Nr 1 t/m 3: afgebroken voor punctie dus niets nr 4 (1e punctie) 9 eicellen, 5 bevrucht, 2 vers, 2 cryo's 1 nog in de vriezer. Van zowel vers als cryo niet zwanger. Nr 5: afgebroken voor punctie dus niets. Nr 6 (2e punctie) 7 eicellen, 3 bevrucht, alle 3 in 1 keer geTP't, niet zwanger Nr 7 (3e punctie) 11 eicellen, 3 bevrucht, 1 verkeerd bevrucht dus die ging weggegooid worden, 2 over, maar 1 heeft het niet tot de TP gered, dus een TP van 1 > Zwanger, gezonde dochter gekregen! Deze poging was een ICSI. Heb nu nog 1 cryo uit poging 1. Als alles goed gaat wordt die aankomende maand ontdooid en geTP't!! Flippo, heel veel succes!!
@Maartje, sjonge, een hele weg heb je al afgelegd. Dat zie je nog eens extra als het zo 'even' opgeschreven staat. Wat ik bijzonder vind om te lezen is dat je met nog 1 cryo toch alweer nieuwe puncties hebt gehad. Zit ongetwijfeld een heel verhaal achter, en als je geen zin hebt om dat te vertellen, ook prima hoor, maar het triggerde me. Misschien heb je de behandelingen bij verschillende klinieken ondergaan ... Het umcg meldt tenminste altijd expliciet dat ze eerst alle cryo's willen tp'en voordat ze aan een nieuwe poging beginnen. Groetjes van stiertje
1e ICSI - geen eicellen 2e ICSI - 1 eicel - 1 bevrucht - TP van 1 emmy (niet zwanger) 3e ICSI - 4 eicellen - 3 bevrucht - TP van 2 emmy's (niet zwanger) - 1 cryo ontdooien niet overleefd 4e ICSI - 8 eicellen - 6 bevrucht - TP van 2 emmy's (niet zwanger) - 4 cryo's in 2 TP's (niet zwanger en 1 vmk) 5e ICSI - 5 eicellen - 2 bevrucht - TP van 2 emmy's (niet zwanger) 6e ICSI - 5 eicellen - 3 bevrucht - TP van 3 emmy's (niet zwanger) 7e ICSI - 3 eicellen - 1 bevrucht - TP van 1 emmy (niet zwanger) 8e ICSI - 3 eicellen - 2 bevrucht - TP van 2 emmy's (vmk) 9e ICSI - 7 eicellen - 2 bevrucht - TP van 2 emmy's (zwanger van een klein meisje!!!)
1e ICSI- 3 eicellen - 3 bevruchtingen- 1 topper teruggeplaatst maar niet zwanger, 2 cryo's: niet goed ontdooit 2e ICSI- 10 eicellen - 9 bevruchtingen - 1 topper teruggeplaatst maar niet zwanger, nog 8 cryo's.
ICSI I: 11 follies, 10 eicellen, 6 emmies, waarvan 1 verse en 2 cryo's--> alledrie de tp's eindigden in menstruatie ICSI II: 21 follies, 15 eicellen, ? emmies (had maandag de punctie, dus weet het nog niet). Flippo: had jij ook 2 april de punctie? Dan lagen we tegelijk geprikt te worden..
Wow wat zie ik een hoop meiden die ver voorbij de 3 vergoede pogingen zijn gegaan! Hebben jullie van te voren zo veel gespaard om dat allemaal te bekostigen? Wel fijn te lezen dat het voor bijna iedereen in ieder geval een mooi wonder heeft mogen opleveren! Wij worden morgen gebeld over hoeveel er van de 19 eicellen bevrucht zijn en of we dus een tp hebben van onze 2e icsi poging!
1e ivf: - 18 eicellen - 12 bevruchtingen - 1 teruggeplaatst en 8 cryo's - nu nog 6 cryo's in de vriezer
1e IVF 5 follikels, 3 eicellen, TP 1 zeer matige emmy (niet zwanger) 2e IVF Afgebroken. Geen punctie - Escape IUI (niet zwanger) 3e IVF 8 follikels, 6 eicellen,TP 2 mooie emmy's ZWANGER, maar buitenbaarmoederlijke zwangerschap, rechtereileider verwijderd 4e IVF (laatste poging bij MCK) 13 follikels, 12 eicellen, slechts 2 matige emmy's (niet zwanger) 5e ICSI (naar UZ Gent) afgebroken, groeide te weinig en wat er groeide zat rechts, waar ik geen eileider meer heb, dus geen escape IUI. 6e ICSI 4 follikels, 4 eicellen (middels flushing UZ Gent), 4 bevrucht, verse TP 2 prachtemmy's (niet zwanger), TP 1 cryo (niet zwanger). Andere cryo heeft het niet overleefd... 7e ICSI deze ronde... so far: 4 follikels die groot genoeg en 3 kleinere.... maandag of dinsdag as de punctie... Hopelijk mooie Paaseicellen... die hopelijk ook bevrucht worden... Valt me echt op hoe verschillend iedereen toch reageert op de hormonen. En veel meiden met echt een eicel/cryo opbrengst waar ik U tegen zeg!!!! Wij hebben gewoon nog maar één keertje een cryo gehad, waardoor we relatief gezien in combinatie met het aantal puncties, nog maar weinig terugplaatsingen hebben gehad. We zijn gewoon afhankelijk van een punctie en verse terugplaatsing voor een kans... En kijk je naar de statistiek, dan hebben we nog heel wat terugplaatsingen nodig voor we een kansje hebben.... *zucht*. Dus ik hoop maar op een Wonder! Voor iedereen hier ! (ga nu echt slapen!!!) Succes Flippootje!
1e icsi in Düsseldorf: 10 follikels aangeprikt, 9 eicellen gevonden, 5 bevrucht. 2 embryo's daarvan teruggeplaatst. 3 cryo's. Ik ga onwijs voor je duimen Flippo!!!
IVF 1: Arnhem/Utrecht 9 folikkels (7 rijp) 7 bevrucht 1 tp (bbz 6 weken) geen cryo's IVF 2: Arnhem/Utrecht 9 follikels 9 bevrucht 1 tp: niet zwanger 1 cryo (nog in diepvries) IVF 3: DD intake 16 augustus
@Juul: Ja idd... jullie hebben al erg veel te verduren gehad Ik ga voor deze poging weer onwijs hard voor je duimen meis! Moet nu toch eens een mooi wonder blijven plakken!! @All: ICSI-2 32 follikels 19 Eicellen 12 emmy's Vanmiddag een tp van 1 mooie emmy... hoop dan te horen hoe de rest er uit ziet en morgen een telefoontje of er iets ingevroren kan worden!
Ivf 1: 11 eicellen, 0 bevruchtingen Icsi 1: 14 eicellen, 10 bevruchtingen, 9 embryo's, 1 verse tp, 7 cryo's Verse tp 1 emmy: niet zwanger 1e cryo: niet zwanger 2e cryo: 1 niet goed ontdooit, 2e cryo matig, niet zwanger. Nu heb ik nog 2 rietjes met elk 2 emmy's. Eind april, begin mei hopelijk TP van volgende cryo.
Update: ICSI-1: - 15 follikels - 9 eicellen - 8 bevrucht - 1 emmy geen cryo's ICSI-2: - 32 follikels - 19 eicellen - 12 bevrucht - 1 emmy vers terug gekregen - 4 cryo's
@Nieke: Zie dat je zwanger bent van je verse tp!! Gefeliciteerd en spannend om te zien of er 1 of 2 zijn blijven plakken!
ICSI 1: 6 eicellen, 3 kapot uit mijn lichaam gehaald, 3 geïnjecteerd 1 (slechte) bevruchting Geen cryo's ICSI 2: 14 eicellen, 10 kapot uit lichaam gehaald... Dus 4 over en geïnjecteerd 4 bevruchtingen Geen cryo's, 2 teruggeplaatst: zwanger van dochter ICSI 3 18 eicellen, 11 kapot dus 7 over en geïnjecteerd 6 bevruchtingen Geen cryo's ICSI 4 19 eicellen, 18 geïnjecteerd 10 bevruchtingen 1 cryo 2 teruggeplaatst: zwanger van een tweeling! Ze weten overigens niet hoe t komt dat er veel eicellen stuk uit mijn lichaam komen, ze hadden dit in t radboud nog niet zo meegemaakt zeiden ze. Gezien t feit dat we toch een dochter hebben gekregen gingen/kunnen ze dit niet verder uitzoeken... Gelukkig is dat ook niet nodig geweest (maar na punctie 2 wel slecht nieuws gesprek gehad dat ze destijds een 3e poging niet zagen zitten, gelukkig bleek is 2,5 week later zwanger!!)