Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Cactus92 Heb je toch nog een leuke verjaardag gehad?
    Nog twee nachtjes slapen toch...? Brrr, ben weer plaatsvervangend zenuwachtig... Heel veel sterkte alvast en toi toi toi!

2. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Niet veel bijzonders gedaan, gewoon gewerkt en 's avonds moeder en broer te eten. Taartje..
    Nog nooit mn verjaardag zo kalmpjes gevierd, maar was prima zo.
    Morgen dag 15, normaal zou ik dan testen. Maar heb teveel dingen staan deze week en omdat ik al uitga van een negatieve test zou ik graag even paar dagen niks moeten daarna.. da's even heel lastig dus. Dus weet nog niet precies wanneer ik ga testen.
    Vreselijk hè.. is altijd al erg, maar deze allerlaatste keer is niet te doen..

3. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Snap ik, je wil dan het liefst onder een steen verdwijnen en daar minimaal een week niet onderuit komen... wat vreselijk lastig meid. Ik wens je heel veel moed!

Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    We duimen heel hard voor jou @Cactus92

X

Cactus92 vindt dit leuk.
  5. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik brand een kaarsje voor je @Cactus92 hoop zo op positief nieuws morgen

6. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Weet niet of ik morgen al durf te testen, moet hele dag werken en vrijdag naar de bedrijfsarts, dus misschien dat ik daarna pas test.. ik weet het nog niet.. Zo bang voor de (verwachte) omo witte test..

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  8. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Bedankt Jolanda! Jij weet ook zo goed hoe het voelt.. de laatste test.. De spanning stijgt nu enorm voel ik, maar moet zo werken, dus laat het voor nu. Heb flinke buikpijn net als vorige ronde, zal van de duphaston komen. Ook zeurt er nu een menstruatiekrampje, maar heel licht. Darmen zijn van slag. Zal allemaal van die hormonen komen denk ik. Voelt allemaal zo anders dan de natuurlijke cyclus en mn andere pogingen daarin. Maar Google er niet meer op, heeft geen zin.
    Ik ga mn dag doorworstelen en dan zien of ik vanavond durf of dat ik het morgen doe nadat ik bij de bedrijfsarts ben geweest..

9. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Pfff wat een spanning @Cactus92... ik hoop zo dat je geduld beloond wordt! We duimen nog even door en steken nog wat kaarsjes voor je aan!

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dames,

Beheer gaat dit topic verplaatsen naar de nieuwe categorie 'Donorschap'. Ze hebben dit vooraf aan mij gevraagd.
    Ik denk dat dit topic daar ook hoort.

peque vindt dit leuk.
  11. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Jullie zijn lief allemaal..
    Hoop ook dat ik totaal verrast wordt en goed nieuws kan komen delen...

12. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ik ben echt slecht in dit soort dingen :oops:, ik kan jullie toch nog wel vinden straks? :$

13. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Zo te zien zijn we al allemaal mee verhuisd!

14. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Meiden.... ik zit hier ff flabbergasted te zijn... Er is een streep!! Hij is licht, maar zeggen ze niet een streep is een streep??

Bijgevoegde bestanden:

Mi2017, Louise11110, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    OMG!!! Da's zeker een streep! En ja, een streep is een streep... oh ik hoop echt zo dat het deze keer wel goed blijft gaan!
    Ik ga je heeeel voorzichtig feliciteren meid! Ga je nog vaker testen om te zien of ze oplopen?

Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.
  16. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ik zal over 2 dagen nog maar eens testen.. Hij is erg licht, maar een beetje zwanger zijn bestaat niet hè? Vorige keren op 15 dpo getest en die waren ook altijd licht. Dit is 16 dpo..
    Ik had vandaag ineens een andere last van mijn lijf. Alsof er een ongesteldheid door gaat komen. Vorige keer had ik dat in nog veel ergere mate en was ik overtuigd zeker niet zwanger te zijn, maar was het wel. Dat was overigens natuurlijke cyclus met crinonegel als ondersteuning voor de lf.
    Nu kunstmatig. Dus kam geen doorkomende menstruatie zijn.
    Ik weet dat het embryo de hcg aanmaakt en dat dat dus per zwangerschap bij wie dan ook verschillen kan. En een streep is een streep.. Maar ik heb natuurlijk toch liever een knaller. En na de eerste lichte euforie begint de angst natuurlijk weer, je kent t...
    Dus zit hier beetje lam op de bank.. Even contact gehad met een vriendin die in hetzelfde schuitje zit. Die is ook helemaal enthousiast! En jullie ingelicht..
    Straks mn mams maar even..
    Maar kan het niet geloven en ben ook bang natuurlijk..

Killy88 en peque vinden dit leuk.
  17. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Oooooooh WoW!!!!!!!! Super superdesuper geweldig!!!! Dat is een hele streep hoor!!!!!!!

18. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ik hoop zo voor je dat hij lekker doorzet deze keer, ik blijf duimen!

19. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Cactus92 ik snap de angst helemaal... ik zou ook pas weer blij kunnen zijn met een positieve test als hij meteen knalt. Maar ook dat zegt niks, en daarbij heb ik natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal van een zwangerschap die wel goed ging. De eerste die in ieder geval wel goed begon was ook een lichte streep, dus wie zal het zeggen...
    Maar hé, zonder streep komt er überhaupt geen kind, dus de eerste hobbel is genomen!!!

Killy88 vindt dit leuk.
  20. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ja zo is het hoor! Eerst die streep, da's het eerste begin!
    Ik ben net als jij, ik wil een knaller. Maar heb net even weer de hcg tabel erbij gepakt, daar zit me toch een partij verschil in, tussen de hoeveel en hoeveel hcg je hebt per week.. Dus als je daar naar kijkt hoeft een lichte of juist knaller niet al te veel te zeggen..
    Maargoed, de blijdschap is ingetogen. Zie nu al ook tegen de eerste echo. Zal proberen niet teveel te googlen en een beetje vertrouwen te hebben..

@peque bedankt! :)

Killy88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina