Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Misschien treffen we elkaar dan volgende week met de terugplaatsing @Equivoque

    100% SCORE!
    9 follikels hadden 9 eicellen!

    Vrouw wel bijna onderuit gegaan. Was heel heftig. Infuus prikken ging 3x mis, bloed spoot eruit pff. En ze vond het het pijnlijkste wat ze ooit had moeten ondergaan. En dat geloof ik, nondeju!
    Wat ben ik trots op dr! Morgen worden we gebeld :)

    @Cactus92 Ze zullen toch vast wel even een echo maken bij de intake?
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Mooie score! En fijn dat ze morgen al bellen hè! Als het spannend wordt bellen ze je iedere dag als je dat wil!

    Verwen je vrouw maar even goed vandaag! Ze hebben haar flink door de mangel gehaald zo te horen... Ik heb in Nijmegen gelukkig morfine gehad en in Düsseldorf een lichte narcose, maar bij Geertgen doen ze in eerste instantie alleen een roesje. Heb onze donor toen stevig aangeraden om ook om morfine te vragen omdat ze zoveel eitjes had en bij haar eigen punctie ook onderuit was gegaan, heeft ze toen ook gekregen.

    We zullen elkaar net niet treffen denk ik, want jullie lopen sowieso al minimaal 2 dagen voor... eisprong is pas dag na positieve test, en vandaag was hij nog negatief. Dus jij mag een plaatsje voor mij vrij houden op het wachtbankje!
     
  3. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Het ergste is: Ze mocht op voorhand kiezen tussen dormicum en morfine. Maar ze is zo ‘stoer’, dus waarom morfine he ;) Is ze nu overigens wel op terug gekomen haha! Liggen nu lekker op de bank met Netflix aan.

    Ohja verrek dan krijg jij iets later terugplaatsing. Wat spannend zeg, ik zal een plekje vrijhouden ❤️

    Nou voor een ieder die ooit een punctie heeft ondergaan, mijn diepste respect. Sterke vrouwen jullie.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Wouw!!!! Top!!!! Nu nog graag allemaal goed bevruchten en doordelen, we blijven duimen! :thumup:
    Oh en je vrouw.. wat erg. En je zei nog wel dat het een taaie is, dus dan is het echt menens geweest:(Heb echt medelijden. Heb dit zelf nooit hoeven/kunnen doen, maar als ik het allemaal zo hoor hier en daar, hel!!
    Heel erg spannend, gelukkig meteen morgen een eerste update.
    Die kruimelvlaai en chocola zullen haar gestolen kunnen worden denk ik, op dit moment. Morgen hopelijk wederom goed nieuws en dan maar smullen en vieren.
    Sterkte voor je vrouw!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  5. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Dankjewel allemaal! ❤️❤️
     
  6. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @Killy88 : wat vervelend dat de punctie zo naar verlopen is maar wel met een mooi resultaat! Ik heb zelf altijd weinig last gehad bij de puncties (eierstokken liggen er goed voor). De eerste 3x in Utrecht zonder roesje o.i.d. alleen van te voren een zetpil paracetamol en diclofenac en plaatselijke verdoving. In DD gevraagd om een roesje ipv narcose, maar volgens mij wel lichte narcose gehad. In Gent morfine, maar daar moest Flushing toegepast worden (als er niet direct een eitje uit de follikel mee komt, wordt deze doorgespoeld), dus een lange punctie gehad. Mijn donor had ondanks de morfine veel pijn, vooral bij de linkerkant... Het verschilt dus echt per persoon hoe heftig het ervaren wordt. Nu lekker rustig aan doen en hopelijk morgen nog meer goed nieuws!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  7. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ja blijkbaar is de ervaring bij iedereen anders. Ik vond het ook bijzonder, want eigenlijk zegt ze nooit dat ze pijn heeft en nu slaakte ze gewoon een kreet. Maar goed, achter de rug! En een mooie opbrengst!

    Nu hopen dat de vicking donor goeie zwemmers heeft en ze samen mooi smelten! Ik hou jullie op de hoogte morgen!

    Dankjewel voor jullie lieve woorden, ontzettend fijn!
     
  8. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Van de 9 eicellen zijn er 8 geïnjecteerd en uiteindelijk 7 bevrucht!
    We zijn zojuist gebeld :o: als het zo blijft doorgaan word ik woensdag gebeld en is donderdag de terugplaatsing! Kan toch niet meer missen nu, zou je denken :)

    Helemaal gelukkig natuurlijk!
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  9. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Wat een super score!!! Op naar donderdag!
     
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ja toch, das toch heel goed?! Jullie zijn meer ervaren dus bevestig het maar vaak :D
     
  11. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Haha, werkte het maar zo... echt spannend wordt het nog tussen dag 3 en 5, dan valt er nog wel wat af. Maar het moet wel heel gek lopen om hier donderdag geen terugplaatsing aan over te houden! En hopelijk nog een paar cryo's natuurlijk!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  12. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Oh wat super!!! Hoop dat het allemaal ook geweldig doordeelt!
    Donderdag een tp kan idd haast niet missen. En ook hopelijk paar mooie cryo's. We hebben vertrouwen :thumup: En gaan heeeeeel hard duimen natuurlijk!!
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  13. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Zo lief, dankjewel!

    Hoe staat het met de :) op je test @Equivoque
     
  14. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Nog steeds een leeg rondje, nog even geduld dus! Maar zoals gezegd is dat voor mij wel normaal hoor, vandaag zit ik op dag 15. Krijg al een beetje helderder slijm dus verwacht morgen wel een :), en als het morgen nog niet is dan overmorgen zeker!
     
  15. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Oh spannend! Hou me op de hoogte :)
    En als ie nou morgen verschijnt, wanneer krijg je dan je TP?
     
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Dan is dinsdag de eisprong (dag 0) en is de tp op dag 5, dat zou dan zondag zijn.
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  17. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Weer wat geleerd. Dankjewel :)
     
  18. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat is een goede score! Wat fijn! Nu het spannende wachten hoeveel embryo's er goed doorontwikkelen tot dag 5, maar de kans is groot dat jullie donderdag gewoon een terugplaatsing hebben!

    @Equivoque : jij houdt het nog even spannend...

    Hier weer een maand voorbij, ongesteld met alle ongemakken erbij (lees forse buikpijn)... Mijn cyclus lijkt te verkorten, was altijd 28 dagen, deze en de vorige keer beide maar 26 dagen.
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oooooh @Equivoque en @Killy88 wat een spannende week voor jullie zeg! Ik duim, duim, duim! :thumup:

    Zou een mooi begin van 2019 zijn! Ik ga voor een positieve uitkomst voor jullie en dat dat voorbeeld doet volgen voor de rest van deze mooie mensen! ;)
     
    Killy88, Cactus92 en Equivoque vinden dit leuk.
  20. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Pfff nog steeds geen smiley... :rolleyes: dan hoop ik toch morgen, en anders ga ik toch maar even bellen voor een echo!
     

Deel Deze Pagina