Ik ben van het bankje gevallen meiden, niet zwanger... Ben zo enorm teleurgesteld.. ben gewoon een beetje lamgeslagen.. Ik had echt duidelijke steken, waar komen die dan vandaan? Van de hormonen die ik al weken slik? Snap er niks van. Maar het is zo, zegt de Kruidvat test..
Ach nee meid... dat had ik niet meer verwacht, net als jij... die steken leken zo specifiek! Misschien komt dat dan toch van je darmen, door de hormonen? Ik had zo gehoopt dat we samen op het bankje zouden kunnen blijven zitten! Wat een teleurstelling meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Dankjewel lieve meiden. Ik weet gewoon even niet wat ik met mn gevoel moet.. verdoofd, verdrietig, boos.. Ik Google nu verwoed naar laat positief testen, hoewel ik daar eigenlijk niet in geloof.. Wanhoop hè.. zal vandaag wel wegzakken en indalen. Geen idee hoe ik mezelf weer bij elkaar moet schrapen en moed op kan brengen voor de laatste poging...
Ach nee @Cactus92 wat verdrietig! Ik herken zo goed wat je schrijft, alles wat je voelt in je buik en dan echt de hoop te hebben zwanger te zijn, wat niet zo blijkt te zijn, de teleurstelling en verwarring. Heel veel sterkte bij het verwerken van deze klap en hopelijk daarna weer met goede moed op naar een nieuwe poging... @Equivoque : lief dat je aan me denkt. Je omschrijft het precies zoals ik het voel... Maar blijf jullie voorlopig wel volgen hoor! Hoe voel jij je? Ga je nog een keer testen of wacht je de eerste echo af?
Ik zou graag willen dat ik meer voor je kon doen dan alleen een digitale knuffel geven... die laatste poging die in je nek hijgt, gatver! Dit is gewoon heel stom, verdrietig, frustrerend, slopend en wat al niet meer. Nu eerst even uithuilen en daarna gaan we gewoon alle positieve energie jouw kant op sturen zodat de laatste 'm gewoon gaat worden!
Ik weet nu 1 dag dat ik zwanger ben en heb vannacht al gedroomd dat ik naar het toilet ging en alles onder het bloed zat... dus dat belooft nog wat... laten we zeggen dat ik een positieve test inmiddels niet meer associeer met een baby! We nemen het dus maar van dag tot dag. Vandaag in ieder geval de eerste keer in mijn leven dat ik in een natuurlijke cyclus overtijd ben, dat vind ik eigenlijk best wel bijzonder. Morgen is de officiële testdag dus dan doe ik nog een test, en als die opgelopen is daarna niet meer. Maar de vorige keren was de oploop de eerste twee dagen nog niet zo duidelijk, dus dat vind ik wel spannend...
De test van vandaag binnen de afleestijd en beide testen samen. Zie wel oploop maar niet heel veel, die van eergisteren is verder ingedroogd dus het verschil is wel iets minder groot dan het op de foto lijkt: Ik heb er zelf wel een goed gevoel over (en dat verbaast me eigenlijk wel gezien de voorgeschiedenis...) dus ik probeer hier maar niet al te veel conclusies aan te verbinden. Nog één test in huis, we twijfelen nog of we die dinsdag nog doen of dat we het hierbij laten. Bevestiging is heel fijn, maar als het verschil niet zo duidelijk is maakt het je ook weer zo onzeker...
@Equivoque : hou dat positieve gevoel vast en vertrouw daar op. Laat je niet gek maken door je testen, er is oploop te zien. En je kunt er niks aan veranderen... Voor nu ben je gewoon zwanger! @Cactus92 : voor jou een dikke knuffel, ik denk aan je!
Je test loopt op, en de ene test geeft een beter streepje dan de andere, heb er al zoveel gezien op fora. Is ook zo met hetzelfde merk ovulatietesten. Houdt vast aan je goeie gevoel! Een hel is het toch, deze verlengde wachtweken.. Mocht je de test doen dinsdag dan is ie vast donkerder. En bij enige twijfel zou ik dan dokter vragen om een bloedtest. Mag aannemen dat ze je die niet weigerden, na 2 miskramen.. toch? Ik voel me vreselijk. Die laatste poging die ik nog heb die pak ik uiteraard, maar ga er al niet meer vanuit.. Dus momenten van murw, tot paniek, het besef voor altijd kinderloos te zijn.. Heb lieve mensen om me heen en veel steun. Maar niemand neemt deze pijn weg. Ik kan, iig voor nu, geen positief gevoel meer toveren over de laatste poging. Komt misschien weer, beetje te vroeg wellicht. Verder zijn de pijnen/steken, het zeuren in de baarmoeder er nog steeds. Ook wat lage rugpijn. Dat maakt het verwarrend en speelt een spelletje in mn hoofd, van valse hoop. Zal het dan toch? Langzame hcg afgifte.. maar tegen beter weten in.. Maar zo dus. Jippie. Wat een fijn leven..
Dankjewel! Ook voor jou! Ik zit hier te treuren en te zeuren.. terwijl ik een poging nog heb waar jij een moord voor zou doen.. sorry daarvoor.. Het proces van acceptatie is begonnen en op dit moment kan ik even niet goed helder zien en voelen.. Ik besef me nu ik het plaats dat dat dubbel moet voelen voor jou. Maar ik kan er even niks aan doen ofzo.. voel me zo rot..
@Cactus92 ach meid... Ik voel je pijn en wanhoop . Was zelf ook aan het worstelen met mijn reactie, want kan ik met een positieve test op zak zeggen dat ik weet hoe je je voelt? Maar echt, wat je schrijft is precies wat ik voelde na de tweede miskraam en ik had er ook echt geen cent meer voor gegeven. Ik kreeg ooit een kaartje met de mooie tekst "be sad and take tour time" en dat stuur ik hierbij virtueel door naar jou. XOXO
Dank je!! Lief!! xxx Ik weet dat jij weet hoe het voelt, dus post gewoon verder hè, ben blij voor jou!! En de angst en onzekerheid die jij nu door moet kennen we ook allemaal.. Dus we blijven elkaar steunen en op de hoogte houden. Ga zo een vakantie boeken, ff weekje weg. Maar is de 17e. Ik wil deze week voor een scratching gaan en daarna stoppen met de medicatie. Hoop dat iemand hier weet hoe lang het duurt dan voor je een "menstruatie" krijgt, ongeveer. En dan zal het daarna meteen weet starten met progynova zijn? Ik ga ervan uit dat je dat gewoon iets langer kans slikken, zodat ik na de vakantie terug kan voor een echo en dan als het allemaal goed is, starten met progesteron en laatste tp plannen. Door late toezegging vanuit werk is de vakantie pas de 17, dus sluit allemaal net niet lekker aan..
@Cactus92 Ik dacht ergens gehoord te hebben dat een scratch 3 maanden 'geldig' is, maar jij krijgt hem dan toch weer opnieuw? Zal waarschijnlijk ook overal weer anders zijn. Volgens mij kun je met de progynova inderdaad meteen door, en gewoon langer blijven slikken tot de tp gepland kan worden. Weet niet wanneer je menstruatie precies komt maar verwacht net zoiets als na stoppen met de pil, dag of 3/4? Maar heerlijk, even een break! Zeker doen!
@Cactus92 : voel je vooral niet bezwaard ten opzichte van mij. Gooi het eruit, daar is het forum voor! Wij weten als geen ander hoe het voelt! Lekker er even tussenuit. En altijd lastig dat geplan er omheen, dat mis ik zeker niet... Ik had mijn menstruatie de 4e dag na het stoppen met de medicatie (in het ziekenhuis gaven ze aan na een dag of 3). Sterkte meis!
Ja dat had ik ook gelezen idd, maar in de informatiefolder van MCK staat dat ie elke keer opnieuw moet.. Ik doe m ook liever niet. Ik slik nu door, tot aan die scratch, daarna stoppen en dan weer opnieuw. Ja dat dacht ik ook ja, gewoon ff langer slikken met die progynova, dan echo en dan kijken wanneer tp. Fijn, want heb weekje Lanzerote geboekt maar pas de 17e. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan bellen voor een afspraak. Heb weer veel gegoogled vandaag op late test wonderen, maar die zijn bijna niet te vinden.. Stom hè, jou mezelf voor de gek terwijl het aan de andere kant vol doordringt..
Dankjewel voor je begrip! Ja, da's het enige wat je niet missen zal, het logistieke gedeelte, het plannen in de agenda, het regelen.. Ik verlang daar naar.. maar het zal ook een gat zijn, het is zo'n invulling van het leven momenteel.. maar niet de juiste invulling natuurlijk.. Oké, dus dag of 3/4. Moet je dan ook komen voor startecho of meteen gewoon door slikken? Nouja, ik zal morgen eens horen. De vakantie is nog niet meteen dus zelfs eens echo zou nog lukken..
Goedemorgen dames. Heb zojuist de uitslag doorgebeld en de echo gepland voor 27-11. Ik weet alleen even niet hoe ik die drie weken door moet komen... de onzekerheid is weer in alle hevigheid toegeslagen. @cd28 als je nog survivaltips hebt hoor ik dat graag! Voor jou nog 1 nachtje slapen, wat ontzettend spannend... hoe laat heb je de echo? Vanochtend de laatste test gedaan, gelukkig mooi opgelopen (op de foto DPO 14, 16 en 18). Alleen waarom kan ik dat vergelijken toch niet laten... Bij mijn vorige zwangerschap was het streepje op DPO 18 al iets donkerder en dat ging mis... en dan ook zo stom zijn om te gaan googelen. Ik weet natuurlijk wel dat vergelijken geen enkele zin heeft, maar het is de enige houvast die je hebt en in mezelf kan ik het vertrouwen helaas ook niet meer vinden... De testen zijn nu in ieder geval op, dus het wordt een masterclass (on)geduld vanaf nu!