Snap geen snars meer van mijn lijf. Dit is nu onze 5de iui waarvan de 2 de keer gestimuleert met puregon. Ik zit nu op mijn 10 de spuitdag en had 1 eitje van 12 mm en misschien eentje van nog net geen 10. Vorige maand was het net zo!! En uiteindelijk een iui gehad met 1 eitje. Deze maand ben ik iets meer gaan spuiten 50e met 1 tikje erbij Nu is natuurlijk 1 eitje beter dan niets maar toch! Wil er gewoon 2 is ook 2x meer kans. Moet nu zaterdag weer terug voor een echo, wat denken jullie zou er nog een 2 de eitje mee kunnen groeien. Xx
Frustrerend he! Ik heb van alle iui's nooit twee eitjes kunnen krijgen. Toen ik eindelijk een hogere dosis mocht had ik er gelijk 6 en werd de boel afgeblazen. Die van 10mm kan nog alle kanten op. Ik ben ook wel eens blij geweest met een dode mus. Dacht dat er misshien ook wel twee zouden groeien, maar bij de volgende fm was hij weg!
Ja heeel frustrerend.. En dan zeggen ze ook nog in het ziekenhuis, we moeten toch even testen wat voor jou lijf het beste is en dat kan een paar maanden duren. Ja hallo dit is iui nummer 5 zoveel tijd om te testen heb je niet meer!! Ze zullen het wel het beste weten.. Maar die onzekerheid pff
Bij mij begonnen ze bij 75 eh, na de 1e keer 1 eitje opgehoogd naar 100eh. Uiteindelijk de laatste twee IUI's 125 eh en amper 3 eitjes. Nu over op IVF waar ik maar 100eh hoef te spuiten. Erg raar zou je zeggen, maar heb heel veel voorraad en ze zijn dan weer bang dat als ik teveel krijg ik overstimulatie krijg. Omdat alles stil gelegen heeft via de decapeptyl en je in een x een "hoop" stimulerende hormonen binnen krijgt kunnen er toch heel veel follikelen gaan groeien. En idd bij mij zeggen ze ook. We moeten toch gaan proberen wat goed is. En anders de volgende keer ophogen. Maar gelukkig kunnen wij nog een IUI krijgen mocht ik nu te weinig eitjes hebben en niet teveel natuurlijk. Zijn onbegrepen niet zwanger zeg maar. Maar die hormonen zijn maar rare dingen, en iedere x doen ze iets anders met je lijf!