Hoi, Mijn vriend krijgt 3 juni de TESE operatie in het Erasmus in Rotterdam. Nu zou ik graag willen weten wat de slaagkansen zijn en of het bij veel mensen geslaagd is? Zijn hormoonwaardes zijn prima, en testosteron zelfs iets verhoogd, omdat die een cyste had op zijn zaadleider als kind, hebben ze die doorgeknipt (gesteriliseerd) is de kans dat de TESE slaagt hoog? Onzekerheid maakt me echt gek momenteel..
Hoi Donderdag krijgt mijn vriend een tese in Nijmegen. Alle waardes zijn Goed alleen fsh heel iets te hoog, vandaag ook tese. De slagingskans is 50/50 zeggen ze bij tese. Super spannend. Maar als ze de zaadleiders doorgeknipt hebben, weten ze de oorzaak al toch. En zou je denken dat het verder goed zit. Of wat zeggen ze ??
Hallo Baco, Hoe is de Tese gegaan bij je vriend? Mijn man heeft deze afgelopen maandag gehad in hetzelfde ziekenhuis, wij hebben zeer positief nieuws gekregen, 10 rietjes met goede zaadjes ingevroren, wij gaan het ICSI-traject in. Hoe is het met je vriend, veel pijn of valt dit mee?hoe vonden jullie het in het ziekenhuis gaan en de medewerkers etc? Ik hoop ook dat er voor jullie een goed resultaat is! Groetjes,
Ligt eraan of hij noa of oa heeft. Met oa zijn de kansen groter en ik vermoed dat hij oa heeft? Veel succes in elk geval! 1 op de 3 koppels waar bij een tese iets wordt gevonden loopt uiteindelijk met een kindje het ziekenhuis uit. Dat is wat ons in nl en belgie werd gezegd door de artsen.
Hier werd na tese niks gevonden, alle waardes waren verder goed. Geen duidelijke oorzaak waarom gevonden.
Hier ook niks gevonden helaas. Nu even 3 maand niks geen ziekenhuizen meer. En goed nadenken of we voor kid gaan. Indien we willen kunnen we sept beginnen. Ik ben er wel over uit en mijn vriend ook maar ik Vind dat hij er toch nog goed over na moet denken.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Waar zijn jullie geweest voor de iui-d? Hebben jullie zelf de donor gekozen? Hoe vonden jij en je man het emotioneel gezien tijdens de behandelingen?
Wij hebben de TESE niet gehad afgelopen woensdag, er kwam een spoedgeval tussen en we konden weer naar huis, erg balen. Nu op de spoedlijst gezet en hopen dat er snel een nieuwe afspraak word ingepland!
Bedankt! Wij gingen naar uz gent, hebben anonieme donor en kan volgende keer ook zelfde zijn als we dit willen. Is best zwaar, behandeling zelf is telkens toch wel wat stress. Man zelf had het vooral met inseminatie zelf moeilijk. Nu zijn we allebei erg blij natuurlijk.
Wij hebben vandaag ook de nieuwe operatie datum binnen gekregen! 1 juli is het zover, maar nog steeds zo onduidelijk over de slagingskansen van TESE in ons geval..