Vanaf wanneer helemaal met de pot mee eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mowtom, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    ik vroeg me af vanaf wanneer kinderen helemaal met de pot mee kunnen eten? Dus eigenlijk alles eten wat wij kunnen eten? Wanneer mogen ze eten wat gekruid is eten? En vanaf wanneer mogen ze bijvoorbeeld zo'n knorr pakketje eten wat wij eten?
    Ik moet zeggen dat Jesper nog erg vaak potjes eet omdat wij vooral vaak iets van een knorr gerecht of zoiets eten.

Groetjes....

2. Writer

Writer Niet meer actief

ik gaf me dochter ook rond 9 maanden gewoon wat er zelf aten ,wel beetje gekruid altijd zolang niet teveel kruiden in zit is geen probeem ,trouwens ze wennen wel snel aan kruiden enzo ,zoals met borstvoeding zeiden ze ook dat ik alles gewoon kon eten omdat tijdens zwangerschap ook al gewend was aan mij eten :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier waren ze ongeveer een maand of 9 dat ze volledig met de pot mee aten....

gr.smoekie

4. Niet meer actief

danisha vanaf een jaar...

maar ze lust weinig

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan eet vanaf een maand of 9 met de pot mee. Eerst had ik de pot aan Dylan aangepast, nu eet hij gewoon mee.

6. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Volgens mij mogen ze vanaf een jaar met de pot mee-eten

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt at met 10mnd met de pot mee..

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Aardappels en groente eet ze gewoon mee, maar die andere dingen nog niet. Ik dacht dat er te veel zout in zou zitten en ze daarom dat nog niet mogen.

Deel Deze Pagina