Er zijn al tig topics hierover maar ik begin er gewoon nog één Hoor graag recentere ervaringen ook. Ben dus cd32. 16 dpo (naar alle waarschijnlijkheid want geen ovtest gedaan). Latere ei dan dus en latere innesteling zou dan ook kunnen ALS er een bevruchting is geweest. Maar ik heb getest (Action normaal) wit.. vanochtend nog. Had gisteren licht bruinverlies. Heeft niet doorgezet. Nu niks. Wat is er aan de hand? Ik heb dit nooit. Ben bang voor pré-menopauze. Nu aantal maanden 41.. is dat nog te jong?
Hee. Gezien je niet weer wanneer je eisprong was zou ik er vanuit gaan dat je eisprong deze keer later was. Dat kan een keer gebeuren.. Even afwachten nog
Thanks. .. ik ga toch maar de huisarts bellen. Heb nml sinds enkele dagen ook verschrikkelijke jeuk. Geen luis oid te zien of bultjes etc. Nu lees ik over schildklieraandoeningen. Dat kan ook je vruchtbaarheid verstoren en die jeuk veroorzaken... Ga vragen of ze mijn bloed willen checken.
Ik ben het eens met hierboven. De kans is erg groot dat je eisprong later was en je dus nog niet op je nod zit. En vaginale jeuk komt niet door luis, maar vaak door een schimmel. Jeuk op je hoofdhuid/haar kan door luis komen, maar ook door bevuild haar. Jouw klachten klinken iig niet als een schildklierafwijking
Hee bedankt voor je reactie! Ik heb geen vaginale jeuk lol. Begon met erge hoofdhuid jeuk. Daarna oren, voorhoofd en nek en nu lijkt het overal te jeuken. Maar goed ik zie wel wat de ha zegt en wacht het wel weer af idd.