Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Muisje hoe lang moet je die merformine gebruiken?
    Als mensen op mijn werk hiermee starten ivm diabetes en zulke bijwerkingen hebben, worden ze omgezet op wat anders
    Ik zou het dus wel melden bij de kliniek. Wie weet hebben ze alternatieven
    Sterkte!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  2. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Aahh lieve @Muisje101 bah bah bah. Ellende. Niet leuk. :(
    Klaag maar lekker, helpt misschien ietsiepietsie.
    Rot traject is het, zonder garanties. Maar wat ben je dapper en wat heb je een doorzettingsvermogen! Dat moet beloont worden, ik hou vertrouwen! Voor nu een dikke knuffel en check de tip van zwaaistaart na.
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  3. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Jullie zijn lief! Dank meiden.

    Vandaag is gelukkig de eerste dag dat het wat beter lijkt te gaan, dus ik hoop dat dit doorzet. Het is de bedoeling dit te blijven gebruiken tot ik zwanger ben. Kan nog wel even duren dus. Heb hem nu s ochtends ingenomen op tip van een vriendin, wie weet was dat de truc, misschien went mn lijf er een beetje aan. Met een beetje geluk gaat het nu gewoon elke dag een stukje beter! Maar @zwaaistaart , dank voor jouw tip, als het komende week nog zo slecht is, dan zal ik inderdaad even mailen.

    Hebben jullie een fijn weekend gehad?
     
  4. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 Wat een klotebijwerkingen zeg. Mijn eerste gedachte was inderdaad ook: is er nog alternatieve medicatie? Hoop dat jouw verschuiving naar de ochtend werkt. En ik wil je een dikke knuffel geven, wat zijn die hormonen toch ontzettend naar. En eens met @Cactus92, doorzettingsvermogen moet absoluut worden beloond. <3

    @Nienke91 Morgen meer informatie uit Utrecht? :D
     
  5. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Lieve @Muisje101 fijn dat het al iets beter lijkt te gaan. Hopelijk dat het idd helpt om de inname naar de ochtend te verplaatsen.
    Pff.. kan gewoon niet anders zeggen dat ik helemaal voel wat je schrijft. Ik hoop zo erg dat het bij de eerste tp dadelijk meteen raak is. Dit stomme traject zou ieder mens bespaard moeten blijven! Ik wil je een hele dikke digitale knuffel geven lieverd! ❤️.
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ooooh wat klinkt dat heerlijk @Cactus92! Wat fijn dat je zo geniet, is je zo gegund! En het lieve prinsesje ook trouwens, om zo'n mama te hebben :). Lekker inderdaad alles op je eigen tempo en pas weer gaan werken wanneer dat 100% goed voelt.
     
  7. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ahg @Muisje101... Inderdaad... Wat ik al lees, wat een klote traject is dit toch he! Ik beschreef t van t weekend aan een vriendin als een sluipmoordenaar. Hoe je er met volle tuigen en zo positief in gaat en zo erg jezelf voorneemt: ik wil mezelf blijven, wil genieten van het leven, wil vertrouwen houden enz. Maar na al die jaren soms eventjes achter komt dat dat allemaal helemaal niet vanzelf gaat. En hoeveel energie t vreet. En hoeveel (stiekeme) verdriet er van binnen zit. En je dan ook nog is zo ellendig gaat voelen van de medicatie dat je denkt WHAT THE FUCK en WAAROM. Dikke knuffel voor jou! Volhouden hoor! Ik ga namelijk voor onze deal. ;) Hoop inderdaad dat de verplaatsing naar de ochtend helpt. XXX
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  8. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Jaaa morgen einde van de middag gesprek! Spannend he? Heb eigenlijk geen idee wat ik me voor moet stellen. Deze week beginnen met medicatie? Of pas volgende maand? Of of of... Dat een beetje. Haha! Maar zin in :thumup: Hoe gaat ie met jou en hoe voel je je?
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  9. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
  10. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hey lieverd, lief dat je het vraagt hihi. Ik voel me op sommige dagen goed en op sommige dagen minder. Merk dat ik doordeweeks bijna geen last heb van kwaaltjes waardoor ik me heel erg zorgen ga maken maar in het weekend krijg ik het dubbel en dwars terug en lig ik eigenlijk alleen maar gestrekt.
    Hoewel ik natuurlijk intens blij ben, ben ik ook heel erg angstig. Vind het lastig om volledig op mijn lichaam te vertrouwen maar dat zal er ongetwijfeld allemaal bij horen.

    Pff jeetje voor jou ook spannend zeg morgen! Ik denk dat het zomaar allemaal ineens heel snel kan gaan! Hoop voor jou,net als voor die lieve @Muisje101 dat het meteen raak mag zijn. Het heeft nu toch allemaal wel lang genoeg geduurd. <3
     
    thousandoaks en Muisje101 vinden dit leuk.
  11. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Ik zit in #teamdezeweekbeginnenmetmedicatieeninoktobereenterugplaatsing, haha. Is dat nog te lezen? :D Ben super benieuwd naar jullie gesprek. Ik begreep dat in Utrecht trouwens niet vooraf iets over de donor wordt gezegd? Zoals MCK dat doet (met die eigenschappen)? Ben benieuwd of je daar morgen iets over te horen krijgt.

    Met mij gaat het best goed, zaterdag weer een echo. Over het algemeen heb ik relatief weinig angsten, hoewel het me wel een goed idee om zondagochtend 07:00 dingen te gaan googelen over slechte 20 weken echo's... Ben blij als die straks geweest is.
     
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    succes morgen lieverd!
     
  13. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 succes vanmiddag, eindelijk actie!!
     
  14. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
  15. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
  16. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dank ladies! T is gelijk gas en gaan hoor! Volgende week een weekje provera om die baarmoeder ff op te schonen;) dan progynova, dan echo en bij groen licht utro en terugplaatsen die handel.

    Was t maar zo simpel he! Natuurlijk wel nog ff duimen voor embryo's, haha! Zij garanderen 2 goed ontdooide eicellen. En ze matchen inderdaad gewoon helemaal zelf dus tis idd niet dat je een voorstel krijgt zoals in t MCK. En je weet dus ook nada.

    Ben alleen ff vergeten te vragen hoe zij over vocht in de baarmoeder denken, shit! Maar ja... Zien we in oktober bij de echo wel ff dan. :)
     
    Killy88, Cactus92, puppy28 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wow, eindelijk lekker tempo daar. Wat fijn! Hoe voel je je erbij? Wanneer start je met de provera? Heb jij geen cyclus meer van jezelf?
     
    thousandoaks en Nienke91 vinden dit leuk.
  18. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Nienke91 Mij heb je al gesproken dus ik hou het hier nu kort: YESSS!!! :D Kom maar op met die eicellen, embryo's en zwnagerschap!
     
    puppy28 en Nienke91 vinden dit leuk.
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Goed! Zin in! Spannend ook wel maar wel echt klaar voor. Hopelijk dat lijf ook! Nee, klopt, al 100 jaar niet meer. Heeft ook z’n voordelen :roflmao: dinsdag starten met provera! 29e

    Hoe gaat ie met jou?
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  20. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Wauw wat een goed nieuws @Nienke91!
    Had zoiets al gedacht maar nog meer gehoopt voor je! Het gaat helemaal goed komen!! Mijn duimen draaien alvast! ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina