Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hihi @puppy28, moet stiekem een beetje gniffelen... een heel scenario bedenken voor als het niet goed zou zijn, dat zou ik ook gedaan hebben :roflmao:! En maar knijpen in die arme boobies :rolleyes:
    MAAR, gelukkig niet nodig want 3+ op de test! So far, so good meid, meer kun je voor nu niet wensen! Hopelijk kun je daar nog even op teren tot woensdag ;)

puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  2. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 "het googlebeest in mij is losgeslagen" :roflmao::roflmao::roflmao:
    Je bent zeker niet de enige met zo'n ontembaar beest in zich!
    Maar hier geven we je wel even een boost hoor! Want we snappen het zo goed..
    Maar dat hcg stijgt! Helemaal top dus!
    En weer een dag genaild vandaag, hoppa, die streep je weer af. Hou vol! Jij hebt genoeg pech gehad, het gaat deze keer gewoon goed. Dat moet. En.. er gebeuren hier al een tijdje overwegend positieve dingen, dus die lijn zetten we door. De anderen sluiten hopelijk snel aan!

puppy28, Lien4 en thousandoaks vinden dit leuk.
  3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Dankjewel lieve lieve meiden! Dit soort berichten daar kan ik weer even mee vooruit. Merk dat nu het weekend is, ik mijn gedachten beter kan verzetten. Slaap ook wel heel erg veel moet ik zeggen haha, daar gaat de tijd ook sneller van:p.

Hoe gaat het met jullie allemaal en met de beebjes?

Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Dit beebje maakt er ( bijna) iedere nacht een feestje van :roflmao:

Cactus92 en puppy28 vinden dit leuk.
  5. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ja het is echt 03:32 uur :o:

6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Haha ohjeee!! Wisselen jij en je vrouw elkaar wel af of worden jullie beiden wakker?
    Deze fase zal ook wel snel voorbij gaan denk ik zo, niet?

7. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Als jij graag nog even die illusie wil koesteren, moeten we dat misschien maar even zo laten... je komt er vanzelf achter! :roflmao:

Nienke91, Killy88, puppy28 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hier alles goed met mij en mijn beebje! Weinig nachtelijke party.. flesjes en doorrrr zzzzz (maar wat niet is...)
    Ze lacht steeds meer en begint terug te praten, het wordt steeds leuker!
    Vandaag eerste keer eigen bedje overdag, eigen slaapkamer, niet cosleeper. Gaf geen krimp. Zo lekker slapen... geen uren, maar toch. Na alleen maar bij mij geslapen te hebben overdag al die tijd.. trots!

Nienke91, Equivoque, Killy88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    Haha!! Er zijn toch echte baby’s van 4-5 maanden die elke nacht doorslapen hoor. Maar nu ik dit zeg, jinx ik ons waarschijnlijk alvast voor volgend jaar :roflmao:

puppy28 vindt dit leuk.
  10. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hahaha @Equivoque whoops... nou stiekem hoop ik er nu nog heel erg op maar ergens ook iets met be careful what your wish for haha.
    We zullen het zien!!

@Cactus92 wat fijn om te lezen!! En volgens mij gaat het straks alleen maar leuker worden!
    Wat goed dat ze voor het eerst in haar eigen bedje heeft geslapen. Snap helemaal dat je dan even zo’n trots moment voelt! Kan me trouwens ook goed voorstellen dat je dat eigenlijk gewoon de hele dag door hebt haha.

Cactus92 vindt dit leuk.
  11. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Trots op kleine N!!!

12. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ik hoop met je mee! En zonder gekheid, het valt hier ook reuze mee hoor met de nachten... zat je gewoon een beetje te stangen ;)! Hier waren vooral de avonden lang, met huiluurtjes savonds, daarna sliep ze wel door tot de ochtend. Aleen als ze een beetje overprikkeld is wil ze snachts nog wel eens wakker worden.

En ja, dat gevoel van trots.... ik heb het ook echt de hele dag door! Bij alles wat ze doet, elke blik en elk geluid dat ze maakt, al is het nog zo onbenullig. Maar daar ben je moeder voor hè!

Cactus92, puppy28, Nienke91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 nog twee nachtjes slapen!!!

14. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wat een mega oplopende spanning hier voor jou @puppy28. Ik hoop zo erg dat de echo goed is! Duimen draaien overuren... Dat googlebeest... Oooooh wat had ik die ook erg toen. Vind het al zo knap van je dat je maar zo weinig tests doet! Volgens mij had ik er een stuk of 15 op een gegeven moment... :roflmao: Hoe laat mag je woensdag ook alweer?

Wat fijn om te lezen dat het met de beebjes van jullie goed gaat! En het geluk spat van het scherm, hoe mooi. Al hoop ik nog steeds van harte voor Killy dat de nachten ook wat beter worden. Wel echt super fijn dat de manueel therapeut geholpen heeft. :)

@Muisje101 hoe issie nu met jou?

@thousandoaks fijne vakantie!

Wij zijn echt zo dankbaar dat we toch 'gewoon' even weg zijn geweest. Het waren echt twee fantastische weken. Nu weer op rantsoen :o: haha! En net Utrecht gebeld. De assistent die ik aan de telefoon had vond het ook verbazingwekkend dat ik eigenlijk sinds 9 april jl. nooit meer een arts gesproken heb en vond dat ik aardig geduldig was (thanks). Heb lief gevraagd of ie in elk geval íets wilde zeggen over onze plek op de wachtlijst. Kon ie niet, hij zei ik ga je afspraak geven met je arts, top! 17 september worden we als t goed is gebeld! Als we dan iets van een tijdspad te horen krijgen... Beslissen we daarna of we nog een weekendje Spanje boeken of eerst behandeling in Utrecht afwachten.

Cactus92, puppy28 en Killy88 vinden dit leuk.
  15. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen @Nienke91 . Zowel de fijne vakantie als de goede berichten uit Utrecht. Ik vind wel dat het echt mega traag gaat daar zeg. Ik hoorde van iemand dat ECD wel weer opgestart is in Utrecht, zij mag over 1-2 maanden beginnen. Hoe was Zwitserland?

Ik schrijf dit vanuit het prachtige en warme Griekenland. Wij zijn er dus ook even tussenuit. In een adults only hotel, dus geen schreeuwende kinderen om ons heen. Als we thuiskomen vliegen we een paar daagjes later gelijk naar Madrid voor alle onderzoeken. Ik ben sinds vorige week begonnen met progynova op aanraden van mijn dokter daar, zodat we de onderzoeken gelijk konden plannen ipv op mn cyclus te wachten. Heel chill dat ze zo meedenken. Wel bij terugkomst dus 10 dagen in quarantaine, wat iets minder chill is. Maar dan zijn we tenminste wel weer onderweg met ons traject!

Hoop dat het met de rest ook goed gaat! Vind het leuk om jullie babyverhalen te lezen. <3

Cactus92, puppy28 en Zuul vinden dit leuk.
  16. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oe dat zijn hoopvolle berichten van jouw bekende! Ben benieuwd...

Zwitserland was mooi, en warm! Haha, maar daar maar 2 daagjes gewees. Daarna doorgereden naar het Comomeer voor 4 dagen en daarna een weekje in Toscane geweest.

Wat heerlijk zeg dat jullie er ook lekker uit zijn! Wat een goede keuze! Hoop dat jullie vol kunnen genieten. En ook fijn dat ze zo meedenken inderdaad! Komen weer spannende tijden voor jullie aan maar super dat er weer iets in het vooruitzicht is!

En die 10 dagen quarantaine... Ja, balen he?! Toen ik zag dat heel Spanje op oranje ging dacht ik ook even sh*t! Omdat mijn intentie was om eind september / begin oktober eens die kant op te vliegen om te voelen hoe t voelt etc. Maar inderdaad, dat kan nog steeds als je daarna maar in quarantaine gaat, pfieuw.

Geniet er van daar @Muisje101!

17. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @Equivoque hihi we zullen zien of ik het straks allemaal mee mag maken!
    Wat heerlijk om zo te kunnen genieten van je dochter! Alles wat je schrijft kan ik me helemaal een gevoel bij voorstellen! Hoop zo dat ik dat dadelijk ook mag voelen!

@Nienke91 Lekker hoor, even er tussenuit! Goed dat je weer contact hebt gezocht met Utrecht! Idd een beetje gek dat jij nog niks gehoord hebt terwijl ze daar wel eea aan het opstarten zijn. Maar wie weet ga je op de 17e wel hét plan bespreken en kun je ook snel van start! Hoop het zo voor je, je hebt wel lang genoeg gewacht nu he!

@Muisje101 Ja, zo spannend en het weekend is zo lekker snel voorbij gegaan! Heb nu wel weer de zenuwen hoor. Ben zoo zoo benieuwd!
    Fijn dat jij ook even lekker weg bent. Mooi weertje daarzo? Vast wel denk ik hihi. Geniet er maar lekker van meis! Hier is het weer 10x niks :(.
    Voor jou dus ook spannende tijden in aantocht na de vakantie! Welke onderzoeken ging je ook alweer laten doen daar?

18. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 nog één nachtje slapen meid! Zo spannend... hoe laat mag je?
    We wachten vol spanning je bericht af!

puppy28 vindt dit leuk.
  19. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ohh echt super spannend!! Slaap sinds vannacht al slecht door spanning haha. Mag morgen om 15.00 uur, lekker laat maar we moeten ook een eind reizen.

20. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Nienke91 wat apart joh van Utrecht, klinkt alsof er iets niet helemaal lekker loopt. Hoop dat jullie gewoon ook na die afspraak mogen starten en dat er een match gemaakt worden. Zou toch wel moeten, aangezien jullie je inschreven toen de bank open was. Ik hoop het in ieder geval echt enorm!

@puppy28 spannend morgen zeg, dat wordt hier 's middags refreshen voor ons! Hoe voel je je? Denk in ieder geval aan je!!

@Muisje101 wat heerlijk dat jullie in Griekenland zijn, mag ik een klein beetje jaloers zijn?! Hoop dat jullie lekker genieten daar en je helemaal opladen voor Spanje.

Wij zijn vorige weekend op kraamvisite geweest bij iemand die ik ken via het ecdtraject, en het is zo fantastisch om haar te zien met hun kindje. Ik hoop zo zo zo erg dat we er volgend jaar allemaal zo bij zitten <3

puppy28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina