Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Helaas moest er alweer een einde komen aan ons goede nieuws. Ben net gebeld dat er nog maar één embryo het een beetje doet. Waarschijnlijk toch door een eicelprobleem. Dat wisten we natuurlijk al. Beetje jammer dat ik dat elke keer opnieuw moet bewijzen. Helaas ook een milde overstimulatie te pakken, waardoor ik ziek in bed lig. Dat voelt nu extra zuur omdat dat voor niks voelt.

Maarja, niemand kan meer zeggen dat we er niet álles aan gedaan hebben. Donderdag krijgen we nog een update over deze ene, maar ik hoop dat we vlot een ECD poging kunnen opstarten nu. Proberen we ook al twee jaar, maar al die eigenwijze dokters steeds...

2. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 ... mijn hart breekt.. wat is dit een ontzettende gemene wending.. :cry:
    Onbegrijpelijk hè, maar zo duidelijk ook. Dat is wat je nu zeker weet.. maar hoe gemeen na zo'n mooie bevruchting..
    Al die kosten, inspanningen, stress, goede hoop.. En idd steeds weer opgezweept door doktoren. Ongetwijfeld met de beste bedoelingen.
    En nu ook nog ziek, voor niks idd.
    Alle hoop op die ene vechter, maar geloof eigenlijk niet meer, dat lees ik al in je post..
    Dikke knuffel lieverd!!! En sterkte.. X

Muisje101 vindt dit leuk.
  3. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 ik zit je bericht echt met kippenvel en tranen in mijn ogen / over mijn wangen te lezen. Het spijt me zo erg voor jullie, wat een ontzettend klote kutnieuws. Na zo'n telefoontje wil je het liefst in een zwart gat in de grond zakken. Wil je echt de allerdikste knuffel geven.

En echt voor de zekerheid: weten de artsen zeker dat het een eicelprobleem is? Omdat de bevruchting in de eerste instantie wel goed is gegaan?

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    Ach wat een verdrietig bericht. Sterkte!!

5. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Pffff @Muisje101 hier heb ik echt geen woorden voor.... wat een ongelooflijk gemene k*t rollercoaster... zacht uitgedrukt. Heel veel liefs en dikke knuffels jouw kant op ❤️❤️❤️

6. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Jeetje muisje... wat een heftige tegenvaller. Mijn hart breekt bij het lezen, ik voel zo ontzettend met je mee. Steeds weer die hoop, artsen die denken dat zij het wel gaan bereiken... Auwa. Wat een verdriet.

Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van wéér een klap in het gezicht en een mes door je hart. Daarna opnieuw de focus op ecd. Een echte kans voor jullie.

heel heel veel liefs ❤️

7. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ach nee @Muisje101, dat had ik niet zo snel verwacht... het maakt in ieder geval weer pijnlijk duidelijk waarom je in dit groepje meeschrijft, helaas.
    Wat moet dit als een tijdverspilling voelen als je het, op advies van de artsen, toch steeds maar weer probeert... en dan dit resultaat.
    Toch vind ik dat @thousandoaks wel een terechte vraag stelt: je had eerder twee goede blasto's met je eigen cellen, en toen was er ook iets speciaals gedaan om de juiste zaadjes te selecteren, toch? Hebben ze dat nu weer gedaan? Want het zou eeuwig zonde zijn als het toch aan de zaadjes blijkt te liggen en je met ECD ook zo'n slecht resultaat hebt, garantiepakket of niet...

Lieverd, heel veel sterkte met deze klap! Het hoofdstuk is nu definitief gesloten. Hopelijk komt met de volgende stap in het vizier ook weer wat hoop terug...

8. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Oh nee @Muisje101 wat is dit weer een dikke tegenvaller en zo oneerlijk. Ik had dit totaal niet zien aankomen, niemand volgens mij. Vind dit zo verdrietig :(.

Ik ben het wel eens met @thousandoaks en @Equivoque, ik zou dat voor de zekerheid ook nog even willen achterhalen (als je hoofd er naar staat ook trouwens, anders laat je het even voor wat het is.. nu even aan jezelf en niks anders denken is misschien ook wel goed). Dan hoef je daar bij een volgende ecd poging niet meer over na te denken.

Pff.. lieffie, ik wens je heel veel sterkte en een hele dikke digitale knuffel voor jou! ❤️

9. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Dank meiden voor alle lieve reacties. Ze hebben weer dezelfde zaadjes-selectie-techniek gebruikt als eerder. En aangezien de embryo's in de eerste drie dagen al zijn gestopt is het zeer waarschijnlijk een eicelprobleem. En dat is jammer, maar het is wat het is.

Nu hopen dat ik lichamelijk allemaal een beetje vlot opknap en dan kunnen we er weer tegenaan!

@Nienke91 ; succes morgen!!!

10. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Oké, dan weet je in ieder geval nu 100% zeker waar de oorzaak ligt. Maakt het niet leuker, maar duidelijkheid is ook wat waard in dit traject!

Ik bewonder je veerkracht, het is niet niks om jezelf iedere keer maar weer te moeten oprapen en opladen voor een nieuwe poging... maar nu weet je in ieder geval wel dat de oorzaak wordt weggenomen bij ECD en je dus écht kansen gaat krijgen!

11. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Nienke91 is de spanning nog te handelen....?

12. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ahg ik hoop t ook lieve @Muisje101 dat je lichamelijk snel opknapt. Wat een bizarre wereld leef jij nu in. ❤️ Had je zo anders gegund. Dikke knuf!

13. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ja hier alles onder controle. Vandaag lekker dagje vrij en alleen maar ontspannen dingen gedaan vandaag :D. Ik denk dat als t eenmaal tussen 10 en 12 is morgen ik niet helemaal lekker word en niet op durf te nemen :roflmao:.... maar ja. Moet wel! :thumup:

14. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wat een hel he dat telefoontje, is toch eigenlijk onmenselijk! Maar super enthousiaste, leuke verpleegster aan de lijn. Terugplaatsing gaat door! Vanmiddag om 14:30 uur.

Hoor als 't goed is dan ook over eventuele andere bevruchtingen tot nu toe, welke dan op dag 5 eventueel ingevroren worden. Maar sowieso super dankbaar voor deze kans weer. :D

Cactus92, puppy28, Lien4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Nienke91 yay, fijn jullie embie ophalen straks! Ik hoop dat er nog wat ingevroren kon worden <3

Lieve @Muisje101 hoe voel je je? Hoop zo dat de overstimulatie niet doorgezet heeft :/ Hebben jullie nog een update gehad over de embryo die nog in de race is...?

16. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ook benieuwd hoe t met die lieve @Muisje101 is ❤️

17. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hij of zij zit! Bizar verhaal trouwens, waarvan je denkt dat je t alleen bij anderen leest: 6 eitjes ontdooid en 5 bevrucht! Een 10cellige is vandaag terug geplaatst, er zijn nog drie 8cellige in de race en een 4cellig. Nog steeds spannend of t ingevroren kan worden natuurlijk maar ik ben zo’n dankbaar mens momenteel. ❤️

Cactus92, JosjeM, Zuul en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Geweldig Nienke!!! Je bent weer PUPO!!!

Nienke91 vindt dit leuk.
  19. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Waaaw @Nienke91 Wat een mooi resultaat! Hoop zo dat dit hem (of haar ;) dan eindelijk wordt... het is je gegund in ieder geval!

Nienke91 vindt dit leuk.
  20. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauwie @Nienke91 wat een mooi nieuws ❤️!! My fingers are crossed!! Wanneer mag je testen?

Nienke91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina