God die warmte he, afschuwelijk!! Hier gaat alles prima. Ik ben met de kleine poemel een aantal keer bij de fysio geweest, wegens een extreme voorkeurshouding naar rechts. Hierdoor slaapt hij Max 2/3uur en wordt dan (waarschijnlijk door spierpijn) wakker, omdat hij zijn hoofd niet zelf kan draaien in lig positie. De fysio hielp wel iets, maar helaas niet voldoende. Nou ben ik woensdag samen met haar naar een manueel therapeut geweest en jahoor: Zijn bovenste nekwervel zit klem. Dit is waarschijnlijk ontstaan bij de (snelle) geboorte. De manueel therapeut heeft hem heel zacht behandeld. Ik was nogal sceptisch, maar warempel: Meneer slaapt sinds woensdag door (dwz 6uur aaneengesloten). Wat een verademing! Eindelijk weer wat nachtrust terug. Over 1.5 week wordt hij nogmaals behandeld en hopelijk kan ie straks ook lekker met zijn hoofd draaien in z’n slaap, dat lukt tot zover nog niet. Dus we wachten het af! @puppy28 Heel veel succes met testen morgen. Ik duim voor je!!
@Killy88 Oh wat fijn dat het zo goed geholpen heeft! Voel je je toch meteen meer mens hè, met wat meer slaap @puppy succes!!! Plaatsvervangend nerveus hier...
Jaaa wat goed!! Gefeliciteerd meid! ❤❤❤ Zat al vanaf 6 uur te refreshen, haha Die krampen waren dus toch een goed teken! En nu op naar de eerste echo...
JAAAAA GEWELDIG. Ik ben zo blij voor je!!! Wat een super test ook! Geen twijfel over mogelijkheid, een lekkere dikkerd. Zo zien we het graag, haha! Wanneer heb je je eerste echo? Of moet je daar nog een afspraak voor inplannen? (Als dat kan, ga bij dokter T.C., we vonden onze eerste echo bij haar zo fijn!!!).
WAAAAAAAA! Even snel vanuit de auto richting Swiss ! Reageer later op de rest enzo maar moest even checken natuurlijk! EN WAT GAAAAAF!!!!! Gefeliciteerd, wat geweldig lieve puppy!!! Ik blijf gewoon door duimen, op naar die goeie echo! ❤️ Liefs!
Ooohh dank jullie wel allemaal ❤️! Wij zijn ook zo door het dolle heen, het voelt ook gewoon zo goed.. de laatste die het toch maar heeft gedaan...onbeschrijflijk gewoon! Ik ga morgen bellen naar het mck. Ik verwacht eigenlijk een echo ergens in de tweede week van sept. Spannende tijd weer! Nog wel steeds die krampjes, maar steeds alleen als ik net wakker word, maar dat zal er wel bij horen denk ik hihi. Ben nu blij met alles wat ik voel ookal is het eigenlijk niet zo fijn haha.
Oooooooooooooohhhhh puppy!!! Kippenvel!!!! Wat ongelooflijk mooi!! En wat een knaller al zeg, super, ben zo blij voor je!!!!
@puppy28 YESSSSSS!!! Wouw meis, kippenvel... Wat een prachtige strepen, daar zaten we op te wachten! Ben enorm blij voor jullie! ❤ Is dit 16 dpo? Jij krijgt zéker die echo in de 2e week van september, maar kan ook al de 1e week hoor. 6 wk 3 dagen geeft vaak al een heel mooi beeld. Maar MCK zal inzetten op een weekje later. Als je het aan kunt, het wachten.. Superblij, geniet lekker van dit geweldige gevoel!
Oh @puppy28 ik heb krom gelopen van de kramp.. en ook rugpijn. Dat je denkt, ik word me een partijtje ongesteld.. Voor mij is dat echt een goed teken, heb dat elke keer nog gehad. Dus geen zorgen!
@puppy28 WAT EEN GEWELDIGE duidelijke test!!! Ik hoop dat je zsm bij mck terecht kan voor een echo, wat spannenddddd
Dankjewel voor alle lieve berichtjes! Even een kleine update: ik heb zojuist gebeld met mck en we hebben op 9 september de eerste echo. Dat is 3,5 week wachten dus moet even kijken hoe ik die in godsnaam door ga komen haha! Zo onwerkelijk nog steeds!!! Zit helemaal op een roze wolk ofzo haha.