Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Killy88 haha, ik zeg juist altijd dat de kans na 12 dpo niet zo groot meer is, jij maakt het wel extra bont :D Hier ook de eerst licht positieve test op 12 dpo trouwens, ik dacht dat ik een rolberoerte kreeg.

    @Cactus92 ik zou als ik jou was toch de aandrang niet kunnen weerstaan om een mini-schoentje voor N te zetten :D Heerlijk he, dat Sinterklaassnoep. Ook een aanrader: chocolade taaitaai. Oh en dat mini-schoentje geldt ook voor @Equivoque trouwens. Lijkt me zo fantastisch om Sinterklaas te zien door de ogen van je kleintje.

    @Muisje101 ik zeg het maar nog een keer, maar ik heb de indruk dat Spanje dit echt zo ontzettend gedegen aanpakt, net als met die match op bloedgroep. Leuk trouwens dat jullie ook zo'n nieuw huis hebben! Ook in een oude wijk (dat hebben wij, hoewel we wel ingeklemd zitten tussen twee huizen met kleine kinderen...), of in een nieuwbouwwijk?

    Wbt die man hier ;)
    Ja, geloof dat mijn man ook alles graag op orde wil hebben voor de baby komt. Voor mijn gevoel is die betrokkenheid iets dat je cadeau krijgt in dit traject. Nu is hij sowieso heel lief en zorgzaam hoor, maar 5 jaar geleden - toen we met het traject begonnen - was hij veel minder volwassen dan nu (en ik trouwens ook hoor). Als het goed is, heeft hij straks 9 weken verlof als de baby komt, dat lijkt me ook echt fijn.
     
  2. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Wauw @Muisje101 wat goed dat ze zo'n heel plan gaan inzetten nu. Ik had er nooit eerder van gehoord dat ze spoelen met hcg. Maar ergens klinkt dat ook best wel weer logisch. Ben zo benieuwd! Ik hoop dat die uitslag van het bloed van je man er snel is! Vind het wel goed dat je nu even een maandje rust neemt. Dan kun je straks in januari weer vol goede moed beginnen aan een 'echte' poging.

    @Nienke91 Wowie, gewoon 3 nog kunnen invriezen, wat geweldig! Maar we gaan er lekker vanuit dat je die andere drie voorlopig nog niet nodig gaat hebben!

    @Equivoque Wat geweldig om dat nu zo al mee te maken. Het gaat nu echt beginnen ondanks dat ze er nu nog geen flauw benul van heeft. Zal volgend jaar wel weer anders zijn. Heerlijk om zo te genieten samen met haar!

    @Cactus92 Haha gewoon lekker genieten van al dat zoets! Fijn dat het zo goed gaat met je mooie meisje. Ben je inmiddels alweer aan het werk of nog niet? Volgens mij heb je dat al eens gezegd, maar ben het even kwijt.

    @Killy88 Hoe is het met je kleine man?

    @thousandoaks wat fijn zo'n man! Die van mij helpt mij ook wel in het huishouden hoor. Maar naar mijn mening niet zo als ik dat zelf doe. Dus zolang ik het nog allemaal zelf kan, hou ik het liever bij me nog haha. Ja apart om te zien he dat het nu allemaal ineens "echt" wordt. Ik heb laatst zijn eerste kleertjes geshopt, zo gek.. nog steeds heel onwerkelijk.

    Dank jullie wel allemaal voor de lieve opbeurende woorden over de 20-weken echo. Denk ook wel dat als ze iets geks gezien zou hebben, dat ze het dan wel gezegd zou hebben. Hebben in totaal toch 5 verschillende mensen naar de baby gekeken. Kan niet wachten om hem morgen weer even te zien.

    Verder merk ik wel dat het hier lichamelijk steeds iets minder gaat omdat ik echt heel erg veel last begin te krijgen van, ja beetje raar, 1 bil. Het zijn af en toe echt steken waardoor ik niet meer lang kan zitten of lang kan staan. Heel erg vervelend. Ben er wel voor in behandeling bij een fysio, maar dat heeft tot nu toe nog niet echt geholpen. Schijnt iets te zijn met piriformis spier ofzoiets? Herkenbaar bij iemand?
     
  3. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!!

    ff snel berichtje want ik ben op mn werk. Alles gaat goed met ons! Het slapen gaat op en af, maar elke nacht tot een uur of 6 voelt als een zegen :D

    Vind het zelf heerlijk om weer te werken. Moet ik wel zeggen dat twee dagen in de week meer dan genoeg is :roflmao: Ik ben graag in control en kan de zorg voor hem moeilijk loslaten. Vandaag is de vrouw bij hem en dan kan ik toch niet laten ff een reminder voor fruithapje te sturen :o:

    volgende week is hij alweer 6 maanden oud. Ongelofelijk, het gaat zo snel allemaal. En dat Sinterklaas wat hier voorbij komt, ik zit ook elke avond 18u voor de tv :rolleyes: ‘Ik moet toch de verhaallijn kennen’ hahaha

    oh en wat gebeurt er hier weer veel. Eindelijk actie in de tent. Baby’s op komst, wachtweken, spanning al om. Ik lees en leef met jullie mee, ook al heb ik vaak niet de tijd uitgebreid te reageren.

    Zet m op allemaal meiden, ik denk aan jullie ❤️❤️❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oh wauw @Muisje101 dat klinkt zeker als een supersonisch plan! Ik ken het ook niet maar vind het ook logisch klinken. En ze doen er in elk geval alles aan. Heb er een goed gevoel over, you go girl! En groot gelijk dat jullie december ff rust pakken inderdaad. <3 en dan hopelijk schieten ze op met het bloedonderzoek. Ennnn een lekker zonnetje straks in Spanje zou ook niet verkeerd zijn!

    @puppy28 klinkt pijnlijk! Vervelend dat dit kwaaltje nu op komt. Hoop dat je er iets op kunt vinden om het nog iets draaglijker te houden de komende 20 weken. Leuk morgen weer even kijken! :D Kun je de gekocht kleertjes er alvast bij denken! :p

    @thousandoaks wauw 9 weken! Dat is echt súper fijn ja. Goed geregeld jullie! :)

    Hahaha moet ook echt lachen om al die sinterklaas verhalen! Zo met Killy eens dat je de verhaallijn gewoon moet kennen :p. Wordt komende jaren steeds meer genieten deze Sint-tijd. Als ik de mini's van mn vriendinnen zie, de één amper 1 die gewoon interessant doet met dr zus. En dan dus dr zus van bijna 3 die echt al uit volle borst zingt hoor! En bijna niet kan slapen maar dan wel 's ochtends is vergeten dat ze haar schoentje heeft gezet. :roflmao:
    Ben blij dat alles goed gaat met de kleintjes Equivoque, Cactus en Killy! <3

    Hier is het symptomen spotten officieel begonnen hoor. Wordt steeds spannender of ik het volhoud tot de 27e :roflmao:. Ergens denk ik: dit kán niet van de utro zijn en ik wil nú weten of ik zwanger ben. Aan de andere kant denk ik: ik wil het helemaal niet weten en lekker genieten van het gevoel. :o: Time will tell!
     
    puppy28, Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hier gaat t nog goed! Met vlagen misselijk, extreem moe, gevoelige borsten, wat krampjes. Testdrang zit nog in de koelkast maar voor hoe lang? :roflmao:

    Hoe gaat t met jullie allemaal? Lekker weekend gehad?
    @puppy28 hoe was de echo? :D
     
    puppy28, thousandoaks en Cactus92 vinden dit leuk.
  7. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Spannend meis, ik duim me rot voor jullie. Ik ben zo jaloers op jouw test-instelling. :)
     
  8. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Nienke91 dat klinkt wel heel goed hoor! Ben heel benieuwd tot wanneer je het gaat volhouden vwb die testdrang haha.

    Vandaag hebben we de 20-weken echo gehad. Alles was helemaal goed, alleen nogal een draaikontje dus duurde net even iets langer (voor ons helemaal niet erg natuurlijk haha). Uiteindelijk heeft ze alles kunnen zien wat ze wilde zien.

    Hoe gaat het met de rest van de ladies?
     
    Killy88, Muisje101, Tuttebelleke en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 oohhh wat goed!!! Nu voluit genieten, deze mijlpaal behaald. En wat gaat t toch snel allemaal...

    @Nienke91 zo hey, wat een discipline! Nee snap het hoor, de onwetendheid en uitgaan uiteraard van het goede is een heerlijk gevoel!
    Maar vanaf nu is dat voorbij hoor. Let maar op... Maar je moment komt vanzelf. En anders gewoon de 27e. Begin ik aan m'n teennagels... :p
     
    Nienke91, Muisje101, puppy28 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ooooh super fijn dat alles goed was @puppy28! Inderdaad zeg, wat een mijlpaal. Zo gaaf! Voel je je ook nog goed? Hoe is het met de pijn in je bil?

    Haha ja wat Cactus zegt is echt zo... Nu gaat het echt een beetje komen dat ik testdrang krijg. De kwaaltjes nemen wat af enz nou jullie kennen het wel! Tot nu toe nog geen test in huis... Houd het nog even spannend :p
     
    Cactus92, Killy88 en puppy28 vinden dit leuk.
  11. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Haha, ach dat geeft helemaal niks dat het nu begint te komen. Wanneer jij voelt dat je het moet doen, ga je het ook gewoon doen en dat is helemaal prima! Oh ja, die stomme kwaaltjes die komen en gaan.. ik zei wel dat ik me er niet aan vast hield, maar stiekem deed ik dat toch wel (zolang je het maar hardop blijft zeggen...). Maar het wil helemaal niets zeggen, heb ik nu wel aan de levende lijve mogen ervaren. Bij mij werden ze deze laatste x ook ineens minder waardoor ik echt dacht dat het over was.
    Nou, ik begin niet aan mijn teennagels want daar kan ik steeds moeilijker bij maar mijn duimen draaien zich een slag in de rondte ❤️.

    De pijn in mijn bil is nog steeds aanwezig helaas. Heb straks om 17.30 wel een afspraak bij de osteopaat geregeld, hopelijk helpt dat beter dan de fysio.
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  12. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Oh my god. Ik ben echt zenuwachtig aan het worden voor je @Nienke91 . Hoe hou je het vol?!

    @puppy28 ; Fijn dat de echo goed was! Wat vervelend dat je zo'n last van je bil hebt. Hoe was de afspraak bij de osteopaat? Het klinkt als 'sciatic nerve pain'. Als je dat google-t kom je best wat goede oefeningen tegen die je kan doen om die pijn hopelijk te verminderen.

    Ik ben gister aan de pil begonnen. Allemaal een beetje eerder dan in eerste instantie bedacht, maar je hoort mij niet klagen!
     
    puppy28 en Nienke91 vinden dit leuk.
  13. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ook benieuwd hoe t bij de osteopaat was @puppy28. En I like dat je lastig bij je teennagels kan, haha!

    Oh wat goed @Muisje101! Betekent dit ook een week eerder naar Spanje straks? Of gewoon wat extra dagen Progynova? Hoe gaat het verder met je?

    Haha ik ben ook verbaasd dat ik 't nog volhoud! Soort van dan. Gister wel paar seconde voor de Kruidvat stil gestaan... :roflmao: Toch doorgelopen! Vandaag lekker vrij en wil zo ff naar de Douglas, wat ongeveer naast de Kruidvat is, dus dat wordt wat. Ik denk dat als ik testen in huis had gehad ik vandaag wel getest had. :roflmao: De kunst is dus echt pas mórgen naar de Kruidvat te gaan. :o:
     
    Zuul, Muisje101 en puppy28 vinden dit leuk.
  14. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Jezus @Nienke91 WAT EEN IMPULSCONTROLE

    Ik sterf het gewoon af hier :roflmao:
     
    Nienke91 en Muisje101 vinden dit leuk.
  15. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ik ook, kanonnen hey... :confused::D:D
     
    Nienke91 en Muisje101 vinden dit leuk.
  16. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Haha omg @Nienke91 wat een baas!
    Heel benieuwd of je het straks weer kunt weerstaan!

    @Muisje101 Wat snel alweer inderdaad! Lekker doen hoor als dat fijn voelt voor je! Hoe voel je je verder?
    Ik heb gegoogled op wat je hierboven schreef, dat zou het ook goed kunnen zijn. Alleen ik heb geen uitstraling van mijn rug en/of naar mijn benen. Enkel hele diepe pijn in mijn bil. De symptomen die bij onderstaande link horen zijn precies wat ik heb muv ie uitstralende pijn: http://www.pijn.nl/locatie-van-pijnsymptomen/ledematen/piriformis-syndroom.html
    Weet niet of dat hetzelfde is?

    De afspraak bij de osteopaat was uiteraard 10x anders dan bij de fysio. Leek alsof het hielp tot het moment ik moest opstaan maar niet meer op kón staan. Heel wazig gevoel haha.
    Helaas gaf hij mij hetzelfde dringende advies als de fysiotherapeut: LUISTEREN NAAR JE LICHAAM en vooral: LOSLATEN dat je precies 4 weken vóór bevalling kunt stoppen met werken.
    Iets waar ik totaal niet achter sta want ik voel me verder gewoon heel erg goed. Dus ik ga toch maar gewoon vrolijk door met afspraken bij fysio en osteopaat. Op het werk (of eigenlijk thuis) wissel ik sinds vandaag veel af met zittend en staand werken. Hopelijk helpt dat iets. Morgen ga ik dit wel bespreken met mijn baas om in het uiterste geval mijn 32 uur per week uit te smeren over 5 dagen.
     
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @puppy28 ooooh vervelend allemaal! Hoop dat de fysio en osteo op den duur wat helpen wil. En staan en zitten afwisselen is sowieso een goed idee! Oh en trouwens stiekem wel eens: luisteren naar je lichaam!!! Echt doen hoor! Zo cliché maar je hebt er maar een he!

    Wat zijn jullie allemaal hilarisch trouwens :roflmao:! Hier thuis zonder testen gekocht te hebben! Nu spijt... maar te lui om nog een keer naar de winkels te gaan. Dus dat wordt echt morgen middag kopen en vrijdagochtend pas testen :o:
     
    Muisje101 en Cactus92 vinden dit leuk.
  18. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Die 385dpo neem je wel heel serieus :roflmao: Maar ik ga voor je duimen vrijdag ❤️
     
    Muisje101 en Cactus92 vinden dit leuk.
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ja het was echt geen grap, ze zit m uit.. :eek::roflmao:
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  20. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Bizar. Ik voel me een soort van toeschouwer van een sportwedstrijd, maar dan voor de langst volhoudende tww-er. :D:roflmao:

    You go girl! Vrijdag wordt het weer chronisch F5-en hier. :thumup:
     
    thousandoaks, Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina