@Equivoque @Killy88 die eierstok weet ik ook niet erg te vinden, qua gevoel. Heb ook nooit eisprong pijn ofzo. Links zit ook wel weer je endeldarm, dat weet ik vanwege darmproblemen en osteopaat. Dus steken op links kan je darm zijn. Maar rugpijn.. En lies.. het kan zeker wat zijn. Maar blijft een verrassing.. tot die vreselijke test. We've been there.. @Equivoque Ik heb altijd wel een klein buikje, normaal postuur maar toch een ophoping die ik liever niet had.. Maar dit is anders, meer puntig en hard. Check maar eens slanke vrouwen en buikje 9/10 weken, plenty foto's op internet. Die hebben ook zo'n punt. Darmen uiteraard, maar ja, ergens begint de verandering natuurlijk.. Nou vooruit, omdat @Killy88 ook zo nieuwsgierig is... Denk er maar een blij, blond hoofd bij
@Equivoque Nou mijn eierstok weet ik niet zo precies te vinden. Maar ik heb het gevoel dat ie daar zit, want daar voel ik het ook rond Mn eisprong. Maar goed, zoals jullie ook zeggen (en ik ook weet) het kan vanalles zijn. Dus we wachten braaf af, t zou ook sterk zijn als het ineens raak zou zijn. Voor jou wordt t dus morgenvroeg dus nog even heel spannend. Gadver, dat wachten op een telefoontje. Killing! Woon je hier ook een beetje in de buurt? Wauw wat heb je een een prachtige buik al @Cactus92 lekker hoor! Dat ie maar mooi mag groeien komende tijd Hou je rustig, succes nog even met wachten op dinsdag. Wij duimen voor jou.
Dank lieve meiden voor het duimen en het kaarsje! Het heeft geholpen, want de ontdooiing is goed gegaan ! We zijn nu onderweg om hem op te halen. Heb stiekem toch weer de hele nacht wakker gelegen , voor niks dus... maar dat heb ik er graag voor over!
Oooh wat gebeuren er hier allemaal spannende dingen! @Cactus92 ik krijg echt een glimlach van oor tot oor van die foto! nog maar één nachtje slapen en dan weer een echo, super fijn! @Killy88 ik kan me echt zo goed voorstellen dat je van alles voelt, of denkt te voelen! Ik heb dat al sinds ik überhaupt weet wat er met me aan de hand is, denk elke keer dat de opvliegers alleen maar erger en ondraaglijker worden. Of zit dat tussen mn oren omdat ik nu weet waar ze vandaan komen? Offuh als ik denk menstruatiekramp te voelen, ‘word ik toch ongesteld’. Na zo maak ik mezelf dus de hele dag gek en dan ben ik verder nog niet eens ergens mee begonnen! lekker broeden jij en ik hoop dat je nog veel meer gaat voelen! @Equivoque wat fijn dat de ontdooiing goed is gegaan! Ook jij dus lekker broeden!!!
Hey @Nienke91 !! Hoe is het nu met jou?! Word je al langzaam wat wijzer in je zoektocht? Hier is de mindfuck op zn hoogtepunt. Sinds vandaag voel ik helemaal niets meer dus nu snap ik er helemaal geen jut meer van @Equivoque alles goed gegaan? Voelt toch fijner he in je buikje, dan in de broedstoof. Hoe zag ie eruit?? @Cactus92 Probeer goed te slapen vannacht! Lekker na de duphaston gaan slapen en dan word je hopelijk morgen weer (even) verlost van de onzekerheid. ❤️
Lief dat je t vraagt @Killy88 ! Gaat best oké hier! Zat er eventjes he le maal doorheen maar heb ook een tijdje veel te stoer gedaan denk ik! Heb nu besloten dat soms verdrietig zijn best mag, haha! Verder godzijdank hormonen gekregen tegen de klachten van de overgang. Slik t nu 2 weken en mn opvliegers etc beginnen af te nemen! Ennuhhhh verder, er wordt nu nog eea onderzocht (mijn bijnier en schildklier) en ook de mannelijke factor. Er vanuit gaande dat alles goed is denk ik toch dat we de 4 eitjes van t MCK een kans willen geven . Hebben half feb ons 2e afspraak daar. Sta op zich ergens nog steeds ook wel open voor anonieme donatie maar begin steeds meer overtuigd te raken dat niet-anoniem ons beter past! Mochten deze 4 eitjes t niet worden denk ik dat ik missschien wel een oproep ergens plaats ofzo... als ik durf! Gek dan weer hè dat je nu dan ineens weer niets voelt.... pfff volgens mij kunnen we echt flink in de maling genomen worden door ons eigen lichaam! Wanneer mag je testen? 2 weken ofzo? Ben er nog niet zo in thuis hihi...
Dat geloof ik, het is ook niet niks wat je voor je voeten gegooid hebt gekregen. En dan ook nog die overgangklachten erbij, heftig voor je. En ja verdrietig zijn mag je zeker! En daar hoeft je je absoluut niet voor te schamen. Denk dat de vrouwen hier menig traan hebben gelaten en er vast nog veel gaan komen. Het is een zwaar traject (en ik zit er pas net in + ben in principe gewoon vruchtbaar). Wat een spanning, een poging bij het mck! Als je het fijn vindt... Hou ons op de hoogte van je traject. Misschien kunnen we je steunen! Ik mag volgende week testen. Heel spannend! We zitten nu 9 dagen na de punctie
@Killy88 Ik heb me lekker naast je geïnstalleerd hoor! Hoe zag hij eruit... nou, eigenlijk een beetje verfrommeld! Maar dat schijnt normaal te zijn na het ontdooien. Waar die van jou leek op een appelpannekoek, lijkt die van ons meer op een zak rozijnen Het is in elk geval een 3BB, dus iets mindere kwaliteit dan die van jullie maar nog steeds goed. En dan hebben we nog een 2AB in de vriezer. We zullen zien of het genoeg gaat zijn... @Nienke91 Goed te horen dat het nu weer wat beter gaat en dat je een idee krijgt welke kant jullie op willen! Het is toch een heel proces waar je doorheen moet, en je verdriet mag er zeker zijn... lijkt me ook best confronterend om er ook nog overgangsklachten bij te hebben. Maar wel spannend dat jullie binnenkort de tweede afspraak bij mck hebben! Weet je al hoe lang de wachttijd daar ongeveer is? @Cactus92 heel veel succes weer morgen! Hoe laat heb je de afspraak? Ik ga de hele dag zitten refreshen, hoop zo dat de groei gewoon op schema ligt en alle twijfel overboord kan!
Ladies, ff snel hoor.. @Equivoque, een zak rozijnen aan boord Die komt vast in modelletje appelpannekoek binnen in jouw warme baarmoedertje! Ik duim!! @Nienke91 Spannend hoor, de eicellen van MCK. Eerst daar maar op doorpakken, misschien zijn verdere stappen daarna wel helemaal niet nodig?! Hoop onderzoekjes dus nog.. houdt ons op de hoogte @Killy88 een mindfuck is het ja!! Jij noch wij kunnen in jouw buik kijken, helaas! En je moet nog even door... scannen, wel voelen, niet voelen, eigen conclusies trekken.. Het is gewoon vreselijk. Klaar. Sterkte!! Samen met Equivoque op t bankje, gedeelde smart is halve smart?? Ik heb morgen half 1 eens echo. Heb flink laat van de hormonen op momenten en bandenpijntjes. Hoop maar dat het allemaal positief is. Ik switch tussen positief zijn/vertrouwen hebben en angst. Ik laat het jullie weten!
@Equivoque ik ben ook gek op rozijnen ! Nog geen idee wat betreft de wachttijd. Die is dicht voor nieuwe aanmeldingen maar even open geweest rondom kerst. Bij onze intake is ons toegezegd dat wij met die ‘ronde’ mee mogen zeg maar. Maar geen idee of dat inhoudt dat we bij wijze van spreken in maart kunnen starten of dat we nog 2 jaar geduld moeten hebben... vraag 1 straks, haha! Eerst mn duimen op volle touren voor jullie hoor! Gebeuren nu een hoop mooie dingen bij deze meiden en hoop dat t alleen nog maar mooier wordt! @Cactus92 ja precies, zo wil ik er nu ook gewoon ingaan! 4 kansen van t MCK en dat wordt m gewoon! Spannend morgen, hoop dat je een beetje kunt slapen. We lezen t inderdaad graag! Je hormonen en bandenpijntjes klinkt goed vind ik!
Lieve @Cactus92 Heel veel succes vanmiddag. Ditzelfde kaarsje stak ik aan tijdens je wachtweken, dus die gaat geluk brengen. Toi toi toi! Liefs xx
Ik hoop echt dat ie hetzelfde doet... Zenuwslopend dit.. Weer dat moment van echo.. is alles nog oké.. Niet te doen. Lief van je!! X
Sorry meiden voor de stilte! Heb denk ik afgelopen week 70 uur gewerkt en daarnaast alleen maar geslapen. Nu eindelijk weer een dagje vrij en tijd om eens bij te lezen! Dank voor al jullie lieve reacties! Het doet me goed dat jullie zo enthousiast zijn. @Killy: Snap dat dat een teleurstellend telefoontje was. Helaas ook herkenbaar. Hoe cool dat die 3e ineens nog mee is gaan doen!! Wat er al gezegd is, als ze zo ver komen, zullen het vaak goede embryo’s zijn. Wat een prachtemmy! Hele verstandige vrouw heb je inderdaad. Gek van te worden he? Al die dingen die je voelt.. Gebruik je nu nog medicatie? @Cactus: Wat vervelend dat je je zo’n zorgen maakt! Snap dat deze zorgen als een enorme domper voelt op de blijdschap. Maar het kan inderdaad wel gewoon, was dit jouw termijnecho? (Daar is die echo uiteindelijk ook voor, om te corrigeren voor alle variabelen). Oooh, lees het antwoord al. Meis, wacht de termijnecho even af! Die mm verschil kan in dit stadium al al het verschil maken. En ik weet ook dat als ik echo’s maak ik andere metingen heb, dan de ervaren echoscopisten, dus dat is écht niet gek. Gave foto’s! En wat tof dat je al een buikje ziet! Hoe was de echo? @Jolanda: Wat goed dat je naar eventuele endometriose gaat laten kijken. Lijkt me maar niks elke maand zo’n last te hebben. Ik vind die ene dag dat ik echt buikpijn heb eigenlijk al een beetje te veel van het goede. Vindt je het spannend om daarvoor weer naar een gynaecoloog te gaan? Fijn om te horen dat er af en toe weer wat lucht komt, met ook leuke nieuwe dingen. Ik vind je ontzettend stoer. @Equivoque: Jaa! Wat fijn dat het ontdooien goed is gegaan! Lekker weer PUPO!! Ik steek ook mijn kaarsje aan voor jou en Killy!