zowel mijn man als de donor hebben geen vruchtbaarheidsproblemen, dus wie weet... @Muisje101 Zuid-Hollandenaar by choice, haha! Jij ook, of kom je hier vandaan? Volgens mij zitten hier meer dames uit die provincie. Hoe is het met jou? Hoe voel je je?