Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Nou voor dinsdag staat de curretage gepland. Dan starten met het afsluiten van een lange periode van hopen en verlangen. Dan houdt het echt op voor ons...
     
  2. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Echt waar? :cry: Hebben jullie de knoop definitief doorgehakt??
     
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Equivoque Heel goed dat je je blinde ff eruit gooit. Wij snappen je als geen ander. En willen weten wat er speelt bij elkaar. En heel fijn dat je je modus weer gevonden hebt.. de "ikdekmezelfinengauitvanslechtnieuws" modus. Als dat voor je werkt dan is dat oké. Het is naar, een rotgevoel, blijven lange wachtweken, veranderd waarschijnlijk nog 10x qua gevoel, maar voor nu werkt het voor je. En ik snap het.
    En ik voel het ook zo hoor, dit forum is heel fijn!

    Ik heb nog steeds last van mijn buik.. en wacht op de menstruatie. Hoop dat die ook duidelijk komt en 's morgens, want moet eerst ff goed loskomen zei mn gyn en dan dag 2 starten met de progynova.
    Maar ik ben altijd zo lafjes ongesteld. En als het dan onduidelijk is en in de avond komt dan weet ik weer niet wanneer te starten.. Nouja, beetje onzeker dus.
    En ik zie als een berg op tegen die laatste poging.. tegen die laatste test, heb echt geen idee hoe ik ooit de moed moet verzamelen om die uit te voeren...
    Maar eerst op vakantie. Ik probeer maar per dag te kijken.. Gelukkig heb ik wel zin om even op vakantie te gaan.
     
  4. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Serieus @cd28? Is het definitief? Ik begrijp jullie gestelde grens voor dit jaar, maar uiteindelijk is leeftijd maar een getal en kan een volgende poging misschien al over twee maanden plaatsvinden...
    Hoe dan ook een dapper en verdrietig besluit. Alleen is dit natuurlijk niet hoe het moest aflopen voor de starter van dit topic...
    Sterkte meid!
     
  5. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ja dames wij stoppen echt. Het is mooi geweest. Ik kan het niet meer opbrengen. Wil nu heel graag genieten van mijn kleine meisje. Wij hebben het grote geluk dat wij een dochter hebben gekregen. Achteraf is dat ook echt een wondertje geweest. Ook daar zijn we 3 jaar mee bezig geweest.

    Ik blijf jullie natuurlijk volgen! Zonder jullie steun had ik het zover niet gered hoor.

    En ik hoop echt dat jullie voor de positieve verhalen gaan zorgen. Dat moet gewoon!!
     
  6. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ook hier helaas geen happy end... bloedverlies en krampen.
     
  7. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Nee?? :cry: Ik weet niet wat ik zeggen moet.. Hoeveel ongeluk kun je op je pad krijgen?
    Is het zeker dat het een miskraam is, geen minimale bloeding? Je voelt het zelf het zelf het beste natuurlijk.. Ik sta ff potje te vloeken hier..
     
  8. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ah nee... Wat ontzettend oneerlijk! Ik duim dat dit nog niet het einde is, voor een wondertje, maar leef ondertussen heel erg met je mee! Hele dikke knuffel meis!

    @cd28 : wat een dappere beslissing! Het is zo'n zwaar traject en zo moeilijk om te stoppen als de wens zo groot is. Maar ergens is de grens bereikt... En heel belangrijk om te genieten van jullie kleine wondertje en natuurlijk elkaar! Het lijkt me wel moeilijk om dit te vertellen aan jullie donor, maar zij zal zeker begrijpen waarom jullie deze keuze maken! Sterkte meis!

    @Cactus92 : ik hoop dat het je lukt in je vakantie weer op te laden om die laatste kans aan te kunnen en positief tegemoet te kunnen treden! Ik stuur je hoop en moed en zal wederom heel hard gaan duimen!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Een dappere keuze... uit dit loodzware traject stappen.. maar het is niet vol te houden, ik snap het..
    Ik had het graag anders gezien, voor jou, voor ons allemaal..
    Heb even niet de juiste woorden om me goed uit te drukken. Alles komt zo hard binnen momenteel. Eerst @Jolandadjk en haar verdriet, nu @Equivoque en de onzekerheid en angst.. jij met jullie keuze, na zo'n moeilijke weg.. ikzelf en mijn gebrek aan vertrouwen in de laatste poging en de angst voor de toekomst..

    Dikke knuffel voor allemaal!!
    Het snertweer deze zondag past bij hoe ik me voel nu..
     
  10. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Het is echt einde oefening; dik donker bloed en duidelijke krampen.
    En dan dringt zich ook aan ons de vraag op: hebben we onszelf niet genoeg aangedaan? Er zijn nog twee cryo's en dat maakt het zo verdomd lastig. Ik wil dit dus echt niet meer, die onzekerheid en teleurstelling. Maar gooi je dan zomaar twee kansen in de kliko? Vind het knap ondankbaar. Maar tegelijkertijd is het ook genoeg geweest.
     
  11. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ja das echt fout ja.. En ik snap dat gevoel uiteraard helemaal. Niet meer op te brengen.. Eerst komende dagen maar weer overleven en kijken hoe je gevoel over een tijdje is, je hoeft nu geen beslissingen te nemen..
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel!
     
  12. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    O nee wat vind ik dit erg voor je.. waarom krijgen we hier alleen maar negatieve verhalen, dit is zo oneerlijk
     
  13. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    De krampen zijn zondagmiddag opgehouden, maar ik heb nog steeds niets verloren ben dat lijkt op een vruchtje of weefsel. Wel nog steeds bloedverlies als een normale menstruatie een beetje zeurderige buikpijn. Mag vanmiddag komen voor een echo. Terloops vroegen ze nog of ik schouderpijn had, dat blijkt voor te komen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... heb ik niet, maar het zal toch niet ook nog eens zoiets zijn... :eek:
     
  14. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    He bah @Equivoque het zit je ook echt niet mee! Hoe laat kun je er terecht? Hoop voor je dat het dat in ieder geval niet is.
     
  15. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    #1135 cd28, 12 nov 2018
    Laatst bewerkt: 12 nov 2018
    Ik heb heel veel medicatie over, is er iemand hier die ik daar 'blij' mee kan maken?
    Decapeptyl, progynova en duphaston.

    Weet iemand hoe de facebook groep heet waar je dit ook kunt plaatsen? Ik kan deze niet vinden
     
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Op de echo was geen zwangerschap te zien. Dus of het is al weg, of het zit ergens anders. Om een bbz uit te sluiten meteen bloed laten prikken. Uitslag krijg ik dan wel pas morgen aan het eind van de middag, omdat het morgen pas wordt opgestuurd.
    Pfff hoop zo op een lage waarde, anders belanden we zo weer in een heel ander circus... heb wel nog symptomen dus knijp 'm wel een beetje...
     
  17. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach jeetje @Equivoque nog geen duidelijkheid! Ik hoop met je mee dat het dan (hoe erg ook) een vroege miskraam is en geen bbz... Wat een narigheid!
    En ik snap je tweestrijd van enerzijds nog twee cryo's en anderzijds het niet meer willen, al die angst en onzekerheid. Laat het rustig bezinken en denk er samen goed over na. En onthoud dat er geen verkeerde keuze is!

    @cd28 : jij heel veel sterkte morgen met de curettage!
     
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Natuurlijk, in zie dat ik in alle consternatie nog was vergeten je heel veel sterkte te wensen voor morgen @cd28. Ik hoop heel erg dat het lichamelijk in ieder geval meevalt. En dan moet je het nog maar een plekje zien te geven... heel veel sterkte!
     
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Equivoque jeetje zeg, wat een wending.. ik snap dat je m knijpt ja! Hoop echt dat het niet zo is.. ppfff
    Wat een weg weer.. ene ellende na de andere..

    @cd28 heel veel sterkte morgen!
     
  20. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dank jullie wel! Gaat goed komen.

    @Equivoque hoop echt dat het geen bbz is. Wat een ellende allemaal hier...
     

Deel Deze Pagina