Ik hoop dat ons medeleven, ondanks dat we elkaar persoonlijk niet kennen, je toch wat steun zal geven. En fijn dat je nog even bij ons blijft! X
Ja het is super spannend nu! Ik probeer hem bij te sluiten als foto. Was idd wel binnen de afleestijd, dacht eerst dat hij wit bleef.
Da's een streep! Hoeveel dagen na tp is dit? Ik heb geen idee na hoeveel dagen je mag testen in kunstmatige cyclus.. En wil dat ook weten voor mezelf
Ik heb zaterdag 29 september de terugplaatsing gehad dus 14 dagen. Het is echt bizar. Durf nog niet heel blij te zijn.. er kan nog zoveel gebeuren. En ook omdat ik nog zo mee leef met jolandadjk... gun het iedereen zo erg..
Ja dat snap ik hoor, alles voelt zo dubbel.. Tis bizar.. Maar hopen dat de test volgende week lekker duidelijk is! En tot die tijd zal het waarschijnlijk nog niet doordringen of zul je nog niet echt geloven..
Wat ik al zei, ik hoop echt van harte dat ik de enige ben die in dit topic niet zwanger zal worden. Je streepje is licht, maar wel duidelijk te zien. Is dit een kruidvat 2v5? Want ik heb in het testtopic begrepen dat die de laatste tijd niet zo goed meer zijn en alleen lichte streepjes blijven geven. Men is op dit moment meer te spreken over de Predictor testen... Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Duim heel hard dat ze de komende dagen gaan oplopen! Succes in de verlengde wachtweken!
Heeft één van jullie ervaring met een kunstmatige cyclus? Ik heb een veel hevigere menstruatie met vooral veel bloedverlies. Herkennen jullie dit?
Kan het me wel voorstellen hoor, je stimuleert toch de groei en ontwikkeling van het slijmvlies met die hormonen. Dus lijkt me niet iets om je zorgen over te maken!
Succes morgen @Cactus92 en @Equivoque!! @Jolandadjk wat @Equivoque schrijft was ook mijn gedachte. Maar als je je er niet goed bij voelt kun je misschien even bellen met het ziekenhuis?
Zo, alweer in de beugels gehangen. Ei is nu 14/15mm en slijmvlies nog 6,5 dus het gaat rustig aan. Nu verder met lh-testen, ik hoef niet nog een echo. De vorige keer heb ik nog utrogestan gehad als ondersteuning. De arts die ik vandaag had vond dat in principe niet nodig bij een goede cyclus, en als je het wel doet dan zou je ook moeten doorgaan tot de 9e zwangerschapsweek. Dus ik neig ernaar om dat nu niet te doen. Mijn luteale fase is zo'n 10/11 dagen en dat zou voldoende moeten zijn. Een beetje eng is het wel, maar aan de andere kant is het dan wel helemaal puur natuur zoals het zou moeten gaan. Iemand ervaring mee?
Ik heb ervaring Ik zou het toch doen hoor, want 10 dagen is minimaal.. die lf kan, ondanks dat vaak beweert wordt van niet, best wat schommelen. Als ik dag 10 ongesteld word dan begint op dag 9 de afbraak van binnen al denk ik dan, dus dat is de progesteron al eerder gezakt. Ik ben laatste keer ineens, uitzonderlijke dat wel, dag 7 ongesteld geworden.. Het is zo'n kleine moeite om het even iets te ondersteunen. Die utrogestan is naar spul, vind ik, maar voor velen niet dramatisch. Vraag om crinonegel (wel duur) of duphaston (gratis) die duphaston kun je slikken, ga ik deze ronde ook doen. Ik zou alles op alles zetten, gewoon alleen al voor je eigen gemoedsrust. Ik ben ook net terug. Alles top! Bmslijmvlies 10.8mm Vrijdag beginnen duphaston, woensdag tp. Allemaal wat aan de late kant, had meer met agenda verantwoordelijk gyn te maken, maar ben in principe startklaar. Ppfff moeten we weer hoop hebben, geloof ophoesten... waar halen we het nog vandaan hè? Gelukkig hebben we @cd28 als sprankje hoop! Nu nog een berg geluk onze kant op...