Lieve Verloskundige. Ik zit met een paar vraagjes: Mijn man is 1 oktober vorig jaar geholpen omdat we drie kindjes geweldig vinden en het zo ontzettend mooi nu is. Ik was in die maand gelijk ook aan de pil gegaan want het is even niet meteen veilig vrijen zeg maar (er zouden miss zaadjes mee komen) Maar nu is het een half jaar verder en 20 februari heb ik de laatste pil in de wilgen gehangen En 5 dagen later die ongi gekregen dus 25 feb en daarna niks meer Vorige week heel hevige buikkramp-steek in mijn buik gehad en verder geen bloed te bekennen alleen een beetje slijm en witte vloei heel weinig. Zijn er wel eens vrouwen zwanger geraakt terwijl hun man geholpen is? Of Is dit ontpillen? Ik word er een beetje gek van en ik zou niet weten wanneer ik bv een zwangerschapstest zou moeten doen. (Ik heb steeds hongerig eet aanvallen,bloed in mijn neus gehad, raar gevoel in mijn buik)Vanmorgen ook een soort misselijkheid toen ik opstond en ook erg moe steeds. Ik weet het even niet meer Ik hoop dat jullie me kan vertellen wat dit is. Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn vraagjes en ik ben altijd even blij met jullie dat ik even mijn verhaal kwijt kan. Groetjes van Essie
hoi, de symptomen kunnen door het ontpillen komen, daardoor kan ook je cylcus van slag zijn. Ik zou nog een test doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Is het zaad van je man ooit geocntroleerd 3 maanden na de operatie? Heel soms kun je toch nog zwanger worden na een sterilisatie. Mirjam