Pfff hier zit de schrik er weer goed in... had vanavond wat doorzichtig slijm met sliertjes bloed erin, later nog wat meer roze/oranje slijm. Kreeg er ook echt buikpijn bij, maar dat kan achteraf ook goed van de stess zijn geweest... we hadden bezoek en meteen toen zij weg waren nog een test gedaan, na 2 koppen thee dus ook nog flink verdund. Gelukkig teststreep donkerder dan de controlestreep, dus het is nog niet voorbij... Maar gerust ben ik er niet op. Mijn darmen rommelen wat dus hopelijk is dat de oorzaak van de buikpijn en blijft alles verder rustig. We wachten het af. Maar vrijdag lijkt opeens nog heel ver weg...
Snap dat je flink geschrokken bent! Dan duurt tot Vrijdag idd nog lang... Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!
Jeetje @Equivoque Dat is schrikken! Hoe is het nu..? Was het een eenmalig sliertje bloed en heb je nog getest? Potverdikke, zo willen we niet naar vrijdag aftellen. Hou ons op de hoogte ❤️
Gelukkig geen nieuw bloed meer gezien... hopelijk blijft dat zo! Ik steek mijn hoofd maar weer even terug in het zand
Wat ontzettend spannend blijft het toch @Equivoque... Hopelijk blijft het bloed (welke kleur dan ook) en de buikpijn nu weg en kun je rustig gaan aftellen naar vrijdag!
Oh wat schrikken! Je wilt geen bloed, geen sliertje, geen drupje, niks! Maar om het weer even positief te draaien.. het hoeft helemaal niks te betekenen. Het komt vaak voor, in de vorm van slijm met wat bloed of roze.. Bruin/oranje is oud.. Lijkt zo een beetje een adertje. Ik had toen een bak bloed terwijl ik 2 dagen ervoor een goede echo had. Ik was heel bang.. Maar ergens dacht ik, ik weet uit ervaring dat als het mis gaat, dat niet zo snel kan. Je hcg moet dan eerst flink dalen wil dat lichaam eens door hebben dat het wat los moet laten.. En dat kan weken duren. Jij hebt anders ervaren vorige ronde, maar nu gelukkig nog steeds een knaltest, dus er is niks gedaald, dus dat lijf gaat echt niks loslaten. Dat denk ik. Klinkt heel aannemelijk toch? Wie weet is het ook een klein hematoompje, kan ook nog. Hoeft geen kwaad te kunnen en komt vaak voor. Maar schrikken blijft het wel dat is gewoon zo. En dan duurt een week nog lang, dat snap ik heel goed. Gelukkig is het gestopt. Een verse bloeding foute boel stopt niet. Rustig aan, niet tillen en sporten, zou ik zeggen, omdat je even niet weet wat er zo gevoelig is daarbinnen. Hou je taai en schrijf je angst van je af als dat nodig is!!
Dank jullie dames! Zo fijn om hier je zorgen kwijt te kunnen ❤ En @Killy88, bedankt voor het oplossen van het mysterie ! Ik had goed gegokt haha! (In tegenstelling tot de mol, die is gisteren naar huis gegaan... )
Ik had al mijn punten op Rick Paul... en denk ook nog steeds dat Ruben vorig jaar stiekem toch de mol was
Ik zat op Jaimy en daarna Rik homo Paul. De eerste afleveringen zat ik op Sarah. Maar ik vond haar echt té dom (gewoon tot irritant aan toe dom...) Maar het begint er nu toch wel op te lijken... Of die luie Sinas kan ook maar zo, en (knappe) Merel moet de winnaar worden!! Grrrr irritant dit he! Stom spel! Maar @Cactus92 zal wel gelijk hebben. Kunnen we dat weer aan gaan horen