Hallo, zijn er hier vrouwen die zwanger zijn geworden dmv clomid, en na de bevalling weer wouden starten (met opvolging uiteraard!) Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen, of wou de gynaecoloog dat er tussen zat? Ik ga straks als het 7 maanden geleden is weer naar de gynaecoloog maar vroeg me af of ze me dan gaan wegsturen omdat ze het te vroeg vinden..
Wij zijn nu weer bezig voor een derde kindje en je hebt opnieuw een verwijzing nodig van de huisarts (verzekeringsredenen vertelden ze me). Nu gebruiken wij Clomid ivm pcos en dit kan zich opheffen na een zwangerschap en dus zei onze huisarts probeer het eerst maar een half jaar aan (menstruatie cyclus bekijken). Maar wie weet heb je een makkelijke huisarts die gelijk weer door verwijst. Het lijkt me niet dat een gyn je mag afwijzen omdat het zo snel is. Normaal gezien mogen mensen dit ook zelf beslissen (zonder medische molen) Ze raden aan 9 maanden te wachten ivm herstel van je lichaam. Maar dit is slechts een advies. Succes! Hopelijk snel een verwijzing!