@thousandoaks wat lief! Ik voel me behalve zenuwachtig wel goed. Sinds vanochtend ook weer misselijk dus hoop dat dat een goed teken is. *duim, duim* Hey maar jij inmiddels een aantal dagen voorbij de 12 weken!!! Woehoee ik vind dat wel een mijlpaal, of voel je dat zelf niet zo? Heb je het al bekend gemaakt in jullie omgeving? Hoe voel jij jezelf nu, nog last van kwaaltjes?
@puppy28 Ik denk aan je!! Vreselijk spannend en dan ook nog eens om 15.00u pas.. maar dat wordt het vanzelf dus doe maar gerust je ogen dicht.. en leg een crackertje op je nachtkastje voor die vreselijke misselijkheid...
@puppy28 zeker een mijlpaal! De meeste mensen weten het bij ons, collega's wisten het ook al heel snel. Iedereen heeft de laatste jaren heel erg meegeleefd. Ik ben nog steeds heel moe, echt zo moe dat ik op straat nog zou kunnen slapen, maar zoals artsen altijd zeggen: hoe slechter jij je voelt, hoe beter de baby het heeft. Ik denk morgen aan jou om 15:00 uur!!! En nog voordat ik het vergeet: vanavond gebeld, goede NIPT én geen nevenbevindingen gevonden. Uitslag was er mega snel (donderdag geprikt, dinsdag uitslag), heel opgelucht en blij nu.
Nog één nachtje @puppy28! Hopelijk kom je die een beetje door. Zooo spannend morgen, denk aan je en duim verschrikkelijk hard!
Hey lieverds, het hartje klopt!!!!! En ik ben precies 6 weken en 5 dagen. Pff nog vóór de echo barstte ik al in tranen uit van de spanning. Ben zo ongelooflijk blij!
Yes! Heerlijk lieverd! Op naar een mooie resterende 8 maanden. Ongeveer dan. Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie er vandaag een feestje van maken. <3
Yesssss!!! ❤ Geweldig! En ook nog precies de meting op 6.5 echt top! Gefeliciteerd!! Mag je snel nog een keer komen bij MCK? Voor ze doorverwijzen?
@puppy28 wat een heerlijk nieuws! Helemaal super... het is jullie zo gegund (net als iedereen hier natuurlijk)! Hopelijk zijn ze niet al te scheutig met echo's en kunnen jullie nog vaak spieken hoe de kleine frummel het doet! @thousandoaks Oh dat is ook fijn, een goede NIPT en lekker snel! Ook alweer de 12 weken voorbij... steeds minder zorgen en meer genieten!
@Muisje101 fijne vakantie nog! Fijn dat de onderzoeken in Madrid nu gepland zijn, zit er tenminste weer wat schot in... Daarover gesproken: @Nienke91 het zou potverdorie ook een keer tijd worden zeg! Die twee weken kunnen er ook nog wel bij... maar daarna mogen ze toch als de gesmeerde bliksem gaan opstarten met jou!
Nog even antwoord op de eerdere vraag: de onderzoeken die ze gaan doen zijn (want wie weet helpt dat anderen): - stollingsonderzoek - schildklier - bloedbeeld - HbA1c; maat voor glucose spiegel - Rubella antistoffen - hysteroscopie - 3d echo - kweek En voor mn man: - bloedgroep - microdeleties - kweek Hele rits dus. Vanmiddag ons hotel geboekt, zijn eind volgende week weer een klein fortuin lichter. @puppy28 ; hoe bevalt het op jullie wolkje?