vraagie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tweety, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi

    gister schreef ik over dat ik bloedverlies had. dit is sinds gister avond niet meer het geval ik denk dat het een vaatje is geweest dat kan toch dat het zich heeft opgehoopt in de nacht en vandaar een stolsel bij zaten. een miskraam is het niet geweest want dan moet je toch meer bloedverlies hebben dan ik. ik voel me erg moe en ben een beetje dizzie af en toe. er rommelt van alles in mijn buik (bovenin) maag denk ik. heb gister ook voor het eerst misselijkheid gehad en was aan de diaree waarnaq ik ook weer een beetje meer bloedverlies had 1 maal. vrijdag moet ik bij de ha komen. ben benieuwd wat ie gaat doen.

    dikke knuff tweety
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Tweety,

    ik kan er nu ook niet veel over zeggen. Als het bloedverlies is gestopt, is dat wel gunstig. De huisarts kan dmv een inwendig onderzoek proberen te voelen of je zwanger bent, de vorm en grootte van de baarmoeder zijn dan anders. Ook kan hij met behulp van speculumonderzoek kijken of de baarmoedermond open staat, en of er misschien kapotte vaatjes te zien zijn. Eventueel doet hij nog een keer een zwangerschapstest.
    Succes!


    Mirjam
     

Deel Deze Pagina