Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat jouw bloeddruk nu goed is! Heb je nog last van de bijwerkingen? Of ben je daar een beetje aan gewend?

    Ik krijg één embryo teruggeplaatst als alles goed gaat. Dat vind ik ook fijn, maar werd ook sterk aangeraden door de kliniek. De kans is veel groter dan dit goed gaat, maar ik hou nog een grote slag om de arm voor volgende week, tot nu toe is dat steeds de cruciale week voor ons geweest, ook de ene donor-ei-ronde die wel al hebben gehad ging toen in die week niet heel succesvol. Dus ben benieuwd!
     
  2. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 het lijkt erop dat ik eraan gewend ben! Wel nog veel nachtmerries, maar die had ik sowieso al.

    Snap trouwens wel dat ze één embryo aanraden - bij goede embryo's schijnt de kans ook niet erg veel groter te worden met twee, toch? En de kans op een tweeling (of drieling) neemt wel significant toe.

    Ik weet niet of het jou helpt, maar wat mij hielp in het nieuwe traject (na ons mislukte donortraject met de eerste donor en daarna de mislukking met de eicelbank en oja onze eigen drie mislukte ivf's), was telkens het mantra: het is nu anders. Het is een andere vrouw. Een ander protocol. Een ander moment. Het is allemaal anders.

    En hoe moeilijk het ook was, zeker na al die redelijk traumatische telefoontjes ervoor ('er is geen enkele eicel bevrucht geraakt'), het hielp me wel een beetje om de spannende tijd door te komen.
    Dat gezegd hebbende: super logisch die grote slag om de arm. Eerst zien, dan geloven. Maar wat hoop ik het toch verdomme verschrikkelijk allemaal :D
     
  3. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, het zit er weer op voor dit jaar! In veel opzichten kan het nieuwe jaar alleen maar beter worden, dus laten we hopen dat dat ook geldt voor @Nienke91 en @Muisje101! Voor @puppy28 en @thousandoaks wordt het sowieso een topjaar, en @Cactus92 @Killy88 en ik gaan ongetwijfeld nog meer genieten van onze kleintjes!

    @Nienke91 wat ontzettend rot dat dat hcg maar niet omlaag wil zeg... ik ben het wel eens met muisje dat methotrexaat wel wat heftig is bij zo'n laag hcg... kan het niet gewoon wat restweefsel zijn? Ik hoop heel hard dat je lichaam dit gewoon netjes zelf oplost!

    @Muisje101 waw, maandag al punctie! Ontzettend spannend weer! Inderdaad, deze keer is alles anders... en met dat garantiepakket zullen ze ongetwijfeld hun best hebben gedaan om een goede donor voor jullie te vinden! We gaan weer heel hard met je mee duimen!

    Voor de zwangere dames, wanneer zijn jullie ook alweer uitgerekend? Vind een datum altijd makkelijker te onthouden dan het aantal weken ;)
    Zijn jullie al druk bezig met het kamertje, babyuitzet shoppen enzo? Volgens mij ben ik daar echt pas vanaf 25 weken ofzo mee begonnen, en toen nog met moeite omdat het allemaal nog zo onwerkelijk was... en altijd nog dat voorbehoud, wat als het mis gaat. Maar echt, it's happening en het wordt sowieso een onvergetelijk jaar voor jullie!
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  4. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Lieve allemaal, voor iedereen het allerbeste gewenst voor 2021, ieder in z'n eigen fase. Gezonde kindjes op de wereld zetten, reuzebenieuwd naar die kleine mensjes!
    En dit jaar moet het gebeuren en zal het gebeuren hoor, een langverwachte zwangerschap voor Nienke en Muisje! Eerste prioriteit!!
    Het is een gebrek aan tijd qua reageren, maar ik lees alles.
    Wat een bizarre situatie voor je @Nienke91 , ik lees met ongeloof..
    Ik hoop van harte dat dit zich op eenzelfde miraculeuze wijze weer oplost, want op die noodgrepen zit je niet te wachten.. zoveel kostbare tijd en buiten dat de heftigheid ervan..
    @Muisje101 enorm veel succes en echt alle geluk jouw kant op!! Ik snap de terughoudendheid, maar zoals thousandoaks zegt, het zijn nieuwe kansen en omstandigheden, vergelijken kan eigenlijk niet. Maarja, dat weet je zelf ook wel. Gevoelsmatig ligt dat allemaal anders.. Maar wij duimen door hoor en hebben vertrouwen. Laat jij t maar komen zoals het komt.
    Dikke knuffel voor allemaal hier!!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ha meiden!

    Ik weet niet of ik in het juiste topic ben maar nooit geschoten is altijd mis!

    Ik heb na vier kindjes de knoop doorgehakt en besloten dat ik mijn eicellen wil gaan doneren.
    Inmiddels heb ik een super lief en geweldig stel gevonden die ik wil helpen met hun kinderwens.

    Omdat ik nog borstvoeding geef aan mijn dochter van 7weken staat het nu alleen even on hold (dit vind het stel overigens geen enkel probleem!)

    Maar nu mijn vraag, kun je ook beginnen met hormonen spuiten etc als je nog borstvoeding geeft? Of is dit niet mogelijk?
     
    Nienke91, puppy28, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Later meer van mijn kant! Maar alvast een reactie hierop:

    Heel gaaf dat je wil gaan doneren! Bij mijn weten mag je geen borstvoeding geven tijdens het spuiten van de hormonen. Maar mijn tip zou zijn om lid te worden van de facebookgroep eiceldonatie/ecd, daar zit namelijk ook een grote groep donoren. Of even te bellen met de kliniek of het ziekenhuis waar jullie het traject willen doen :)
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  7. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Lieve allemaal, wat ben ik het afgelopen jaar blij geweest met de steun van iedereen hier. En het delen van ervaringen en kennis.

    @Equivoque ik ben vrijdag alweer 31 weken. Voor mijn gevoel gaat het echt snel nu. Alles is klaar, haar kamer is een droom geworden. Dat wil zeggen: behalve kleine dingen (box in elkaar, bijvoorbeeld, we wachten nog even ivm ondeugende katten) en we hebben inmiddels maat 50-56 op kleur gesorteerd, klaar om te wassen :').

    Ik weet niet of je het herkent, maar ik haal er troost uit dat we alles nu zo bewust meemaken. Als ik 5 jaar geleden gelijk zwanger was geworden, had ik deze voorbereidingen niet met dezelfde intensiteit beleefd (maar dat is vast voor iedereen verschillend).
    Ook benieuwd hoe het met @puppy28 gaat. En met alle kindjes!

    @Muisje101 Als het goed is, komen jullie vandaag aan in Spanje. Ik ben zo benieuwd hoe het de komende dagen zal verlopen. Gaat het nog een beetje met de zenuwen? Als dat het juiste woord is. Je hebt er voor gekozen om alle informatie pas bij de terugplaatsing te krijgen toch? Of komt er na de punctie van de donor nog wel een update?

    @Nienke91 Heb jij vandaag weer een afspraak? Hoop zo dat je hcg gedaald is en dat er inderdaad geen andere ingrepen nodig zijn. En dan op naar de volgende ronde met deze knappe eskimootjes. Knuffel van mij!
     
  8. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hey lieverds,

    Allereerst hoop ik dat jullie ondanks alle maatregelen hele fijne dagen hebben gehad en een fijn uiteinde. Voor iedereen hoop ik op een beter jaar dan 2020 en dat we maar allemaal gezond mogen blijven!

    Ik ben even afwezig geweest maar dat kwam vooral omdat ik me niet altijd even goed heb gevoeld, afgelopen twee weken. Veel last van een strakke buik, zelfs in rust. Niet erg fijn, dus veel gelegen op de bank en veel geslapen (dat had ik blijkbaar ook nodig).

    Er stond op de planning om deze kerstvakantie aan de babykamer te beginnen en het liefst ook af te hebben. Nou, dat laatste is uiteraard niet gelukt. Met het oog op wat er komen gaat (of misschien juist niet, voor wat betreft enige versoepelingen) én de levertijden, ben ik gisteren tóch maar alvast online aan het bestellen gegaan. Hoop stiekem dat er volgende week een positief bericht gaat komen, want zou toch wel leuk zijn om gewoon fysiek te kunnen gaan babyshoppen. Maar goed.. we wachten het maar gewoon af.. :).

    @Equivoque 23 april is de due date (zo zeggen ze dat toch, haha?). Ben heel erg dankbaar dat het voor mij en thousandoaks dit jaar eindelijk zo ver mag zijn. Had dat nooit durven dromen. Maar ik hoop ook dat we voor Nienke en Muisje dit jaar hetzelfde kunnen gaan zeggen! Hoe gaat het met jou en de kleine dame? Fijne dagen gehad ook?

    @Nienke91 Ben heel benieuwd of je hcg inmiddels gedaald is. Zo ja, hoe snel zou je dan weer kunnen starten? Hoop zo dat de ellende met die medicatie je bespaard zal blijven. <3

    @Muisje101 Hoe is jullie reis gegaan? Je zult vast wel moe zijn! Heb je inmiddels al iets vernomen van de kliniek? Mijn duimen draaien volle toeren deze week voor jou! <3

    @thousandoaks wat fijn dat jullie al bijna klaar zijn met alles! Heerlijk gevoel lijkt me dat. Hoe voel je je verder? Heb je nog een afspraak gepland staan?
    Ik heb voor volgende week weer een afspraak (zonder echo) gepland staan (mocht vorige week wel even naar het hartje luisteren maar helaas geen echo). Vrijdag a.s. een glucose onderzoek, daar zie ik wel wat tegenop. Heb jij deze al gehad?

    Ooh voordat ik het vergeet te typen.. ik voel hem inmiddels bewegen!:D:p
    Zo bijzonder! Ik denk dat ik hem toch al heel wat eerder heb gevoeld en dat die eerdere plopjes inderdaad zijn kleine schopjes waren. Deze worden nu alleen maar sterker en zijn inmiddels ook voelbaar voor mijn man. Dat zijn dan toch de dingetjes waar je zo intens van kunt genieten en waardoor je alle ellende op de wereld even vergeet.
     
    Cactus92 en Lien4 vinden dit leuk.
  9. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @puppy28 wij hebben woensdag weer een groeiecho! :) Ik vind het eerlijk gezegd toch best spannend, of ze weer goed gegroeid is. Hoop het enorm.
    Ik dacht ook eigenlijk dat een glucose-onderzoek (dus naar eventuele zwangerschapsdiabetes) alleen werd gedaan als er een indicatie voor is? Dus grote baby, veel vruchtwater, etc. Of wordt het in jouw ziekenhuis standaard gedaan? :)
    Zo heerlijk dat je de kleine man nu voelt! En dat gevoel vanuit je buik gaat alleen maar sterker worden :D
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  10. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hey meiden, even een kort berichtje vanuit hier, want inderdaad erg moe. We hebben dit weekend 26 uur in de auto gezeten om in Spanje aan te komen. Wel verdeeld over 2 dagen gelukkig. Helemaal misselijk van vermoeidheid gister in het appartement aangekomen. Vanochtend om 9.00 uur alweer in de kliniek. Mijn bms was nu 9.5mm, dus dat is prima. Mijn man heeft z'n zaadjes ingeleverd, en ook dat was ok. Én, het belangrijkste, er zijn 13 rijpe eicellen gedoneerd voor ons!

    Morgenochtend alweer een afspraak in de kliniek, dan horen we hoeveel bevruchtingen er zijn. Morgenochtend gaan ze mijn baarmoeder spoelen met ovitrelle. Klinkt nog steeds raar, maar het zal wel goed zijn. Ben benieuwd!

    @Nienke91 ; ik denk aan jullie!
    @puppy28 & @thousandoaks ; fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie! <3
     
    Maan84, Cactus92, Killy88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 Jullie reis klinkt echt mega zwaar, hoop dat je vannacht en de komende dagen nog een beetje je rust kunt pakken. Maar! Dat gezegd hebbende! 13 eicellen is echt FANTASTISCH! Helemaal blij hier voor jullie. Jaaa, lekker hcg ontvankelijk maken die baarmoeder van jou ;) Ik duim keihard voor een hoop bevruchtingen, op naar morgen!
     
  12. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Wauw @Muisje101 dat is alvast een goede start! Ik duim nog even verder voor heeeuulee mooie embryootjes!
    Hopelijk kun je vanavond even lekker uitrusten! Ben benieuwd hoe dat gaat met die spoeling idd. Weet niet waarom maar het klinkt hoopvol, haha!

    @thousandoaks snap ik helemaal dat het spannend is met die groeiecho’s! Voor mij voelen die een beetje hetzelfde als de spanning die ik had voor de 20-weken echo ofzo.
    Voor wat betreft die glucose test.. volgens mij is het standaard.. maar het zou ook nog kunnen dat ik dit krijg omdat suikerziekte bij mij in de familie zit.. (maar dit is pure speculatie, dat hebben ze nooit als reden benoemd).
    Ben vandaag (vlak na mijn berichtje) toch nog even naar het zhuis geweest. Wederom zo’n last van een enorm gespannen buik die continu aanwezig is, waardoor ze me toch even wilde zien. Cervixlengte zat rond 4,8 ofzoiets (zou goed moeten zijn), baby even snel kunnen zien en groeit goed. Volgens de grafiek rond de p50, zeg ik dat goed? Heb mijn urine getest dus nog even wachten op uitslag daarvan. Voor nu zag het er allemaal goed uit, maar vrijdag toch nog even terug om opnieuw de cervixlengte te meten.. just to be sure. Verder geadviseerd om veel rust te nemen.. dus wellicht toch genoodzaakt om iets met werk gaan regelen.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  13. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 wouw!!! Wat heerlijk!! Ik wacht op nog meer goed nieuws!!

    @puppy28 Hier ook niet standaard hoor, die test. Meer als je zelf te zwaar bent of je baby te groot is.
    Stelt overigens niks voor die test. Iedereen maakt drama om het oh zo vieze drankje, maar echt, wij hebben voor hetere vuren gestaan.
    Ik drink nooit sap of frisdrank, dus zou moord en brand moeten schreeuwen.. maar stelt niks voor. Flesje met heel zoet water/siroop. Geen liters. Gewoon flesje. Daarna 2 uur zitten. Dus Netflix op je telefoon.:)
    Je krijgt niet meteen de uitslag maar later op de dag staat het wel in je dossier. Zet m op!
    En geniet van je getrappel, magisch!! ❤
     
  14. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 wat een prachtig aantal! Nu maar hopen dat er veel embryootjes mogen ontstaan! Horen jullie vandaag al iets over het aantal bevruchtingen?

    @Nienke91 ben jij gisteren nog op controle geweest?

    @puppy28 fijn dat ze de cervixlengte meten, dat stelt toch gerust. Ik had zelf ook al vanaf 18 weken veel harde buiken en heb daar toen ook in gevraagd. Zag het al gebeuren, na alles wat we al hebben meegemaakt ook nog een vroeggeboorte... gelukkig nooit iets aan de hand! Het maakte bij mij trouwens ook echt niet uit of ik rust nam of niet; sterker nog, in rust was ik me er nog meer bewust van wat alleen maar zorgde voor extra stress... Ik heb op advies van de verloskundige van het ziekenhuis wel continu een buikband gedragen voor wat extra ondersteuning. Of het heeft geholpen weet ik niet, maar vond het op zich wel fijn!
    Glucosetest moest ik ook op basis van een risicoprofiel wat ze opstellen, dus het kan best dat jij eruit komt door de familiaire belasting. Maar een ecd-zwangerschap heeft op zich ook al wat meer risico op complicaties. Het is in ieder geval niet standaard bij iedere zwangere.
    Maar wel heerlijk om eindelijk dat getrappel goed te kunnen voelen! Zo gezellig en bijzonder, echt jullie met zijn tweetjes in een bubbel! Er is maar één ding dat nog beter voelt, en dat is als je dat kleine jochie straks voor het eerst ziet ❤!

    @thousandoaks ik heb ook het gevoel dat ik alles bewuster meemaak dan wanneer het allemaal spontaan zou zijn gelukt. Wat dat betreft denk ik soms dan maar dat het toch nog ergens goed voor is geweest! En dat is dan weer een fijn idee!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  15. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    #4915 Cactus92, 5 jan 2021
    Laatst bewerkt: 5 jan 2021
    @Equivoque zeker waar ja, wat @thousandoaks zegt. Alles super bewust meemaken. Maar ook als de kleine er eenmaal is vind ik.
    Voor thousandoaks ligt dat misschien en hopelijk anders, voor jou nog een vraagteken, maar ik ben me er zo bewust van dat alles voor het eerst en het laatst is.. Het gaat zó snel!! N is geweldig en ik geniet van elke dag, maar soms verlang ik even naar de kraamperiode.. Hoewel ik toen ook enorm genoot heb ik dan toch het gevoel dat dat niet genoeg was. Laat het me overdoen aub :rolleyes::roflmao:
    Dus meiden, beware, de laatste periode van je zwangerschap gaat enorm snel, maar voor je t weet zit je kleine lieverd naast je aan tafel.. Blijf scherp! :D
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  16. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Joehoe, spuitelf hier!

    Allereerst voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Kan het niet mooier verwoorden dan andere tekst die ik hier voorbij zie komen. Dat al onze dromen uit mogen komen en het een (nog) mooier jaar mag worden!

    @Killy88 ik liep wat achter, sorry! Maar super fijn dat de echo toch door is gegaan en alles in orde is met z'n heupjes. We zeiden het al maar toch: wat een kleine mini kanjer toch ook he! Hoe vond ie zn eerste feestdagen? :)

    @Equivoque wat een lief berichtje van jou ook! Heb je leuke feestdagen gehad?

    @thousandoaks super fijn dat je bloeddruk nu onder controle is. Oh en dat de test negatief was natuurlijk! Wat een gedoe nog eventjes zo aan het einde van het jaar! Super eens met jou trouwens over wat je zegt over de steun van dit forum. Echt heel bijzonder eigenlijk. <3

    @puppy28 wat fijn om van je te horen! En wat leuk dat de eerste bestellingen zijn gedaan. Lijkt me heel onwerkelijk inderdaad, ben je eindelijk zwanger, moet het op deze manier. Qua shoppen en echo's enzo dat je misschien niet altijd je partner mee mag nemen. Hoop met je mee dat je toch straks fysiek kunt gaan shoppen! Hey maar even! Wat suuuupergaaf dat je hem dus toch zo goed voelt bewegen nu! Inderdaad lekker van genieten, bijzondere tijd!
    Oh lees nu je laatste berichtje! Pff wat spannend toch weer. Of tenminste, gewoon stom. Hoop natuurlijk dat het gewoon goed is ook vrijdag. Inderdaad goed je rust pakken! Echt doen hoor! Je hebt maar één lijf en die moet toch nog even volhouden enzo. :rolleyes:

    @Cactus92 hoe waren jullie eerste feestdagen samen? Hahaha moet weer lachen om je, voor je het weet zit ze naast je aan tafel :roflmao:. Zo mooi om te lezen dat je zo geniet! Hoop dat jullie dat saampjes blijven doen. Maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om eigenlijk! :D

    @Muisje101 je bent gewoon in Spanje, hoe bizar en gaaf tegelijk! Fijn dat je bms goed is en wat een mega goede score! Zo fijn en zo spannend. Weet je al iets meer vandaag? Hoe gaat het verder met je nu daar? En schijnt het zonnetje een beetje voor jullie? Mijn duimen draaien en denk aan jullie! <3

    Hier helaas het nieuwe jaar iets minder goed gestart. HCG bleek van 34 naar 62 gestegen te zijn... Wat een domper, niemand had het verwacht. Heb uiteindelijk van 12 tot 19 in het ziekenhuis gezeten. Bijzondere gewaarwording helemaal in je eentje. Kon me redelijk stoer houden, tot ik in de auto zat. :p Heb dus gister de methotrexaat kuur gehad... Hoe is het mogelijk he. Nou ja. Hoop van harte dat de bijwerkingen mee gaan vallen en dat één kuur genoeg is, dat weten we als het goed is maandag. Dan elke week voor bloed tot het HCG 0 is en dan 3 maanden wachten... Het is niet het einde van de wereld maar dat voelde gister heel heerlijk heeel eventjes wel zo.

    Hoop van harte dat het volgende embryo ook zo volhardend is, maar dan in zijn geheel en op de juiste plek please. :rolleyes:
     
  17. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 wat een enorme domper.. En onuitstaanbaar ook, niks te vinden en toch hcg stijging!
    En alles in je eentje doorstaan daar, wat gemeen je dat toch aan deze periode...
    En nu ook nog weer eens dat lange wachten na die kuur. Bah, wat een enorme pech!
    En ook nog eens in van die rot maanden.. als je nou midden zomer in de zon op een terras kon doorbrengen... Nee, gewoon r*k allemaal. Dus nu duimen voor snelle daling hcg en maanden die voorbij vliegen. Hou vol!! ❤
    En dat laatste hopen we zéker!!! Zelfde volhardendheid van het volgende embryo graag en meteen op de goede plek ja. Zwervers....
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ah nee @Nienke91, ook dat nog... wat heb jij een omzettende pech! En dan vooral die verplichte wachttijd van drie maanden weer... ik kan me helemaal voorstellen dat je gisteren een beetje bent ingestort meid!
    En hele dikke knuffel!
    Die emmy's van jou zijn in ieder geval doorzetters, dat heeft deze maar weer bewezen... daar moet gewoon een plakker bij zitten, hou je daar aan vast! We slepen je wel weer door die drie maanden heen hier!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  19. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Voor mij was het inderdaad ook vooral toen de kleine er eenmaal was! En dan denk ik soms, kon ik die zwangerschap nog maar eens over doen en dan zonder zorgen... maar dat bestaat natuurlijk niet!
    Maar ik had me toen ook nooit kunnen voorstellen hoe bijzonder het allemaal is. Ik heb de babytijd daardoor ook niet als zwaar ervaren, hoewel het bij tijden best pittig was... Maar dat realiseer ik me nu meer achteraf, nu het allemaal een stuk makkelijker is! Dan denk ik, hoe heb ik die krampjes, huilen, niet slapen, spugen, 3x op een dag omkleden omdat alles onder poep plas of spuug zat overleefd o_O haha! Ik denk echt dat een tweede keer een stuk zwaarder zou vallen, omdat je dan weet dat het ook anders kan :rolleyes:
    Hoe dan ook, ik ga ervan uit dat alles voor het laatst is en dat vind ik prima! Al merk ik de laatste tijd wel dat ik een beetje jaloers begin te worden op zwangere buiken... zo'n buik, die wil ik zo weer!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  20. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat zijn jullie toch een lieverds.

    @puppy28; die glucosetest is bij sommige ziekenhuizen geloof ik voor ecd ook standaard. Maar elk ziekenhuis en elke gynaecoloog denkt daar anders over. Over veel dingen denken ze net anders. Net als of ecd een 2e lijns indicatie is. Vervelend dat je zo’n last van harde buiken hebt. Een cervixlengte van 4.8 is erg mooi, lekker lang! Hopelijk is die vrijdag nog net zo mooi lang. Wat fijn dat je de kleine voelt trappelen zeg! Dat moet hemels zijn.

    @Equivoque, @Cactus92 en @thousandoaks; wat mooi dat jullie zeggen dat je alles super bewust meemaakt. Dat vind ik een fijn vooruitzicht. Wat fijn ook dat alle kindjes (al dan niet nog in buik) het zo goed doen.

    @Nienke91; Sjit sjit sjit! Wat baal ik met je mee! Hoe ruk dat je daar dan helemaal alleen zit ook. Het is niet het einde van de wereld, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat wél zo voelde! Dit is echt super zuur. Hopelijk was deze ene kuur genoeg en heb je er weinig bijwerkingen van. Want dan ben je alweer begonnen met aftellen en dat is een fijn idee. Gelukkig zitten die ijsbeertjes heel veilig op je te wachten, ik duim voor je dat de tijd voorbij vliegt! Hou vol lieve schat! <3

    Beetje gek om dan hieronder te schrijven dat wij weer goed nieuws hadden. Van de 13 rijpe eicellen zijn er 10 bevrucht. En dat is ruim boven mijn verwachtingen, dus daar ben ik erg blij mee. Vanochtend die spoeling met hcg gehad, gewoon net zoals bij een tp, met zo’n slangetje, beetje kramperig, maar niks bijzonders. En natuurlijk begonnen met de kutbollen, wat een plezier is dat toch. Maar super dankbaar dat we weer op het punt zijn dat ik aan die kutbollen mag beginnen. Nu even twee dagen geen nieuws/updates, en dan worden we vrijdag gebeld met de tijd voor de tp op zaterdag als alles goed blijft gaan.
     
    Nienke91, Equivoque, thousandoaks en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina