Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 ; hoe was het bij de gynaecoloog?

    @thousandoaks ; fijn dat je weer even hebt kunnen spieken! Kan zeker geen kwaad om extra calcium te slikken.

    @Nienke91 ; succes morgen!! ik duim voor een goed gesprek!!

    Hier zit ik ongeveer de hele dag op de wc. Leuk spul dat metformine. Maar, alles voor het goede doel! En ik kan toch nergens heen, dus hoef er niks om te laten. ;)
     
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik heb het onderzoek ook nog opgezocht en het effect was inderdaad het grootste bij dames die weinig calcium via de voeding binnenkregen. In mijn ziekenhuis schrijven ze wel standaard 1000mg voor, ongeacht de voeding, omdat daar de onderzoeken mee gedaan zijn. Dus iedereen gaat er een beetje anders mee om denk ik. Ik ben niet zo van de zuivel, dus voor mij was het sowieso prima; maar als je als craving een liter melk per dag wegdrinkt krijg je vast ook genoeg binnen ;)
     
  3. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 wat een pret zeg, die bijwerkingen... quarantaine in het kleinste kamertje hoefde nou ook weer niet!

    @Nienke91: succes morgen!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  4. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Equivoque duidelijk!! Ik eet elke dag 300 gram halfvolle kwark Geen idee of dat genoeg is. Denk dat ik dan toch ook maar calcium slik!

    @Nienke91 ik denk morgen aan jou, heel veel succes!!

    @Muisje101 jij woont ook in ZH toch? Straks worden we allemaal verplicht quarantaine opgelegd, als ik zie welke kant het op gaat met de besmettingen...
     
  5. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dank ladies!

    Jaaaa dat gaat niet de goede kant op hè hier! Heb alweer nachtmerries, straks mogen we eindelijk starten, willen ze ons niet omdat we uit ZH komen... Haha! Ja, ik lach er maar ff om. Nou ja, ik laat t weten morgen ❤️
     
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    welnee!! Ze hadden t alleen over restricties in de horeca etc. Eerder sluiten en die toestanden. Ik woon ín de woonplaats waar de grootste brandhaard in maart/april was. En mocht gewoon Brabant uit, ziekenhuis in, etc. Komt goed meid. Ik denk aan je. Succes!
     
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
  8. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
  9. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Tromgeroffel.... We mogen starten! Nou jaaaaaa.... zo niet verwacht! Helemaal blij mee en zin in. Ze willen ook niet meer de onderzoeken herhalen! Wow...

    Aanstaande dinsdag het 'voorbereidingsgesprek' (?), ze gaat dan 3 weken op vakantie maar dan mag ik in die drie weken alvast komen voor uitgangsecho bij collega en starten met progynova zoals ik het begreep... Dus as dinsdag weten we weer meer! :) Thanks voor de duimpjes!
     
    Cactus92, Lien4, Killy88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Yes! Yes! Yes! Actie in deze taxi! Krijg je dan gelijk volgende maand al een terugplaatsing?! Wooow. Super cool.
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  11. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hahaha kijk! Top spirit die @Muisje101! Maar dat denk ik niet hoor. Vorig jaar duurde t 4 maanden voordat de baarmoeder t begreep. Nu ga ik er door die ervaring vanuit dat we/de baarmoeder t sneller begrijpt / begrijpen hoor! Maar ik houd gewoon rekening met ergens dit jaar ofzo. :D
     
  12. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Ik hou van ergens dit jaar. <3
    Zullen we samen dit jaar zwanger afsluiten?
     
    Cactus92 en Nienke91 vinden dit leuk.
  13. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Aaaah sorry voor alle ruis mensen, zo bedoelde ik het niet wbt quarantaine. Meer een grapje. Natuurlijk blijft de zorg gewoon doordraaien! Dat gaan ze echt niet nog eens doen, alles zo plat.
    Ik ben ook voorstander van @Muisje101 en @Nienke91 zwanger het jaar laten afsluiten!!
    Ik denk trouwens @Nienke91 dat het nu wel sneller gaat? Nu je ook weer dat starten met utro zorgt dat het vocht verdwijnt ontstaan door progynvoa?
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  14. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Wat een super nieuws @Nienke91!
    Dat gaat lekker snel, daar houden we van!!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  15. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Yes @Nienke91 Dat is het nieuws waar we op zaten te wachten! EINDELIJK! De afwachtende houding mag de prullenbak in, we gaan nu voor proactief! Aanpakken die mensen daar! Bring the eggs!

    ben super enthousiast en blij voor je! Actie actie actie!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 @Nienke91 JAAAA!!! Doen hoor!!!
     
    Muisje101 en Nienke91 vinden dit leuk.
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hahahaha wat een toppers hier :D leuk hè!!! Ennuhhh @Muisje101 klinkt zéker als een plan! Lets do this :thumup:
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  18. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 geweldig!! :D Eindelijk actie in de fractie :thumup:

    @Muisje101 dat is het plan ja, samen zwanger voor het einde van het jaar! En de vibes zijn hier fantastisch, dus dat wordt doorgezet, dat moet! ❤

    @puppy28 die banner... ❤ Zó blij voor je!!

    @thousandoaks de eerste roze sokken al binnen? :)

    @Equivoque mijn god die kleine M die gaat als een speer!! 1e verjaardag in zicht.. Blijft bizar.
    Sprak laatst trouwens iemand hier op kraam, die ook jaren mmm achter de molen hebben, kids inmiddels al wat groter.. zij zei dat het bij hun wel 3 jaar had geduurd had voor dat gevoel weg was van dat het vreemd voelt dat je ineens bij een andere groep hoort. Bij de groep "ouders", ipv bij de (ongewenst) kinderlozen..
    Moet er steeds aan denken dat jij dat ook zo ervaar de en ik nu ook. Dat zo gewenste kindje is er en jij en ik genieten met volle teugen, maar wat blijft het een bizar gevoel hè..
    En nu wordt jouw schattepatatje alweer bijna 1 jaar.. wat vliegt de tijd!

    @Killy88 spreek je vannacht uur of 5 oké? :p

    @Inge1978 hoe is het met jou en je rijkdom?

    Hier alles goed! Ik geniet wel zo..
    Ik jank bij het lezen van een mooi gedichtje of een nieuw kreetje.. totaal weekdier.. :rolleyes:
    Alles lekker op de rit. Nog even niet aan het werk dus alles in eigen tempo. Lekker wandelen, draagzak, dansen en liedjes zingen. Steeds meer ondernemen en als Hans Klok de wagen in- en uit elkaar vouwen om in de auto te gooien, totale moederpakket hier :p
    Ik wens het jullie allemaal toe en duim me suf hoor!!
     
    Nienke91, Equivoque, Mim89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Meiden, even klagen. Ik gebruik nu een week die metformine en ik ben er zo beroerd van. Dit zou vanzelf over moeten gaan, dus ik zit het gewoon uit, maar jeetje. Ik ben zó klaar met al die bijwerkingen, al die jaren al van me beroerd voelen, van pijn hebben, van hormonen, van al dat gesjor aan mn lijf, zonder resultaat. Ik heb dus nu al een week enorme diarree, sorry voor de info. Ik moet echt 6-10x per dag rennen. Tussendoor gaat het best aardig, maar dan komt er weer een enorme buikkramp opzetten. Ondertussen voel ik me zo zwak als een vaatdoek. Ik heb een hartslag in rust ongeveer 30 slagen boven wat ik normaal heb. Bah bah bah.

    Dus ik lig maar weer op de bank onder een dekentje. Weer een dag weggegooid voor mn gevoel. En dat allemaal voor die verdomde kinderwens. Zonder garanties.
     
  20. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ach lieve @Muisje101 Wat een narigheid toch allemaal weer. Het is ook zo oneerlijk. Diep moeten gaan voor je liefste wens, niet wetende of het ooit gaat uitkomen.

    Ik heb geen woorden die je beter laten voelen, maar wil je wel zeggen dat ik je heel dapper en een ontzettende strijder vind. En ik hoop met alles wat ik heb dat het deze keer eens niet voor niets is allemaal. Hou vol en probeer vooruit te blijven kijken. Dikke kus van mij. X
     
    Muisje101 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina