Hoi meiden, Ik heb echt even zo een flink baalmomentje. Vandaag voor het eerst sinds heeele lange tijd in mijn eigen cyclus zonder medicatie een prachtige eitje, en een mooie duidelijke positieve ovulatietest. Iedere maand gedoe met de medicatie die niet goed aanslaat en dan weer wel. Nu is de kliniek gesloten en ik had zo gehoopt dat ze gezegd hadden, kom maar langs. Het is verdorrie een behandeling van 15 minuten maar helaas. Alleen voor spoedgevallen geven ze aan. Ik baal gewoon als een stekker!!! Vinden jullie dat de klinieken gewoon open moeten voor dit soort gevallen of is het logische dat de kliniek dicht is?
Ik snap je frustratie helemaal! Ik was voor iui in een ziekenhuis waar ze altijd inseminaties deden, ook op zondag als het nodig was. Dat vond ik niet meer dan terecht en ook heel fijn. Dus ja, dit zou ik ook zwaar frustrerend en ook onterecht vinden.
Mischien een gokje wagen zeg nooit nooit Vind ook belachelijk je kan toch niet weten wanneer die precies is en anders morgen ??
Lastig! Snap dat ze dicht zijn En voor jou klinkt het misschien als even... Maar er zullen vast velen met jou zo denken Ze moeten ergens een lijn trekken
Wat vervelend! Ik vind dit eigenlijk niet kunnen... Vruchtbaarheid is zo onvoorspelbaar, wie weet is dit 1 kans in zovelen... Mijn ziekenhuis is gelukkig altijd beschikbaar, ook in het weekend en op feestdagen. Dan is het niet altijd mijn vaste gyn, maar er is steeds een gyn aanwezig om te helpen. Wat sneu voor jou meid
Ben blij dat jullie er enigzins hetzelfde over denken. Ik snap dat ze vrij willen zijn zeker met deze dagen maar wissel dit dan af met elkaar en zorg dat er iemand aanwezig is die een inseminatie kan doen. Maarja, het is zoals het is maar kost me erg veel moeite me erbij neer te leggen. Vooral omdat het echt een wonder is dat het in mijn eigen cyclus is, zo zonder hormonen. Maar helaas, weer wachten op een volgende cyclus..
Het vele wachten en de teleurstellingen maken de mmm er niet leuker op, hopelijk komt het volgende maand weer goed! Waarom heb je deze maand zonder medicijnen gedaan?
O wat snap ik jouw frustratie! Eindelijk een mooie eisprong, kun je hem niet benutten Het ziekenhuis waar ik loop heeft ook sluitingsdagen. Ik moest daar met mijn positieve ovutest precies tussenvallen, en dat is gelukkig wel gelukt. Ik vind het niet onterecht dat een kliniek sluitingsdagen heeft ivm bijvoorbeeld onderhoud. Maar in de zorg hoort werken op feestdagen er soms ook bij! Balen zeg, hopelijk heb je in januari ook een eigen eisprong en kun je hem dan wel benutten!
Vooral het wachten en dien onzekerheid inderdaad! Ik blijk allergische voor de Clomid en na 3 keer willen we overgaan op een ander medicijn. Omdat de kliniek nu 2 weken dicht is geven ze aan dat ze dan niet weer een nieuwe cyclus starten. Dus om nu afgelopen maand injecties te proberen als er toch geen behandeling gedaan word leek niemand een goed plan. Vandaar een maandje "rust" en zo te zien heeft dat mijn lijf erg goed gedaan.
Wat goed! Ik hoop dat spuiten niet nodig gaat zijn, al die extra hormonen zijn geen pretje. Ik hoop dat je volgende maand weer een eisprong hebt zelf! Maar wel fijn dat je in ieder geval al op de hoogte was van de sluiting, anders was het helemaal rauw op je dak gevallen!
Zeker!, ik ben heel blij dat mijn lichaam het deze maand zelf heeft gedaan. Dat had inderdaad geen pretje geweest nee. Op naar een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Wat irritant! Hier gelukkig geen last van. Ik vind het ook stom, het duurt inderdaad maar een kwartiertje. Balen!